Údržba 75
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
VM motor
tak jsem se dozvěděl, že kompresní poměr nejni to číslo, který bych měl naměřit při měření kompresí motoru
ale když mám tohle- viz obrázek a na kompresiometru sem naměřil 21 bar tak by to mělo bejt ok????
tak jsem se dozvěděl, že kompresní poměr nejni to číslo, který bych měl naměřit při měření kompresí motoru
ale když mám tohle- viz obrázek a na kompresiometru sem naměřil 21 bar tak by to mělo bejt ok????
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
hele hoši, nejvíc debilní dotaz na světě-
dnes jsem se dal do přední nápravy, mám připravenou druhou. Takže jsem sundal tu z auta a jak jsou v kastli uchycený ty pomocný tyčky horního ramene na štelování odklonu, tak mám na obou stranách lochnu- viz foto jenže má to ostrou hranu, žádnej rez, není to vytržený, vypadá to jako kdyby ital zapomněl dovařit housenku. Je to normál, nebo to mám zavařit?
dnes jsem se dal do přední nápravy, mám připravenou druhou. Takže jsem sundal tu z auta a jak jsou v kastli uchycený ty pomocný tyčky horního ramene na štelování odklonu, tak mám na obou stranách lochnu- viz foto jenže má to ostrou hranu, žádnej rez, není to vytržený, vypadá to jako kdyby ital zapomněl dovařit housenku. Je to normál, nebo to mám zavařit?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Mám pocit, že tam vůbec housenka nemá bejt. To už někdo vařil ne ? Ono se to v tom místě rádo kroutí tak to vyztužil. Jinak to máš odporně bez koroze. Kdybys viděl moji v místě kde jsou cívky...
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
já tam to červený udělal v místě, kde je díra aby to bylo jako poznat kde... Asi to obvařím, nelíbí se mi to.
Jo, je netknutá , celá. Jen se ze mě ale stává čichač výparů z ředidla, jak meju humus konzervační, abych ho tam zase pak mohl nastříkat. Jediná vada je že má máčklej nosník na levý straně u středovýho tlumiče .
Někde to muselo lehnout na břicho a já to nebyl... zkusím to vytáhnout, uvidím...
Jo, je netknutá , celá. Jen se ze mě ale stává čichač výparů z ředidla, jak meju humus konzervační, abych ho tam zase pak mohl nastříkat. Jediná vada je že má máčklej nosník na levý straně u středovýho tlumiče .
Někde to muselo lehnout na břicho a já to nebyl... zkusím to vytáhnout, uvidím...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
nevař to, zbytečně spálíš barvu a vyhřeješ plecha ve finále to bude ít menší pevnost než to máí teď. Drží to dost, za celou tu přibodovanou platev. Navíc na horní táhle působí síla nula nula nic, takže bych se tím nevzrušoval. Takových míst je na kastlích spousta.
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
fuj to je hnus...
nový auto
tak já nidky se svým mazlem nedopadnu


Červená dunovka se žlutou střechou.
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
mě to vyhovuje jak to vypadá, nějak se mi po X letech povedlo zvítězit nad korozí u aut. 75 je fakt zdravá ( nedělám si iluze že se něco nenajde, ale ve srovnání s těma co jsem měl tu čest je 100%) no Francouzské TGV je plast a zinkovej rám ( lepší trabant
) a tam nemá co hnít
Kůrkyne? A když to máznu jen karosářským tmelem? Když jsou tam origo gumy, tak je to schovaný, když dám powerflexy, tak mají menší průměr tak ta díra civí a bude mi to házet veškerej hudl do motorovýho prostoru.
A ještě jedna otázka na tebe- zadní silent motoru na TSko a ten třetí na převodovku. Boční mám, tak ten horní. Umíš?

Kůrkyne? A když to máznu jen karosářským tmelem? Když jsou tam origo gumy, tak je to schovaný, když dám powerflexy, tak mají menší průměr tak ta díra civí a bude mi to házet veškerej hudl do motorovýho prostoru.
A ještě jedna otázka na tebe- zadní silent motoru na TSko a ten třetí na převodovku. Boční mám, tak ten horní. Umíš?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Tmel bude lepší než svářečka v tomhle případě.
Silentbloky oba možno, na převodovku 380,- Kč a na motor střední 650,- Kč.
Silentbloky oba možno, na převodovku 380,- Kč a na motor střední 650,- Kč.
Re: údržba 75
Kluci trochu odbočím: nemůžu sehnad lambdu na 75ku. Nemáte někdo nějaký doporučení nebo kontakt?
Dík.

Dík.

JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Re: údržba 75
Já tam dal univerzální BOSCH... od staré ustřihneš kabel a napojíš jej pomocí vodotěsné spojky dodané u nové lambdy na to novou ze které vede cca 50cm kabelu. Já ten spoj mám těsně vedle brzdového válce. Bosch dodává velmi podrobný návod jak celou akci provést.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
a životnější je to připájet, ale musí se pájet v kyselině, protože kablíky jsou nerezové.
Re: údržba 75
Sejny díkes. Hele ted nevím přesně je tam dvou a nebo tří kabel ,mám pocit,že tří?
Ty universály prodávaj různý od jednoho do čtyř kabelů.
Ty universály prodávaj různý od jednoho do čtyř kabelů.
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
ideální je čtyřkabelová.Tříkabelová kostří přes závit a to nemusí být vždy košer. Dva bílé jsou vyhřívání, černý je signál a šedý je kostra signálu.
Re: údržba 75
Potřebuješ tříkabelovou... pájet nedoporučuju. Neni zaručeno že na takovým spoji nebude vznikat termoelektrické napětí... navic kyselina je svinje a mohlo by to časem pěkně zahnívat.... teplo tyhle procesy jen urychluje.
U čtyřkabelové musíš ve správným místě zemnit.... kdo dělá do elektroniky.... měření a regulace hlavně ví co dokážou zemní smyčky.
U čtyřkabelové musíš ve správným místě zemnit.... kdo dělá do elektroniky.... měření a regulace hlavně ví co dokážou zemní smyčky.

AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Na co je vam lambda? :P Po vytiahnuti relatka vedla RJ pod spolujazdcovymi nohami sa lambda obide a nepouziva sa, tzv. closed loop mode.. A tym sa nastavi predstih na 97 octanovy benzin tusim... 

75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Sejny, co je to termoelektrické napětí a zemní smyčka?
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
tak po návštěvě u Kůrkyna, jsme pořádným kompresiometrem zjistily, že komprese mého dieslu jsou následující :30,25,31,32 (předtím naměřeno max 19)
vzhledem k tomu že do spalovacího prostoru jde olej, tak budou KO kroužky nebo nějak šikovně prasklá hlava
mno takže"
kroužky 2500
těsnění pod palice- celokov cca 2500
srovnání hlav cca 1000
nějaký to těsnění pod svody 500
celkem 6500
k tomu hafo práce, po sundání hlav se teprve uvidí jestli jestli jsou vložky co k čemu
a nebo 2,8TDi za 20 000
vzhledem k tomu že do spalovacího prostoru jde olej, tak budou KO kroužky nebo nějak šikovně prasklá hlava
mno takže"
kroužky 2500
těsnění pod palice- celokov cca 2500
srovnání hlav cca 1000
nějaký to těsnění pod svody 500
celkem 6500
k tomu hafo práce, po sundání hlav se teprve uvidí jestli jestli jsou vložky co k čemu
a nebo 2,8TDi za 20 000
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: údržba 75
Kluci je možný sundat z 2,0TS startér aniž by se musela odstrojit pulka motoru. Mohlo by to jít zespodu? Dělal jste to už někdo? Díky. 

JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Jednoduší je odstrojit tu půlku motoru než si lámat ruce 

Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: údržba 75
Jasně rozumím, jde mi o to jestli to někdo už dělal spodem a jestli to vůbec jde i s těma zlámanejma rukama. Zdá se mi ,že tam moc místa na vyndání není? 

JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Povedal by som, ze spodkom by to ani neslo... Ale zas to nie je take hrozne, das dole airbox, vahu, saci kos sania aj s klapkou a si tam, nic tazkeho, za hodinku musi byt starter vonku aj s cigom 

75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
jde to spodem, ale příště odstrojím motor... Je to taková hra na 6x zlomit ruku, nářadí a umět prodloužit haxnu jak saxána :P
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti