Asi bude dost záležet hlavně na celkovém ročním množství kilometrů "adepta"--pokud je to 30tis a víc, bylo by lepší násobit kupní cenu radši Alfa-koeficientem 2..a taky jde o to ,kolik celkově má ten agregát pod taktovkou "nového majitele" "nakroutit" do případnýho repasu...jak motoru, tak spodku..
.... asi těžko bude někdo jezdit do "značkového servisu" s takovýmhle ročníkem..,snadno by se cena vozu vyšplhala na několikanásobek.. určitě třeba po "rozumných vrakáčích"" lze sehnat mnohé, pokud by peníz mačkal :-) a třeba místní guru Kurkyn z admina snad "kůži nesedře"..
Svíčky by bylo lepší "plyňáky"/ čili viz vlákna o LPG ohledně nižšího zapalovacího napětí svíček"----cívky taky něco stojí..
Prohodit rádio asi nebude takovej problém..
moment vystřízlivění?--/kdy člověk na ojetině začne vnímat "chyby" ?/
ale ...
....lak na haupnu bude něco oklo 3 táců, když se stavíš v rychlo opravně.., ale neovlivníš čím ti to naplácaj.., jinak pořádnej lak metla /třeba NEXA/, stojí nějaký 3táci/litr,na nárazník tak 0,2 litru, klar stačí 1tis/litr,na nárazník 0,2 až dost ,přesnou barvu doženeš s někým do to zná k nerozeznání. plnič,.záprach metla, do plnejch metla, záprach metla ,záprach klar, plnej klar a výsledek i pistolí dost , dost dobrej, za tři hoďky to musí být hotový, a ještě zarožníš--a cena za slušnej výsledek pár kaček..nárazník doženeš i v zakropený garáži.., to není haupna..
třeba to tu někdo umí a "foukne ti to"--zvlášť nárazníky, který sou furt pod palbou budou dobrý po tomhle zákroku až dost..stejně--pár mušek a oko o to nesekne --pokud nechceš něco echt supr,zálaží hlavně jak moc to je posekaný..
ale 2 roky stará mazda 6 je omlácená zepředu na holej plech..
![:smt044](./images/smilies/044.gif)