Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 13.4.2009, pon 17:03

Jenze zakladni konfigurace bude pro americky trh a jejich nizkooktanovy benzin. Takze v evrope ocekavam vykon i kroutak vyssi. Krome toho nejde podle hodnoty maximalniho vykonu a kroutaku soudit jak to pojede.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od andy_xx » 13.4.2009, pon 18:35

na druhou stranu doufám, že do Alfy už budou montovat upravený motor (přímý vstřik a variabilní časování).
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2897
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 13.4.2009, pon 19:41

ach jo.. :smt102
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kůrkyn » 13.4.2009, pon 20:58

trochu vysoký ten šestiválec, leda že by alfa začala vyrábět pick-upy :)

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Majkll » 14.4.2009, úte 21:56

Další důvod přistavět garáž a pořídit youngtimera od alfy s pravým alfáckým V6 :)
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 15.4.2009, stř 17:48

Doufám že nevadí že jsem asi trošku rozhodil formát stránek.... já myslím že za to počtení to stojí :smt077
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 15.4.2009, stř 22:36

Bohuzel je to pri soucasnym formatu zobrazeni takrka necitelny. :( Richie prosim mrkni na to jestli by to jako po staru neslo rozkliknout na novou stranku...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 15.4.2009, stř 22:53

já to vidím hezky, obrázek je teda velký jak prase (asi 2x víc než monitor), ale písmo je čitelné hezky.... Starší způsob byl každopádně lepší - takhle nezbývá než si obrázek stáhnout a pak nějak zeditovat....

Jestli to bude dělat problémy tak to zkomprimuju a dám ke stažení na rapidshare nebo tak něco....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od roberto37 » 15.4.2009, stř 23:42

Kubasi dík za pěkný článek. Sice to překousat bylo náročný, hlavně máš stránky přeházené, no a resumé které v tom vidím? I přes jistou úchylku autora ve zbožňování folksfágnu s tím názorem na šrotovný souhlasím. Jsem zvědav, co se bude dít za rok ohledně prodeje aut.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od roberto37 » 16.4.2009, čtv 00:07

Harousi, nechtěl bys prodat tu sekačku na trávu na který jezdí /na Youtube/ tvůj synátor?
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 16.4.2009, čtv 08:00

Pánové hodil jsem ten článek na rapidshare, ať je to jednoduší ke stažení, čtení i formátu stránek....

http://rapidshare.com/files/221917195/auto.rar.html

:wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Spirpin » 17.4.2009, pát 12:48

http://www.novinky.cz/auto/166557-fiat- ... lerem.html
Opasek si neutáhnu, raději přijdu o práci.
156 SW 1.9 JTDm

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 17.4.2009, pát 13:57

odborářská klasika :butthead:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2897
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 23.4.2009, čtv 13:20

AUTOCAR
Alfa přiostří hru
Nová 149 nabídne chytré diferenciály a design 8C.

ALFA ROMEO chystá v rámci modelové ofenzívy další velký útok. Příští rok v červnu sklouzne plachta ze zcela nového rodinného hatchbacku 149. Auto dorazí jen několik měsíců po VW Golf šesté generace a zařadí se na trhu nepatrně výše než současná 147. Alfa skromně očekává prodeje okolo sta tisíc kusů ročně při cenách začínajících u hranice 450 tisíc korun. Nabídka motorů se bude pohybovat v rozmezí od 120 do 225 koní a zahrne také nové jednotky Multiair bez vačkových hřídelů. Mezi předními koly najdeme konvenční diferenciály, ale také samosvorné, ukryté po označením Q2. Spekulované verze s pohonem všech kol se pravděpodobně nedočkáme. Ačkoli zatím nese auto označení 149, s velkou pravděpodobností dostane nové jméno po vzoru MiTo. Ve hřeje údajně slavné jméno z minulosti značky. Design bude inspirovaný supersportem 8C. Špionážní snímky napovídají, že auto stojí na podvozku Fiatu Bravo, ale podle našich zdrojů inženýři platformu výrazně upravili. Kromě malého protažení rozvoru dostane 149 jinou zadní nápravu s nezávislými závěsy. Ty budou mít tři ramena a uspořádání podobné novému Mini. Bravo přitom používá jednoduchou zkrutnou příčku. Konstrukce také výrazně posílí kvůli předpisům na ochranu posádky.
Cílem je dosáhnout na chystanou šestou hvězdičku Euro NCAP, stejně jako splnit přísné normy, které mají vstoupit v platnost v USA. Před rokem 2010 se také objeví verze kupé a kabrio. Nahradí těžké, drahé a nepříliš úspěšné modely Brera a Spider. Odkládaný a znovu oprašovaný projekt SUV na stejném podvozku je pravděpodobně opět u ledu. Samozřejmě především kvůli rostoucím nárokům na ekologickou šetrnost nových aut.

KLÍČOVÁ OTÁZKA

Podle posledních zpráv z Itálie má množství úsilí, věnované vývoji platformy 149, včetně snahy o splnění amerických předpisů, ještě jeden důvod. Alfa se chystá použít delší variantu podvozku (s rozvorem 2,7 m) jako základ pro nástupce modelu 159, který nejspíš ponese jméno Giulia. Stávající platforma (vyvinutá z velké části Saabem v dobách spolupráce Fiatu s GM) je příliš těžká, drahá a navíc si neporadí s chystanými normami v USA. Příchod další generace 159 byl proto urychlen, nové auto se představí v roce 2010. Podle našich zdrojů už jeho design podepsal šéf Fiatu Sergio Marchionne.

Cesta ke sbližování s východem je otevřená

Alfa Romeo by stále ráda nahradila již nevyráběnou 166 novou vlajkovou lodí. Vedení je však rozhodnuto poohlédnout se mimo vlastní sklady po platformě s pohonem zadních kol. Nabízí se podvozek Maserati Quattroporte, jenže ten je příliš drahý a zbytečně by omezoval dosažitelný objem produkce. Šéf Fiatu Sergio Marchionne potvrdil, že v úvahu připadá platforma Jaguáru XF. Není to tak nepravděpodobné, jak se zdá, Fiat Auto má úzké vazby na Tata Motors, majitele Jaguáru. Miliardář Ratan Tata dokonce zasedá ve správní radě Fiatu, kde musela být spolupráce obou automobilek probírána, protože finanční odnož italské společnosti si bere pod křídla dealery Jaguáru, kterým doposud peníze poskytoval Ford Credit. Stejně jako dává perfektní smysl použít základy XF pro velkou Alfu, mohli by Italové zužitkovat hliníkovou platformu XJ pro další generace Maserati Ouattroporte a GranTurismo.
-----------------------------------
mě se to všechno jeví vcelku logicky :D . ještě aby tomu tak bylo..
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 23.4.2009, čtv 13:49

jj zní to dobře.... nemám výhrad.... Q2 s tím 1.8T a není co řešit....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2897
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 24.4.2009, pát 11:29

FIAT GROUP FIRST QUARTER 2009 FINANCIAL REPORT

The Board of Directors of Fiat S.p.A. met today in Turin, under the chairmanship of Luca Cordero di Montezemolo, to approve the Group’s first quarter 2009 results.

Group revenues were down 25.3% to €11.3 billion on the back of substantial deterioration in all markets, with particularly severe declines in construction equipment and trucks. Market declines were more contained for automobiles and agricultural equipment, where the Group successfully capitalised on the strengths of its product portfolio to consolidate or improve its position in several key regions.
Fiat Group Automobiles (FGA) reported €5.6 billion in revenues (-18%) on a total of 464,600 cars and light commercial vehicles delivered (-17.6% over Q1 2008). Demand trends improved during the quarter, especially in March as a result of the introduction of tax and scrapping incentives in several Western European countries and Brazil. With its fuel efficient and environmentally-friendly products, FGA gained market share in Germany (to 5.5% from 3.3%), France (to 4.7% from 4.0%) and Italy (to 32.2% from 31.1%). Fiat was confirmed as the market leader in Brazil.
Agricultural and Construction Equipment (CNH) revenues were down 12.7% to €2.6 billion, mainly driven by a sharp decline in the global construction equipment industry. For agricultural equipment, revenues were substantially unchanged as pricing actions compensated the decrease in volumes.
Trucks and Commercial Vehicles (Iveco) reported a 48.7% decrease in revenues to €1.5 billion, reflecting the sharp drop in demand (compared with a particularly strong performance in Q1 2008) and measures to reduce dealer inventories. Total deliveries were down 63% to 21,485 vehicles, with significant decreases in each of the Sector’s threee major regions: Western Europe (-63.9%), Eastern Europe (-80%) and Latin America (-33%).

The Group’s trading performance was substantially break even (-€48 million) as a result of sharply lower volumes, offset by rigorous cost containment measures, including prudent reductions in production levels to respond to weaker demand.
Fiat Group Automobiles reported a trading loss of €30 million attributable to lower volumes, particularly in the first two months of the quarter, partially offset by significant cost containment actions.
CNH posted a trading profit of €49 million (€198 million in Q1 2008). Positive price recovery and cost containment measures reduced the substantial impact of the weakness in construction equipment markets and lower volumes in agricultural equipment.
Iveco posted a trading loss of €12 million, down from a €222 million profit for Q1 2008. The steep decline in volumes was partially offset by extensive and disciplined cost reduction measures. After sales activities, Latin America and the special vehicles business continued to provide margin support.

Net industrial debt was contained at €6.6 billion due to rigorous working capital management and increased discipline in capital expenditures.

In Q1, the Group finalised a new 3-year, €1 billion syndicated facility and once again accessed the US ABS market with a USD 0.5 billion transaction.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2897
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 24.4.2009, pát 11:31

všichni jsou víceméně v černých číslech, ale ty proprady jsou docela husté..

Masse je na tom zle, prodeje šly dolů o 48%, Ferko "jen" o 10%..
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kleofáš » 24.4.2009, pát 12:18

Kubas píše:jj zní to dobře.... nemám výhrad.... Q2 s tím 1.8T a není co řešit....
Mně teda nezní dobře "příští rok v červnu". Sakra. Nemělo to být náhodou letos na podzim? Tedy původně před dvěma roky na podzim, samozřejmě...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2897
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 24.4.2009, pát 12:26

ten článek je z podzimu 08
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od filip » 24.4.2009, pát 16:17

Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 24.4.2009, pát 18:00

Opel spolupracoval s Fiatem v ramci GM takze by to az takovy prekvapeni nebylo. A Insignia je opravdu top, ta se Opelu povedla...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 24.4.2009, pát 18:04

Radim píše:Alfa skromně očekává prodeje okolo sta tisíc kusů ročně
ehm, tolik prodá levnější mainstreamové Bravo.... 149 bude šťastná za takových 70.000 ks....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kleofáš » 24.4.2009, pát 19:02

Radim píše:ten článek je z podzimu 08
Dobře, už mi zase klesá tep :-D
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Spirpin » 27.4.2009, pon 13:23

156 SW 1.9 JTDm

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kůrkyn » 1.5.2009, pát 00:07


Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host