Giulietta 1.4 MA (2011)
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Lehkej update v rámci běžné údržby:
178 000km
- Nové přední brzdy (ojeb v tom, že mi přišly blbý přední desky, na malou brzdu 280mm, ne na 305.. takže bacha při objednávání..), hlavně drhlo kolo o brzdič jak byl "otevřenej" fakt jen pár mm.. fotky desek dodám
- novej olej + filtr
- novej vzduchovej viltr
-nové rozovdy a vodní pumpa
- obhlídka po zimě/nezimě... v motoru mi něco ohlodalo neorigo hadici na sání, jinak zbytek nethknutej..
178 000km
- Nové přední brzdy (ojeb v tom, že mi přišly blbý přední desky, na malou brzdu 280mm, ne na 305.. takže bacha při objednávání..), hlavně drhlo kolo o brzdič jak byl "otevřenej" fakt jen pár mm.. fotky desek dodám
- novej olej + filtr
- novej vzduchovej viltr
-nové rozovdy a vodní pumpa
- obhlídka po zimě/nezimě... v motoru mi něco ohlodalo neorigo hadici na sání, jinak zbytek nethknutej..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
a svice.. ty mely najeto k 50000.. az bude vhodnejsi pocasi, brzdy poleju nejakou barvou.. a uz bude na case vejfuk.. starej uz v oblasti vlnovce/stredaku nejak septa..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
tak mě navštívila kuna
- ožraná hadice před sáním
-ais i kabeláž vzhledem k různejm chybám (actuator 2 válce MA, cívka 4válce atd..)
-dle stop pod kapotou
se poseru.. 8 let nic a teď tohle.. a to sme si ymslel, že kuny žerou jen koncern VW
z lepšího soudku -vyškrábl jsem první a střední díl výfuku z 2l nafty, průměr turbky 55mm místo 50mm a hlavně žádnej středovej tlumič a origo vzhled... což se na stk hodí
a taky jako příprava na chipsování na cca 200-215PS
takže to tam nějak naroubuju a budu pokračovat v hledání koncového duplex dílu a difuzoru
nemá někdo něco z TBI, či nafty?
a taky... kup desetiletí -pořídil jsme leštičku, kotouče a nějaký pasty a trochu to ještě před vlnou saharskýho písku přeběhl.. zmizel "swirl efekt" a další ruzné škrábance.. na to že jsme tomu věnoval zatím jedno rychlé dopoledne.. až bude tepleji, máknu na tom a Giu bude jak nová
- ožraná hadice před sáním
-ais i kabeláž vzhledem k různejm chybám (actuator 2 válce MA, cívka 4válce atd..)
-dle stop pod kapotou
se poseru.. 8 let nic a teď tohle.. a to sme si ymslel, že kuny žerou jen koncern VW
z lepšího soudku -vyškrábl jsem první a střední díl výfuku z 2l nafty, průměr turbky 55mm místo 50mm a hlavně žádnej středovej tlumič a origo vzhled... což se na stk hodí

takže to tam nějak naroubuju a budu pokračovat v hledání koncového duplex dílu a difuzoru

a taky... kup desetiletí -pořídil jsme leštičku, kotouče a nějaký pasty a trochu to ještě před vlnou saharskýho písku přeběhl.. zmizel "swirl efekt" a další ruzné škrábance.. na to že jsme tomu věnoval zatím jedno rychlé dopoledne.. až bude tepleji, máknu na tom a Giu bude jak nová

AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
S výměnou výfuku dobrá volba. Už to mám asi 3 roky a STK zcela bez problémů. Dal jsem od vlnovce rouru z nafty (teď nevím, jestli to bylo z 2.0 nebo 1.6 protože je bez rezonátoru) Zadní duplex z 2.0 nafta, origo závěsy, origo spoje, rozteč a rozměr příruby za vlnovcem a příruby na rouře zcela stejné. Mnohem veselejší zvukový projev, hezčí vzhled. Zadní difuzor mám jen obyčejný.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
to zní dobře.. hlavně to je cost effective a STB blbuvzdorný
..
co mam vysledováno, tak obě nafty .. 1.6 i 2.0 nemá na středový trubce žádný tlumič/rezonátor..,
2.0 má větší průměr, odpovidajicí 1.8 (55mm), 1.6 odpovídá 1.4rkám (48mm)....
na 1.4 je ideální volba 2l nafta, to už má větší průměr a má mírnou rezervu na navýšení výkonu

co mam vysledováno, tak obě nafty .. 1.6 i 2.0 nemá na středový trubce žádný tlumič/rezonátor..,
2.0 má větší průměr, odpovidajicí 1.8 (55mm), 1.6 odpovídá 1.4rkám (48mm)....

na 1.4 je ideální volba 2l nafta, to už má větší průměr a má mírnou rezervu na navýšení výkonu

AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
:-) je to tak, jak říkáš. Tím pádem mám setup z 2.0 nafty, protože zadní duplex je z 2.0 nafty určitě. Vše stejný průměr. Mimo lepší odezvu turba jsem u dálkových tras ještě vypozoroval snížení spotřeby o cca 0,3 - 0,5 na 100. Dlouhodobě jsem jezdil za nějakých 6,7 -6,9
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
par trubek, tak sem zvedav na vysledek..
jen musim prijit na to kde vsude byla kuna.. error nabira na i tenzite
alespon ze zlutak maka a dela mi radost
jen musim prijit na to kde vsude byla kuna.. error nabira na i tenzite
alespon ze zlutak maka a dela mi radost
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Nooo hezký, od koho je vejfuček? 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
vyhmat sem ho v dojclandu na ebayi za 190 eur s dopravou
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
co si myslite o tehle chybe..
objevuje se v posledni dobe nejcasteji... sama ale zmizi..
motor obcas zakopne a jde na 3 tak se pak rozsviti kontrolka, pak treba tejden jezdim bez potizi, ze i kontrolka sama zhasne a pak zas...
preventivne jsem vyrahl MA filter a prohnal ho myckou v benzinu a vyfoukal.. nejakej bordel v nem byl..po myti jak novej
motor obcas zakopne a jde na 3 tak se pak rozsviti kontrolka, pak treba tejden jezdim bez potizi, ze i kontrolka sama zhasne a pak zas...
preventivne jsem vyrahl MA filter a prohnal ho myckou v benzinu a vyfoukal.. nejakej bordel v nem byl..po myti jak novej
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Mám stejného šotka, jen 4. válec. Motor jede normálně, někdy vyskočí chyba za 5000 km, někdy po 2000 km. Dříve jsem ji smazal a diagnostikou protikal solenoid 4. válce. Po výměně AKU byl dlouhou dobu klid. 14 dní zpět vyskočila bez dalšího kontrolka motoru a po 3 dalších startech sama zhasla.
Modul jsem měnil někdy ve 150 tkm, teď mám 220 tkm. Měním po 10 tkm, od výměny modulu jen Millers Oil. Multiair filtrem to asi nebude, projel jsem asi milion videí o opravách modulu a v podstatě kompletní rozborka a umytí řeší problém. Sem tam se odporoučí pojistné kroužky na hydraulických členech, co fyzicky tlačí na ventil. Jdou komplet vyšroubovat a vyčistit. Kupodivu ty kroužky končí bez poškození na dně olejové vany.
Mrkni na pablogarage.pl , má kanál na YT.
Modul jsem měnil někdy ve 150 tkm, teď mám 220 tkm. Měním po 10 tkm, od výměny modulu jen Millers Oil. Multiair filtrem to asi nebude, projel jsem asi milion videí o opravách modulu a v podstatě kompletní rozborka a umytí řeší problém. Sem tam se odporoučí pojistné kroužky na hydraulických členech, co fyzicky tlačí na ventil. Jdou komplet vyšroubovat a vyčistit. Kupodivu ty kroužky končí bez poškození na dně olejové vany.
Mrkni na pablogarage.pl , má kanál na YT.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
jako našel jsme video, kde ten MA čistí.. ten můj je rozhodně krásně čistej (zvenčí) otázka jak vypadá zevnitř
no někdy ho zkusim rozebrat
ten předchozí měl volnější písty co tlačí na ventily, že vypadávali z toho vedeni.. jenže ten byl natolik KO, že prostě chyba byla furt a nic víc...
napadá mě jen, když koukám na ty videa.. jak moc v tom MA ten olej v porovnání s motorem cirkuluje... aby v tom nebyla ještě první nápln po výměně MA jendotky z roku 2017, kdy jsme to měnil
.. a proč vlastně tomu MA říkám přes MES výměna oleje, MA jednotky atd...



napadá mě jen, když koukám na ty videa.. jak moc v tom MA ten olej v porovnání s motorem cirkuluje... aby v tom nebyla ještě první nápln po výměně MA jendotky z roku 2017, kdy jsme to měnil

AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Já právě prošel snad všechna videa na toto téma, protože jsem chtěl vědět, zda se dá nějak nedestruktivně vytáhnout ten elektromagnetický ventil. Bez úspěchu, všude to rozeberou do šroubku a nikdo na se o ventilech ani nezmíní. Přechozí modul mi chcípl právě na údajnou chybu ventilu.
Každopádně z jednoho z videí jsem nabyl nové info, jako třeba, že ta plotna pod vrchním plechem v sobě má pro každou komoru mikro dírku, kterou odchází olej právě do prostoru toho plechového víka. Technicky vzato, průtok tam asi bude pořádný (ztráty kolem pístků, ztráty kolem těch členů, co tlačí na ventily) a když si vezmeš, že tam jsou za provozu nějaké 4 bary v hlavním kanále, tak to asi vymění obsah vysokotlakých komor za chvilku. Bohužel ten černý mikrobordel tam asi zůstane.
Ještě si nechávám v záloze komplet rozborku modulu, proplach všech kanálů co tam jsou (ultrazvuková vana s ředidlem to musí vyřešit) a potom kontrola/případná výměna mechaniky. Zdroj ND mám v podobě starého modulu :-).
Doba se nějak posrala a za ty prachy, co jsem před 6-ti lety dával za nový ve Fiatu, se dnes prodávají na e-bay poškozené...
Každopádně z jednoho z videí jsem nabyl nové info, jako třeba, že ta plotna pod vrchním plechem v sobě má pro každou komoru mikro dírku, kterou odchází olej právě do prostoru toho plechového víka. Technicky vzato, průtok tam asi bude pořádný (ztráty kolem pístků, ztráty kolem těch členů, co tlačí na ventily) a když si vezmeš, že tam jsou za provozu nějaké 4 bary v hlavním kanále, tak to asi vymění obsah vysokotlakých komor za chvilku. Bohužel ten černý mikrobordel tam asi zůstane.
Ještě si nechávám v záloze komplet rozborku modulu, proplach všech kanálů co tam jsou (ultrazvuková vana s ředidlem to musí vyřešit) a potom kontrola/případná výměna mechaniky. Zdroj ND mám v podobě starého modulu :-).
Doba se nějak posrala a za ty prachy, co jsem před 6-ti lety dával za nový ve Fiatu, se dnes prodávají na e-bay poškozené...
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
naonděno...
spoj pod autem sem urizl a dal tam trubkovou spojku, protze sem nevybojoval srouby... nevim co itala vedlo kazdej zaves dat na jinej sroub
18, 16, E12.. tak sem mel trochu telocvik pri lezeni pod a z pod auta...
jeste mi chybi dvojitej difuzor, ale to si pockam rovnou na nejakej z veloce
vse krasne plug and play, zvukove to trosku vic brumla, zda se mi ze driv nastupuje turbo...
musim si nekdy stoupnout k ceste a poslechnout si to za jizdy..
ad chyba multiaru.. pusto prazdno po pesine po vymyti filtru..
spoj pod autem sem urizl a dal tam trubkovou spojku, protze sem nevybojoval srouby... nevim co itala vedlo kazdej zaves dat na jinej sroub
jeste mi chybi dvojitej difuzor, ale to si pockam rovnou na nejakej z veloce
vse krasne plug and play, zvukove to trosku vic brumla, zda se mi ze driv nastupuje turbo...
musim si nekdy stoupnout k ceste a poslechnout si to za jizdy..
ad chyba multiaru.. pusto prazdno po pesine po vymyti filtru..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Koukam ze chybi fotka s namontovanym zadnim difem...
ale tu nemam, za to jsem ale rozebral bocni blinkry abych z nich dostal mech.. a zpetne slepil vterinakem... vsem doporucuju, auto uplne prokoukne
Tak sem trochu poklidil pod kapotou.. zahodil separator, naondil kolinko, hadice a Oil Catch Can..
Zkusebne juknul do turba a saciho potrubi.. no asi budu muset vymenit turbo, uz dost prolina olej do sani a asi to je duvod cernych koncovek vyfuku
V mezicase se mi koncem cervence povedlo navstivit Stephana ve Squadra Tunigu.. ne s nicim mym , ale s kamaradovou bestii, kde Stephan nasel par koniku navic a nastavil lepe prevodovku
. Rozhodne stoji za navstevu , je to super zazitek..
Chyba Multiaru pretrvava, po vcerejsku jsem rozhodnut ho vytrhnout, rozebrat a vycistit vse co jde...
ale tu nemam, za to jsem ale rozebral bocni blinkry abych z nich dostal mech.. a zpetne slepil vterinakem... vsem doporucuju, auto uplne prokoukne
Tak sem trochu poklidil pod kapotou.. zahodil separator, naondil kolinko, hadice a Oil Catch Can..
Zkusebne juknul do turba a saciho potrubi.. no asi budu muset vymenit turbo, uz dost prolina olej do sani a asi to je duvod cernych koncovek vyfuku
V mezicase se mi koncem cervence povedlo navstivit Stephana ve Squadra Tunigu.. ne s nicim mym , ale s kamaradovou bestii, kde Stephan nasel par koniku navic a nastavil lepe prevodovku
Chyba Multiaru pretrvava, po vcerejsku jsem rozhodnut ho vytrhnout, rozebrat a vycistit vse co jde...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
V tydnu jsem delal STK... bez ztraty kyticky.. jen emisim se museli trochu helpnout diky funicimu vlnovci, kterej mam v planu na jare..
Jelikoz sem najel 10kkm rychleji nez obvykle, tak probehla vymena oleje..proplach MA filtru atd..
Trochu sem vymyl vnitrek pod ventildeklem smesi carlanu a benzinu.. kdybych sundaval vyfuk kvilu tomu vlnovci, sundam i vanu a vymeju i tu do kovovyho lesku
Jelikoz sem najel 10kkm rychleji nez obvykle, tak probehla vymena oleje..proplach MA filtru atd..
Trochu sem vymyl vnitrek pod ventildeklem smesi carlanu a benzinu.. kdybych sundaval vyfuk kvilu tomu vlnovci, sundam i vanu a vymeju i tu do kovovyho lesku
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Na těch multiairech je super, že sundáš ventildekl aniž bys musel sundávat rozvoďák, t-jet to má s vačicí.
Jinak pěkná práce jako vždy. Tu vanu pak vyfoť jak vypadá po sundání.
Jinak pěkná práce jako vždy. Tu vanu pak vyfoť jak vypadá po sundání.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
ve vaně očekávám peklo
hlavně peklo bude ji sundat.. co jsem letmo sahal na šrouby výfuku, asi bude aktivována flexa 


AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Ale už dlouho používáš při výměnách oleje proplach od ProTec ne? Tak už jen z tohoto důvodu jsem zvědav
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
V tom mnozstvi co to do toho leju to ma efekt pro dobrej pocit
Myslim ze vetsi efekt by melo do motoru nalejt naftu az po pisty a nechat pusobit 2 dny a pak vypustit
Myslim ze vetsi efekt by melo do motoru nalejt naftu az po pisty a nechat pusobit 2 dny a pak vypustit
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 576
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Kamarát automechanik tvrdí, že taký účinok má nejaké množstvo nafty do oleja pred vypustením a pár minút nechať bežať motor na voľnobehu (len neviem aké množstvo). Moje JTD preplach nepotrebujú. Nemám praktické skúsenosti no čítavam, že sa diesely zvnútra zďaleka nezasierajú ako benzíny.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
at zije vrut... neni nad to mit sadu knotu v kufru
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
A makam na 156... ta by taky, stejne jako 159 zaslouzila separatni vlakno.. ale na to sem linej, tak to budu sypat obcas sem
tekouci vodni pumpa.. rovna se nove rozvody atd... no bojovka nahovno pokud to clovek dela po chvilkach... ale bude to chtit i new oil.. a vymejslim jak udelat lepsi downpipy atd..
tekouci vodni pumpa.. rovna se nove rozvody atd... no bojovka nahovno pokud to clovek dela po chvilkach... ale bude to chtit i new oil.. a vymejslim jak udelat lepsi downpipy atd..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9077
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
V6 156 si určitě vlastní vlákno zaslouží!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Jako diky rozsahu praci asi jo . zde treba je GO motoru pred 10lety
, placacky za kola branici ostrilenejlm lemum a prahum a ruzne jobovky vc. odrezovani a novych prahu... dobre ze se ji nepovedlo 2018 prodat a zustalo busso doma... nekdy mam chut z toho udělat "baby GTA".. (lepsi podvozek +GTA podlene vyztuhy napravnice a umoznit motoru lepsi nadech/vydech aby byl squadra chip s velkejma trubkama vyuzit na max. a bylo tam treba kolem tech 230koniku, s kratkou 6q a mensi vahou oproti GTA... by to byla pekna zbran)
https://www.rajce.idnes.cz/hno3/album/placacy
https://www.rajce.idnes.cz/hno3/album/alfa-156
https://www.rajce.idnes.cz/hno3/album/motor-alfa
Napisu to zatim sem.
Je to udrzovana 156 busso, 2 majitel od novoty v cr, v r. 2014 sapnutej remen znamenajici komplet rozborku motoru, nasledne drobne upravy pro dobrej pocit
velky saci trubky, squadrachip, Ferodo DS2500 desky, Bilstein B4 tlumice, weichers rozpera..
2019 se davaly nove prahy + predni blatniky a nasledovalo oskrabani celeho spodku na plech..
Zvazuju CF2 svody homemade downpipes se dvema nejakymi pruchodnejsimi katy, upravu seriove saci komory + olejovy chladic.. jinak seriovy look maximalne nejake mirne snizeni.
https://www.rajce.idnes.cz/hno3/album/placacy
https://www.rajce.idnes.cz/hno3/album/alfa-156
https://www.rajce.idnes.cz/hno3/album/motor-alfa
Napisu to zatim sem.
Je to udrzovana 156 busso, 2 majitel od novoty v cr, v r. 2014 sapnutej remen znamenajici komplet rozborku motoru, nasledne drobne upravy pro dobrej pocit
2019 se davaly nove prahy + predni blatniky a nasledovalo oskrabani celeho spodku na plech..
Zvazuju CF2 svody homemade downpipes se dvema nejakymi pruchodnejsimi katy, upravu seriove saci komory + olejovy chladic.. jinak seriovy look maximalne nejake mirne snizeni.
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], Tornado156 a 1 host