2.4 JTD

Odpovědět
kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 28.2.2009, sob 11:58

kdosi mi rikal,ze to bude dusledek toho,ze s tim 5 let predtim nekdo jezdil tak,ze to nevytacel vys

To bude zaručeně odborník.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 28.2.2009, sob 13:12

jistý si nejsem, ale mám pocit že to byl právě ten štěpán :-D
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 28.2.2009, sob 15:58

O to víc bych se ptal, jak je možné, že se (jakýkoli) software může opotřebovat.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 28.2.2009, sob 23:31

Radim píše:tesne pod 3000 rpm ztrati trochu tah, dela to uz od koupe,vahou to neni,ta je nova a delalo to i po vymene. kdosi mi rikal,ze to bude dusledek toho,ze s tim 5 let predtim nekdo jezdil tak,ze to nevytacel vys. jinak si troufam rict,ze dle vsech ostatnich projevu a dle vizualni kontroly je motor v bezvadnym stavu,tichy,nikde nic neutika ani neprolina,spotreba nizka a az na ten kratky vypadek tahu jezdi jak drak.
ta tzv.DIRA je rekl bych normalni jev ...ne proto ze s tim nekdo pred tebou jezdil pomalu,,,nebo ze by software mel v sobe vir,ale ze se v tomto rozmezi otacek otevira EGR ventil..
tohle same me dela Kappa.a uplne nejvic kdyz clovek jede tak jako na pul plynu.pri plnem zatahu to udela nepatrne.a pocitove to je jako by dostal motor druhy dech
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Milano75 » 29.10.2009, čtv 17:13

zdravím, chtěl bych si doplnit mezeru ve vzdělání:

motory JTD jsou celohliník nebo jen hlava a blok litina????

a jaká je asi váha motoru??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Richie » 9.11.2009, pon 08:07

doslechl jsem se ,ze ac ma JTD hydrostely je dobre nechat seridit ventily...uz jste to nekdo delal ?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Ladin 164V6 » 9.11.2009, pon 08:32

Richie píše:doslechl jsem se ,ze ac ma JTD hydrostely je dobre nechat seridit ventily...uz jste to nekdo delal ?
2.4 nema hydra probuh... Vzdyt mas 156 uz dlouho ne, tos jeste nekontroloval vule?

Pokud by to melo hydra tak neni co serizovat
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Richie » 9.11.2009, pon 08:45

Ladin 164V6 píše:
Richie píše:doslechl jsem se ,ze ac ma JTD hydrostely je dobre nechat seridit ventily...uz jste to nekdo delal ?
2.4 nema hydra probuh... Vzdyt mas 156 uz dlouho ne, tos jeste nekontroloval vule?

Pokud by to melo hydra tak neni co serizovat
nekontroloval jsem vule :oops: ... ani nevim jak se to dela..musim zaukolovat servisaka..prijde mi ze posledni dobou jakoby slysim ventily...jak kdysi u 120ky :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Ladin 164V6 » 9.11.2009, pon 09:09

Richie píše:
Ladin 164V6 píše:
Richie píše:doslechl jsem se ,ze ac ma JTD hydrostely je dobre nechat seridit ventily...uz jste to nekdo delal ?
2.4 nema hydra probuh... Vzdyt mas 156 uz dlouho ne, tos jeste nekontroloval vule?

Pokud by to melo hydra tak neni co serizovat
nekontroloval jsem vule :oops: ... ani nevim jak se to dela..musim zaukolovat servisaka..prijde mi ze posledni dobou jakoby slysim ventily...jak kdysi u 120ky :)
Ty tomu autu davas kour :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Richie » 9.11.2009, pon 09:16

ja jsem si myslel, ze se takove veci nemusi u modernich motoru uz delat....uz volam servisakovi..
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Alfik » 9.11.2009, pon 09:32

Richie píše:ja jsem si myslel, ze se takove veci nemusi u modernich motoru uz delat....uz volam servisakovi..
jj volaj.
Saci 0,25-0,35
Vyfukovy 0,30-0,40
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od kejml » 9.11.2009, pon 09:33

Vůle s vymezují podložkami.
Jen si nedokážu představit, jak přes řetěz čerpadla rozeznáš ventilovou vůli. Ale já už jsem starej a hluchej. Vy mladí máte sluch jak netopejři.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Kůrkyn » 9.11.2009, pon 09:51

Hydraulická zdvihátka mají jen 16V motory.

Milan+
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 309
Registrován: 15.7.2009, stř 14:35
Bydliště: Teplice

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Milan+ » 9.11.2009, pon 10:16

A u 2,4 JTDm 20 V je prosím jaký systém? a.vs.s
Alfuška 159 2,4 JTDm černá metla, červená kůže, plná nálož.

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Richie » 9.11.2009, pon 11:04

kejml píše:Vůle s vymezují podložkami.
Jen si nedokážu představit, jak přes řetěz čerpadla rozeznáš ventilovou vůli. Ale já už jsem starej a hluchej. Vy mladí máte sluch jak netopejři.
jednak je to tedka slyset hodne pri studenem motoru a pak kdyz se ohreje tak pri nejakych 2500 ot je to slyset....radio to resi dobre,ale to neni to prave..
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Kůrkyn » 9.11.2009, pon 11:38

Milan+ píše:A u 2,4 JTDm 20 V je prosím jaký systém? a.vs.s
ten má taky hadraulická zdvihátka - servisu netřeba

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Sgt. » 9.11.2009, pon 14:23

Jak často se taková ventilová vůle má kontrolovat? Myslím co se týká kilometrového průběhu. Otec má na 2,4 najeto cca 160 (jako všechny auta v ČR) a mám takový pocit že to asi nikdo nikdy nekontroloval. :shock: Možná naposledy někdy v autorizáku, jestli se tím zabývají.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Milan+
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 309
Registrován: 15.7.2009, stř 14:35
Bydliště: Teplice

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Milan+ » 9.11.2009, pon 16:53

Kůrkyn píše:
Milan+ píše:A u 2,4 JTDm 20 V je prosím jaký systém? a.vs.s
ten má taky hadraulická zdvihátka - servisu netřeba
Děkuji za rychlou odpověď, jsem moc rád, že mám 2,4 JTDm a.vs.s
Alfuška 159 2,4 JTDm černá metla, červená kůže, plná nálož.

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Ladin 164V6 » 9.11.2009, pon 17:08

Sgt. píše:Jak často se taková ventilová vůle má kontrolovat? Myslím co se týká kilometrového průběhu. Otec má na 2,4 najeto cca 160 (jako všechny auta v ČR) a mám takový pocit že to asi nikdo nikdy nekontroloval. :shock: Možná naposledy někdy v autorizáku, jestli se tím zabývají.
Cetl jsem ze po 40tkm
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

wyrec
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 183
Registrován: 21.10.2009, stř 17:40
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od wyrec » 15.11.2009, ned 20:08

ahoj, mám takovou blbou otázku.. V jakých optimáních otáčkách mám jezdit po městě, abych motor nepodtáčel a do jakých max. otáček při nezahřátém motoru? Mám 1. diesela, tak nevím, jaké jsou minimální otáčky, aby se motoru neškodilo. Díky
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm (147 kW) Q-Tronic
Alfa Romeo 33 1.7 16V - pomalu se kompletně renovuje...
ex BMW e39 528i - Alfa to nebyla...
ex AR 156 SW 2.4 JTD (100 kW) Sportpaket - nejlepší auto mého života, zatím...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Kůrkyn » 15.11.2009, ned 21:16

záelží na tom, v jaké je zátěži. Když máš správný kvalt, tak můžeš jezdit 1000-2000. Zkus se svézt někdy s automatem a uvidíš, jak řadí při "málo plynu"

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Richie » 16.11.2009, pon 08:30

se studenym motorem nejezdi moc pres 2000.....s ohratym uz je to pak fuk...idealne tak 1500-2500
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Alfik » 16.11.2009, pon 18:14

Richie píše:se studenym motorem nejezdi moc pres 2000.....s ohratym uz je to pak fuk...idealne tak 1500-2500
Myslim,ze toto je take trosku sporne. Ja byvam na kopci a pokial nepotiahnem rychlost tak do cca 3000,tak sa ma dalsia problem rozbehnut,nakolko sa turbo este netoci. Ono skor bude dost zalezat na rychlosti zosliapnutia toho plynu. Pokial pojdes aj do vyssych otacok,ale plynule,tak je to OK.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Kůrkyn » 16.11.2009, pon 20:19

Jasně, ale po městě po rovině se dá jezdit v pohodě na čtyřku a pětku.

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Alfik » 16.11.2009, pon 20:36

Kůrkyn píše:Jasně, ale po městě po rovině se dá jezdit v pohodě na čtyřku a pětku.
No to jasne. Ale je mesto a mesto. Ve Vsetine max. 3-ka. Mozno sem-tam 4.
V kazdom pripade plyn zvolna...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti