Giulia QV - pokec
- hand_ktm_AR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 288
- Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia QV - pokec
Understood co je duvodem prodeje
Re: Giulia QV - pokec
Nádhera. Ještě by to chtělo oldschool antiEU vypalovací lak a nemá to chybku 

Re: Giulia QV - pokec
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia QV - pokec
nové QV.... https://www.auto.cz/alfa-predstavuje-os ... aci-134370 konečně....
a konfigurátor na italských stránkách.... https://www.alfaromeo.it/configuratore/ ... /exteriors
a konfigurátor na italských stránkách.... https://www.alfaromeo.it/configuratore/ ... /exteriors
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia QV - pokec
Moc pěkný. Jeden člověk, ze skupiny majitelů Quadrifoglií z USA, má Stelvio a Giulii a věnuje se jejich úpravám, tam psal, že MY 2020 Quadrifoglio má zdvojenou palivovou soustavu, 2x vstriky, lišty, čidla tlaku... prý se ta informace nikde nijak neprezentovala, ale reálně to bude podstatně líp upravitelný na mnohem vyšší výkony, údajně až někam k 700 - 800 PS.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia QV - pokec
Nevidim v tom konfiguratoru ty novy barvy, tak jeste asi nebude aktualizovanej. V ty zluty, co se obcas objevuje na netu vypada luxusne.
Michal> Kdyz srovnas grip v zatackach (v tech hodne ostrych pri rychle jizde) mezi Veloce Q4 a Quadrifoglio - jaky je rozdil?
Michal> Kdyz srovnas grip v zatackach (v tech hodne ostrych pri rychle jizde) mezi Veloce Q4 a Quadrifoglio - jaky je rozdil?
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia QV - pokec
Kenjiro: ale interier konfiguratoru uz je ten novy.... tak nevim.... jestli chybi jen ty barvy nebo i neco dalsiho....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia QV - pokec
Kenjiro: obrovský, jsou to dva úplně jiný světy kupodivu. Veloce prostě seděla, za každý situace, na jakýmkoliv povrchu a i při hodně vysokých rychlostech prostě jela jak po kolejích. Opravdu vždy fungovala velmi kultivovaně, jediným slabým článkem byly Pirelli P-Zero, které na rozdíl od Bridgestone Potenza, v některých zatáčkách kvílely a varovaly, a to už v podstatně nižších rychlostech než Bridgestone.
Naproti tomu Quadrifoglio se projevuje tak jako nervózně, samozřejmě člověk se pohybuje ve vyšších rychlostech, ale i tak je potřeba si zvyknout, že ten zadek jako uskakuje, ovšem i přesto drží nepochopitelně. Je to přesně jak v tom rekordním videu z Ringu. To auto klidně skočí o 20 cm stranou, ale smyk nepřijde. A to se bavíme o litani po okreskách někde kolem 170 - 230 km/h, stačí nezmatkovat, neubírat a ono to prostě následuje přední nápravu jak střelený.
Je taky fakt, že s tím jezdím trochu jinak. Zatímco Veloce jsem opatroval jako oko v hlavě, tak Q nakladam co se do něj vejde, dvakrát jsem si flaknul vysunutým splitterem o zem, ve 290ti mi kámoš s M4 Competition opískoval předek, kde to jde, letím bokem, spotřebu mám mezi 15 - 24 l/100km... Ale to auto snese všechno a je to opravdu porno. Ten kamarád s M4 už měl 3x závadu motoru a další problémy (po první společně vyjizdce se mu protocilo spodní rozvodové kolo na klice, po třetí projížďce mu odešly komplet brzdy, po páté opět chyba pohonu, tentokrát se mu ztrácí chladicí kapalina v okruhu chlazení turba a naposled mu to šlo na 5 valcu), zatímco já prostě lítám a neřeším...
Naproti tomu Quadrifoglio se projevuje tak jako nervózně, samozřejmě člověk se pohybuje ve vyšších rychlostech, ale i tak je potřeba si zvyknout, že ten zadek jako uskakuje, ovšem i přesto drží nepochopitelně. Je to přesně jak v tom rekordním videu z Ringu. To auto klidně skočí o 20 cm stranou, ale smyk nepřijde. A to se bavíme o litani po okreskách někde kolem 170 - 230 km/h, stačí nezmatkovat, neubírat a ono to prostě následuje přední nápravu jak střelený.
Je taky fakt, že s tím jezdím trochu jinak. Zatímco Veloce jsem opatroval jako oko v hlavě, tak Q nakladam co se do něj vejde, dvakrát jsem si flaknul vysunutým splitterem o zem, ve 290ti mi kámoš s M4 Competition opískoval předek, kde to jde, letím bokem, spotřebu mám mezi 15 - 24 l/100km... Ale to auto snese všechno a je to opravdu porno. Ten kamarád s M4 už měl 3x závadu motoru a další problémy (po první společně vyjizdce se mu protocilo spodní rozvodové kolo na klice, po třetí projížďce mu odešly komplet brzdy, po páté opět chyba pohonu, tentokrát se mu ztrácí chladicí kapalina v okruhu chlazení turba a naposled mu to šlo na 5 valcu), zatímco já prostě lítám a neřeším...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia QV - pokec
MichalT



Re: Giulia QV - pokec
Za mě Pirelli P-Zero už nikdy, oproti Michelin Pilot Super Sport vzadu a Sport 4S vpředu bez varování ustřelily, nedržely a nájezd sotva poloviční 

Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Giulia QV - pokec
michal: v ktorých častiach republiky sa pohybuješ? ...že by som si išiel zajazdiť s Vami. :-)
soft : origo Pirelky na QV boli perfektné, potom som na predok dal Mich 4S a to stálo za nič-moc. Zadok držal (Pir) a cez predok som sa hrnul von. Vyriešili to Trofeá R.
soft : origo Pirelky na QV boli perfektné, potom som na predok dal Mich 4S a to stálo za nič-moc. Zadok držal (Pir) a cez predok som sa hrnul von. Vyriešili to Trofeá R.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Giulia QV - pokec
Střední Čechy převážně...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia QV - pokec
Záleží jaký P Zerro, je jich myslím 5 druhů. Co byly origo Corsa AR tam bomba guma, ale musela byt teplá a držela jak semislick CUP2.soft147 píše: 10.5.2020, ned 07:54 Za mě Pirelli P-Zero už nikdy, oproti Michelin Pilot Super Sport vzadu a Sport 4S vpředu bez varování ustřelily, nedržely a nájezd sotva poloviční![]()
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia QV - pokec
Můžu se s vama zajít povozit, to by mohlo být zajimavy. Ale covece uskakovani? Nevím... A nebi jsem tak zvyklý, že mi nepřijde.MichalT píše: 9.5.2020, sob 22:00 Kenjiro: obrovský, jsou to dva úplně jiný světy kupodivu. Veloce prostě seděla, za každý situace, na jakýmkoliv povrchu a i při hodně vysokých rychlostech prostě jela jak po kolejích. Opravdu vždy fungovala velmi kultivovaně, jediným slabým článkem byly Pirelli P-Zero, které na rozdíl od Bridgestone Potenza, v některých zatáčkách kvílely a varovaly, a to už v podstatně nižších rychlostech než Bridgestone.
Naproti tomu Quadrifoglio se projevuje tak jako nervózně, samozřejmě člověk se pohybuje ve vyšších rychlostech, ale i tak je potřeba si zvyknout, že ten zadek jako uskakuje, ovšem i přesto drží nepochopitelně. Je to přesně jak v tom rekordním videu z Ringu. To auto klidně skočí o 20 cm stranou, ale smyk nepřijde. A to se bavíme o litani po okreskách někde kolem 170 - 230 km/h, stačí nezmatkovat, neubírat a ono to prostě následuje přední nápravu jak střelený.
Je taky fakt, že s tím jezdím trochu jinak. Zatímco Veloce jsem opatroval jako oko v hlavě, tak Q nakladam co se do něj vejde, dvakrát jsem si flaknul vysunutým splitterem o zem, ve 290ti mi kámoš s M4 Competition opískoval předek, kde to jde, letím bokem, spotřebu mám mezi 15 - 24 l/100km... Ale to auto snese všechno a je to opravdu porno. Ten kamarád s M4 už měl 3x závadu motoru a další problémy (po první společně vyjizdce se mu protocilo spodní rozvodové kolo na klice, po třetí projížďce mu odešly komplet brzdy, po páté opět chyba pohonu, tentokrát se mu ztrácí chladicí kapalina v okruhu chlazení turba a naposled mu to šlo na 5 valcu), zatímco já prostě lítám a neřeším...

Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia QV - pokec
Přesně, Trofeo je jinde než zbytek světa, který je homologovany na silnici. Ja mam bohužel teď jen pneu do deště a aby byly tiché na dlouho cesty, takže široké drazky na vodu a to na prasení není. Na druhé sadě disků jsou zimaky. Nechtěl jsem zase kupovat semislicky za 40 kdyz ji prodavam, ale kupec zatím žádný, tak zvažuji. Pak je objednám a za týden si ji někdo odveze, to by mě mrskloJojo píše: 10.5.2020, ned 10:54 michal: v ktorých častiach republiky sa pohybuješ? ...že by som si išiel zajazdiť s Vami. :-)
soft : origo Pirelky na QV boli perfektné, potom som na predok dal Mich 4S a to stálo za nič-moc. Zadok držal (Pir) a cez predok som sa hrnul von. Vyriešili to Trofeá R.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Giulia QV - pokec
Mne se ten italsky zpusob prezentace proste libi, i kdyz je casto kritizovan s tim, ze marketing neumi. Chapu, ze vetsina trhu je zvykla a vyzaduje "nemecky marketing", kde by prezentoval nejaky Helmut v kvadru ve sterilni kancelari z ceho se skladaji ruzne slitiny, pripadne by nejaky Cech ukazoval, jak je genialni reseni umistit skrabku na led do vicka nadrze a kolik se toho vejde to kufru, ale kdyz se podivam na tuhle prezentaci, tak to auto proste chci. Jak tam zaznelo - cilova skupina ten italsky faktor vyzaduje a je dobre, ze tam je. Ze ta skupina neni nijak pocetna je vec druha.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia QV - pokec
Pekne spravene video so zaujimavymi info. Ktore vsak nanestastie vela ludi nezaujima, aj ke by malo
.
Dve veci ma pocas videa dost rusili. Pocas celeho videa je vidiet ako je infoteiment pomaly, laguje a nereaguje vzdy na dotyk. Dotyk je samo o sebe dost nebezpecna vec v rukach bezneho vodica a este ta pomalost (zla volba HW?) cize mu musis venovat viac casu ako by bolo nutne.
A stojan na kluc. Ked uz mam keyless odomykanie a start tak kluc mam vo vacku alebo v taske. A v mojom pripade tam mam aj tak dalsie kluce takze ak tak ide cely zvazok do drziaka na pohare. Radsej by som privital fyzicky mensi kluc. Nech nemam vobec dovod na neho sahat. Ten drziak vidim ako nevyuzitelny chytac prachu. Zvezok klucov tam bude strngat a mince na parkovanie pravdepodobne tiez. Na co ine sa da vyuzit?
Berte to ako pozvdychnutie kam sa vyvoj v tejto oblasti vali. Jazdi skvele a to je hlavne
.

Dve veci ma pocas videa dost rusili. Pocas celeho videa je vidiet ako je infoteiment pomaly, laguje a nereaguje vzdy na dotyk. Dotyk je samo o sebe dost nebezpecna vec v rukach bezneho vodica a este ta pomalost (zla volba HW?) cize mu musis venovat viac casu ako by bolo nutne.
A stojan na kluc. Ked uz mam keyless odomykanie a start tak kluc mam vo vacku alebo v taske. A v mojom pripade tam mam aj tak dalsie kluce takze ak tak ide cely zvazok do drziaka na pohare. Radsej by som privital fyzicky mensi kluc. Nech nemam vobec dovod na neho sahat. Ten drziak vidim ako nevyuzitelny chytac prachu. Zvezok klucov tam bude strngat a mince na parkovanie pravdepodobne tiez. Na co ine sa da vyuzit?
Berte to ako pozvdychnutie kam sa vyvoj v tejto oblasti vali. Jazdi skvele a to je hlavne

Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia QV - pokec
Ja bych ten drzak na klic treba ocenil. Kdyz ho mam v kapse, vystoupim a necham zapnuty motor, tak spolujezdcovi po chvilce jebne, jak to zacne otravovat, ze neni detekovan klic. A kdyz parkuju delsi dobu venku (typicky na cestach), tak keyless vypinam. A obcas to klic nedetekuje kdyz ho mam v tasce s dalsi elektronikou, takze ho musim stejne vyndat.
Novy infotainment jsem nezkousel, tak nevim, jak je to v realu, ale i kdyby to lagovalo, tak mi to je uplne jedno. Hlavne ze to ma Carplay.
Novy infotainment jsem nezkousel, tak nevim, jak je to v realu, ale i kdyby to lagovalo, tak mi to je uplne jedno. Hlavne ze to ma Carplay.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia QV - pokec
Nový infotainment bude možno vyzkoušet na srazu Giulií už tento víkend, kdo přijede, bude mít šanci si to osahat 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia QV - pokec
MicahtlT - S tym, ze boli zavrete hranice tak som so zrazom vobec nepocital. Da sa uz vobec ist takto? O mesiac ideme do Prahy na koncert na Guns a neviem co robit. Stale pisu, ze koncert bude ale tie tisice ludi okolo sa mi nepozdavaju.
kenjiro - no to ano. Ja som nastastie tych par spolucestujucich uz vycvicil. Vacsinou si uz spomeniem, alebo to strpia, alebo sa ozvu (najmenej pravdepodobne). Ja mam snad poslednu Giuliu co vyrobili bez Carplay, ale to je problem najma na vrub predajcu a naslednej velmi zlej komunikacii s predajcom (ako som zistil dodatocne). Bol by som rad ale aj s blbym drziakom na mobil vo vyduchu viem nakoniec existovat aj nadalej.
kenjiro - no to ano. Ja som nastastie tych par spolucestujucich uz vycvicil. Vacsinou si uz spomeniem, alebo to strpia, alebo sa ozvu (najmenej pravdepodobne). Ja mam snad poslednu Giuliu co vyrobili bez Carplay, ale to je problem najma na vrub predajcu a naslednej velmi zlej komunikacii s predajcom (ako som zistil dodatocne). Bol by som rad ale aj s blbym drziakom na mobil vo vyduchu viem nakoniec existovat aj nadalej.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia QV - pokec
Bohužel účastníci ze Slovenska nedorazi, právě kvůli problémům s překročením hranic.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia QV - pokec
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 2.4 10v 110kW, 2003 r.v.
Fiat Tipo 3dv. 1.4 (mazel) + 3dv. 2.0 16v Turbo (snad brzo závoďák)
Fiat 500 BlackJack 1.4 100hp
Alfa Romeo Stradale Touring
Fiat Tipo 3dv. 1.4 (mazel) + 3dv. 2.0 16v Turbo (snad brzo závoďák)
Fiat 500 BlackJack 1.4 100hp
Alfa Romeo Stradale Touring
Re: Giulia QV - pokec
Takže v sobotu menší problém.
Ešte počas štartovania som chcel vypnúť (rýchle prsty) SS systém ale auto mi hneď hodilo do núdzového režimu.Vraj bez SS systému není možné fungovať. Na další pokus už ani chcelo chytiť, tak som sa rozhodol odpojiť batériu na 5-10 min. Po tomto úkone som samozrejme zatvoril kufor a už som bol v péčku. U QV sa človek cez zadné sedačky do kufru nedostane tak jediné riešenie bolo volať asistenciu.
Zlatéééé mechanické zámky a nie tie prij....é mikrospínače.
Iba som sa potreboval vyžalovať.
Ešte počas štartovania som chcel vypnúť (rýchle prsty) SS systém ale auto mi hneď hodilo do núdzového režimu.Vraj bez SS systému není možné fungovať. Na další pokus už ani chcelo chytiť, tak som sa rozhodol odpojiť batériu na 5-10 min. Po tomto úkone som samozrejme zatvoril kufor a už som bol v péčku. U QV sa človek cez zadné sedačky do kufru nedostane tak jediné riešenie bolo volať asistenciu.
Zlatéééé mechanické zámky a nie tie prij....é mikrospínače.
Iba som sa potreboval vyžalovať.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host