Příspěvek
od MichalT » 21.11.2021, ned 09:02
Libor075 píše: 8.11.2021, pon 10:09
Podle Cebie tam byly na tento konkrétní model tři svolávačky (nevím, na kolik se tomu dá věřit) a jedna z nich byla tato: Upevňovací bod vedení chladicího okruhu by mohl poškodit vedení brzdového okruhu. Výkon brzdového systému by se mohl snížit, vést ke ztrátě kontroly nad vozidlem a zvýšenému riziku nehod.
Ale o ztrácení chladící kapaliny nic..
Cebie...

byla tam svolávačka na těsnící kroužek potrubí chlazení turba, někdy počátkem roku 2017 tuším. Měl z výroby nevhodnou velikost a docházelo tam k úniku chladicí kapaliny, což bylo viditelné přímo na té hliníkové trubičce pod turbem. Dále, jakmile hladina kapaliny v tom okruhu poklesla pod minimální úroveň, tak se objevilo varování o nedostupnosti systému Start-stop.
Ale jak už tady padlo, ta nádobka nemá být plná, to je přece základ, podívat se kde jsou rysky.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD