
Nehody: naše i jiné.....
Re: Nehody: naše i jiné.....
Kdo zvas to byl
http://youtu.be/xIC6RkfHkss?t=1m24s

- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Nehody: naše i jiné.....
"ježiš nečum a jeď, ku*do debilní"
... jako bych se slyšel 


//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- hand_ktm_AR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 288
- Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
kde konkretne to v ostrave bylo? 159 nebo 6?Kocour666 píše:Tak me se dneska rano po ceste do prace podivala pani do kufru.A aby toho nebylo malo tak jeste do nas jebla dodavka...Takze Alficka je pokrtena
- Kocour666
- Štamgast
- Příspěvky: 581
- Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
- Bydliště: Ostrava-Svinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
na 159ce.Krizovatka ul.Cihelni a Marianskohorska...
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90
BMW 320D E90
Re: Nehody: naše i jiné.....
ja myslel, zes ji okrtil uz na palave...
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
- Kocour666
- Štamgast
- Příspěvky: 581
- Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
- Bydliště: Ostrava-Svinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
Pockej az se mi dostanes pod rucecrashta píše:ja myslel, zes ji okrtil uz na palave...

Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90
BMW 320D E90
Re: Nehody: naše i jiné.....
Mě kdysi dostal tenhle článek v Automobilu. Všimněte si, že náraz je v 35 km/h a nejlepší jsou ty oslavný kecy, jak oktávka obstála na výbornou...A.J.Michal píše:Tak už cca vím, jak bych dopadl ve své 75tce![]()
čas 1:21

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Nehody: naše i jiné.....
Jenže ten článek je odhadem tak z roku 96 a náraz na sloup je něco jinýho než přesazenej náraz kterej se používá v ENCAP. Takže ty oslavný kecy jsou v kontextu doby a druhu nárazu asi na místě...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Nehody: naše i jiné.....
To já vím ze kdy to je a že to je na sloup, ovšem taková destrukce v pouhých 35 km/h si fakt žádnou oslavu nezaslouží, to je dost hroznej výsledek.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Nehody: naše i jiné.....
Hroznej výsledek v porovnání s čím? Ono 35 km/h není nijak málo jak by se mohlo zdát a nemyslím si, že v tomhle konkrétním testu byla tehdejší konkurence o moc jinde.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Nehody: naše i jiné.....
V porovnání s čím - absolvent školení pro obchodníky?
35 km/h není žádná rychlost, rychlost běhu běžnýho člověka se blíží 30 km/h a i takový ty trenažéry nárazu jsou ve 30 km/h. Přesto, že je tam trochu dramatizovaná síla nárazu tím, že se lavice zastaví dorazem na zcela pevnou překážku, není to žádná velká rána. Mám za sebou pár nehod v různých rychlostech a auto, který se takhle zmačká při 35 km/h je srajda, bez ohledu na to, jestli se píše rok 1996, 2013 nebo 1985. Teď teda očekávám repliku klasickýho českýho novinářskýho blábolu, že to je kvůli tomu, aby se člověku nepotrhaly vnitřnosti. Ne, je to jen kvůli tomu, že na tom autě, kromě chabý výztuhy nárazníku, je všechno plastový. A to byla jedničková oktávka oproti pozdější produkci na tom ještě relativně dobře. Kolem roku 2005 zavedli ve VW group program "úspory ve svařování", kdy se začaly bodový svary dělat co nejkratší možnou dobu a co nejdál od sebe, pouze s ohledem na dopad na NCAP metodiku, jinými slovy jakmile přijde jinej náraz než v daným úhlu a do danýho místa mačká a trhá se to jak umělohmotnej kelímek. Deformace přídě má pohltit energii nárazu, ale to by jí tam muselo mít co pohltit, dneska to všechno stojí na dvou podélníkách a jedný příčný výztuze nárazníku, plastová chladičovka, plastový podběhy, plastovej nárazník a "papírový" blatníky a kapota, žádnou energii nepohltí, prostě se rozlámou, nebo roztrhají jak ta A4 co lítala po netu a přestože se naprosto fatálně roztrhala právě v bodových svarech, našlo se dost blbů, kteří o tom psali jako o bezpečným autě. Lidem se ale natluče do hlavy, že je to tak správně. Nejde srovnávat tu oktávku s podobným autem ve stejný době, protože v tý době začaly i ostatní automobilky vyrábět podobně srajdovitý auta, což ale tu oktávku nijak neomlouvá. Už v první polovině 80. let tady byly auta, který měly přední a zadní část programově deformovatelnou, měly boční výztuhy a posádku chránící kabinu, ale škodovka ani VW mezi nima fakt nebyly. Ale např. Mercedes, Saab, Volvo, Talbot, Peugeot... tam byly modely, který uměly náraz ztlumit a posádku ochránit. Mě je celkem šumák, jestli jsou ty auta v jiný kategorii nebo jsou z jiný doby, na silnici se nepotkávají přesně odpovídající auta a radši budu sedět třeba v tom starým Talbotu, než v tý oktávce. Takhle třeba kamarád otočil náklaďák od MB o 180°, podle policie nepřiměřených 100km/h, zbrzděných na min. 70-80km/h v okamžiku nárazu, trefil se přímo do tupláku, což není zrovna deformovatelná překážka...
Já měl kdysi podobnou nehodu s O2, jel jsem cca 50km/h rovně přes křižovatku, proti mě stálo odbočující auto, nevěřil jsem mu, ubral jsem na cca 45km/h, pán se rozjel, prý mě přes sloupek neviděl. Zbrzdil jsem to tak na 40km/h, bylo mokro a výsledek dost podobný, urvaný kolo opřený o práh, 1/4 čumáku v háji. Koncern nedělá bezpečný auta a nikdy nedělal, akorát má dobrej marketing a podporu v českejch novinářích papouškujících nacionalistický bláboly z německýho tisku. Dlužno dodat, že třeba francouzi na tom nejsou o moc líp, v jejich tisku se dočteš zase opak, že Laguna zvítězí nad Passatem, C4 pobije Golfa, atd. Odpovídající tečku tomu dodává českej Lojza automekányk, kterýmu se na koncernovejch autech dělá nejlíp protože jsou jednoduchý, tak je všude velebí, naopak francouzský a italský auta pomlouvá, protože vyžadujou spolupráci mozku, kterýho se mu často nedostává. Pak tady ten českej stádovitej národ, fungující stylem "když to mají sousedi, tak je to určitě dobrý auto", jezdí většinou Fabií, šetří na Oktávku, sní o Passatu a jako největší modlu má Audinu... Přitom jízda s A6 2010 před 14ti dny do Stutgartu byla hotovým utrpením, protože po 100km nás v tom všechny bolela prdel a záda, svítila tam třetina palubní desky, furt to hlásilo chybný žárovky, přitom byly všechny v cajku, atd.
PS: odcvakni si na O2 čalounění A sloupku a uvidíš tam sloupek jak ve š120, ovšem z venku to vypadá masivně, stejně tak ono porovnávání kvality zpracování podle zvuku zavírajících se dveří, zkus to udělat se staženým oknem a probudíš se ze snu o kvalitě koncernu... Řidičák mám 20 let, celej život jezdím se vším co má kola, rukama mi prošlo snad všechno od UAZu, přes běžnou produkci až po Lamba, Ferrari, Maserati, Corvetty, Mustangy, Jaguary, P911, atd. který jsem rok a půl prodával, bohužel vím docela dost o konstrukci moderních aut (myšleno zhruba od poloviny 90.let), jak se šetří a přitom oblbuje, jak se mrzačí konstrukce v zájmu pojišťoven a úspor ve výrobě, souhlasit s tím, že O1 je bezpečný auto fakt nemůžu, sorry...

Já měl kdysi podobnou nehodu s O2, jel jsem cca 50km/h rovně přes křižovatku, proti mě stálo odbočující auto, nevěřil jsem mu, ubral jsem na cca 45km/h, pán se rozjel, prý mě přes sloupek neviděl. Zbrzdil jsem to tak na 40km/h, bylo mokro a výsledek dost podobný, urvaný kolo opřený o práh, 1/4 čumáku v háji. Koncern nedělá bezpečný auta a nikdy nedělal, akorát má dobrej marketing a podporu v českejch novinářích papouškujících nacionalistický bláboly z německýho tisku. Dlužno dodat, že třeba francouzi na tom nejsou o moc líp, v jejich tisku se dočteš zase opak, že Laguna zvítězí nad Passatem, C4 pobije Golfa, atd. Odpovídající tečku tomu dodává českej Lojza automekányk, kterýmu se na koncernovejch autech dělá nejlíp protože jsou jednoduchý, tak je všude velebí, naopak francouzský a italský auta pomlouvá, protože vyžadujou spolupráci mozku, kterýho se mu často nedostává. Pak tady ten českej stádovitej národ, fungující stylem "když to mají sousedi, tak je to určitě dobrý auto", jezdí většinou Fabií, šetří na Oktávku, sní o Passatu a jako největší modlu má Audinu... Přitom jízda s A6 2010 před 14ti dny do Stutgartu byla hotovým utrpením, protože po 100km nás v tom všechny bolela prdel a záda, svítila tam třetina palubní desky, furt to hlásilo chybný žárovky, přitom byly všechny v cajku, atd.
PS: odcvakni si na O2 čalounění A sloupku a uvidíš tam sloupek jak ve š120, ovšem z venku to vypadá masivně, stejně tak ono porovnávání kvality zpracování podle zvuku zavírajících se dveří, zkus to udělat se staženým oknem a probudíš se ze snu o kvalitě koncernu... Řidičák mám 20 let, celej život jezdím se vším co má kola, rukama mi prošlo snad všechno od UAZu, přes běžnou produkci až po Lamba, Ferrari, Maserati, Corvetty, Mustangy, Jaguary, P911, atd. který jsem rok a půl prodával, bohužel vím docela dost o konstrukci moderních aut (myšleno zhruba od poloviny 90.let), jak se šetří a přitom oblbuje, jak se mrzačí konstrukce v zájmu pojišťoven a úspor ve výrobě, souhlasit s tím, že O1 je bezpečný auto fakt nemůžu, sorry...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Nehody: naše i jiné.....
Až někdy opřeš 159 při stejné rychlosti, tak se taky asi nepřestaneš divit. 35km/h při hmotnosti +- 1300kg je šupa jak kráva.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Nehody: naše i jiné.....
Školení pro obchodníky? Proč? Protože chci vědět s čím srovnáváš? Dáš sem jednu fotku dost specifickýho testu a napíšeš, že to auto dopadlo hrozně. On je rozdíl vzít nějakou plochu nebo sloup. A nemyslím si, že by třeba AR159 nebo Legacy v tomhle testu dopadlo o moc líp... Srovnej si boční náraz plochou v 50km/h a boční náraz na sloup ve 29 km/h.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=iHUD_DJ9pq8[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=SYHJIum3obk[/video]
Kromě toho v době ze který je ten článek nebyla novinařina taková žumpa jako teď a Automobil Revue psal věcně a bez podlejzání.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=iHUD_DJ9pq8[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=SYHJIum3obk[/video]
Kromě toho v době ze který je ten článek nebyla novinařina taková žumpa jako teď a Automobil Revue psal věcně a bez podlejzání.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Nehody: naše i jiné.....
Kluci v pohodě, no stress, ať si každej věří čemu chce, nechci tady vyvolávat nějakej flame. Nedělám si iluze ani o 159 i když má 5*, dneska se do toho počítají i elektronický pomocníci, takže reálná odolnost karoserie se tím trochu zkresluje, navíc se musí myslet i na chodce, který ale nemají prostě na silnici co dělat. Prostě nemám rád VW group a škodovky, může bejt, že nejsem úplně objektivní, ale každej máme svý zkušenosti, názory a úchylky 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
nechci se zastavat skodovky, ale tvuj nazor o sundani calouneni na A sloupku je hodne scestny. Nesundavej calouneni alle sundej si na A sloupku pirelu tesneeni okolo dveri, a podivej na skladbu plechu. Hm. nejsou tam jen ty dva plecchy ktery vidis na povrchu co? Ver tomu ze ten plech nebo spise vykovek uprostred kterej neni videt je masakr. Normalne ho ani vrtakem neprovrtas, a tech vykovku je tam vic a ne jen v sloupcich ale treba i na podlaze a horni stene pod palubkou. Jedna se o vysokopevnostni ocel. Dal treba onen jeden nosnik co drzi vyztuhu narazniku neni jeden material, pokud. budes pozorne hledat je na nem laser svar kde se spojuji dve ruzne tlousky plechu. jedna se o zonu po kud se ma nosnik bortit dall je jiz vysokopevnostni plech ktery musi zustat pokud mozno bez deformace a posadku chranit. Myslis ze kdyby to byl plisek ktery vidis okem navrchu tak by treba pri celnim narazu zustal ve svem tvaru a ostatni vse okolo by bylo na kasi? Pokud jak pises o konstrukci tolik vis tak tohle by jsi nikdy nemohl napsat. Proste klec a misto pro posadku musi zustat po co nejvetsi dobu bez deformace zbytek se zbortit dokonce musi a jsou prolisama vyztuh urceny mista kde se tak i stat musi aby to pohltilo co nejvic energie. Uff na telefonu to nadatlovat musim, omluvte chyby a diakrityku za neco muzu ja za neco telefon obcas se mme stane ze si prihodi pismenko nebo carku tecku navic, Pokud carka chyby za to muzu ja.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Nehody: naše i jiné.....
Tak do takovejch detailů jsem neměl v plánu vůbec zacházet, někde jsem měl fotku dvou přeříznutejch A sloupků, jedno bylo auto z roku 92 a druhý 2002 a to starší mělo uvnitř silnější materiály a výztuhy, to novější mělo jen ty vnější plechy, zkusím to najít... Ty rozdílný tloušťky a překlady plechů, to jsou právě ty programovaný zóny odstupňovaný tuhosti, ale to je jedno...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Nehody: naše i jiné.....
Prostě sis myslel, že tu šáde všichni poplujou a ono ne. Nejsem jako ostatní příznivec koncernu* pro její uniformnost a necit k designu, ale některé věci se jim prostě upřít nedají.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Nehody: naše i jiné.....
Soft147: To není ta pointa, prostě nepovažuju za dobrý, aby se to takhle zmačkalo ve 35 km/h. To, že ostatní auta podobný kategorie a doby jsou na tom podobně nepovažuju za vítěznej argument, resp. ten fakt jako takovej není sám o sobě výhrou... Dal jsem to sem jako reakci na video od A.J.Michala ohledně (ne)bezpečnosti starších aut, aby bylo vidno, že ani modernější a "obecně oblíbenější" na tom nejsou o moc líp.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Nehody: naše i jiné.....
Dovolim si s Michalem taky nesouhlasit. Ať jsou nová auta ošizená jak chtějí, tak určitě ne na pasivní bezpečnosti. To, že je něco masivní a tlusté není přímo úměrné kvalitě. Starý Volva a všemožný sovětský hrůzolety možná měly půl centimetrový plechy, ale po nárazu se to zkroutí jak konzerva. (např. tento test tanku vs. plasťák http://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs)
Dnešní materiály a konstrukce jsou úplně jinde.
Mimoto 35kmh "do zdi" je pěkná šlupka.
Jedna z nedávné praxe: http://www.auto.cz/kia-ceed-nehoda-65429
Srážka v cca 35km/h. Nová Kia na odpis, deformační zóny natolik zpomalily náraz, že ani nevylítly bagy.
Dnešní materiály a konstrukce jsou úplně jinde.
Mimoto 35kmh "do zdi" je pěkná šlupka.
Jedna z nedávné praxe: http://www.auto.cz/kia-ceed-nehoda-65429
Srážka v cca 35km/h. Nová Kia na odpis, deformační zóny natolik zpomalily náraz, že ani nevylítly bagy.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Nehody: naše i jiné.....
A vy si fakt myslíte, že jsou dnešní auta nějak extra bezpečný? Nepopírám vývoj materiálů a technologií, jen upozorňuju na to, že ty automobilky to záměrně nevyužívají, protože jim jde prioritně o co nejnižší náklady. Jak to, že v r.99 jsme koupili P206 1,1i bez klimy za 350t Kč a v roce 2007 P207 1,4 "v plný" stála 290t Kč? Když materiály, mzdy, energie, všechno šlo nahoru? Tady jedno video od kamaráda, kterej pracuje v konstrukci pro VW Group, BMW a MB (např. zadek A klasse je jeho práce, dělal taky zav.prostor Fabie I, aj.) a kterej jak sám říká, by si nový fungl nový auto od koncernu nevzal ani jako služební zadarmo, přikládám i s jeho komentářem:
"Nedávno jsme se tu bavili o crashich a o tom jakej jsou ty hvězdičky ojeb.
http://www.novinky.cz/auto/275972-usa-z ... padly.html
Ukázka jakej je rozdíl mezi testama podle metodiky a realitou. Stačí malinko změnit podmínky..."
"Nedávno jsme se tu bavili o crashich a o tom jakej jsou ty hvězdičky ojeb.
http://www.novinky.cz/auto/275972-usa-z ... padly.html
Ukázka jakej je rozdíl mezi testama podle metodiky a realitou. Stačí malinko změnit podmínky..."
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
O NCAP mě ani nemluv tu tady nikdo nezmínil. Psal jsi o složení A sloupku. NCAP je jedna velká reklamní agentura placená automobilkama. Vím jak taková příprava auta na test do zdi probíhá
. Skutečnost je někde jinde. Ale to že se auta posunuly k bezpečnosti jinam nikdo nevyvrátí. Jde o to jak se zlevnily ceny dílů z číny, vem jen jak šly ceny displejů a veškeré elektroniky která je dnes v autě přehršel cena tomu odpovídá. Třeba tebou zmiňovaný P206 je tragedie zadek bez svárů a slepen jen lepidlem.

Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Nehody: naše i jiné.....
Jinak ten Ceed je šílenej, jestli si tohle někdo přečetl a pak si byl schopnej to auto koupit nebo v něm jen jet, tak je to blázen. Mimochodem, před měsícem jsme fotili jedno moje auto do Auto Moto a Sport Klassik, mělo by to vyjít v zimním čísle a ve všem co píšu výš jsme se s novinářem a fotografem shodli jen s tím, že to všichni vědí, akorát se o tom nemluví, protože nikdo nemá zájem o tom mluvit. Právě ten novinář přijel s Ceedem GT, za prvý říkal, že to vůbec ale vůbec nejede a za druhý to auto mělo najeto asi 5tkm a bylo totálně rozvrzaný a mělo už vůle v nápravách. To samý, ale údajně ale platí i o jiných autech věhlasnějších značek. No a před týdnem, když jsme uvažovali o 156 pro manželku, tak jsem ještě volal Martinovi Vaculíkovi ze SM a potvrdil mi můj názor, že 159 je poslední poctivě řešený auto a bohužel mezi ním a 156 je rozdíl několika galaxií
Proč asi lidi, který o autech vědí o něco víc než ostatní jezdí ve starých autech? (M.Vaculík MB W124 200E, T.Dusil starý Scirocco II, J.Beránek MB W126 420SE, výše uvedený kamarád z konstrukce Audi 80, atd.
).


Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Nehody: naše i jiné.....
Franik: vždyť lepidlem dneska lepí všichni, viz. třeba zrovna VW Group. Akorát s tím, že oni třeba střechu usazujou přísavkama a když to má pak někdo v servisu vyměnit, tak na to musej bejt 4 protože se ten "alobal" kroutí, že nalepit to rovně je prakticky nemožný... Je to tragédie napříč značkama... Ten A sloupek byl jen příklad, jo vlastně jsem chtěl dohledat tu fotku, jdu na to...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Nehody: naše i jiné.....
Tak jestli si necháš radit od mistra Vaculíka tak už chápu kde s v Tobě tyhle názory berou.
Jeho hlášky o Alfách jsou už legendární.
Srovnání cen těch Peugeotů je nic neříkající. Srovnáváš totiž ceny prodejní. Když už tak by to chtělo srovnávat ceny výrobní.
Ohledně pevnosti konstrukce a bezpečnosti. Nesleduj ENCAP, nenech si radit od rádobyodborníků a zkus si o tom pokecat třeba s hasičema. Jak se jim stříhaj starý auta proti novejm a jak to vypadá u reálných nehod. To video se starým Volvem a novým Modusem taky o lecčem vypovídá. Z toho co píšeš to na mě dělá dojem jako by sis myslel, že AR159 by v těch 35 km/h do sloupu dopadla mnohem líp než ta Octavie.


Srovnání cen těch Peugeotů je nic neříkající. Srovnáváš totiž ceny prodejní. Když už tak by to chtělo srovnávat ceny výrobní.
Ohledně pevnosti konstrukce a bezpečnosti. Nesleduj ENCAP, nenech si radit od rádobyodborníků a zkus si o tom pokecat třeba s hasičema. Jak se jim stříhaj starý auta proti novejm a jak to vypadá u reálných nehod. To video se starým Volvem a novým Modusem taky o lecčem vypovídá. Z toho co píšeš to na mě dělá dojem jako by sis myslel, že AR159 by v těch 35 km/h do sloupu dopadla mnohem líp než ta Octavie.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host