upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo radia
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Myslis, ze by to mohly byt tyto ? Kod kelly : RO 10146
Je to asi jedinne, co mi rozmerove sedi dle prichytky, kterou jsem sundal v kufru ze zadni strany zadnich sedacek... I kdyz to co jsem sundal, tak ma velke mnozstvi malych ploch na te nozicce, vypada to spis jako toto : RO 50381Z (jen ta nozicka).
Nyty a sroubky do nich jsem dnes ve fiatu objednal.
Je to asi jedinne, co mi rozmerove sedi dle prichytky, kterou jsem sundal v kufru ze zadni strany zadnich sedacek... I kdyz to co jsem sundal, tak ma velke mnozstvi malych ploch na te nozicce, vypada to spis jako toto : RO 50381Z (jen ta nozicka).
Nyty a sroubky do nich jsem dnes ve fiatu objednal.
AR 147 JTDm | 88kW @ 103kW | 2006 | Progression | BOSE | EGR + DPF OFF by Autoscan.cz
www.foliatecshop.cz | www.omp-shop.cz | www.sparco-shop.cz
www.foliatecshop.cz | www.omp-shop.cz | www.sparco-shop.cz
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
tu druhou jsem nikde v aute nevidel a ta prvni by to mohla byt
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Co jsem to ještě řešil s jednim člověkem, tak čím delší, tím lepší, na to připevnění tapecu na woofer, tak vezmu s 18mm kloboučkem a 22 mm nožičkou, snad to sedne dobře. Díky
AR 147 JTDm | 88kW @ 103kW | 2006 | Progression | BOSE | EGR + DPF OFF by Autoscan.cz
www.foliatecshop.cz | www.omp-shop.cz | www.sparco-shop.cz
www.foliatecshop.cz | www.omp-shop.cz | www.sparco-shop.cz
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
čau, jelikož předchozí majitel vyškubnul zesík (BOSE) tak jsem
sháněl jinej, dal jsem tam z OPELa, rozměrama stejnej, krásně pasoval
ale bohužel je slabej...
Vůbec nestíhá když jsou nároky na basy (zesílenej zvuk, silné basy) a vynechává.
Zajímá mě jestli zesík BOSE z Lancie (Lybra) má stejnej výkon jako originál BOSE v alfě 156 2002?!
Nevíte někdo?! Nerad bych koupil další zesík kterej mi bude k ničemu, myslím že by měl být stejný když je to lancie ale ruku do ohně za to nedám, je ten výkon stejný?! Díky
sháněl jinej, dal jsem tam z OPELa, rozměrama stejnej, krásně pasoval
ale bohužel je slabej...
Vůbec nestíhá když jsou nároky na basy (zesílenej zvuk, silné basy) a vynechává.
Zajímá mě jestli zesík BOSE z Lancie (Lybra) má stejnej výkon jako originál BOSE v alfě 156 2002?!
Nevíte někdo?! Nerad bych koupil další zesík kterej mi bude k ničemu, myslím že by měl být stejný když je to lancie ale ruku do ohně za to nedám, je ten výkon stejný?! Díky
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
a funguje vůbec? toto mi dělalo, když nebyl připojený zesík od Bose... tahal to zesík v rádiu a moc mu to nešlo 

Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
a funguje vůbec? toto mi dělalo, když nebyl připojený zesík od Bose... tahal to zesík v rádiu a moc mu to nešlo 

Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
a funguje vůbec? toto mi dělalo, když nebyl připojený zesík od Bose... tahal to zesík v rádiu a moc mu to nešlo 

Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
No prej jo, zapojoval mi to jeden chlapík ale sám řekl že je slabej :-(
tak teď řeším ten z Lancie....
jsem nasranej jako kráva páč BOSE už mě stálo nejen dost prachů díky tomu že předchozí majitel je pí..
ale hlavně ty nervy. Dneska jsem za zapojení vyplácnul patnáct kil, říkám si ok a pak zas tohle
nevíte jak to je s tím z Lancie?!
tak teď řeším ten z Lancie....
jsem nasranej jako kráva páč BOSE už mě stálo nejen dost prachů díky tomu že předchozí majitel je pí..
ale hlavně ty nervy. Dneska jsem za zapojení vyplácnul patnáct kil, říkám si ok a pak zas tohle





nevíte jak to je s tím z Lancie?!
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Jak máš vůbec zapojenej ten zesík? To máš na originální kabeláži?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Ten zesík sem měl doma, byl potřeba trošku upravit konektor, přelisovat nějaký drát (štíplé) a hlavně určit zapojení.
Kabeláž v autě je původní, ten oplackej zesik měl trošku jiné vodiče (slabé na vstupu, ale zase stíněné) zkoušel jsem ho u mě v autě a nedělal problémy.
Zapojené by to mělo být dobře pokud se to udělalo tak jak jsem doporučil Já.
Jinak popiš to prosím přesně, když je požadavek na basy tak vypadávají všechny repráky nebo jen bassák nebo jak? Rádio se nezhasíná?
Jediná věc v čem se opeláckej zesilovač lišil od alfy byl ten, že měl pouze jednu napájecí větev, kdežto můj co mám má ty napájecí větvě dvě tam by mohl být problém a docela bych tipoval, že to tak bude, ale dle schémat se dělali zesíky do alfy co měli dvě větve.
Kabeláž v autě je původní, ten oplackej zesik měl trošku jiné vodiče (slabé na vstupu, ale zase stíněné) zkoušel jsem ho u mě v autě a nedělal problémy.
Zapojené by to mělo být dobře pokud se to udělalo tak jak jsem doporučil Já.
Jinak popiš to prosím přesně, když je požadavek na basy tak vypadávají všechny repráky nebo jen bassák nebo jak? Rádio se nezhasíná?
Jediná věc v čem se opeláckej zesilovač lišil od alfy byl ten, že měl pouze jednu napájecí větev, kdežto můj co mám má ty napájecí větvě dvě tam by mohl být problém a docela bych tipoval, že to tak bude, ale dle schémat se dělali zesíky do alfy co měli dvě větve.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
tak to seš ty :-) tak zdravím ;-)
Hele nevím jak to zapojil, upřímně řečeno jsem si na to fakt netroufnul ale
když je velkej požadavek na basy tak vypadávaj právě jakoby všechny, je to trochu jako
když přeskakuje CDčko (zvláštní je že radio když pustím tak ho musím fakt osolit podstatně víc než CD) ............
Budu jezdit s walkmanem na kazetu a bude to
když mi někdo poradíte tak budu fakt rád, je možný že tam něco posral, jediný co mi řekl že
si ten zesík bere ze zadních repro.
Jo a ještě něco, odpojil jsem schválně subáč a dělá to už podstatně míň ale stejně. Když jsem třeba dal balance jen na dvě repro + subáč tak se to taky hodně zlepšilo, nebo když jsem na radiu naladil jen zadní repro + subáč tak to bylo taky podstatně lepší že mě to nechalo šáhnout dál na hlasitosti. Prostě když přidám basy nebo to dám nahlas tak to prostě vypadává ve všech repro :-/
Hele nevím jak to zapojil, upřímně řečeno jsem si na to fakt netroufnul ale
když je velkej požadavek na basy tak vypadávaj právě jakoby všechny, je to trochu jako
když přeskakuje CDčko (zvláštní je že radio když pustím tak ho musím fakt osolit podstatně víc než CD) ............



Budu jezdit s walkmanem na kazetu a bude to

když mi někdo poradíte tak budu fakt rád, je možný že tam něco posral, jediný co mi řekl že
si ten zesík bere ze zadních repro.
Jo a ještě něco, odpojil jsem schválně subáč a dělá to už podstatně míň ale stejně. Když jsem třeba dal balance jen na dvě repro + subáč tak se to taky hodně zlepšilo, nebo když jsem na radiu naladil jen zadní repro + subáč tak to bylo taky podstatně lepší že mě to nechalo šáhnout dál na hlasitosti. Prostě když přidám basy nebo to dám nahlas tak to prostě vypadává ve všech repro :-/
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
mohl by jsi víc rozvést tuto větu "jediný co mi řekl že si ten zesík bere ze zadních repro." jinak hraješ přes origo rádio?¨
kdyžtak odkud jsi?
kdyžtak odkud jsi?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Milevsko Jižní čechy
Pokud si odpojil zesák případně i třeba dva kanály (jednu stranu) a pořád to dělalo tak bude problém někde jinde. Samotné zatížení těch dvou repráků není tak velké, aby ho zesilovač nezvládal. To samé platí i pro tu jednu vstupní větev. Je tam cya 2.5mm2 ta má nějaké proudové zatížení 28A ten to hravě snese
Pokud si odpojil zesák případně i třeba dva kanály (jednu stranu) a pořád to dělalo tak bude problém někde jinde. Samotné zatížení těch dvou repráků není tak velké, aby ho zesilovač nezvládal. To samé platí i pro tu jednu vstupní větev. Je tam cya 2.5mm2 ta má nějaké proudové zatížení 28A ten to hravě snese
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
No rozvést tuto větu :-) to je těžký páč jsem na tohle blbej, proto jsem to dal někam kdo je v tom "údajně" zběhlej :-/
Prostě mi řekl že to je napájený ze zadních reproduktorů, respektive když na radiu nastavím jen předky tak prostě nefunguje...
Radio je originál.
...........
Problém někde jinde?! :-/ Tak to je super, tak teď nevím co s tím dělat....
Takže není možný aby to bylo tím zesíkem?! A tobě to teda v autě frčelo tak jak má?!
Napadá vás někoho co to může bejt?! Já se z toho už fakt po.... to jsem si to asi koukám
mohl udělat sám :-/
Jak řekl Kolega, jsem z jižních čech...z Milevska.
Kdyby tu byl někdo blíž tak mu rád zaplatím cestu ale už mi z toho fakt hrabe, chtěl jsem to mít ok, potřebuju udělat stabilizátor a místo toho se furt seru s tímhle...
Nevím jestli by nebylo lepší z tý lancie, jestli třeba má stejný barvy kabelů tak jestli bych to neudělal sám
Prostě mi řekl že to je napájený ze zadních reproduktorů, respektive když na radiu nastavím jen předky tak prostě nefunguje...
Radio je originál.
...........
Problém někde jinde?! :-/ Tak to je super, tak teď nevím co s tím dělat....
Takže není možný aby to bylo tím zesíkem?! A tobě to teda v autě frčelo tak jak má?!
Napadá vás někoho co to může bejt?! Já se z toho už fakt po.... to jsem si to asi koukám
mohl udělat sám :-/
Jak řekl Kolega, jsem z jižních čech...z Milevska.
Kdyby tu byl někdo blíž tak mu rád zaplatím cestu ale už mi z toho fakt hrabe, chtěl jsem to mít ok, potřebuju udělat stabilizátor a místo toho se furt seru s tímhle...
Nevím jestli by nebylo lepší z tý lancie, jestli třeba má stejný barvy kabelů tak jestli bych to neudělal sám
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Hele no jestli když dáš pouze předky a nehrajou tak to je blbě zapojené. Mám takovej osobní typ, že je možné, že jak říkal, že to je napájené pouze ze zadků takže prostě zapojil zadní kanály společně s předníma a díky tomu by mohlo i docházet k tomu přetížení (jednotlivých kanálů).
Ten z Lybry bude mít i stejný konektor takže žádné zapojení nemusíš řešit pouze přehodit konektor, ale jak říkám ten zesík byl naprosto stejném a hrál bez problému.
Chce to někoho kdo se v Bose vyzná takhle to řešit na dálku je problém.
Zkus schválně vyfotit jak ti to zapojil (spojení od kabeláže z konektoru a to co bylo v autě) a pošli mi to na mail. Mrknu na to.
Ten z Lybry bude mít i stejný konektor takže žádné zapojení nemusíš řešit pouze přehodit konektor, ale jak říkám ten zesík byl naprosto stejném a hrál bez problému.
Chce to někoho kdo se v Bose vyzná takhle to řešit na dálku je problém.
Zkus schválně vyfotit jak ti to zapojil (spojení od kabeláže z konektoru a to co bylo v autě) a pošli mi to na mail. Mrknu na to.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
nenene, tak jsem to nemyslel...
když nechám hrát přední repro tak nehraje subwoofer tak jsem
to myslel jakože je napájenej z těch zadků. No a když nechám hrát jen zadky a subáč tak
to zase pobere podstatně větší hlasitost a basy. Prostě to nezvládá nárok na všechny ty repra....
když nechám hrát přední repro tak nehraje subwoofer tak jsem
to myslel jakože je napájenej z těch zadků. No a když nechám hrát jen zadky a subáč tak
to zase pobere podstatně větší hlasitost a basy. Prostě to nezvládá nárok na všechny ty repra....
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Takže ten zesík není zapojen na původní kabelový svazek? Máš rozvedenou novou kabeláž po autě? Dle mě je problém v zapojení. Ty originální reproduktory nejsou zas tak silné, aby to dělalo nějaký problém, pokud není např. repro nějak poškozeno.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Zkusím to nafotit jestli bude čas....
je možný že ho třeba odpálil?! Ale to by zas vlastně nehrálo vůbec že?!
Protože když jsem vypojil konektor zesíku z radia tak bylo ticho a nehrálo nic.
je možný že ho třeba odpálil?! Ale to by zas vlastně nehrálo vůbec že?!
Protože když jsem vypojil konektor zesíku z radia tak bylo ticho a nehrálo nic.
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
DALLEN to viděl, ty repra doteď byly zapojený napřímo bez
zesíku a žádnej problém takže by snad neměl bejt nějakej špatnej.
Novou kabeláž nemám, napojil ty originál kabely na ty ze zesíku.
zesíku a žádnej problém takže by snad neměl bejt nějakej špatnej.
Novou kabeláž nemám, napojil ty originál kabely na ty ze zesíku.
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
jinak DALLENE rád ti zaplatím provolaný peníze když
mu cinkneš... protože tomu rozumíš a já jsem v tomhle blbej antitalent.
Třeba by pak bylo jasný kde je problém.
mu cinkneš... protože tomu rozumíš a já jsem v tomhle blbej antitalent.
Třeba by pak bylo jasný kde je problém.
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
@george: V autě bylo bose origo, majitel co to prodal si prostě vzal starej zesík samozřejmně i s konektorem a kabely střihl.
Novej opláckej konektor má jiné barvy plus samozřejmně ty barvy co jsou v autě origo se neshodují ani s jedním ze tří schémat co mám na BOSE (barevně).
Myslím si, že je to blbě zapojené. Udělej to foto jak jsem ti psal, hoď mi to na mail a pak to pořešíme dále.
Pošli fotky budem moudřejší.
Žádny provolaný minuty neplatím v pohodě, měsíčně mi propadne nevyužitých 1000 volných minut
Novej opláckej konektor má jiné barvy plus samozřejmně ty barvy co jsou v autě origo se neshodují ani s jedním ze tří schémat co mám na BOSE (barevně).
Myslím si, že je to blbě zapojené. Udělej to foto jak jsem ti psal, hoď mi to na mail a pak to pořešíme dále.
Jestli to je skutečně takhle zapojené tak tomu člověku rozbít hlavu, repráky se nedaj spojovat jak se zachce, mění se impedance a tím také zatížení jednotlivých kanálu zesilovače.když nechám hrát přední repro tak nehraje subwoofer tak jsem to myslel jakože je napájenej z těch zadků
Pošli fotky budem moudřejší.
Žádny provolaný minuty neplatím v pohodě, měsíčně mi propadne nevyužitých 1000 volných minut

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
bose jsem si taky zapojoval a když to šlo bez zesiku, tak je kabeláž od repra dobre, ale oni zbastlili náhradu za kabel k bose...
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Jsou tedy dvě možnosti. Buď má víc repro na jeden kanál, což si nemyslím, nebo má na vstupu špatně zapojené signálové kabely a ty se navzájem bijí. Toto mě napadlo už na začátku, ale od klávesnice se blbě něco poznává. Zjisti kolika pinovej máš konektor na zesíku.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
když mu cinkneš tak snad se něco dozvíme... díky
takže subwoofer má reagovat na všechny repráky?! Nemá brát jen ze zadních?!
Nafotím to, snad zítra nějak k večeru bych to sem mohl hodit.
takže subwoofer má reagovat na všechny repráky?! Nemá brát jen ze zadních?!
Nafotím to, snad zítra nějak k večeru bych to sem mohl hodit.
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Do subwooferu jdou úplně jiné signály než do repráků ten subwoofer má ze zesilovače zvlášť výstup.
edit: Jinak chtěl jsem zavolat tomu chlápkovi, volané číslo neexistuje
edit: Jinak chtěl jsem zavolat tomu chlápkovi, volané číslo neexistuje
Naposledy upravil(a) Dallen dne 2.3.2013, sob 18:37, celkem upraveno 1 x.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host