EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
Takže pokec: Ráno vstávám do kalnýho rána, moc se mi nechce, ale prostě jsem si řekl, že počasí nemá cenu řešit a tohle pozvání člověk nedostává každou chvíli. Usedám do 75-ky, zadávám cíl a vyrážím. Žďár,Vel.Bíteš, Domašov, Říčany, GP Brno. U brány hlasím jméno a bez problému se dostávám na parkovistě za boxy, cestou se zdravím s Kleofášem, auto stavím vedle 75-tek AJ.Michala, Petra GTV a Klea. Zdravíme s Michalem, ten mě upozorňuje na potřebu registrace do jízdy a skutečnost, že Milano nedorazí. Prý mu ulítlo něco z turba a v motoru cosi klepe. No nic, škoda, dávám se do řeči s pánem z Maserati Biturbo co má tak nádhernej lak, až se mi tomu nechce věřit. Leskne se luxusně, žádnej suchej střik, pomeranč, smetí. Motorovej prostor drhnul snad kartáčkem. Vzápětí mi potvrzuje, že čistí i podvozek zespod. To už je na mě trochu moc, padá mi čelist. Na to, že je polovina dubna je venku docela krut, 8 C°, no žádná hitparáda. V boxech to táhne jak na Islandu. Prolízáme boxy, kde naštaně civí maníci od Denkera a diví se, že nikdo nechce jet jako spolujezdec za 2800 Kč/kolo (to byla jedna z těch levnějších variant). Spolujízda mě teda neláká vůbec, buď se člověk bojí nebo nudí. Začíná zábava tuningářů-sprinty. To mě moc nebere tak bloumám všude možně a okukuju výtvory tuzerů. Vesměs jenom pěknej lak, tuny plastu, flokovanej interiér a lakovanej motorovej prostor. Tohle za poslední roky moc dopředu teda nešlo. Nic novýho, Wágeny, Octy,BMW.. Na parkovišti stojí dva Mustangy, tak je trochu očenichávám, stejně jako Corvettu. Mezitím volá Miláno, že dorazí a opravdu za chvíli vidím čmoudit jeho 75-ku. Navádím ho mezí nás. Na parkovisti přibylo pár BMW E30 a Mercedesů 190 2,5 a na podvalu i Sierra Cosworth. S nima dorazil i Hadxr, co má o kousek výš nádherný fotky. Jdu se mrknou i na druhou stranu boxů a ejhle, závodní klasici. Škoda 200 RS, Ford Eagle SS, Porsche,Ford Taunus ale i Fiat 125( jako by vypadl z oka žigu). Trochu mě mrazí,když pán se 130 RS leje do jejího motoru Castrol magnatec 5W-40, no nic, třeba má v piksle něco jinýho. Mezi závodníky se pohybují i oba závodníci Michlové. Žádné jejich notoricky známě závoďáky ale nevidím. V boxech řádí Pepa Sršeň. Obdivuju maníka co si sedl s roztaženýma nohama na asfalt a Pepa k němu dojíždí po předním kole. Představuji si, že praskne brzdová hadička, fuj, po vzorku Pirelli na ptákovi teda netoužím. Už se blíží čas závodu, Kubas nás zve do tepla na kávu (díky). Nervozita stoupá, jdu vylejt hada, připravuju tátovi kameru a brzy vypukne survival rally. Řadíme se na start a vyrážíme. Snažím se moc nebrzdit, protože už vím, že brzdy v Brně moc nevydrží. Naštěstí si 75-ka nechá v zátáčkách hodně líbit i přesto, že se naklání jak autobus tak stále sedí a jízda je v ní rozhodně zábavnější (i když stěží rychlejší) než v mý 147-mě , kde jakákoli snaha o zrychlení v zatáčkách končí nedotáčivým smykem. Postupně mě pustil Kleo i Milano, na druhou stranu mě předjelo pád BMW, Mercedesů a Maserati. Dojíždím plejádu BMW 635 CSI co si jedou výletním tempem. Trochu zvolňuji, v zrcátkách mám terminátora (Milano), tak ho pouštím a na stadionu zase on mě. Z Mercedesu přede mnou odlétá nějaká podložka cca. 100mm, auto jede bez problémů dál, asi tam byla navíc. No nechtěl bych skončit jako Massa s pérem v hlavě. Co to kruci bylo ??, aha, odjistilo se výškový stavění volantu a ten mi spadl do klína. V jedný chvíli jsem myslel, že mi upadl (volant, ne to) V kopci za Schwantzovkou si uvědomuju, že už to bude asi poslední kolo a Milána zase pouštím, chci alespoň trochu ochladit brzdy a pokud možno i olej. Milano se se zvláštním svistem jako stíhačka Me 262 žene přede mě. v Budce mávají červenou a vyhánějí nás z dráhy. Tlak oleje na volnoběh samo zase skoro na nule. Scítáme škody. Milánovi vylítla zátka ložiska a na asfalt vytejká vazelína, všichni mají orvané kraje gum, AJ. Michal má ojetou i půl nápisu Silverstone (no co, zřejmě slušnej oddíl). Pomalu se loučíme a v klídku jedu domů. Byl zas jeden z dnů kdy stojí za to mít Alfu. Díky Kleovi za organizaci, Kubasovi za kafe a ostatním za prima pokec. Takže někdy příště.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
lol parááádní





Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
škoda že mi to nevyšlo. jinak koukám na akci byl jednak Tom evo s biturbem coupé 222 a závodil, ale dorazil i Dušan, jehož Biturbo S se jedno z nerejlépe zrestaurovaných aut co jsem kdy viděl. a partu alfistů bych taky poznal rád, Kubase, Klea a Radima znám, ale zbytek ne - snad se sejdeme na Šutru kluci.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
Tak konečně i trošku nudný video:
http://www.youtube.com/watch?v=8o4SGzrJ ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=8o4SGzrJ ... e=youtu.be
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
nice, měl by jsi to někde celé?? bych si vystříhl záběry s mojí krasavicí 

Naposledy upravil(a) Milano75 dne 21.4.2012, sob 10:39, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
RV: zvuk je fantastický....
zábavnost videa neřeš, tak už to u on-boadrů chodí....
Arokát příště zavěs na okno GPS, ať je aspoň vidět, kolik jedeš....

zábavnost videa neřeš, tak už to u on-boadrů chodí....

Arokát příště zavěs na okno GPS, ať je aspoň vidět, kolik jedeš....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
Nic nezní líp než Twin spark s volnou klikou 

Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
a to mlácení v zatáčkách??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
To mlácení dělá probržděná guma. Mám na ní řádnej flek a přesto, že je znova vyvážená tak je prostě hlučná. Když místo ní dám rezervu nebo zimák nic to nedělá. Ale stejně ji dorasím, jinde má vzorku dost.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
Pardon za odmlku, jsem si musel vzít po tom zážitku týden dovolenou
Zde je kus mého videa, kdy jsem se snažil s 1,6 udržet za RV... pro Radima dobrá studie toho, jak zvládá ideální stopu
http://youtu.be/9SiIcpHPIcs

Zde je kus mého videa, kdy jsem se snažil s 1,6 udržet za RV... pro Radima dobrá studie toho, jak zvládá ideální stopu

http://youtu.be/9SiIcpHPIcs
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
Nikdy jsem nebyl a už asi ani nebudu profesor čistý stopy, naklání se to teda fest 

Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9118
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
Náklony jsou v pohodě, hlavně že jsou všechny kola pořád na zemi. Ten závěrečnej stoupák je opravdu místo, kde není koní nikdy dost 

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
tn stoupák byl hodně dobrej, na trojku jsem si to tam roztáhl na 150 pak plný brzdy, rána do vejfuku a pak zase plnej ..... tohle se mi jinde nepovedlo 

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
No tak zas žádná zbytečná sebekritika :-)RV147 píše:Nikdy jsem nebyl a už asi ani nebudu profesor čistý stopy, naklání se to teda fest
Kdybys jel v autě, které má 500 koní, tak byla ta stopa dobrá

Největší ztrátu jsi nabral v zatáčkách 5, 6 a 7. Po 5 musíš zůstat na vnější straně a do šestky to poslat hodně ostře, abys zůstal na středu, protože tam není prostor vracet se do sedmičky na vnější stranu silnice. A sedmička je důležitá, když v ní nabereš rychlost, na té rovince pak hodně získáš. Zas je to dobře vidět na videu, na výjezdu ze sedmičky za tebou jedu na půl plynu, protože jsem se stihl narovnat dřív a můžu tomu dávat naplno, zatímco ty ještě točíš.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
Jo 5,6,7 tam rezervy byly, tu 5-ku jsem potom víc utahoval, do 6-ky se to dá poslat sakra ostře, pokaždý jsem se ale nechal snýst na vnitřek 7-čky což asi je chyba, ale byl jsem ovlivněnej hodně jízdou se 147-čkou kde mi v týhle zatáčce auto při jakýmkoli pokusu si ji trochu nadjet klouzalo ven po tečně. Holt předokolka, stejně jsem se 75-kou jezdil v zátáčkách mnohem rychleji. V podstatě kam se to poslalo tam to jelo. U 147 znamenalo zrychlení nájezdu nedotáčivost a odklouzání na vnějšek, když jsem zkusil pracovat na výjezdu zase to klouzalo po čumáku ven. 75-ka v normálním provozu nedotáčivá se chovala v podstatě neutrálně. Docela rád bych si zkusil poslat to do nájezdů ještě rychleji. Nechtěl jsem ale riskovat, že na okruhu plným aut do to mě někdo našije. Někdy přístě a dík za cenný rady.
Říkáš skoro tak blbě jako jeden nejmenovanej jezdec okruhovýho mistrovství ČR. 


Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4903
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
tak ja ty zatacky jezdil uplne totalne blbe 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
tak na Silverstonech se všechno musí dělat jinak než za standardních podmínek.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4903
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
ale drzely se statecne, to musite uznatKubas píše:tak na Silverstonech se všechno musí dělat jinak než za standardních podmínek....


Az je sedru ,tak na jedny( budto na 14" nebo na ty 15" ) hodim poloslicky Regal Race

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
jindřich 333 píše:No upřímně Regal není žádná výhra, pořád je to guma homologovaná pro obyč provoz. Na suchu je přilnavost pravda o něco lepší, než na "normálních gumách", ale ta měkká bočnice je velkej půser, to kolo se jednoduše hrne. Druhak mají problém s přehřátím, když tomu člověk opravdu naloží, tak změknou až moc, autu se nechce a z kol létají kousky gumy. Na mokru je to o hubu, to jsou splašený sáně.
Příští obutí plánuju tohle, je to italský výrobce, dělají především kopcový slicky (např Fagiolli) a je to stejná třída jako regal, tedy za litr kus a pořád s E čkem. Reference lepší než na Regal.
http://www.extrapneu.cz/zbozi/Marangoni ... h/p-33543/
jindřich 333 píše:Menší poznatek: Pneumatiky Regal Racer jsou sice poloslicky s homologací za 1000 kč/ks, ale taky se může stát, že člověk potká v noci na silnici divočáka, honem to zadupne aby do té svině nevletěl a následně zjistí, že z té rádoby pneumatiky se při brždění odtrhl vrchni dezén pneu na ploše ca 4cm2 a lezou z ní dráty ... 3 měsíce stará pneu![]()
Domů jsem se dobelhal padesátkou (bo jako správnej racer nevozím rezervu) a guma se naštěstí odporoučela na dohled před barákem, rána jako z děla
Netuším jestli je tohle normální při hrubším zacházení, ale řek bych že neee, je to jen lowcost rádoby poloslick z afriky
33
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
pocitam, ze nikomu nebude vadit, kdyz pouziju jeho fotky na webu v clanku ?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
mě ani omilem a doufám, že nebu někomu vadit, když si ten článek dám na fuck book
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
Admin: klidně používej, pokud bys potřeboval větší rozlišení tak napiš, dodáme.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
no pokud by jsi mohl,tak mi je posli na mail admin@alfisti.cz at je nemusim pracne po jedne stahovat...dekujihadXR píše:Admin: klidně používej, pokud bys potřeboval větší rozlišení tak napiš, dodáme.
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
Moje určitě ne, protože patří AMD Brno!
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: EX-POST Sraz youngtimerů po 25 letech Masarykův okruh
ok ok 

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti