1.9 môže byť dobrá, ale má prevodovku M32, ktorá sa rozsýpa. Táto je aj v 2.2 JTS, ale benzín nemá ten krútiaci moment, ktorý by ju tak rýchlo alebo vôbec poškodil. Pre viac info pozri M32 gearbox. Hlavne treba hneď vymeniť olej. Dáva/lo sa to do Oplov a je to pozostalosť spolupráce s GM. 2.4 dielsel má prevodovku F40, ktorá je pomaly nezničiteľná. Na diaľnicu by som bral 2.4 jtdm motor ideálny na tieto cesty, 2.2 JTS je v tomto smere neekonomická aj keď zábavná. Ono ťažko povedať, zoženieš len jazdenku a nebolo by zlé to zobrať niekde kde tie motory a autá poznajú a radšej cvaknúť za kontrolu ako kúpiť mačku vo vreci. Ono dnešné dízle majú také super vychytávky ako EGR, DPF, vírivé klapky a podobné veci, ktoré každému začnú po čase robiť radosť ;-) Potom také veci ako hnijúca nápravnica, to treba pozrieť, svoju som už prebrusoval a prestriekal. Horné ramená na prednej náprave, opotrebenie pneumatík (zodratá vnútorná hrana) na zadnej náprave, ktoré značia o poškodených unibaloch a tie sa samostatne nepredávajú (aspoň som o tom doteraz nepočul a nevidel). Ja mám tú svoju prelezenú od hora nadol a môžem povedať, že je to celkovo solídne auto. Čo sa týka múch, tie má každá značka, takže len hľadať slušný kus a niečo odložiť na bok na opravy. Z tých 2.4 jtdm je slušný výber. Benzín ja ťažko zohnať viem o tom svoje, ale som rád, že ho mám, lebo ešte jeden dízel a... jednoducho ich nemusím. Ale benzín kúri v zime ako ďas behom chvile
