To se mi právě moc nezdá. S tím krouťákem co ten motor má by to měl dát. Jak už jsem psal, důležitý to rozhodně není, v podstatě je to jen tabulková hodnota. Spíš mi to přišlo zajímavý.Hampice píše: 31.3.2017, pát 18:24 Trakční charakterisitka platí všude. Je klidně možné, že díky všem možným ztrátám v pohonu na vyšší rychlost opravdu nedosáhne.
Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jsem tu zaregistrovanej 1 den a nestacim se divit, emimino.cz je hadr proti vam 
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Bejvá to tu i lepší ...honziss píše: 1.4.2017, sob 12:10 Jsem tu zaregistrovanej 1 den a nestacim se divit, emimino.cz je hadr proti vam![]()
btw: co tě přivedlo od Cupry k Giulii? Útěk od FWD?
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Dobra cena za odkup (Imofa=Havex), potreba levnejsiho provozu neb mi zase pribyly km a hlavne navrat k rwd.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tak nejaky kone ti chybet budou ale zas si pomuzes se spotrebou a komfortem.... :-) je fajn ze tady pribyvaji.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Cestou z Kuňky jsem potkal na dálnici šedou Veloce. Takže dnes jsem viděl celkem 5 Giulií 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kone mi chybet nebudou, pred cuprou jsem mel 116d a taky me to auto bavilo, jsem v tomto ohledu nenarocnej ;)Kubas píše: 1.4.2017, sob 17:05 tak nejaky kone ti chybet budou ale zas si pomuzes se spotrebou a komfortem.... :-) je fajn ze tady pribyvaji.... :-)
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ad flame: Kluci fakt klid, chce to ze jedny strany nechytat se za slovo a z druhy taky brat na zretel ze kazdej ma priority jiny..
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9118
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Já potkal jen jednuMichalT píše: 1.4.2017, sob 17:07 Cestou z Kuňky jsem potkal na dálnici šedou Veloce. Takže dnes jsem viděl celkem 5 Giulií![]()

Chvíli po tobě jelo Ghibli,taky fajn pohled...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Giulia v březnu v USA 484ks.... (4C 71ks oproti loňským 43ks)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
skoda, takze oproti minulemu mesiacu takmer ziadny posun, snad tie cisla este porastu...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
teprv druhy mesic prodeju, uvidime.... mesicne by se melo prodat minimalne 2000ks....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no hej, snad to pojde este hore ale tych 100K rocne to asi nebude :/ v europe sa to uz dlhsie drzi okolo 2 tisic kusov za mesiac, a aj ked by sa v USA predalo tolko isto tak je to stale len cca 50K + nieco z azie, akurat vcera som cital ze v 2016 sa vyrobilo 25K kusov a predalo sa 10K takze teraz im ma stat na sklade okolo 15 tisic kusov...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
slevnit to můžou vždycky, snad to nebude ještě nutné....
Jinak v březnu v Itálii Giulia prodeje 887ks a třeba Audi A4 1160. A ta A4 z toho má 1081ks v kombíku....
škoda že to kombi není.... Jen v Itálii by se muselo prodat ročně minimálně 10.000ks a k tomu to samé ve zbytku EU....
Jinak v březnu v Itálii Giulia prodeje 887ks a třeba Audi A4 1160. A ta A4 z toho má 1081ks v kombíku....
škoda že to kombi není.... Jen v Itálii by se muselo prodat ročně minimálně 10.000ks a k tomu to samé ve zbytku EU....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
diskuse o pneu a ráfcích přesunuta sem: viewtopic.php?f=129&t=20802&start=25
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Giulia v únoru v EU 2005ks.... zatím nejlepší měsíc prodejů, předchozí měsíce to bývalo vždycky kolem 1800-1900ks....
ještě by to chtělo trošku....
ještě by to chtělo trošku....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
nemyslis nahodou za februar(unor)? http://carsalesbase.com/european-car-sa ... eo-giulia/
za marec(brezen) este nie su udaje zo vsetkych statov ale v taliansku a nemecku su zatial rekordne cisla a vraj by sa to mohlo vysplhat na 2500 kusov
za marec(brezen) este nie su udaje zo vsetkych statov ale v taliansku a nemecku su zatial rekordne cisla a vraj by sa to mohlo vysplhat na 2500 kusov
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ano, už jsem si to opravil.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kubasi, doporučení - koukni na tenhle detail, ten pás je v tom místě dost tvrdý a bojím se, že časem ošoupe tu paspuli, takže si na to nechám od manželky ušít nějaký vkusný měkký futrálek

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
mrknu na to.... hlavně jsem rád že ti z toho prošívání na pásu lezou nitě úplně stejně jako mě, takže to od Alfy nemusím brát osobně ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Se prodavaji takovy ty navleky "Type R" kdyztak... ;)
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
... i se zvířátky a tak :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ne!




Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tak dnes jsem s autem dal cca 500km, dálnice a okresky a musím říct že jsem fakt nadšený..... výkonu i v režimu N dost (no, tak akorát....), parádně to řadí, řízení taky super. Režim D zatím využívám hlavně když dojedu kolonu více aut a potřebuju je postupně popředjíždět.... v N-ku to nechává moc padat otáčky a pak člověk ztratí trošku času když to podřazuje, zatímco v D-čku to hezky drží při konstantní jízdě něco kolem 2500 a je to nachystané vyrazit.... (samozřejmě když pak za někým mám jet 2km a nejde předjíždět tak je to zas naopak zbytečné a je lepší tam dát N-ko)
Co je dobré že v reálných 150 to točí jen 2500 otáček, takže motor není slyšet a na spotřebu to taky asi má dobrý vliv....
Ale asi úplně nejlepší je podvozek, to je prostě luxus.... přijde mi to stejně agilní jako GT s Q2, zatáčky to má fakt rádo, ale prostě je to o dvě třídy komfortnější.... z mého pohledu na 17" téměř dokonalý kompromis.... je to až nebezpečně návykové že do zatáček vůbec není potřeba ubírat a prostě člověk zatočí, projede to a pokračuje (samozřejmě nepíšu o nějakých vracečkách ;-) jezdit s tím autem rychle je dětsky snadné, což samozřejmě může být dost záludné....
celkově je z toho auta hodně cítit že bych kastle a zavěšení chtěly větší kola a silnější motor, to je zcela evidentní....
i spotřeba je velmi velmi slušná (což u firemní káry nemusím řešit, spíš je to jen důkaz dobře odvedené práce konstruktérů)....
pokud to bude spolehlivé, bude to dělat spoustu radosti
Co je dobré že v reálných 150 to točí jen 2500 otáček, takže motor není slyšet a na spotřebu to taky asi má dobrý vliv....
Ale asi úplně nejlepší je podvozek, to je prostě luxus.... přijde mi to stejně agilní jako GT s Q2, zatáčky to má fakt rádo, ale prostě je to o dvě třídy komfortnější.... z mého pohledu na 17" téměř dokonalý kompromis.... je to až nebezpečně návykové že do zatáček vůbec není potřeba ubírat a prostě člověk zatočí, projede to a pokračuje (samozřejmě nepíšu o nějakých vracečkách ;-) jezdit s tím autem rychle je dětsky snadné, což samozřejmě může být dost záludné....
celkově je z toho auta hodně cítit že bych kastle a zavěšení chtěly větší kola a silnější motor, to je zcela evidentní....
i spotřeba je velmi velmi slušná (což u firemní káry nemusím řešit, spíš je to jen důkaz dobře odvedené práce konstruktérů)....
pokud to bude spolehlivé, bude to dělat spoustu radosti

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host