tak koukni jestli ti neblika stabilizace

To ze to rozjedes na jednicku a pak zaslapnes plyn vpohode na vetsine povrchu utrhne kola a nasledne se omezi vykon. Po pravde myslim ze hledas chyby kde nejsou. Pokud alfu podtocim treba na dvojku a pak to zaslapnu, tak se turbo vzbudi nekdo kolem 2000 ot ale pak uz to tahne (bavime se o origo softu bez chipu - pokud tam je chip tak zalezi kdo ho delal a za jakym ucelem), jen diky tomu jak malo casu masnez musis preradit, tak se ti zda ze to zabira divne.
Kdyz si zaradis treba ctverku das tam cca 1500ot a zaslapnes plyn, tak se turbo vzbudi kolem 2000ot a zacne to tahat. Jenze dostat se z 2000ot na 3000ot uz trva nejakou chvili a citis kdy to zabralo a jak narostl vykon. Na dvojku, nebo rovnou jednicku se turbo nestihne roztocit mezi 2000ot a 3000ot takze se ti to bude chovat "divne", tyrbo je velky setrvacnik a kdyz jednotka povoli naklopeni lopatek, tak mu chvili trva nez zacne plnit a jeste se do toho pusti stabilizace...
Podivej se na budik tlaku turba, pokud leti nahoru bez zastaveni je to OK. Pokud se zastavi na nejakem tlaku a pak se zvedne je to spatne, podle tlaku taky uvidis ze to chvilku trva nez naroste a zatim otacky leti nahoru.
Idealni pokud mas nekde v okoli moznost srovnat nastup s jinym kouskem, ale pokud nemas problem na jine rychlosti tak problem bude v tve hlave. Zvlast pokud to auto mas chvili a po koupi nejelo diky otevrenemu EGRu, takze po vyrazeni, kdy je vsecko OK hledas chyby. Ale pokud mas penize navic, tak zajed do autorizaku - urcite ti radi vrati EGR, vymeni par dilecku a pak ti reknou ze to je OK a vlastnost. Je dost nelogicke, aby se vada projevovala takhle a jen na nejnizsi rychlosti. Kdyby byla v haji regulace turba, pootevreny EGR, vadny el. plyn tak by se vada projevovala vic na vyssi rychlosti. Co vim tak mapy jsou podle zateze motoru ne podle zarazene rychlosti, takze i jednotka a mapy jsou mimo hru.