Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 19.4.2017, stř 13:15

Par postrehu po prvnich 300 km:

- upustil jsem tlak v pneu z 2.8 na predepsanych 2.2/2.4 a auto jeste zpohodlnelo, z vyroby jsou nazuty Mich Primacy 3
- DNA jsem nechal nastaveno na D, mezi rezimy jsou velke rozdily a po prepnuti jsem se musel znova ucit hladce rozjizdet nebo moje posledni 3 auta byly s AT
- tempomat zustava aktivni pri prerazeni (seslapnuti spojky)
- motor hodne ztichne po zahrati a v kultivovanosti se blizi FR dieslum, ktery jsou podle me jedny z nejlepsich
- spotreba je nesmyslne nizka (zatim 6l), obzvlast proti Cupre
- rozumne poskladane jsou prevody manualni prevodovky 1500ot na 4ku = 55kmh (mesto), 1500ot na 5tku = 75kmh (tunely v praze), 2500ot na 6tku = 150kmh, jen 2ka by mohla bejt kratsi
- rizeni je paradni, ale kolem nulove polohy ma takovy umele mrtvy bod (stejne to melo IS250), pri vyssich rychlostech, coz se udajne pouziva aby bylo auto klidnejsi na dalnici a clovek to nemusel honit volantem
- dobre pristupny isofixy, ale lezt nebo neco davat na zadni sedacky je porod, protoze do vstupniho otvoru hodne zasahuje ram dveri/bocnice sedadel
- od 150ti vys jsou slyset predni zrcatka
- parkovaci brzda se sama zajisti pri vypnuti auta, ale neprisel jsem na to jak to udelat aby se i sama odjistovala....?
Naposledy upravil(a) honziss dne 19.4.2017, stř 13:37, celkem upraveno 1 x.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1101
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od WhySoSad » 19.4.2017, stř 13:22

Jaký tam máš kola ?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 19.4.2017, stř 13:37

WhySoSad píše: 19.4.2017, stř 13:22 Jaký tam máš kola ?
225/50/17
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1101
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od WhySoSad » 19.4.2017, stř 13:57

A to někdo nafoukl na 2.8 ? Ty vole... Tolik nefoukám ani svoje 235/40/19
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9102
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 19.4.2017, stř 13:59

To už je minimálně třetí případ, co si za poslední dobu někdo odvezl nový auto ze salonu s přefouklýma gumama.... Asi nějaký nařízení... :/
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 19.4.2017, stř 14:09

Hampice píše: 19.4.2017, stř 13:59 To už je minimálně třetí případ, co si za poslední dobu někdo odvezl nový auto ze salonu s přefouklýma gumama.... Asi nějaký nařízení... :/
Tohle je klasika vsech autorizaku, vsechny foukaj na nakej univerzalni vysokej tlak a nebo na gumy kaslou uplne, auta z vyroby chodej automaticky prefoukany aby gumy tolik netrpely kdyz to nekde dlouho stoji.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

olis
Nováček

Příspěvky: 144
Registrován: 17.10.2014, pát 17:14

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od olis » 19.4.2017, stř 14:39

http://www.jato.com/wp-content/uploads/ ... 24x770.jpg

Giulia ma za prve dva mesiace 12% podiel v europe vo svojej triede

* ratane su iba sedany, inak by to bolo 4% pre Giuliu

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 19.4.2017, stř 14:50

K parkovací brzdě...to bude všude stejný, asi zas něco proti idiotům, co se dokáží přejet vlastním autem...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 19.4.2017, stř 17:23

mě se zdá že se ta ručka nakonec odlepí když to neuděláš sám, ale faktem je že se s tím auto celkem přetahuje....
každopádně v PP se dá nastavit jestli se ta ručka má automaticky aktivovat po každém vypnutí zapalování nebo ne.... já jsem to deaktivoval a parkuju to jen přesunutím páky na "P" a ručku používám jen v kopcích atd.... (přijde mi zbytečné aby to furt cvakalo, když z 95% zastavuju někde na rovince).

Jinak auto na přefoukaných gumách mi předávali taky, ale protože jsem se hrabal v PP než mi přišroubovali značky tak jsem na to přišel a pánové to hezky na místě museli řešit.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 19.4.2017, stř 18:38

Normálně by mělo držet auto na natlakovaných brzdách (kopec, zastavení v koloně), ručku zatáhne až po vypnutí motoru. Hlavně se nemá hooodně pomalu rozjíždět, to je tam nějaká funkce, kdy auto naschvál drží zataženou a pustí až při určité síle...

Jinak dnes jsem potkal černou Giulii, asi naftu a do kopce to vzdal po pár metrech, takže za sebe jedině tu benzínovou 280k :)

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3819
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Franik » 19.4.2017, stř 18:45

Co vím tak např. když jsme přebíraly novou corsu tak taky byla přefouklá. Ptal jsem proč, odpověď zněla že to dělají kvůli TPM ventilkům, protože když to neudělali tak se jim skoro všechny auta vraceli po poklesu teploty se závadou, svítíci kontrolkou. JJ dokud nebyly ty slavný ventilky tak nějak si to lidi hlídali, dnes každy spoléhá na ventilky a to že to mají přefouklý už nikdo neřeší.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 19.4.2017, stř 18:51

tak pokud mi to někdo přefoukne o 0,2bar tak neřeknu ani popel, ale když je to o 1 bar a víc tak je to prostě lemplismus a navíc to není ani bezpečné....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od zde. » 19.4.2017, stř 18:56

Petr147 píše: 19.4.2017, stř 18:38 Normálně by mělo držet auto na natlakovaných brzdách (kopec, zastavení v koloně), ručku zatáhne až po vypnutí motoru. Hlavně se nemá hooodně pomalu rozjíždět, to je tam nějaká funkce, kdy auto naschvál drží zataženou a pustí až při určité síle...

Jinak dnes jsem potkal černou Giulii, asi naftu a do kopce to vzdal po pár metrech, takže za sebe jedině tu benzínovou 280k :)
Tak mě o víkendu v Hradci taky strašně vydrtil borec s ovečkou, ale já si jen chtěl držet svý slabý kilo, tak jsem si dovolil pokusit se ho předjet. A dokonce dvakrát, protože po prvním vydrcení zpomalil a zase se pletl.
33

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od zde. » 19.4.2017, stř 18:59

Kubas píše: 19.4.2017, stř 18:51 tak pokud mi to někdo přefoukne o 0,2bar tak neřeknu ani popel, ale když je to o 1 bar a víc tak je to prostě lemplismus a navíc to není ani bezpečné....
Je to přefouklý kvůli skladování, že to neodpustěj na předepsanej tlak je šlendrián. Ale Fiat je v tom nevinně, pro dealery existuje formulář předprodejní kontroly, kde nafouknutí, resp. upuštění gum na předepsaný tlak samozřejmě je. Škoda, že na to všichni serou, pak to vypadá, jak to vypadá.
33

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 703
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Bull.et » 19.4.2017, stř 19:20

Předprodej se dělá všude. To že při něm neupravěj tlak v pneu je jen jejich bordel a vizitka. Argument o hlidani tlaku je taky blbost...to že prodejce neumí vysvětlit to, že se to rozsvítit může je jeho lenost ( otravný to je..to ne že ne)
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 19.4.2017, stř 19:26

Zde: já už tohle všechno znám tak ty prodejce rovnou ztrapňuju při převzetí vozu.... (druhá věc je že jim je to stejně jedno). Před čtyřma rokama jsem málem s Doblem po převzetí vyskákal ze silnice, protože mi to dali s gumama nafoukanýma na 4bar a na tom se s prázdnou dodávkou fakt moc jezdit nedá....

Jinak u obligátní Škodovky ti tři dny po převzetí vozu volá call centrum a ptá se jestli bylo vše OK.... kdybych jim řekl takovou historku tak by asi pan prodejce měl dost problém.... a to ti může předávát Fábii za 230....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od soft147 » 19.4.2017, stř 20:38

Ford to dělá jak po převzetí, tak po servisu, Fiat se zmohl jen na odpověď přijeďte, vrátíme vám peníze za olej, když jsem reklamoval přelití motorového oleje o právě celý litr, samej odborník....
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 19.4.2017, stř 21:01

Argument s blikajicima kontrolkama tmps je taky lichej. To se deje jen kdyz kontrolujou tlak u prohratejch aut na dilne a pak je vypustej ven do zimy. Navic, tolerance tmps systemu neni hloupa +/- ale je to krivka, teplota/tlak v gume stoupaj ruzne s urovni nahusteni, kdyz se to podhusti/prehusti tak je jasny ze to pak hlasi furt.

Tlak v pneu je obecne desne podcenovana vec, ktera umi zmenit chovani auta k nepoznani. Kdyz jsem za svych mladych let mechosil na fiesta cupu, tak spravna teplota/tlak gum bylo 50% setupu. Pro kazdou trat jsme meli denicek a zapisovali :)
Naposledy upravil(a) honziss dne 19.4.2017, stř 21:06, celkem upraveno 1 x.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 19.4.2017, stř 21:06

honziss píše: 19.4.2017, stř 13:15 - dobre pristupny isofixy
Tak to asi nenavrhoval ten pán co u Fiatu Bravo. Jeho už za to asi někdo zabil... :-D
S tou "ručkou" se zkus na hulváta rozjet, měla by se odbrzdit sama.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 19.4.2017, stř 21:35

jo, v Bravu jsou takový elegantní zipy, pod nima asi 15cm tunel molitanem.... a pak... když zasuneš ale opravdu precizně.... to někdy vyjde ;-)

Jinak k Giulii v USA za první kvartál: We welcome the Alfa Romeo Giulia to the segment with almost 900 sales in its first 2 months of sales, and keep in mind this is only for the top-of-the-line, 505hp, $72,000 Giulia QV version

Myslím že na rozjezd prodávat nějakých 450 QV měsíčně není špatné.... uvidíme co běžné verze....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 20.4.2017, čtv 09:14

Update: tak rucka se vazne i sama odjistuje. Chtelo to vetsi razanci pri rozjezdu + zapnutej pas.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 20.4.2017, čtv 10:02

hmmm.... já jsem to právě zkoušel vždycky odblokovat opatrně a nechtělo to povolit.... takže je to jasný, chce to razanci :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 20.4.2017, čtv 10:57

tak mi právě přišla pokuta z Rakouska, na dálnici směrem na Vídeň je tesně před křižovatkou kde se to dělí na Videň a St.Polten tunel, tak někde tam je 100 a mě změřili 125.... nejsem si toho vědom, jel jsem 150 po dálnici ale v omezení si to celkem hlídám.... samozřejmě pokud to měří hned u cedule se sníženou rychlostí, tak brzdy nezašlápnu.... co už, k černé Alfě to asi patří, tak je pokřtěná :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MikeC » 20.4.2017, čtv 12:20

Taky mi před pár týdny přišla, jak jsem byl v zimě na lyžích v Rakousku - mimo zpomalení mě při 150-160 nezměřili ale pak v nějakém zpomalení 94 v 80 :D
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 20.4.2017, čtv 12:53

Taky jsem to dostal přefouknutý snad na 2,9 nebo 3,0 a prý kvůli TPMS. Tak jsem si to pak na benzínce upustil...

Dneska jsem to dal do Imofy, předevčírem se na mě rozsvítila kontrolka motoru, ale druhý den zhasla, prý na to mají dost aktualizací SW, tak abych to tam postavil na 2 dny. OK, to mi nevadí. Spíš mi vadilo, že slabounce chrastilo něco ve dvířkách kastlíku před spolujezdcem, ale něco v tomhle stylu jsem očekával, tak když to odstraní, ok. Byl jsem zvědavej co dostanu jako náhradní, ale čekala tam na mě taky Giulia, i červená, akorát v naftě, ale dobrý, i když to moc nejede, pořád se to chová jako Alfa, je to prostě příjemný auto v jakýkoliv motorizaci.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti