
repase zadní nápravy
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: repase zadní nápravy
Sice nebudeme tejden žrát, ale jo
. Pálava je ok.

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: repase zadní nápravy
Okej 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: repase zadní nápravy
Ložisko + uložení předního tlumiče je k misce v karoserii připevněno 3 šrouby (M8xcca25). Zadní ložisko + uložení je k misce připevněno pomocí 3 matic. Ve Feroně jsem našel šrouby a matice s označením asi třídy 8.8 nebo pak nerez. Co z toho dát? Matice s pojisnou plastovou vložkou, předpokládám.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: repase zadní nápravy
Na předních uloženích jsou přeci štefty, ne šrouby, stejně jakona zadních. Matky těch 8.8 bohatě stačí, silonové pouzdra jsou vhodná, origo matky to mají. Nic moc to nedrží, ale kdyby se to povolilo, byl by to celkem rachot.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: repase zadní nápravy
Lancia tam má šrouby vepředu a štefty v zadu. Aha, už jsem se koukal, Alfa má štefty vepředu i v zadu.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: repase zadní nápravy
Poradíte mi prosím, jaký je rozdíl mezi zadními brzdami Girling a Lucas v pruměru 38mm? Mám na zadním brzdovém třmenu nápis Girling, ale omylem jsem objednal náhradní brzdové pístky Lucas. Jak se na to tak koukám, tak vnější vzhled pístku je stejný, oba pístky mají vevnitř stejné vybrání na vetknutí vnitřní segrovky, které drží samostavy. Samostav je předpružený, tedy, je tam zmáčknutý a na rozebrání a výměnu potřebuji fixaci, aby mi nestřelil do xichu, nebo je tam jenom natlačený a segrovka ho drží na místě?
Děkuji

Děkuji


Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: repase zadní nápravy
Nevystřelí.
Mezi rozdílnými sadami může být trošku jiný typ manžety, vnitřních kroužků apod...
Mezi rozdílnými sadami může být trošku jiný typ manžety, vnitřních kroužků apod...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: repase zadní nápravy
Takže mohu potvrdit, že opravná sada Frenkit FK 238902 obsahující nový brzdový pístek uváděná jako system Lukas 38mm je použitelná na repas brzdiče Girling 38mm. Právě jsem to poskládal. 

Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: repase zadní nápravy
Nevím kam s tím, o brzdách tu vlákno nemáme, ale vzledem k tomu, že součástí repase zadku může být i rozborka brzd a následně je nuté odvzdušnění provést, dávám to sem.
Osobně jsem s anglinou trochu na štíru, tak jsem si to nechal v googlu přeložit a následně jsem to učesal. Je to překlad z cardisku, součást kapitoly 22. Třeba se to bude někomu hodit.
Odvzdušnění brzdového systému
Upozornění:
- Při odvzdušnění kontrolujte, aby hladina kapaliny neklesla pod minimální úroveň.
- Nepoužívejte opětovně kapalinu vyčerpanou během odvzdušnění.
- Zabraňte kontaktu kapaliny s lakovanými povrchy, aby se zabránilo poškození laku.
- Odvzdušnění se musí provádět současně na předním a zadním brzdovém třmenu na téže straně vozidla, poté provést odvzdušnění na třmenech na opačné straně.
Jako alternativu k tradičnímu způsobu "našlapávání", může být použit postup, jak je uvedeno níže:
1. Umístěte vozidlo na zvedák.
2. Je-li to nutné, naplňte nádrž brzdové kapaliny s předepsanou kapalinou.
3. Zvedněte vozidlo a odstraňte prachové zátky z odvzdušňovacích šroubů na brzdových třmenech.
4. Nasaďte kus hadice na odvzdušňovací šrouby a ponořte konec hadice do nádoby plné předepsané brzdové kapaliny.
5. Povolte odvzdušňovací šrouby a stiskněte opakovaně brzdový pedál. Ujistěte se, že pedál se vrátí do původní polohy a pozorujte po každé aplikaci a intervalu několika sekund mezi následnými brzdový stlačeními pedálu. Tento postup opakujte, dokud brzdová kapalina proudící do kontejneru je bez vzduchových bublin. Pak stiskněte brzdový pedál úplně a utáhněte odvzdušňovací šrouby.
6. Odstraňte hadice, nasaďte prachové zátky a doplňte brzdovou kapalinu v nádržce, v případě potřeby.
7. Pokud bylo odvzdušnění systému provedeno řádně, je reakce pedálu bez houbovitých projevů po stlačení.
Upozornění:
Za účelem zbavení vzduchu zadních brzd, je nutné zatížení zadního odpružení, aby se otevřel proporcionální ventil, který je ovládá.
Osobně mě zarazily dvě věci:
1) že se má odvzdušňovat levá a pravá strana zvlášť. Obvykle se dělá od nejdelší větve k nejkratší.
2) že se musí plně zatížit zadek
Zkusím toto dodržet a uvidim, jestli se mi podaří to konečně pořádně odvzdušnit.
Osobně jsem s anglinou trochu na štíru, tak jsem si to nechal v googlu přeložit a následně jsem to učesal. Je to překlad z cardisku, součást kapitoly 22. Třeba se to bude někomu hodit.
Odvzdušnění brzdového systému
Upozornění:
- Při odvzdušnění kontrolujte, aby hladina kapaliny neklesla pod minimální úroveň.
- Nepoužívejte opětovně kapalinu vyčerpanou během odvzdušnění.
- Zabraňte kontaktu kapaliny s lakovanými povrchy, aby se zabránilo poškození laku.
- Odvzdušnění se musí provádět současně na předním a zadním brzdovém třmenu na téže straně vozidla, poté provést odvzdušnění na třmenech na opačné straně.
Jako alternativu k tradičnímu způsobu "našlapávání", může být použit postup, jak je uvedeno níže:
1. Umístěte vozidlo na zvedák.
2. Je-li to nutné, naplňte nádrž brzdové kapaliny s předepsanou kapalinou.
3. Zvedněte vozidlo a odstraňte prachové zátky z odvzdušňovacích šroubů na brzdových třmenech.
4. Nasaďte kus hadice na odvzdušňovací šrouby a ponořte konec hadice do nádoby plné předepsané brzdové kapaliny.
5. Povolte odvzdušňovací šrouby a stiskněte opakovaně brzdový pedál. Ujistěte se, že pedál se vrátí do původní polohy a pozorujte po každé aplikaci a intervalu několika sekund mezi následnými brzdový stlačeními pedálu. Tento postup opakujte, dokud brzdová kapalina proudící do kontejneru je bez vzduchových bublin. Pak stiskněte brzdový pedál úplně a utáhněte odvzdušňovací šrouby.
6. Odstraňte hadice, nasaďte prachové zátky a doplňte brzdovou kapalinu v nádržce, v případě potřeby.
7. Pokud bylo odvzdušnění systému provedeno řádně, je reakce pedálu bez houbovitých projevů po stlačení.
Upozornění:
Za účelem zbavení vzduchu zadních brzd, je nutné zatížení zadního odpružení, aby se otevřel proporcionální ventil, který je ovládá.
Osobně mě zarazily dvě věci:
1) že se má odvzdušňovat levá a pravá strana zvlášť. Obvykle se dělá od nejdelší větve k nejkratší.
2) že se musí plně zatížit zadek
Zkusím toto dodržet a uvidim, jestli se mi podaří to konečně pořádně odvzdušnit.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- petr164
- Pozorovatel
- Příspěvky: 254
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: repase zadní nápravy
Zadní brzdy, letitá bolest všech 164... Jelikož originální zadní Girlingy nové ani z druhovýroby neseženete a vyčištění ne vždy pomůže, nezbývá než kvalitní repase. Neznám lepší než přes rexbo.eu (Němci, berou z Belgie) s vracením téměř poloviny ceny při zaslání vadných čelistí zpět. Takže kdo má problémy s ručkou v důsledku odchodu funkce plechvého výlisku uvnitř čelistí, víte, kde pořídit za cca 2500,- kus při vratce.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997
ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997
ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!
Re: repase zadní nápravy
Nazdar chlapi, mám jednu malú otázku!Ako sa dostanem na 164 superke r.v 98 k zadným tlmičom, myslím hornému uloženiu tlmiča?Potrebujme ich vymeniť ale neviem či ich najdem pod reprákmy na zadnom plate alebo od kufra sa k ným dostanem?
- Holocausto
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
- Bydliště: Brno - Bástr
Re: repase zadní nápravy
Kufr a sundat tapecy. To by mělo být vše, jestli mě nematou vzpomínky.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: repase zadní nápravy
Staci odehnout koberec nastranu, pak je tam nasunutej kus izolace s asfaltem jakoby do domku tlumice, z fabriky prilepeny kusem pasky. To vysunout smerem do stredu auta a uvidis tam matky.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: repase zadní nápravy
Joj ,ďakujem Vám pekne za rýchle odpovede,vážim si toho!Pozdravujem alfistou!
Re: repase zadní nápravy
V tomhle vám klucí alfácký závidím, já musím u Themy dávat pryč celé zadní horní plato. 

Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: repase zadní nápravy
To je zvláštne a prečo?Ja napr na mojej kappe, musím dať dole kryty reprákou, repráky, odšróbovať pásy a vybrať ten molitán a som pri uložený!
Re: repase zadní nápravy
Rozdělával jsem to před víc jak rokem a mám pocit, že repráky byly více ke středu a nemám ruku jak Saxána, abych jí tam zkroutil. A nebo jsem starší a dementní. Já sundával plato i kvuli tomu, že byly pokažené navíjecí roletky a chci tam dávat z Cromy.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: repase zadní nápravy
Kdyby někdo hledal silentbloky do zadních příčných pevných ramen, tak jejich číslo je Febi 33010 a mají je např. v Pop-art.cz.
Plus tam mají i nastavitelná příčná zadní ramena Delphi TC2433, 1ks za 2113Kč.
Plus tam mají i nastavitelná příčná zadní ramena Delphi TC2433, 1ks za 2113Kč.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů