Údržba 75

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 22.8.2009, sob 13:27

VM motor

tak jsem se dozvěděl, že kompresní poměr nejni to číslo, který bych měl naměřit při měření kompresí motoru

ale když mám tohle- viz obrázek a na kompresiometru sem naměřil 21 bar tak by to mělo bejt ok????
Přílohy
kompresní tlak.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od hondzik » 8.9.2009, úte 20:31

hele hoši, nejvíc debilní dotaz na světě-
dnes jsem se dal do přední nápravy, mám připravenou druhou. Takže jsem sundal tu z auta a jak jsou v kastli uchycený ty pomocný tyčky horního ramene na štelování odklonu, tak mám na obou stranách lochnu- viz foto jenže má to ostrou hranu, žádnej rez, není to vytržený, vypadá to jako kdyby ital zapomněl dovařit housenku. Je to normál, nebo to mám zavařit?
Přílohy
alfina.JPG
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od RV147 » 8.9.2009, úte 20:57

Mám pocit, že tam vůbec housenka nemá bejt. To už někdo vařil ne ? Ono se to v tom místě rádo kroutí tak to vyztužil. Jinak to máš odporně bez koroze. Kdybys viděl moji v místě kde jsou cívky...
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od hondzik » 8.9.2009, úte 21:27

já tam to červený udělal v místě, kde je díra aby to bylo jako poznat kde... Asi to obvařím, nelíbí se mi to.
Jo, je netknutá , celá. Jen se ze mě ale stává čichač výparů z ředidla, jak meju humus konzervační, abych ho tam zase pak mohl nastříkat. Jediná vada je že má máčklej nosník na levý straně u středovýho tlumiče .
Někde to muselo lehnout na břicho a já to nebyl... zkusím to vytáhnout, uvidím...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Kůrkyn » 8.9.2009, úte 21:40

nevař to, zbytečně spálíš barvu a vyhřeješ plecha ve finále to bude ít menší pevnost než to máí teď. Drží to dost, za celou tu přibodovanou platev. Navíc na horní táhle působí síla nula nula nic, takže bych se tím nevzrušoval. Takových míst je na kastlích spousta.

ice.cool.man2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 52
Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
Bydliště: grenze silesia/moravia
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od ice.cool.man2 » 9.9.2009, stř 10:04

fuj to je hnus... :smt068 nový auto :smt098 tak já nidky se svým mazlem nedopadnu
Červená dunovka se žlutou střechou.

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od hondzik » 9.9.2009, stř 11:07

mě to vyhovuje jak to vypadá, nějak se mi po X letech povedlo zvítězit nad korozí u aut. 75 je fakt zdravá ( nedělám si iluze že se něco nenajde, ale ve srovnání s těma co jsem měl tu čest je 100%) no Francouzské TGV je plast a zinkovej rám ( lepší trabant :smt044 ) a tam nemá co hnít

Kůrkyne? A když to máznu jen karosářským tmelem? Když jsou tam origo gumy, tak je to schovaný, když dám powerflexy, tak mají menší průměr tak ta díra civí a bude mi to házet veškerej hudl do motorovýho prostoru.

A ještě jedna otázka na tebe- zadní silent motoru na TSko a ten třetí na převodovku. Boční mám, tak ten horní. Umíš?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Kůrkyn » 9.9.2009, stř 15:35

Tmel bude lepší než svářečka v tomhle případě.
Silentbloky oba možno, na převodovku 380,- Kč a na motor střední 650,- Kč.

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Re: údržba 75

Příspěvek od JP159 » 9.9.2009, stř 22:17

Kluci trochu odbočím: nemůžu sehnad lambdu na 75ku. Nemáte někdo nějaký doporučení nebo kontakt?
Dík.
:smt100
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: údržba 75

Příspěvek od Sejny » 9.9.2009, stř 22:28

Já tam dal univerzální BOSCH... od staré ustřihneš kabel a napojíš jej pomocí vodotěsné spojky dodané u nové lambdy na to novou ze které vede cca 50cm kabelu. Já ten spoj mám těsně vedle brzdového válce. Bosch dodává velmi podrobný návod jak celou akci provést.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Kůrkyn » 9.9.2009, stř 22:37

a životnější je to připájet, ale musí se pájet v kyselině, protože kablíky jsou nerezové.

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Re: údržba 75

Příspěvek od JP159 » 9.9.2009, stř 22:38

Sejny díkes. Hele ted nevím přesně je tam dvou a nebo tří kabel ,mám pocit,že tří?
Ty universály prodávaj různý od jednoho do čtyř kabelů.
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Kůrkyn » 9.9.2009, stř 23:04

ideální je čtyřkabelová.Tříkabelová kostří přes závit a to nemusí být vždy košer. Dva bílé jsou vyhřívání, černý je signál a šedý je kostra signálu.

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: údržba 75

Příspěvek od Sejny » 9.9.2009, stř 23:04

Potřebuješ tříkabelovou... pájet nedoporučuju. Neni zaručeno že na takovým spoji nebude vznikat termoelektrické napětí... navic kyselina je svinje a mohlo by to časem pěkně zahnívat.... teplo tyhle procesy jen urychluje.

U čtyřkabelové musíš ve správným místě zemnit.... kdo dělá do elektroniky.... měření a regulace hlavně ví co dokážou zemní smyčky. :)
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Re: údržba 75

Příspěvek od JP159 » 9.9.2009, stř 23:17

Díky za rady. Jdu objednávat. :smt056
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od misokgb » 10.9.2009, čtv 01:43

Na co je vam lambda? :P Po vytiahnuti relatka vedla RJ pod spolujazdcovymi nohami sa lambda obide a nepouziva sa, tzv. closed loop mode.. A tym sa nastavi predstih na 97 octanovy benzin tusim... :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od hondzik » 10.9.2009, čtv 07:26

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Kůrkyn » 10.9.2009, čtv 08:25

Sejny, co je to termoelektrické napětí a zemní smyčka?

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 10.9.2009, čtv 22:07

tak po návštěvě u Kůrkyna, jsme pořádným kompresiometrem zjistily, že komprese mého dieslu jsou následující :30,25,31,32 (předtím naměřeno max 19)

vzhledem k tomu že do spalovacího prostoru jde olej, tak budou KO kroužky nebo nějak šikovně prasklá hlava

mno takže"

kroužky 2500
těsnění pod palice- celokov cca 2500
srovnání hlav cca 1000
nějaký to těsnění pod svody 500

celkem 6500

k tomu hafo práce, po sundání hlav se teprve uvidí jestli jestli jsou vložky co k čemu

a nebo 2,8TDi za 20 000
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Re: údržba 75

Příspěvek od JP159 » 18.9.2009, pát 16:57

Kluci je možný sundat z 2,0TS startér aniž by se musela odstrojit pulka motoru. Mohlo by to jít zespodu? Dělal jste to už někdo? Díky. :smt100
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od RV147 » 18.9.2009, pát 18:10

Jednoduší je odstrojit tu půlku motoru než si lámat ruce :(
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Re: údržba 75

Příspěvek od JP159 » 18.9.2009, pát 18:25

Jasně rozumím, jde mi o to jestli to někdo už dělal spodem a jestli to vůbec jde i s těma zlámanejma rukama. Zdá se mi ,že tam moc místa na vyndání není? :(
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od misokgb » 18.9.2009, pát 19:39

Povedal by som, ze spodkom by to ani neslo... Ale zas to nie je take hrozne, das dole airbox, vahu, saci kos sania aj s klapkou a si tam, nic tazkeho, za hodinku musi byt starter vonku aj s cigom :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Re: údržba 75

Příspěvek od JP159 » 18.9.2009, pát 21:56

Jasně rozumím díky :smt056
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: údržba 75

Příspěvek od hondzik » 19.9.2009, sob 07:12

jde to spodem, ale příště odstrojím motor... Je to taková hra na 6x zlomit ruku, nářadí a umět prodloužit haxnu jak saxána :P
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti