Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Par postrehu po prvnich 300 km:
- upustil jsem tlak v pneu z 2.8 na predepsanych 2.2/2.4 a auto jeste zpohodlnelo, z vyroby jsou nazuty Mich Primacy 3
- DNA jsem nechal nastaveno na D, mezi rezimy jsou velke rozdily a po prepnuti jsem se musel znova ucit hladce rozjizdet nebo moje posledni 3 auta byly s AT
- tempomat zustava aktivni pri prerazeni (seslapnuti spojky)
- motor hodne ztichne po zahrati a v kultivovanosti se blizi FR dieslum, ktery jsou podle me jedny z nejlepsich
- spotreba je nesmyslne nizka (zatim 6l), obzvlast proti Cupre
- rozumne poskladane jsou prevody manualni prevodovky 1500ot na 4ku = 55kmh (mesto), 1500ot na 5tku = 75kmh (tunely v praze), 2500ot na 6tku = 150kmh, jen 2ka by mohla bejt kratsi
- rizeni je paradni, ale kolem nulove polohy ma takovy umele mrtvy bod (stejne to melo IS250), pri vyssich rychlostech, coz se udajne pouziva aby bylo auto klidnejsi na dalnici a clovek to nemusel honit volantem
- dobre pristupny isofixy, ale lezt nebo neco davat na zadni sedacky je porod, protoze do vstupniho otvoru hodne zasahuje ram dveri/bocnice sedadel
- od 150ti vys jsou slyset predni zrcatka
- parkovaci brzda se sama zajisti pri vypnuti auta, ale neprisel jsem na to jak to udelat aby se i sama odjistovala....?
- upustil jsem tlak v pneu z 2.8 na predepsanych 2.2/2.4 a auto jeste zpohodlnelo, z vyroby jsou nazuty Mich Primacy 3
- DNA jsem nechal nastaveno na D, mezi rezimy jsou velke rozdily a po prepnuti jsem se musel znova ucit hladce rozjizdet nebo moje posledni 3 auta byly s AT
- tempomat zustava aktivni pri prerazeni (seslapnuti spojky)
- motor hodne ztichne po zahrati a v kultivovanosti se blizi FR dieslum, ktery jsou podle me jedny z nejlepsich
- spotreba je nesmyslne nizka (zatim 6l), obzvlast proti Cupre
- rozumne poskladane jsou prevody manualni prevodovky 1500ot na 4ku = 55kmh (mesto), 1500ot na 5tku = 75kmh (tunely v praze), 2500ot na 6tku = 150kmh, jen 2ka by mohla bejt kratsi
- rizeni je paradni, ale kolem nulove polohy ma takovy umele mrtvy bod (stejne to melo IS250), pri vyssich rychlostech, coz se udajne pouziva aby bylo auto klidnejsi na dalnici a clovek to nemusel honit volantem
- dobre pristupny isofixy, ale lezt nebo neco davat na zadni sedacky je porod, protoze do vstupniho otvoru hodne zasahuje ram dveri/bocnice sedadel
- od 150ti vys jsou slyset predni zrcatka
- parkovaci brzda se sama zajisti pri vypnuti auta, ale neprisel jsem na to jak to udelat aby se i sama odjistovala....?
Naposledy upravil(a) honziss dne 19.4.2017, stř 13:37, celkem upraveno 1 x.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jaký tam máš kola ?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
A to někdo nafoukl na 2.8 ? Ty vole... Tolik nefoukám ani svoje 235/40/19
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9102
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To už je minimálně třetí případ, co si za poslední dobu někdo odvezl nový auto ze salonu s přefouklýma gumama.... Asi nějaký nařízení... :/
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tohle je klasika vsech autorizaku, vsechny foukaj na nakej univerzalni vysokej tlak a nebo na gumy kaslou uplne, auta z vyroby chodej automaticky prefoukany aby gumy tolik netrpely kdyz to nekde dlouho stoji.Hampice píše: 19.4.2017, stř 13:59 To už je minimálně třetí případ, co si za poslední dobu někdo odvezl nový auto ze salonu s přefouklýma gumama.... Asi nějaký nařízení... :/
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
http://www.jato.com/wp-content/uploads/ ... 24x770.jpg
Giulia ma za prve dva mesiace 12% podiel v europe vo svojej triede
* ratane su iba sedany, inak by to bolo 4% pre Giuliu
Giulia ma za prve dva mesiace 12% podiel v europe vo svojej triede
* ratane su iba sedany, inak by to bolo 4% pre Giuliu
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
K parkovací brzdě...to bude všude stejný, asi zas něco proti idiotům, co se dokáží přejet vlastním autem...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
mě se zdá že se ta ručka nakonec odlepí když to neuděláš sám, ale faktem je že se s tím auto celkem přetahuje....
každopádně v PP se dá nastavit jestli se ta ručka má automaticky aktivovat po každém vypnutí zapalování nebo ne.... já jsem to deaktivoval a parkuju to jen přesunutím páky na "P" a ručku používám jen v kopcích atd.... (přijde mi zbytečné aby to furt cvakalo, když z 95% zastavuju někde na rovince).
Jinak auto na přefoukaných gumách mi předávali taky, ale protože jsem se hrabal v PP než mi přišroubovali značky tak jsem na to přišel a pánové to hezky na místě museli řešit.....
každopádně v PP se dá nastavit jestli se ta ručka má automaticky aktivovat po každém vypnutí zapalování nebo ne.... já jsem to deaktivoval a parkuju to jen přesunutím páky na "P" a ručku používám jen v kopcích atd.... (přijde mi zbytečné aby to furt cvakalo, když z 95% zastavuju někde na rovince).
Jinak auto na přefoukaných gumách mi předávali taky, ale protože jsem se hrabal v PP než mi přišroubovali značky tak jsem na to přišel a pánové to hezky na místě museli řešit.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Normálně by mělo držet auto na natlakovaných brzdách (kopec, zastavení v koloně), ručku zatáhne až po vypnutí motoru. Hlavně se nemá hooodně pomalu rozjíždět, to je tam nějaká funkce, kdy auto naschvál drží zataženou a pustí až při určité síle...
Jinak dnes jsem potkal černou Giulii, asi naftu a do kopce to vzdal po pár metrech, takže za sebe jedině tu benzínovou 280k :)
Jinak dnes jsem potkal černou Giulii, asi naftu a do kopce to vzdal po pár metrech, takže za sebe jedině tu benzínovou 280k :)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Co vím tak např. když jsme přebíraly novou corsu tak taky byla přefouklá. Ptal jsem proč, odpověď zněla že to dělají kvůli TPM ventilkům, protože když to neudělali tak se jim skoro všechny auta vraceli po poklesu teploty se závadou, svítíci kontrolkou. JJ dokud nebyly ty slavný ventilky tak nějak si to lidi hlídali, dnes každy spoléhá na ventilky a to že to mají přefouklý už nikdo neřeší.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tak pokud mi to někdo přefoukne o 0,2bar tak neřeknu ani popel, ale když je to o 1 bar a víc tak je to prostě lemplismus a navíc to není ani bezpečné....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak mě o víkendu v Hradci taky strašně vydrtil borec s ovečkou, ale já si jen chtěl držet svý slabý kilo, tak jsem si dovolil pokusit se ho předjet. A dokonce dvakrát, protože po prvním vydrcení zpomalil a zase se pletl.Petr147 píše: 19.4.2017, stř 18:38 Normálně by mělo držet auto na natlakovaných brzdách (kopec, zastavení v koloně), ručku zatáhne až po vypnutí motoru. Hlavně se nemá hooodně pomalu rozjíždět, to je tam nějaká funkce, kdy auto naschvál drží zataženou a pustí až při určité síle...
Jinak dnes jsem potkal černou Giulii, asi naftu a do kopce to vzdal po pár metrech, takže za sebe jedině tu benzínovou 280k![]()
33
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Je to přefouklý kvůli skladování, že to neodpustěj na předepsanej tlak je šlendrián. Ale Fiat je v tom nevinně, pro dealery existuje formulář předprodejní kontroly, kde nafouknutí, resp. upuštění gum na předepsaný tlak samozřejmě je. Škoda, že na to všichni serou, pak to vypadá, jak to vypadá.Kubas píše: 19.4.2017, stř 18:51 tak pokud mi to někdo přefoukne o 0,2bar tak neřeknu ani popel, ale když je to o 1 bar a víc tak je to prostě lemplismus a navíc to není ani bezpečné....
33
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Předprodej se dělá všude. To že při něm neupravěj tlak v pneu je jen jejich bordel a vizitka. Argument o hlidani tlaku je taky blbost...to že prodejce neumí vysvětlit to, že se to rozsvítit může je jeho lenost ( otravný to je..to ne že ne)
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Zde: já už tohle všechno znám tak ty prodejce rovnou ztrapňuju při převzetí vozu.... (druhá věc je že jim je to stejně jedno). Před čtyřma rokama jsem málem s Doblem po převzetí vyskákal ze silnice, protože mi to dali s gumama nafoukanýma na 4bar a na tom se s prázdnou dodávkou fakt moc jezdit nedá....
Jinak u obligátní Škodovky ti tři dny po převzetí vozu volá call centrum a ptá se jestli bylo vše OK.... kdybych jim řekl takovou historku tak by asi pan prodejce měl dost problém.... a to ti může předávát Fábii za 230....
Jinak u obligátní Škodovky ti tři dny po převzetí vozu volá call centrum a ptá se jestli bylo vše OK.... kdybych jim řekl takovou historku tak by asi pan prodejce měl dost problém.... a to ti může předávát Fábii za 230....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ford to dělá jak po převzetí, tak po servisu, Fiat se zmohl jen na odpověď přijeďte, vrátíme vám peníze za olej, když jsem reklamoval přelití motorového oleje o právě celý litr, samej odborník....
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Argument s blikajicima kontrolkama tmps je taky lichej. To se deje jen kdyz kontrolujou tlak u prohratejch aut na dilne a pak je vypustej ven do zimy. Navic, tolerance tmps systemu neni hloupa +/- ale je to krivka, teplota/tlak v gume stoupaj ruzne s urovni nahusteni, kdyz se to podhusti/prehusti tak je jasny ze to pak hlasi furt.
Tlak v pneu je obecne desne podcenovana vec, ktera umi zmenit chovani auta k nepoznani. Kdyz jsem za svych mladych let mechosil na fiesta cupu, tak spravna teplota/tlak gum bylo 50% setupu. Pro kazdou trat jsme meli denicek a zapisovali
Tlak v pneu je obecne desne podcenovana vec, ktera umi zmenit chovani auta k nepoznani. Kdyz jsem za svych mladych let mechosil na fiesta cupu, tak spravna teplota/tlak gum bylo 50% setupu. Pro kazdou trat jsme meli denicek a zapisovali

Naposledy upravil(a) honziss dne 19.4.2017, stř 21:06, celkem upraveno 1 x.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak to asi nenavrhoval ten pán co u Fiatu Bravo. Jeho už za to asi někdo zabil...

S tou "ručkou" se zkus na hulváta rozjet, měla by se odbrzdit sama.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jo, v Bravu jsou takový elegantní zipy, pod nima asi 15cm tunel molitanem.... a pak... když zasuneš ale opravdu precizně.... to někdy vyjde ;-)
Jinak k Giulii v USA za první kvartál: We welcome the Alfa Romeo Giulia to the segment with almost 900 sales in its first 2 months of sales, and keep in mind this is only for the top-of-the-line, 505hp, $72,000 Giulia QV version
Myslím že na rozjezd prodávat nějakých 450 QV měsíčně není špatné.... uvidíme co běžné verze....
Jinak k Giulii v USA za první kvartál: We welcome the Alfa Romeo Giulia to the segment with almost 900 sales in its first 2 months of sales, and keep in mind this is only for the top-of-the-line, 505hp, $72,000 Giulia QV version
Myslím že na rozjezd prodávat nějakých 450 QV měsíčně není špatné.... uvidíme co běžné verze....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Update: tak rucka se vazne i sama odjistuje. Chtelo to vetsi razanci pri rozjezdu + zapnutej pas.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
hmmm.... já jsem to právě zkoušel vždycky odblokovat opatrně a nechtělo to povolit.... takže je to jasný, chce to razanci :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tak mi právě přišla pokuta z Rakouska, na dálnici směrem na Vídeň je tesně před křižovatkou kde se to dělí na Videň a St.Polten tunel, tak někde tam je 100 a mě změřili 125.... nejsem si toho vědom, jel jsem 150 po dálnici ale v omezení si to celkem hlídám.... samozřejmě pokud to měří hned u cedule se sníženou rychlostí, tak brzdy nezašlápnu.... co už, k černé Alfě to asi patří, tak je pokřtěná :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Taky mi před pár týdny přišla, jak jsem byl v zimě na lyžích v Rakousku - mimo zpomalení mě při 150-160 nezměřili ale pak v nějakém zpomalení 94 v 80 

Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Taky jsem to dostal přefouknutý snad na 2,9 nebo 3,0 a prý kvůli TPMS. Tak jsem si to pak na benzínce upustil...
Dneska jsem to dal do Imofy, předevčírem se na mě rozsvítila kontrolka motoru, ale druhý den zhasla, prý na to mají dost aktualizací SW, tak abych to tam postavil na 2 dny. OK, to mi nevadí. Spíš mi vadilo, že slabounce chrastilo něco ve dvířkách kastlíku před spolujezdcem, ale něco v tomhle stylu jsem očekával, tak když to odstraní, ok. Byl jsem zvědavej co dostanu jako náhradní, ale čekala tam na mě taky Giulia, i červená, akorát v naftě, ale dobrý, i když to moc nejede, pořád se to chová jako Alfa, je to prostě příjemný auto v jakýkoliv motorizaci.
Dneska jsem to dal do Imofy, předevčírem se na mě rozsvítila kontrolka motoru, ale druhý den zhasla, prý na to mají dost aktualizací SW, tak abych to tam postavil na 2 dny. OK, to mi nevadí. Spíš mi vadilo, že slabounce chrastilo něco ve dvířkách kastlíku před spolujezdcem, ale něco v tomhle stylu jsem očekával, tak když to odstraní, ok. Byl jsem zvědavej co dostanu jako náhradní, ale čekala tam na mě taky Giulia, i červená, akorát v naftě, ale dobrý, i když to moc nejede, pořád se to chová jako Alfa, je to prostě příjemný auto v jakýkoliv motorizaci.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti