testy & recenze

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 6.11.2016, ned 10:27

Zkuste se podívat třeba na tenhle test BMW:
https://www.stream.cz/meziplyn/10003566 ... -xdrive25d

Pak vám bude jasný, že z toho Giulia vyšla velmi dobře. :smt023
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: testy & recenze

Příspěvek od Petr147 » 6.11.2016, ned 10:46

ta X5 dopadla ještě dobře, ale po testu X4 mu nechtěli pujčovat další auta... :)

https://www.stream.cz/meziplyn/10006166 ... -xdrive35d

proto si teď pro ně jezdí do Renocaru do Brna

osobně jsem zvědavý na test QV, dopadnout podobně jako M4, tak by to nebylo vůbec zlé https://www.stream.cz/meziplyn/10013994-bmw-m4

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18987
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 6.11.2016, ned 11:41

Harous píše: Jestli to taky není o tom, že tady se nepřipouští jakákoliv kritika Giulie. :wink:

Subaru si můžeš zadupávat do země jak chceš, tím mě vážně nenasereš... :-D
Kritizovat Giulii si může kdo chce jak chce, ale pokud v testu ani nezmíním co to má za motor a převodovku a naopak jeho půlku věnuju infotaimentu, tak zrovna u testu sportovně střiženého sedanu od Alfy mi to přijde jako naprosto zásadní chyba.... Podle mě se mu ten test nepovedl, což je velká škoda, protože evidentně autům rozumí.... Pokud by tu Alfu půl hodiny tepal za blbý podvozek, tupý motor a takové věci, prosím.... ale myslím že ten test promarnil řešením hovadin.... Možná je problém i v příliš velkém očekávání a následném zklamání, že nafta s dvoulitrovou naftou fakt nedriftuje.... (které auto v téhle třídě to dnes dělá?)

A to s tím Subaru jsem jen parafrázoval novinářská klišé, mě osobně je úplně ukradené.... Nejsme na pískovišti abychom si šlapali navzájem na bábovičky....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: testy & recenze

Příspěvek od Petr147 » 6.11.2016, ned 12:07

Honza Koubek píše:Ach jo. Poslouchejte, co tam říkám. Nejde o driftování, jde o to, jak člověk cítí auto v rukách a v zadku. Jestli je živé, lehkonohé, dá se v zatáčce ovládat plynem. Jde o citlivost, ne o jízdu dveřmi napřed. 156 byla v zatáčkách citlivější a komunikativnější, přestože to byla předokolka. Čekal jsem zlepšení, v ohledu jízdní dynamiky jsem se nedočkal. Giulia je rychlá, stabilní, pohodlná, ale radost z řízení se vytrácí (a navíc je hlučná). Je mi líto, že tu Alfa-fanboyům šlapu na kuří oko, ale nedá se nic dělat. Opravdu jsem zvědav na naladění podvozku QV. HK

Temp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 729
Registrován: 21.7.2013, ned 07:54

Re: testy & recenze

Příspěvek od Temp » 6.11.2016, ned 12:21

Já ho sleduju celkem pravidelně, ale tohle mi přijde divné. V podstatě má úplné jiné závěry, než testy VŠUDE jinde.
Nevypínatelné ESP je fakt škoda, infotaiment taky nebude ten nejlepší. Ale to je tak asi jedinné, co se tomu dá objektivně vytknout. Naopak nezmínit jak se mu řadí, jak reaguje motor a věci ohledně kterých by lidi Giulii volili je smutné.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL

rapid
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 196
Registrován: 14.11.2011, pon 18:28
Bydliště: SK - šurany
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od rapid » 6.11.2016, ned 13:58

mne osobne nevypínatelné ESP nevadí, na crosswagone som si na to zvykol. aspon viem ze mozem is´t do hociakej zakruty akokolvek rýchlo a vzdy auto ide tam kam mam natocený volant. neviem preco robia z toho vsetci tragediu ,da sa s tým aj na snehu vyblaznit a driftit trosku. akurát ze na q4 mi tam keca do toho viac predok ako esp :D na bezne cesty sa giulia predáva, takze aj dobre spravili.
AR Stelvio lusso RWD 2019
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9101
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: testy & recenze

Příspěvek od Hampice » 6.11.2016, ned 14:09

Chmmmm....
K čemu je esp u torsen čtyřkolky?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18987
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 6.11.2016, ned 14:26

Petr147 píše:
Honza Koubek píše:Ach jo. Poslouchejte, co tam říkám. Nejde o driftování, jde o to, jak člověk cítí auto v rukách a v zadku. Jestli je živé, lehkonohé, dá se v zatáčce ovládat plynem. Jde o citlivost, ne o jízdu dveřmi napřed. 156 byla v zatáčkách citlivější a komunikativnější, přestože to byla předokolka. Čekal jsem zlepšení, v ohledu jízdní dynamiky jsem se nedočkal. Giulia je rychlá, stabilní, pohodlná, ale radost z řízení se vytrácí (a navíc je hlučná). Je mi líto, že tu Alfa-fanboyům šlapu na kuří oko, ale nedá se nic dělat. Opravdu jsem zvědav na naladění podvozku QV. HK
K té dynamice:
156 JTD 16v 140PS:
Acceleration 0-100km/h 9.3 s
Standing kilometre 31 s
Maximum speed 209 km/h (130 mph)

Giulia JTD 150PS (manuál):
zrychlení za 8,4, maximálka 220....
Dokonce i ta slabší 135 PS, u které prospekt neuvádí zrychlení, jen maximálku 210, by patrně byla rychlejší než 156 JTD 16v....

čili moc nechápu jakého "zlepšení v oblasti dynamiky" se ten testér nedočkal?
nebo myslel rychlost v zatáčkách? tam těžko pochybovat, že Giulia bude rychlejší než 156... už jen kvůli tuhosti kastle.... A že Giulia míň komunikuje? to je možná, ovšem jak komunikovala 156? hlavně rázama od podvozku.... i když je potřeba uznat, že řízení měla parádní.... I kdybych připustil že Giulia ztratila oproti 156 20% z komunikativnosti, pořád získala minimálně 100% v komfortu....

Celkově mi to srovnání Giulia vs 156 mi přijde naprosto mimo, to jsou zcela jiné světy..... Proboha vždyť ty auta dělí 20 let! Nebo se i u jiných značek někdo odvolává na 20 let vzdálené předchůdce? Jako že by po dnešní 3er někdo chtěl aby komunikovala jako E46 nebo něco ještě staršího? asi dost těžko, tam ten propad komunikativnosti bude myslím ještě mnohem větší....

Jenže zatímco u ostatních značek si na to dávno všichni zvykli, u Alfy z nějakého absurdního důvodu mají někteří novináři tendenci čekat že jízda v novém modelu bude snad stejné drama jako Giulii TI Super z roku 68.... :D Prostě mi to přijde od redaktora jako kecy, sorry....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: testy & recenze

Příspěvek od Petr147 » 6.11.2016, ned 14:39

Já myslel, že řeší celkový projev obou aut, ne excelovske porovnání z 0 na 100 km/h :wink:

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 703
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od Bull.et » 6.11.2016, ned 14:46

Hampice píše:Chmmmm....
K čemu je esp u torsen čtyřkolky?
Čtyřkola neuklouzne?


Edit - Petr147


Počítám, že Kubas tím "excelem" chtěl pouze sdělit to, že dynamický hodnoty nejsou horší než u 156 a dalším vysvětlováním jasně poukázal na stejný progres napříč značkama s povzdechem nad tím, že u AR má permanentně tendenci někdo šlapat po tom, co se jinde vyzdvihuje/bere jako normální.
Naposledy upravil(a) Bull.et dne 6.11.2016, ned 14:50, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18987
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 6.11.2016, ned 15:26

Petr147 píše:Já myslel, že řeší celkový projev obou aut, ne excelovske porovnání z 0 na 100 km/h :wink:


pán psal že se nedočkal oproti 156 zlepšení v dynamice.... a to je holt měřitelná věc, tak by mě opravdu zajímalo, v jakém dynamickém parametru je 156 lepší než Giulia....
(Jinak nic proti 156, ve své době z pohledu jízdy naprosto fantastické auto....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 6.11.2016, ned 15:34

Tak jsem si to pustil ještě jednou a pokusím se shrnout jak vidím ten test já:
PLUS:
- klasický sedan
- design
- tuhost karoserie
- odpružení
- přilnavost
- pozice za volantem
- prostor vzadu
- zavazadlový prostor

MINUS:
- přeposilované řízení
- zpětná vazba řízení
- nemožnost uvést auto do přetáčiva ani přenesením hmotnosti na předek ubráním nebo přibrzděním v zatáčce
- nevypínatené a neurvalé ESP
- hlučnost dieselu
- ovládání směrovek
- ovládání navigace

Na závěr říká, že ty mínusy jsou většinou drobnosti dotvářející duši a charakter Alfy Romeo.
Mě se to jeví tak, že Giulia dopadla dobře, byť mu nějaký drobnosti vadí a možná je to tím, že očekával víc.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 6.11.2016, ned 15:38

Kubas píše: pán psal že se nedočkal oproti 156 zlepšení v dynamice....
Honza Koubek píše:Čekal jsem zlepšení, v ohledu jízdní dynamiky jsem se nedočkal.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18987
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 6.11.2016, ned 15:45

já už se v tom patlat nebudu, vyznívá to negativně protože těm plusům se věnoval kratší dobu a navíc je všechny řekl hned na začátku a pak už jen frfňal.... a závěr ve stylu "auto pěkné, ale nedotažené.... proč bych si kupoval tohle když můžu mít za pár desítek tisíc navíc precizně vycizelovaného bavoráka".... to je přesně závěr ve stylu "hezký, ale Ital"....

Ať si tam toho precizního bavoráka v dvoulitru naftě vezme a s Giulii napřímo porovná.... opravdu bych se divil, kdyby BMW vyhrálo.... (pokud tedy budeme řešit hlavně podvozek, řízení, řazení, brzdy atd. - na rozlišení navigace možná 3er opravdu zvítězit může.... :wink: )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 6.11.2016, ned 16:31

To je právě ono. Ono vám tady už nestačí Alfu pochválit. Nikdo nesmí ani zapochybovat a cokoliv zmínit. :wink:
Dneska už stačí Alfu pochválit málo a je to tady důvod ke zlobě... :-D
Souhlasím ale s tím, že bylo chybou absolutně vypustit převodovku a nezmínit která výkonová verze nafty to je.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18987
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 6.11.2016, ned 17:12

... a já ti to poslední slovo nechám.... :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 7.11.2016, pon 15:11

Harous píše: MINUS:
- přeposilované řízení
- zpětná vazba řízení
- nemožnost uvést auto do přetáčiva ani přenesením hmotnosti na předek ubráním nebo přibrzděním v zatáčce
- nevypínatené a neurvalé ESP
- hlučnost dieselu
- ovládání směrovek
- ovládání navigace
Hele mě je to šumák, třeba v tom hledejte nějakou konspiraci nebo cokoliv. Jako v diskuzi na tom webu kde mu lidi podsouvaj, že je zaplacenej od BMW... :-D
Za sebe to vidím tak, že v tom testu neřekl nic co by mě mělo od Giulie odradit pokud o ní budu vážně přemýšlet. Když vezmu ty body co jsem z toho vypsal:
řízení - ono to tak hrozný nebude a na tu citlivost si půjde zvyknout
přetáčivost přenesením hmotnosti - nemilé, ale není to jen naladěním podvozku k dieselu? Jaký vliv na to mají pneumatiky (předpokládám, že měl zimní)?
ESP - nemilé, ale mohlo by jít časem řešit aktualizací SW jednotek. Věřím, že minimálně tu neurvalost se jim brzo podaří doladit.
hlučnost - týká se nafty a u tý je to tak nějak jedno. Opět jaký vliv na hlučnost při dálničních rychlostech mají pneu?
směrovky - popravdě ani netuším jak to mám u auta já. Ideální by bylo kdyby šel celej trojblik vypnout někde v menu
navigace - budiž bráno na vědomí, ostatní maj lepší, ale není to nic z čeho by se mělo střílet...

Zkrátka nevěřím tomu, že by si kdokoliv na základě toho testu koupi Giulie rozmyslel. Já si totiž ani nemyslím, že by se moc lidí rozhodovalo mezi Giulií a BMW 3.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: testy & recenze

Příspěvek od Dallen » 7.11.2016, pon 16:42

Asi z toho děláte moc drama, Giulie v několika věcech na mě taky nezapůsobila, ale to ještě není důvod proč bych jí odsuzoval. Pravdou, že výtky na řízení bych vynechal, to je spíše subjektivní pocit, ale jinak mi to nepřijde jako věci, kvůli kterým bych měl redaktorovi něco vyčítat. A meziplyn zrovna vůbec nemusím
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7218
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od speedy » 7.11.2016, pon 17:22

můžete mi říct, proč u naftového sedanu s mrzkým výkonem 180 koní tolik řeší, jestli to jde usápnout ze silnice a jestli to umí jet dveřma napřed? Myslíte si, že kategorie řidičů co si tohle auto koupí tohle bude řešit? Až mu nepůjde urvat bokem QV kde se to ESP dá i vypnout, tak chápu důvod bejt naštvanej, ale tohle auto si prostě koupí člověk co potřebuje sekat kilometry, případně někdo kdo si chce vyzkoušet jiný auto než Audi A4 TDi popř. BMW 320d a nemá prostě ty závodní ambice ale pouze rád řídí.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 7.11.2016, pon 17:26

Ono ale nejde o to, že s tím nejde driftovat. Spíš jde o to, že mu to nešlo utáhnout dovnitř do oblouku ubráním plynu nebo přibržděním. A auto určený i pro zábavu v zatáčce plynem řídit chceš...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7218
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od speedy » 7.11.2016, pon 17:30

pro zábavu si fakt nekupuju naftu :wink: a v porovnání s třídními soukmenovci se to auto určitě chová skvěle
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 7.11.2016, pon 17:39

I s naftou může být radost jezdit. Nakonec proto máš 159 ne? Aby jízda bavila a nebyla jen přesunem z bodu A do bodu B. A myslím, že nikdo nepochybuje o tom, že se Giulia chová skvěle, jen prostě řekl, že v zatáčce nejde řídit plynem. Tady se vážně z každé připomínky dělá ohromné drama a autor připomínky se začne dehonestovat...
Mimochodem, zkuste si pustit Meziplyn s testem AR Giulietty...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: testy & recenze

Příspěvek od Petr147 » 7.11.2016, pon 18:26

Přesně tak... :smt023



A není tady náhodou tak 98% 159 v naftě? :)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7218
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od speedy » 7.11.2016, pon 18:48

ano to je jasný, ale vim že s naftou ocamcad pocamcaď a nikde neříkám, že je to závodák resp. vim kam to auto patří :wink:
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18987
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 7.11.2016, pon 18:49

tak jako že je Giulia asi tak 3x zábavnější auto než 159 tady snad nikdo nepochybuje, ne? to přece není žádné téma co by se tady řešilo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host