včera promazání mechanizmu otevírání okna v řidičových dveřích....už se mu delší dobu nějak nechtělo, rychlost otevírání 1 cm / 2 sec......jasně že demontáž mechanizmu ven ze dveří nutná......pak dúkladná očista a promazání....ale oplatilo se Jinak živit bych se zrovna tímhle nechtěl
164 bez klimy rarita není V zemích, kde byla daň z luxusu dokonce v 99% nebyla. Proto auta z DK, NL atp. klímu nemívaj a nebo se pro to dělala aftermarketová. A ono zas to má své výhody. Nastavování klapek to má lanky, takže žádná rozborka palubky
Kat pokud vím měly už po prvním faceliftu koncem 89. Jestli myslíš omezovač otáček, tak každej elektronicky řízenej motor ho měl. 164 už od začátku měla vstřikování Motronic.
Těžko říct... je možné že na některé trhy kat byl už od začátku (Milano V6 a Milano Turbo ho měly určitě už předtím, tak 164 možná taky, byť v US byla až early 91).
Všechny V6 z 91 už jsou určitě E1, respektive mají řízený katalyzátor.
Pro nějaké trhy byly i bez katu. Mělo to jinou instalaci a váhu vzduchu (5ti pinovou, jeden pin navíc pro potenciometr bohatosti). To ale samo pak EURO1 nebylo.