Kupujeme AR 156...
Re: Kupujeme AR 156...
Zdravím,
poradili byste mi, prosím, jakou spojku má 156 2.5 V6, r.v.2003 (hydraulická nebo lanko), zda má být spojka velmi tuhá (dle majitele byla nedávno měněná).
Pak také, zda 2.5 V6 zcela zahřátý na volnoběh trochu houpe, neběží úplně plynule stále ve stejných otáčkách. Nebo někdo máte takovou, která dokáže být zcela plynulá?
Díky moc za názory a odpovědi!
poradili byste mi, prosím, jakou spojku má 156 2.5 V6, r.v.2003 (hydraulická nebo lanko), zda má být spojka velmi tuhá (dle majitele byla nedávno měněná).
Pak také, zda 2.5 V6 zcela zahřátý na volnoběh trochu houpe, neběží úplně plynule stále ve stejných otáčkách. Nebo někdo máte takovou, která dokáže být zcela plynulá?
Díky moc za názory a odpovědi!
Re: Kupujeme AR 156...
spojka kapalina, relativně tuhá (mam auta, dke mam i tužšší, kde by si ženská neškrtla..), zahřátý i studený by mělo držet konstatní otáčky, bez houpání... pokud houpe, je někde netěsnost, problém v okruhu regulace volnoběhu atd...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Kupujeme AR 156...
Otáčky by houpat neměly, ale protože pálí na střídačku zadní a přední hlava, chvění přenášene do karoserie vyvolává pocit nepravidelného chodu.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Kupujeme AR 156...
zdravim koupil jsem 156 2.0 TS jake mate zkusenosti nazory. Jsem unešený z motoru jede to pilu podvozek super. ------------Na co si dat pozor a co hlidat jestli se mohu zeptat po kolika dělat rozvody??? Ted jsem koupil a o vikendu bubu dělat nové děkuji Petr
Re: Kupujeme AR 156...
pokud předchozí majitel neudělal rozvody tak bych je rozhodně udělal, to samé s olejemKoutis82 píše: 28.3.2017, úte 17:39 zdravim koupil jsem 156 2.0 TS jake mate zkusenosti nazory. Jsem unešený z motoru jede to pilu podvozek super. ------------Na co si dat pozor a co hlidat jestli se mohu zeptat po kolika dělat rozvody??? Ted jsem koupil a o vikendu bubu dělat nové děkuji Petr
Alfa Romeo 156 SW TI 1.9 JTD 16V stále se drží
Alfa Romeo 159 SW TI 1.9 JTDm ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v ex
Alfa Romeo 159 SW TI 1.9 JTDm ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v ex
Re: Kupujeme AR 156...
Vitej. Olej, olej a zase olej. Selenia Racing 10w60, doporučený obchod www.znackoveoleje.cz . Na všechna témata jsou tu vlákna, tak hledej a prej se tam...
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Kupujeme AR 156...
Olej, především pravidelně měnit olej, nejlépe každoročně po zimě , předpokládám, že se 156 víc jak 15k ročně nedáš, pokud jezdíš každodenně v zimě nepřetahuj 10k. Olej kontroluj, na kontrolku nespoléhej, nevytáčej za studena. Olej nejlépe Selenia 20K nebo pokud to budeš často vytáčet Selenia Racing.
Rozvody ... měním na 2,5 V6 po třech letech (nebo po 60k, ale to do 3 let nenajedu), napínací kadku a řemen primáru měním po každé, řeměn sekundárního rozvodu taky při každé výměně, ostatní kladky a pumpu dle stavu a uvážení.
Rozvody ... měním na 2,5 V6 po třech letech (nebo po 60k, ale to do 3 let nenajedu), napínací kadku a řemen primáru měním po každé, řeměn sekundárního rozvodu taky při každé výměně, ostatní kladky a pumpu dle stavu a uvážení.
Re: Kupujeme AR 156...
Až budeš dělat rozvody, nezapomeň vyměnit i řemen s kladkou na vyvažováku.
Re: Kupujeme AR 156...
A případně variátor.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Kupujeme AR 156...
Chlapi, nepoznate prip.nevideli ste tuto Alficku...
https://auto.bazos.sk/inzerat/71697128/ ... -BUSSO.php
https://auto.bazos.sk/inzerat/71697128/ ... -BUSSO.php
Alfa Romeo Stelvio 2,2 JTD Q4
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
Re: Kupujeme AR 156...
Zdravím, už jsem psal výše.
Chtěl bych se vás zeptat na tohoto prodejce z Boskovic
https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail ... 3&jmeno=KH
zda s ním máte zkušenost, jaký je. Má vlastní nebo spřízněný servis, rozumím alfám?
To modré GTA za 200 tis tam inzeruje už velmi dlouho. Aktualizuje inzeráty skoro každý den, což je matoucí.
Chtěl bych se vás zeptat na tohoto prodejce z Boskovic
https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail ... 3&jmeno=KH
zda s ním máte zkušenost, jaký je. Má vlastní nebo spřízněný servis, rozumím alfám?
To modré GTA za 200 tis tam inzeruje už velmi dlouho. Aktualizuje inzeráty skoro každý den, což je matoucí.
Re: Kupujeme AR 156...
neni to zbytočné meniť každé 3 roky ? Ja som bol v tom že každých 5 a/ 60tis km, teraz mám 3,5 rokapetrAR156 píše: 28.3.2017, úte 18:37 Olej, především pravidelně měnit olej, nejlépe každoročně po zimě , předpokládám, že se 156 víc jak 15k ročně nedáš, pokud jezdíš každodenně v zimě nepřetahuj 10k. Olej kontroluj, na kontrolku nespoléhej, nevytáčej za studena. Olej nejlépe Selenia 20K nebo pokud to budeš často vytáčet Selenia Racing.
Rozvody ... měním na 2,5 V6 po třech letech (nebo po 60k, ale to do 3 let nenajedu), napínací kadku a řemen primáru měním po každé, řeměn sekundárního rozvodu taky při každé výměně, ostatní kladky a pumpu dle stavu a uvážení.
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
Re: Kupujeme AR 156...
Jsem trošku paranoidní na napínací kladku, jednou se mě kvůli ní, asi po dvou letech, roztrhl řemen o kryt. Jinak by to těch pět let dát mělo ...
Taky ty tři roky nehlídám na stopkách, ale jak přetahuju, tak už mám někde v hlavě usazeno "že by se mělo ..."
Taky ty tři roky nehlídám na stopkách, ale jak přetahuju, tak už mám někde v hlavě usazeno "že by se mělo ..."

Re: Kupujeme AR 156...
to musí vydržať toľko, keby to mám každé 3 roky meniť tak busso ide z domu to je strašne krátky interval...ak mi to strelí tak ma naserie nech ani neskúša bo pojde do humna 

AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
Re: Kupujeme AR 156...
Pánové, chtěl bych se vás zeptat, jestli někdno náhodou nezná tuto 156.
https://auto.bazos.cz/inzerat/75848358/ ... eo-156.php
Tchánovi odešlo auto (LPG) a shání opět něco na LPG. No a jelikož jsem ho trochu nakazil Alfama, ale peněz nemá nazbyt, tak si našel tento inzerát.
Tuším, že za ty peníze to nebude žádná hitparáda. Je to 2.0 TS, má to nalítáno 278 tis. a mě by zajímalo, kolik tento motor může ještě vydržet.
Popřípadě, doporučili byste mi někdo nejakého mechanika se zkušenostmi s Alfama ve Vsetíně, či blízkém okolí, který by na to mohl kouknout?
Díky,
O.
https://auto.bazos.cz/inzerat/75848358/ ... eo-156.php
Tchánovi odešlo auto (LPG) a shání opět něco na LPG. No a jelikož jsem ho trochu nakazil Alfama, ale peněz nemá nazbyt, tak si našel tento inzerát.
Tuším, že za ty peníze to nebude žádná hitparáda. Je to 2.0 TS, má to nalítáno 278 tis. a mě by zajímalo, kolik tento motor může ještě vydržet.
Popřípadě, doporučili byste mi někdo nejakého mechanika se zkušenostmi s Alfama ve Vsetíně, či blízkém okolí, který by na to mohl kouknout?
Díky,
O.
AR 159 SW 2.0 JTDm
ex Fiat Stilo 1.4 (70 kw)
ex Ford Focus I 1.6 (74 kw)
ex Fiat Stilo 1.4 (70 kw)
ex Ford Focus I 1.6 (74 kw)
Re: Kupujeme AR 156...
No nevím, dvoulitr Twinspark s LPG za devatenáct - už ta cenovka říká, že to auto bude blízko smrti...
Kdyby měl tchán zájem, chystám se prodat svoji naftovou 156... 


Giulia 2.0T
ex. 159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: Kupujeme AR 156...
Díky za názor a za nabídku, ale bohužel je pro tchána priorita LPG, ne Alfa.
V inzerátu výše se sešla kombinace obojího.

AR 159 SW 2.0 JTDm
ex Fiat Stilo 1.4 (70 kw)
ex Ford Focus I 1.6 (74 kw)
ex Fiat Stilo 1.4 (70 kw)
ex Ford Focus I 1.6 (74 kw)
Re: Kupujeme AR 156...
Zdravim,mrfelix píše: 8.5.2017, pon 23:16 Zdravím, už jsem psal výše.
Chtěl bych se vás zeptat na tohoto prodejce z Boskovic
https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail ... 3&jmeno=KH
zda s ním máte zkušenost, jaký je. Má vlastní nebo spřízněný servis, rozumím alfám?
To modré GTA za 200 tis tam inzeruje už velmi dlouho. Aktualizuje inzeráty skoro každý den, což je matoucí.
tak modrá 156 GTA nabízená z Boskovic je už u mě doma ;) Prodejce můžu doporučit. Dobrá domluva, v Alfách se vyzná, byl ochoten přistoupit na domluvu. Auto bylo dá se říct v pořádku. Nicméně nebylo bez investic. Bylo zapotřebí dát nová ramena, spojku, brzdy, a výfuk

Re: Kupujeme AR 156...
Zdravim Alfisti. Planujem kupit Alfu 156 1.9JTD, 85kW, r.v.2004. V roku 2007 dovezena cca.120tis.km, teraz 300tis.km.
https://auto.bazos.sk/inzerat/74420970/ ... 19-jtd.php
Ma niekto skusenosti s tymto modelom ? Na co si mam dat pozor pri kupe ? dakujem za odpoved
https://auto.bazos.sk/inzerat/74420970/ ... 19-jtd.php
Ma niekto skusenosti s tymto modelom ? Na co si mam dat pozor pri kupe ? dakujem za odpoved
Alfa Romeo 159 sedan, 1.9 JTDm, 110kW, r.v.2006, + chip, EGR OFF
Chevrolet TRAX 1.6 LT
Chevrolet TRAX 1.6 LT
Re: Kupujeme AR 156...
Takze vcera som kupl Alfu 156 1.9 JTD 85kW, r.v.2004, modra, sedan, v koži. Auto celkom zachovalé, ma sice 300tis.km najazdene,ale bolo servisovane. Prešiel som 400km, vsetko v pohode. Akurat asi budem musiet menit Silentbloky.
Takze mame v rodine uz dve Alfy.
Takze mame v rodine uz dve Alfy.
Alfa Romeo 159 sedan, 1.9 JTDm, 110kW, r.v.2006, + chip, EGR OFF
Chevrolet TRAX 1.6 LT
Chevrolet TRAX 1.6 LT
Re: Kupujeme AR 156...
gratz
Alfa Romeo 156 SW TI 1.9 JTD 16V stále se drží
Alfa Romeo 159 SW TI 1.9 JTDm ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v ex
Alfa Romeo 159 SW TI 1.9 JTDm ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v ex
Re: Kupujeme AR 156...
Ak by som nemal navyse penazí, isto by som nekupoval 2.0 TS s LPG...poplatek píše: 5.6.2017, pon 19:20 Tchánovi odešlo auto (LPG) a shání opět něco na LPG. No a jelikož jsem ho trochu nakazil Alfama, ale peněz nemá nazbyt
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Re: Kupujeme AR 156...
Nedávno jsem se tu ptal, nyní už mám doma 156 2.5 z roku 2000, z Dánsko-Německa. A jsem vážně zblázněnej. Nejzajímavější auto, co jsem poznal! To není stroj, to je milenka!
Můžu se tu zeptat hrstí různých dotazů, které bych jen těžko rozhodil do různých kategorií a vláken?
1) Hučí pravé přední ložisko. Má se měnit i levé najednou?
2) Špatný synchron je na čtyřce, mírně načatý na pětce. Naopak na trojce je velmi dobrý. Co to může znamenat?
3) Přijde mi, že busso táhne snad už od 1400 otáček po rovině a rozhodně už od 2000 do kopce. Tohle čtyřválce nedávaly ani trochu. Skoro bych řekl, že to má válců osm a né jen šest. Jak nízké otáčky už se nemají používat (rovina/kopec)?
4) Busso se velmi snadno zahřeje na 95° stupňů a pouští si sahary. (Například dnes i při důchodcovském popojíždění na špetičku plynu běžely sahary skoro 30% jízdy padesátkou.) Čtyřválce jiných značek tohle nedělají (ve stejném počasí). Je to vlastnost nebo chyba? Chladicí kapaliny je dost. Chladič vypadá původní.
5) Sluneční clony jsou na ho...o. Nedrží v poloze, samy se připleskávaj do krajních poloh (na okně/úplné zavření). Je jiné řešení, než vyměnit?
6) Moje 156 má teleskopický volant, ale zdálo se mi, že 156 po FL ho má teleskopický víc (blíž řidiči, dál od palubky), je to tak? PoFl je jak šafránu, jedno jsem nevybral, na druhé jsem ani nestih dojet mrknout.
7) Má nějaký servis nebo tuner zkušenosti s výběrem správné náby a sportovního volantu tak, abych měl rulo blíž?
Můžu se tu zeptat hrstí různých dotazů, které bych jen těžko rozhodil do různých kategorií a vláken?
1) Hučí pravé přední ložisko. Má se měnit i levé najednou?
2) Špatný synchron je na čtyřce, mírně načatý na pětce. Naopak na trojce je velmi dobrý. Co to může znamenat?
3) Přijde mi, že busso táhne snad už od 1400 otáček po rovině a rozhodně už od 2000 do kopce. Tohle čtyřválce nedávaly ani trochu. Skoro bych řekl, že to má válců osm a né jen šest. Jak nízké otáčky už se nemají používat (rovina/kopec)?
4) Busso se velmi snadno zahřeje na 95° stupňů a pouští si sahary. (Například dnes i při důchodcovském popojíždění na špetičku plynu běžely sahary skoro 30% jízdy padesátkou.) Čtyřválce jiných značek tohle nedělají (ve stejném počasí). Je to vlastnost nebo chyba? Chladicí kapaliny je dost. Chladič vypadá původní.
5) Sluneční clony jsou na ho...o. Nedrží v poloze, samy se připleskávaj do krajních poloh (na okně/úplné zavření). Je jiné řešení, než vyměnit?
6) Moje 156 má teleskopický volant, ale zdálo se mi, že 156 po FL ho má teleskopický víc (blíž řidiči, dál od palubky), je to tak? PoFl je jak šafránu, jedno jsem nevybral, na druhé jsem ani nestih dojet mrknout.
7) Má nějaký servis nebo tuner zkušenosti s výběrem správné náby a sportovního volantu tak, abych měl rulo blíž?
Re: Kupujeme AR 156...
Blahopřeji ke koupi a spoustu zábavy přeji.
1) ložiska nemusíš párovat, takže stačí jedna strana
3) na AR166 3.0 6q se snažím otáčky držet nad 2500 ot/min
5) chce to nové stínítka, ale i použitých funkčních je také pomálu. Myslím, že o tom je snad i speciální vlákno v akci 156
6) někde jsem to četl označené jako italský posez - krátké nohy, dlouhé ruce. Jim to vyhovuje, my to máme obráceně.
1) ložiska nemusíš párovat, takže stačí jedna strana
3) na AR166 3.0 6q se snažím otáčky držet nad 2500 ot/min
5) chce to nové stínítka, ale i použitých funkčních je také pomálu. Myslím, že o tom je snad i speciální vlákno v akci 156
6) někde jsem to četl označené jako italský posez - krátké nohy, dlouhé ruce. Jim to vyhovuje, my to máme obráceně.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Kupujeme AR 156...
2) Nevím přesně jak se ti to projevuje, někdy pomůže zkontrolovat a vyčistit táhla a závaží (jestli nedrhne) na převodovce a podívat se jestli nemáš prasklou kulisu.
3) 156 2.5 - pod 2000 se snažím nelézt, tedy jako jemná "udržovačka" to jde i pod, ale nic víc po motoru nechtít a pro jakoukoliv akceleraci podřadit. Busso má otáčky rádo
Kolem 5k začíná ta správná sranda.
4) Podívej se v jakým stavu máš chladič, řasení mezi žebry bývá strávené, padesátka už by měla být dostatečná aby se to uchladilo bez sahary i ve vedrech ...
3) 156 2.5 - pod 2000 se snažím nelézt, tedy jako jemná "udržovačka" to jde i pod, ale nic víc po motoru nechtít a pro jakoukoliv akceleraci podřadit. Busso má otáčky rádo

4) Podívej se v jakým stavu máš chladič, řasení mezi žebry bývá strávené, padesátka už by měla být dostatečná aby se to uchladilo bez sahary i ve vedrech ...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host