Skubani u cca 2000tis otacek
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Súhlasim z Envelom. Otazne je ci sa vie tej zmene na vyfuku rj prisposobit alebo su hodnoty pevne :-/
Neviem ci som to tu uz nepisal ale mne na 100kw pri ustalenom plyne pri 2000 otáčkach tiez trha motorom ako ked dochádza nafta.tam to urcite robi DRV pretoze turbo je skoro nove.
Neviem ci som to tu uz nepisal ale mne na 100kw pri ustalenom plyne pri 2000 otáčkach tiez trha motorom ako ked dochádza nafta.tam to urcite robi DRV pretoze turbo je skoro nove.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
prave tento kvazi problem riesim aj ja uz nejaky ten piatok a zatial sa mi podarilo zuzit okruh podozrivych ak sa teda nemylim na elektro-pneumaticky ventil alebo regulacne napetie k nemu od snimaca tlaku v sani, cez volno sa chystam na to pozriet, ked zistim viac tak dam vediet
Kto nieje s nami, je proti nam
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
no zistil som nove fakty, na svorkach elektro-pneumatickeho ventilu ovladania geometrie turba je pociatocne napetie cca 10.2V a postupne ako pridavam sa napetie zmensuje az dojde na hodnotu cca 6.5V a skub s autom a hodnota skokovo spadla na 3V az 0V a opet sa vratili na hodnotu cca 5-6V podla toho ako som dupal plyn, otacky motora na to nemaju vpliv deje sa to cca od 2000ot aj pri 3000ot podla toho ako nafuka turbo, mam pocit ze to ma silne co do cinenia s tlakom v sani, asi cidlo tlaku alebo fakt neviem, otazka> existuje este nejaky dalsi clen na okruhu sania okrem turba, vahy vzduchu a cidla tlaku vzduchu? egr je slepe, to vylucujem a dalsia zaujimava vec, auto jazdi uplne normalne so zapojenou vahou vzduchu a aj s odpojenou vahou, ziadna zmena, nechapem zeby vadna? tak babo rad
Kto nieje s nami, je proti nam
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
A regulacia na turbe ked odpojis regulacny ventil chodi ako? Ked odpojis vahu vzduchu a nalogujes to na pc mas tam chybu?
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
na pc bez chyby a ten podtlakovy bazmeg na turbe chodi uplne lahucko, dokonca ked spravim podtlak ustami v hadicke a uvolnim tak sa uplne krasne vrati spet, na neutrale ked sa vytaca motor, tak vidno , ze chodi skokovo, otazka je preco, no tu vahu vzduchu nechapem uz vobec
Kto nieje s nami, je proti nam
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
začíná se mi u auta vyskytovat stejný nešvar, když jedu kolem dvou tisíc otáček, tak mi to udělá lehkej pokles výkonu, prostě to lehce škubne, když tomu naložim full knédl, tak nic, ale když jedu normál s mírným plynem, tak se mi to děje. No už jsem svezl i svýho mechanika, tak jsme se dohodli, že až bude mít chvilku tak mrkne jestli se nezasekává regulace turba, nebo třeba EGR ventil. Tak uvidíme, dám vědět, jinak do tohoto klubu jsem vstoupil po překročení mety 230000km
a mám tu velkou radost, že v tom nejsem sám, každopádně je to dost nepříjemný

a mám tu velkou radost, že v tom nejsem sám, každopádně je to dost nepříjemný

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Ten pokles vykonu si odsleduj na grafe pri napichnutom pc za jazdy. Pozri tlak turba tlak.paliva a otvorenie egr. Nieco sa tam musi ukazat.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Ok, vezmu ještě jednou mechoše na projíždku 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
To bude určitě EGR. Pořádně vyčistit a zas to pojede.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
tak dneska jsem přivezl auto od doktora, škubání způsoboval skutečně zanešený EGR ventil, vyčistil ho, ale i tak mě upozornil, že se přidírá, že už prostě po letech není uplně fit, takže ať pokukuju po novým. Byl jsem to projet a chová se to v pohodě, auto necuká, takže to bylo opravdu tím. Kontroloval i regulaci turba a ta je v pohodě, že funguje pěkně hladce 
jo a stálo mě to 500,-

jo a stálo mě to 500,-
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Speedy, i já jsem po několikerém čištění koupil nový EGR, i ten se zadřel, takže škoda peněz. Mnohem lepší řešení je EGR off a máš klid navěky.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
cetl jsem zde vas problem a mysim uznat ze tu kazdy ma mnoho poznatku a zkusenosti.ja si osobne myslim ze neni az takovy problem s EGR ventilem. myslim ze taky za to muzou vyrive klapky.vec ktera je tam kvuli soudruhum kteri sedi za nalestenym stoleckem v bruselu....klapky jsou v nekterych pripadech tak zanesene karbonem ze se zadrhavaji.muze se prave stat ze je klapka ci klapky spatne natocene.
druha vec je ze kdyz jsou vybehane maji vakl nehoru a dolu. muze to prisavat falesny vzduch.
za dalsi klapky mohou byt v pohode ale jsou ponicena tahla popripade vypadla tycka ktera ovlada klapky.
reseni je vyndat sani vse vymlatit ..odstipat klapky,pouzit casti s tech klapek a zaslepit lepidlem treba na okna. oprava 250 za lepidlo a je jistota ze motor dostane dostatek vzduchu. treba pak prestane kuckat.
dalsi vec je stav vstrikovacu.
EGR PDF -klapky .a musi to bezet
druha vec je ze kdyz jsou vybehane maji vakl nehoru a dolu. muze to prisavat falesny vzduch.
za dalsi klapky mohou byt v pohode ale jsou ponicena tahla popripade vypadla tycka ktera ovlada klapky.
reseni je vyndat sani vse vymlatit ..odstipat klapky,pouzit casti s tech klapek a zaslepit lepidlem treba na okna. oprava 250 za lepidlo a je jistota ze motor dostane dostatek vzduchu. treba pak prestane kuckat.
dalsi vec je stav vstrikovacu.
EGR PDF -klapky .a musi to bezet
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Souhlasím, u mě to dělala tyčka, co ovládá klapky sání (byla vylítaná a klapky si dělaly co chtěly). Nechal jsem namontovat sání bez klapek a hotovo. Je po problému. Jinak EGR off už několik měsíců před tím. Z toho plyne, že příčin, které se tím škubáním projevují může být několik a jistotu Alfista nemá, tokud všechny (i ty potenciální) neodstraní.drtikols píše:cetl jsem zde vas problem a mysim uznat ze tu kazdy ma mnoho poznatku a zkusenosti.ja si osobne myslim ze neni az takovy problem s EGR ventilem. myslim ze taky za to muzou vyrive klapky.vec ktera je tam kvuli soudruhum kteri sedi za nalestenym stoleckem v bruselu....klapky jsou v nekterych pripadech tak zanesene karbonem ze se zadrhavaji.muze se prave stat ze je klapka ci klapky spatne natocene.
druha vec je ze kdyz jsou vybehane maji vakl nehoru a dolu. muze to prisavat falesny vzduch.
za dalsi klapky mohou byt v pohode ale jsou ponicena tahla popripade vypadla tycka ktera ovlada klapky.
reseni je vyndat sani vse vymlatit ..odstipat klapky,pouzit casti s tech klapek a zaslepit lepidlem treba na okna. oprava 250 za lepidlo a je jistota ze motor dostane dostatek vzduchu. treba pak prestane kuckat.
dalsi vec je stav vstrikovacu.
EGR PDF -klapky .a musi to bezet
Alfa GT, 1.9 JTDm, 2006
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
a dalsi vec je stav prevodovky a poloos. poloosa muze mit vuly v samotnem tisicihranu. nepochopitelne ale je to tak.a ver te ze to dokaze delat taky pekne mlaceni motoru v ulozeni...sem a tam a sem a tam.






Naposledy upravil(a) drtikols dne 8.4.2015, stř 08:23, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
a sanie bude pasovať z hocijakej 1,9tky 156tky aj pred FL na moju 159? lebo ja tam mám plastové a mám pocit že začínajú zlobiť, tak by som skúsil vymeniť. môže tam byť aj niečo zlé na tom starom saní, na čo si dať pozor pri kúpe?
AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)
(moje prvé)
- glassonion
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
- Bydliště: sokolovsko
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Drtikol. .aretaci klapek udělá Zdeněk za 5 minut a ta páska stoji nula nula nic.
Jinak chlapi řešili cukání při určitých otáčkách a to asi nemá s poloosou nic spolecnyho a když je v ta poloosa tom tisicihranu vyběhaná ,tak vydává takový kovový cvakání, je to pěkně slyšet.
Jinak chlapi řešili cukání při určitých otáčkách a to asi nemá s poloosou nic spolecnyho a když je v ta poloosa tom tisicihranu vyběhaná ,tak vydává takový kovový cvakání, je to pěkně slyšet.
AR 145 1.4TS Juniorka
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Tak se me zacalo taky objevovat skubnuti pri 2200 ot. Jelikoz mam plastove sani tak to manualne otevrit nejde tudiz jsem to poresil softwarove v ecu a jsou porad otevrene. Budu testovat a dam vedet jak to funguje. Zatim jsem to nebyl projet ale start byl Ok.
Brzo EX:Fiat Stilo jtd-->bude dalsi Audi A5 3.0Tdi italy mam rad ale...
Audi A4 B8 2.0Tdi Avant - trosku jiny level
Alfa 147 jtd 85kw 2006 mazlik manzelky
EX:Alfa 159 1.9Jtdm;
EX Fiat Stilo 1.9 JTDm 88Kw
EX Skoda Fabia 1.2HTP - hruza des
Audi A4 B8 2.0Tdi Avant - trosku jiny level
Alfa 147 jtd 85kw 2006 mazlik manzelky
EX:Alfa 159 1.9Jtdm;
EX Fiat Stilo 1.9 JTDm 88Kw
EX Skoda Fabia 1.2HTP - hruza des
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Tak po najeti cca 100km jsem skubnuti nezaregistroval zatah je plynuly tak snad to softwarove odstraneni v ecu bude stacit. Rani start byl na drnc a bez koure.
Brzo EX:Fiat Stilo jtd-->bude dalsi Audi A5 3.0Tdi italy mam rad ale...
Audi A4 B8 2.0Tdi Avant - trosku jiny level
Alfa 147 jtd 85kw 2006 mazlik manzelky
EX:Alfa 159 1.9Jtdm;
EX Fiat Stilo 1.9 JTDm 88Kw
EX Skoda Fabia 1.2HTP - hruza des
Audi A4 B8 2.0Tdi Avant - trosku jiny level
Alfa 147 jtd 85kw 2006 mazlik manzelky
EX:Alfa 159 1.9Jtdm;
EX Fiat Stilo 1.9 JTDm 88Kw
EX Skoda Fabia 1.2HTP - hruza des
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Tak skubani je zpet ale v mnohem mensi mire. Bud je nejaka klapka utrzena a dela si co chce a nebo bude problem v necem jinem. Jeste zkusim naklapeni lopatek turba jestli nedrhne.
Brzo EX:Fiat Stilo jtd-->bude dalsi Audi A5 3.0Tdi italy mam rad ale...
Audi A4 B8 2.0Tdi Avant - trosku jiny level
Alfa 147 jtd 85kw 2006 mazlik manzelky
EX:Alfa 159 1.9Jtdm;
EX Fiat Stilo 1.9 JTDm 88Kw
EX Skoda Fabia 1.2HTP - hruza des
Audi A4 B8 2.0Tdi Avant - trosku jiny level
Alfa 147 jtd 85kw 2006 mazlik manzelky
EX:Alfa 159 1.9Jtdm;
EX Fiat Stilo 1.9 JTDm 88Kw
EX Skoda Fabia 1.2HTP - hruza des
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Tak skubani je zpet ale v mnohem mensi mire. Bud je nejaka klapka utrzena a dela si co chce a nebo bude problem v necem jinem. Jeste zkusim naklapeni lopatek turba jestli nedrhne. Ale ranni start je na 1*
Brzo EX:Fiat Stilo jtd-->bude dalsi Audi A5 3.0Tdi italy mam rad ale...
Audi A4 B8 2.0Tdi Avant - trosku jiny level
Alfa 147 jtd 85kw 2006 mazlik manzelky
EX:Alfa 159 1.9Jtdm;
EX Fiat Stilo 1.9 JTDm 88Kw
EX Skoda Fabia 1.2HTP - hruza des
Audi A4 B8 2.0Tdi Avant - trosku jiny level
Alfa 147 jtd 85kw 2006 mazlik manzelky
EX:Alfa 159 1.9Jtdm;
EX Fiat Stilo 1.9 JTDm 88Kw
EX Skoda Fabia 1.2HTP - hruza des
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Zdar hošani , mám alfu 159 2.4 Jdtm Q4 154kw 3 dny a za těch 600km co jsem najel mi to škublo 3x a vzdycky kolem 2000tis/ot. ...
udela to jen jedno skubnuti a jede se dal..

AlfaRomeo 159 2.4 Jtd 20v 4x4 154kw Sportwagon
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Dapos : pokud máš ještě DPF, tak to tvoje cuknutí je turbo, protože se mu podařilo předlačit DPF a tím má sílů, a ty cítíš velký turbo efekt, což o tom co se tu řeší není, to je úplně jiné.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Dobra
takze nic zavaznyho , jen proste to Eko kurvítko ktere musi casem i s EGR ven :-)

AlfaRomeo 159 2.4 Jtd 20v 4x4 154kw Sportwagon
Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Ahoj Alfáci...projel jsem u vás téma ohledně cukání/škubání kolem 2200 ot/min, ale nedočetl jsem se, zda jste s určitostí zjistili, co konkrétně to způsobuje?
Mám Astru 1.9CDTi 110KW (technicky stejný motor) a mám shodný problém...ale do teď mi nikdo nebyl schopný poradit, co konkrétně to způsobuje???
Každopádně mám poznatek, že to u mě začalo poprvé před rokem, když jsem vyčistil EGR, tak mi auto začalo poškubávat, poté se to udobřilo a přestalo to úplně.
Před nedávnem mi auto začalo jet pomalu v nízkých otáčkách, což vždy značilo zanesení EGR. Tento jsem proto vyčistil a auto opět začalo škubat, avšak daleko více. Takže problém bude asi určitě v EGR, jen se bojím, že koupím nový a bude škubat dále, jako některým z vás, i některým z mého fóra Astry H. Jinak sání i s ovl. motorkem mám vyměněný, takže v tom bych problém neměl mít.
Takže otázka, vyřešil někdo z vás tento problém?
Předem dík za případnou radu, Zdeněk Apolenář
Mám Astru 1.9CDTi 110KW (technicky stejný motor) a mám shodný problém...ale do teď mi nikdo nebyl schopný poradit, co konkrétně to způsobuje???
Každopádně mám poznatek, že to u mě začalo poprvé před rokem, když jsem vyčistil EGR, tak mi auto začalo poškubávat, poté se to udobřilo a přestalo to úplně.
Před nedávnem mi auto začalo jet pomalu v nízkých otáčkách, což vždy značilo zanesení EGR. Tento jsem proto vyčistil a auto opět začalo škubat, avšak daleko více. Takže problém bude asi určitě v EGR, jen se bojím, že koupím nový a bude škubat dále, jako některým z vás, i některým z mého fóra Astry H. Jinak sání i s ovl. motorkem mám vyměněný, takže v tom bych problém neměl mít.
Takže otázka, vyřešil někdo z vás tento problém?
Předem dík za případnou radu, Zdeněk Apolenář

Re: Skubani u cca 2000tis otacek
Zaslepením EGR a vymazáním této funkce z jednotky 

Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host