tak jsem o víkendu nahodil horní silent motoru, provedl EGR off, pravděpodobně našel důvod haprující sahary, doladil dosednutí dveří řidiče, dal nový vzduchový filtr a vyčistil váhu vzduchu.... v autě byl filtr Clean, klasický válec, co ho přimáčklo víčko, ale náhodou jsem koupil za 50kč rozbalený Champion, který byl proti Cleanu krapet užší, ale měl gumové dno (Clean jenom válec), takže to nebralo drobky ze dna nádobky... mi ho prodával s tím, že má orvané šrouby na filterboxu, což se nedivím, protože bez jemného máznutí nešel nasadit na doraz konusu víčka, ale když se máznul a dosedl, tak mi přišel mnohem lépe udělaný... váha vzduchu měla na sobě docela velkou vrstvu jemného prachu, taky má už něco nakrouceno, tak jsem ji hodil do isopropylu... no to bylo asi poslední, co zažila...

auto jelo jako bez turba, odpojil jsem ji a jelo to dobře, na diag měřila o dva řády méně vzduchu, tak jsem vzal doma starou ze 147, kam jsem ji kupoval omylem zbytečně a i když má jiné čislo, tak ve FESu hodnoty sedí a jede jako prase, přestala hulit pod plným plynem, občasná dirka ve výkonu je taky pryč a táhne tak o 30% líp, to je jak chip...
teď to chce ten nový podvozek, nějak na hrbech přestává chápat...
