Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19019
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 13.2.2017, pon 18:53

olej máš kontrolovat tak jako tak zastudena, ne? co tam uvidíš když zastavíš někde na dálnici s horkým turbem? jako beru, po deseti minutách už olej steče a turbo bude furt horké, ale myslím že většina lidí kontroluje olej tak nějak preventivně za studena třeba jednou za dva měsíce prostě když přijde ke studenému autu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 13.2.2017, pon 19:09

Tak nejak... Btw Bmw u benzinu nema cca 10let klasickou merku vubec, tak co je lepsi?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Venca.P
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 385
Registrován: 30.7.2012, pon 15:47
Bydliště: Pardubice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Venca.P » 13.2.2017, pon 19:21

Myslím, že v manuálu u Giulietty je psáno kontrola oleje nejlépe 5min po jízdě.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19019
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 13.2.2017, pon 19:33

Ladin: zajímavé, takže prostě věříš čidlům a neřešíš.... (mimochodem Giulia možná bude umět přes PP vyjet kolik tam toho oleje je....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 13.2.2017, pon 19:41

Jj je tam menu v PP a musis tomu proste verit... Paradoxne diesely ktery oproti tem benzinum olej nezerou tu merku porad maji :)
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3822
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Franik » 13.2.2017, pon 19:46

oni ho žerou víc jak benzín, jen ho doplňují naftou při regeneraci DPF. :-D
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Duso
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 444
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Duso » 14.2.2017, úte 09:04

Za studena kontrolovat olej je blbost nie ? Teplom sa rozťahuje...či mám niečo zle ? Za studena mám pol merky a za tepla po jazde je plná :)
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1402
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 14.2.2017, úte 09:30

uff
>Duso: Za tepla kontrolovat olej je spatne stejne tak jak za studena olej menit. Olej se meri v chladnem stavu. Zkus si prevest tvoji logiku do praxe: Vymenis olej, nalejes a budes motor zahrivat jen proto, aby jsi tam zmeril spravnou hladinu oleje? U osobaku se to muze zdat jako "NO PROBLEM", ale zkus si predstavit neco vetsiho. Neco co ma olejovou napln v desitkach litru a ne v par litrech.

>Franik: Zas tak moc te nafty tam neni. Ja tam po 20kkm nasel vzdy olej (sice cerny, ale olej).
Naposledy upravil(a) swoop01 dne 14.2.2017, úte 09:35, celkem upraveno 1 x.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19019
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 14.2.2017, úte 09:33

myslim ze to je jedno.... pro orientacni kontrolu... jasne ze toho oleje je "vic" kdyz se zahreje, takze za studena by nemel byt uplne na rysce max..... ale uplnou vedu bych z toho nedelal.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2278
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mcernoch » 14.2.2017, úte 09:48

Tož to je zase debata na vrcholnej úrovni. :smt068
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9117
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 14.2.2017, úte 10:56

Východ no... Teplotní roztažnost oleje (součinitel roztažnosti) se pohybuje v řádech desetitisícin, takže pro běžnou potřebu se vůbec neuvažuje... To že za studena naměříš víc je tím, že než to schladne, tak to zteče...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od PetrGTV » 14.2.2017, úte 11:37

Já bych tý roztažnosti oleje věřil - když smažíš, na studený pánvi, tak ho je po dně, ale jak se olej rozpálí a dáš tam řízky, tak hladina stoupne .... :-D
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1101
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od WhySoSad » 14.2.2017, úte 11:44

To je krásná analogie :D Doufám že to pojednání o zvýšení hladiny dopadem řízků do kapalné latky nemyslíš vážně :D
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jarouš01 » 14.2.2017, úte 11:49

OMFG :-D :-D :-D

"objem oleje vytlačeného z pánve je přímo úměrný objemu řízku do ní vloženého" :-D
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od coyote » 14.2.2017, úte 11:53

Jenže to nebude pravda, protože nějakou tu olejovou náplň vychlastá ten řízek. Jdeme na to málo věděcky...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19019
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 14.2.2017, úte 11:54

.... a to si vem ze jeste ten olej prska ven z te panve, coz se samozrejme v motoru nedeje.... takze kdyz odecteme vliv tohoto jevu tak by tam toho oleje bylo jeste vic.

Jinak ta analogie s panvi je naprosto ok, vsak taky anglicky se olejova vana rekne "oil pan"....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jarouš01 » 14.2.2017, úte 11:55

..pro potřeby této teorie uvažujme tzv. "ideální řízek" :D
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od zde. » 14.2.2017, úte 13:03

Samo prirodni, aby se eliminovaly ztraty vznikne nasaknutim oleje do strouhanky.
33

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1101
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od WhySoSad » 14.2.2017, úte 13:32

Nezapomeňte když jsme u toho objemu vytlačeného tělesem vloženým do oleje o kolik reálně stoupne hladina oleje po tom, co do ní ponoříme měrku.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od PetrGTV » 14.2.2017, úte 13:44

coyote píše:Jenže to nebude pravda, protože nějakou tu olejovou náplň vychlastá ten řízek. Jdeme na to málo věděcky...
to je hlavně u motorů TS 16V
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 14.2.2017, úte 14:04

PetrGTV píše:
coyote píše:Jenže to nebude pravda, protože nějakou tu olejovou náplň vychlastá ten řízek. Jdeme na to málo věděcky...
to je hlavně u motorů TS 16V
Taky dost záleží na tom, jak moc ten řízek co to řídí nakládá pod kotel ...

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hadXR » 14.2.2017, úte 14:17

A taky ty řízky jsou lepší smažený na sádle :wink:
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9117
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 14.2.2017, úte 14:22

No, a tam je to s tou roztažností teprve zajmavý, když se do toho mění i skupenství :-D
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od zde. » 14.2.2017, úte 14:34

WhySoSad píše:Nezapomeňte když jsme u toho objemu vytlačeného tělesem vloženým do oleje o kolik reálně stoupne hladina oleje po tom, co do ní ponoříme měrku.
Proto asi zakukalo tolik TS 16, maj moc tlustou merku.
33

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 14.2.2017, úte 14:48

Naopak ne? :-D Mají moc tenkou a proto je hladina proklatě nízko :-D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů