Příspěvek
od rossogtv » 27.5.2015, stř 11:52
panove, co to tady traduji za nesmysly.
Jedine vodni pumpy, co jsem kdy menil na V6ce, byly s prasklym plastovym koleckem, ktere se protacelo + motor se prehrival. U V6ky nejedou spolecne s rozvodakem, takze menim u 12v jen kdyz zacne hucet/kapat. U 24v se necham ukecat, pokud ma najeto +150tkm. Normalne vydrzi vecne ( ta kovova ). Nebo zaroven menite i loziska u alternatoru, klimy, servopumpu ???
Vsechny vodni pumpy maji zakapslene kulickove loziska s naplni vazeliny, naco by bylo mazani z venku dobre ?????
Na mazani je v motoru OLEJ.
Na CHLAZENI je v motoru VODA.
Pokud mam mastnotu ve vode, bude nejspis pochazet z oleje, ta se nabali ihned na vnitrni povrch motoru a bude zabranovat chlazeni.
Co mi prijdou nove auta do baraku, motory proplachuji - jednak odmastuji + proplachuji octem vodni kamen. Neverily by jste tomu, co tam nekdy je za brecku.
Jediny co u me v nemrzce musi byt, je additiv proti korozi, ale nevsim bych si, ze je mastnej.
Bohuzel, hlavne italove na nemrzku casto s..ou a motory jsou pekne rozezrane obyc vodou.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk