

Ten kit je za rozumnou cenu a vyžaduje auto který je levně dostupný a jsou jich mraky. Asi by to na základě tý MX-5 šlo i zlegalizovat. S takovou stavebnicí Stratose je to mnohem horší...
Myslíš tu od Hawk? Nějak jsi to sondoval? To je takovej můj nesplnitelnej sen ...
S STI jsem najel 125 tisíc, potom brácha dalších cca 15 a zatím vše drží. Za celou dobu bylo potřeba dát nový štefty který byly zkurvený přetáhnutím kol a měnila se mlhovka která měla od šutru rozbitý sklo. Jinak nic. Ale s autem se zacházelo slušně. Jezdilo se ostře a občas vyloženě rally styl, ale nikdy jsem tomu nenakládal za studena a po jízdě jsem to nechával dochladit. Takže ono to jde. Na druhou stranu, taky bych takový auto nekoupil po někom koho neznám kdybych nevěděl jak se k tomu choval.bobas píše: 4.1.2021, pon 19:40 já jsem velký fanoušek auto jako impreza wrx sti, ale to auto se dá koupit tak do roku 2005, pak je to hodně drahé ježdění , už jsem byl nalomený na 2011ku hatch před pár lety, dva sousedi je mají a přešlo mě tonakonec se koupila mx5 ND na svezení , kde nečekaně padla při 30tkm špajzka ,ale raději řešit špajzku než 3x motor
![]()
Můj právě taky...
Tak to zase prrr. Kolbenovi pokud vím rozhodně tři motory nepadly. Naopak, nepadnul mu ani boxer diesel, který odejde do věčných lovišť dřív nebo později většině majitelů. Je ale pravda, že mimo Outbacka řešil Kolbič skoro na každém Subu něco, ale mimo ten motor u STIhačky to byly vesměs jiné věci, jako např. vysypaný výfuk, utržené/vypadlé světlo....Harous píše: 4.1.2021, pon 23:42 Na SFC se motory těch posledních generací STI nějak moc neřeší. Vím tam o autě kterýmu padnul motor snad při 30 tisících, řešeno výměnou v záruce. Ale dotyčnýmu padnul motor snad u 3 různých aut behem tří let, tak nevím jestli nebude problém i někde jinde.![]()
Z kteryho roku je to ND? Chciplo to kdyz byla zarazena dvojka? Mam pocit, ze tohle se tykalo jen modelu vyrobenych nekdy do zacatku 2017, pak uz by tam mela byt upravena prevodovka, ktera na to netrpi.bobas píše: 4.1.2021, pon 19:40 nakonec se koupila mx5 ND na svezení , kde nečekaně padla při 30tkm špajzka ,ale raději řešit špajzku než 3x motor![]()
A není v tom příspěvku blbý link? Nebo mi něco uteklo a nemám svůj den.Kubas píše: 5.1.2021, úte 11:42 Ne, to co postuju ja je na ramu MG, motor Alfa.... s Mazdou nic spolecneho....
mě hodí na tenhle příspěvek:Kubas píše: 5.1.2021, úte 08:46 chlapi jen k té replice Alfetty 158 z Miaty.... jako dobrý, ale mě by zajímalo jen tohle:
viewtopic.php?f=42&t=25567 - prostě maximální možný počet dílů z Alfy Romeo....
Kubas píše: 27.12.2020, ned 15:49 Tak tohle mě totálně chytlo za srdce.... Sám jsem si kolikrát říkal že by bylo prostě úžasné postavit repliku nějaké závodní verze Tipo 33 za použití dvou motorů Boxer 1.7 16v.... a tenhle týpek se do podobného projektu pustil.... je to přestavba z Mazdy MX5 druhé generace, ještě jsem nezjišťoval co to má za motor (ačkoliv vypadá jako klasický Nord).... ale prostě.... tohle je naprosto fenomenální a pokud bych měl vybírat mezi tímhle a třeba Giulií GTAm tak bych asi měl jasno....![]()
https://www.youtube.com/watch?v=CgSWK-s ... lerDealers
Ono je to tak, že když pořídíš WRX tak stejně budeš chtít STI. Ty auta se moc nedají srovnat, ten systém pohonu je u STI úplně něco jinýho. U těch starších bych se poohlížel po variantě která už má DCCD. Pravdou ale je, že za podobný stav a nájezd není mezi různýma generacema moc velký rozdíl v ceně.Majkll píše: 5.1.2021, úte 13:03 Obcas po nich koukam a myslim ze za dobry prachy se da poridit hatchback s tim ze se to da pouzivat i na normalni jezdeni. S tim autem se da delat spoustu veci u Alfy ti tohle nabidne giulia QV ale nedas za ni v uvozovkach jenom 400000,- Ale stacilo by i obycejny wrx v druhe generaci klidne i s kulatejma svetlama![]()
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti