To je u nás v H. Počernicích - prům. zona
česká média a auta - tragikomický příběh....
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
To, že tam nebývá ani noha je nijak neomlouvá. Nechápu proč nejezděj někam na letiště. Ono jde taky o jejich bezpečnost. Ten blbec co trefil ten ostrůvek to mohl našít někam do kandelábru a mohl to mít za sebou.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
tak to jsou akce, co bývají každý týden a ono není jednoduchý hledat vhodný prostory... každopádně ty závody byla psarárna a spousta lidí na ně nadávala... taky tam bylo pomalu víc policajtů, jak "závodníků"...
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
V Brně to bývávalo... to by místní závodníci mohli pamatovat. Tak sedm osm roků zpátky. Ve čtvrtek "tuning" sraz u ústřeďáku a znalí jedinci na základně ústní informace odjezd někam na sprinty. Policajti to chvíli tolerovali a pak docela solidně rozprášili, párkrát tam udělali zátah a rozdávali maximální flastry za cokoliv - laminátová křídla, neony, kola v rozporu s TP, i blbé modré parkovačky... všude kolem obšancované radary, kdyby někdo nezastavil, o kilometr dál nachystaní s hřebíkovými pásy.
Edit pro místní vševědy:
Edit pro místní vševědy:
Zdroj: Mladá fronta DNES
Datum vydání: 18.8.2005
Rubrika / pořad: Jižní Morava
Strana / zpráva 03
Bude lepší se domluvit, míní brněnský policejní ředitel
Téma
JIŽNÍ MORAVA DNES
Brno - Proti nočním závodníkům v brněnských ulicích bojuje městský policejní ředitel Jaroslav Vaněk zastavovacími pásy. Zároveň ale mluví o hledání kompromisu a místa, kde by se mohli tuneři bezpečně vyřádit.
* Myslíte, že je neukázněná brněnská tuningová scéna problémem?
Jakýsi problém to bude, minimálně nás to stojí dost sil a prostředků.
* Na pravidlech čtvrtečních setkání jste se dohodli s Tuning Clubem Brno. Jak vaše spolupráce funguje?
Musím to zaklepat, s klubem nemáme žádné problémy. V zimě jsme se domluvili, že se budou scházet a nebudou závodit a ohrožovat bezpečnost lidí. Nemůžou to ale dost dobře uhlídat, pokaždé se najde někdo, kdo se neudrží a zkouší se prohánět. Proto jsou tam naše hlídky.
* Daří se vám neukázněné tunery postihovat?
Máme vytipováno, kudy jezdí, a jsme poměrně úspěšní. Jenže jim se to pořád vyplácí. Pokud překročí rychlost o méně než třicet kilometrů za hodinu, mohou dostat tisícovku pokuty, když o víc, dostanou dvě. Jenže do karty řidiče se stejně zapisují přestupky až nad dva tisíce.
* Zvolíte nyní tvrdší postup, když dal Tuning Club Brno od čtvrtečních setkání ruce pryč?
My to potíráme pořád stejně a nemáme důvod to měnit. Jednoduše, když někdo vybočí z pravidel, tak bude zákrok. Máme něco nachystaného, ale mluvit o tom nebudu.
* Jsou to pověstné zastavovací pásy?
Jde o úplně něco jiného, pásy tam samozřejmě máme, to není tajemství, ale vždycky před nimi musí být upozorňující značka. Takže to není úplně efektivní.
* Dřív jste několikrát zavřeli parkoviště a zkontrolovali všechna auta. Po dohodě s klubem jste se přesunuli dál od parkoviště. Změníte to teď?
Máme dohodu, že nebudeme na parkovišti, a měnit to nebudeme, i když srazy neorganizuje Tuning Club.
* Co neschválené doplňky na autech? To tolerujete?
Policista v tomto není úplně kompetentní, to je otázka stanic technické kontroly. Když má auto platnou známku, policista jen těžko prokazuje, že má na autě nějaký neschválený díl. Taky nemáme dost sil na to, zastavovat někoho jen tak a potom zjišťovat, jestli nemá na autě nějakou úpravu. Chceme se zaměřit na konkrétní přestupky a zastavovat řidiče, až když víme, že se něčeho dopustili. Vpřípadě upravených aut jde většinou o rychlost a o hluk.
* Jste zastáncem tvrdého přístupu, nebo chcete s tunery najít kompromis?
Kloním se jednoznačně ke kompromisu. Je třeba hledat oboustranně přijatelné řešení a najít tuningářům vhodné místo, kde by se mohli vydovádět, když jim jde o adrenalin.
* A zkoušel to už někdo?
Řešilo se to v zimě mezi tuningáři a vedením městské části Brno-střed. V podstatě to dopadlo tak, že to, co si vymysleli oni, nechtěla povolit městská část, a naopak.
* Jednali tuneři s městem o nějakém konkrétním místě?
Byla to lokalita poblíž obchodního domu Bauhaus, ale vedení městské části to nepovolilo, protože by tam mohly být ohroženy životy.
* Myslíte, že legální sprinterská trať problém vyřeší?
Vždycky se najdou jednotlivci, kteří si to budou chtít vyzkoušet v ulicích, ale to jsou dobrovolní dárci orgánů.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
http://veteran.auto.cz/auta/alfa-romeo- ... im-obleku/
"Základním motorem byl dvoulitrový (1962 cm3) Twin Spark se dvěma svíčkami na válec a proměnným časováním ventilů. Dával 109 kW (148 k)/5800 min-1 a 186 Nm/4000 min-1. Blok měl sice původ už ve třicátých letech, ale nechybělo vstřikování paliva Bosch Motronic."
to jako že nějaké 4C od Vittoria Jana dostalo trošku jiný zdvih a vrtání, el. vstřikování a valilo se dál?
Chápu, že se někdo přepíše, poplete nějaký model atd., ale napsat tak do očí bijící hovadinu, to je fakt mazec....
Myslím že tento článek http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... -romeo-164 z "našich" zdrojů je lepší a přesnější....
"Základním motorem byl dvoulitrový (1962 cm3) Twin Spark se dvěma svíčkami na válec a proměnným časováním ventilů. Dával 109 kW (148 k)/5800 min-1 a 186 Nm/4000 min-1. Blok měl sice původ už ve třicátých letech, ale nechybělo vstřikování paliva Bosch Motronic."


Myslím že tento článek http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... -romeo-164 z "našich" zdrojů je lepší a přesnější....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Dozadu? To jako do kufru?V roce 1988 se začal montovat dvouventilový čtyřválec 2,0 Turbo/129 kW (přesně měl 1995 cm3) s overboostem od Fiatu, jenž poháněl také třeba sesterskou Lancii Thema a dozadu se přenášelo až 284 Nm.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Tihle redaktoři mi silně připomínají rosničky na Nově a jiných komerčních TV....
AR 166, 2,4 JTD, 2002 nero
AR 156, 2,4 JTD, 2001 nero
AR 166, 2,4 JTD, 2000 ruby ex
AR 166, 2.4jTD, 1999 argento ex
AR 155, 2.5TD VM, 1994 nero ex
AR Sprint, 1.5 Q.V., 1983 blu ex
AR 156, 2,4 JTD, 2001 nero
AR 166, 2,4 JTD, 2000 ruby ex
AR 166, 2.4jTD, 1999 argento ex
AR 155, 2.5TD VM, 1994 nero ex
AR Sprint, 1.5 Q.V., 1983 blu ex
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Harous: hele u Alfy dycynky dozadu, už od těch třicátých let 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Další krásný případ, vezmeme 50 modelů aut který se nám hoděj, vymyslíme si k nim spotřebu a uděláme tabulku dojezdu na 1000 km.
http://www.auto.cz/ekonomika-provozu-ko ... 0-kc-71187
Tentokrát v tom budou mít prsty i kolegové z NDR. Nezdálo se mi to tak jsem pár aut hodil do spritmonitoru kam se zapisují reálné spotřeby. Tady je výsledek:
1. BMW 320d - dle auto.cz 5 l/100 km - dle sm - 6.35 l/100 km
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... model=320d
2. Smart Fortwo Coupé mhd - dle auto.cz 4.9 l/100 km - dle sm - 6.11 l/100 km
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... power_e=54
3. VW Golf 1.6 TDI - dle auto.cz 5.1 l/100 km - dle sm - 5.31 l/100 km
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... tmodel=1.6
Pro srovnání, třeba Fiat 500 JTD dle sm 4.88 l/100 km, AR Giulietta 1.6 JTD dle sm 5.65 l/100 km...
http://www.auto.cz/ekonomika-provozu-ko ... 0-kc-71187
Tentokrát v tom budou mít prsty i kolegové z NDR. Nezdálo se mi to tak jsem pár aut hodil do spritmonitoru kam se zapisují reálné spotřeby. Tady je výsledek:
1. BMW 320d - dle auto.cz 5 l/100 km - dle sm - 6.35 l/100 km
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... model=320d
2. Smart Fortwo Coupé mhd - dle auto.cz 4.9 l/100 km - dle sm - 6.11 l/100 km
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... power_e=54
3. VW Golf 1.6 TDI - dle auto.cz 5.1 l/100 km - dle sm - 5.31 l/100 km
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... tmodel=1.6
Pro srovnání, třeba Fiat 500 JTD dle sm 4.88 l/100 km, AR Giulietta 1.6 JTD dle sm 5.65 l/100 km...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
tak ono obecně to téma "spotřeba" je fraška samo o sobě.... Řeší se jestli to žere 6,5 nebo 6,8, přitom nákladově (při zohlednění všech ostatních nákladů) je to zcela irelevantní....
Mě dnes pobavil borec při testování v autosalonu "interval výměny oleje pouhých 15tkm, konkurence je tedy mnohem dál"..... Co už....

Mě dnes pobavil borec při testování v autosalonu "interval výměny oleje pouhých 15tkm, konkurence je tedy mnohem dál"..... Co už....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Až na to, že i dobré servisy přiznávají, že 15t je tak akorát a 30t+ poškozuje motor i při long life olejích zakarbonováním a postupnou kyselostí oleje.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
- faust54
- Pozorovatel
- Příspěvky: 484
- Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
- Bydliště: Praha, Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Me teda prijde i 15tis hodne, ale tak to je vec nazoru...
AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
taky longlife nevěřím....
u Alfy jsem měnil po 6t, prostě i ven žlutej
u francoá je interval 15t, měním po 8-9 jak to vyjde. tzn 2-3x ročně
u Alfy jsem měnil po 6t, prostě i ven žlutej
u francoá je interval 15t, měním po 8-9 jak to vyjde. tzn 2-3x ročně
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
kolega v práci má Omegu 2.5 CDTI ("ten motor z baworáka, ale Opl udělal svojí hlavu - to je lepší víš, to jede jak debil") mění ted se podržte po ..... 45 000Km neni to překlep, protože: "to je ten longlajf, podle mě by to vydrželo i víc, ale zas to nechci zkurvit ten motor"
To že to je typ člověka všude byl, od všeho má klíče a kde nebyl tam brzo pojede nemusim dodávat
jen perlička: 2.4JTD je podle něj motor z Audiny a proto by si koupil Alfu jedině s timhle motorem

To že to je typ člověka všude byl, od všeho má klíče a kde nebyl tam brzo pojede nemusim dodávat

jen perlička: 2.4JTD je podle něj motor z Audiny a proto by si koupil Alfu jedině s timhle motorem

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
hlavně že je spokojenej.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Jak "kvalitně" pracuje TV Nova a jak se dokáže přiživovat na tragické události se naplno ukázalo v týhle reportáži:
http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/video-t ... radky.html
Reportérka tam zpovídá "zkušeného rallyového závodníka Jana Petlacha". Vše vypadá reálně, ovšem pouze do té doby, než se začnete zajímat o to, kdo že vlastně onen Jan Petlach je. Zjistíte, že nikdo tohoto jména není držitelem licence FAS a neúčastní se ani amatérských soutěží. TV NOVA si na reportáž evidentně VZALA KOMPARZISTU vydávajícího se za odborníka!!!
Otevřený dopis RRTV od serveru ewrc najdete tady:
http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=21070&page=1&d=1
http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/video-t ... radky.html
Reportérka tam zpovídá "zkušeného rallyového závodníka Jana Petlacha". Vše vypadá reálně, ovšem pouze do té doby, než se začnete zajímat o to, kdo že vlastně onen Jan Petlach je. Zjistíte, že nikdo tohoto jména není držitelem licence FAS a neúčastní se ani amatérských soutěží. TV NOVA si na reportáž evidentně VZALA KOMPARZISTU vydávajícího se za odborníka!!!
Otevřený dopis RRTV od serveru ewrc najdete tady:
http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=21070&page=1&d=1
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Harousi, ty ne nevíš o koho se jedná?
http://www.facebook.com/petlachjan/info?ref=stream
http://www.facebook.com/petlachjan/info?ref=stream
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....


Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
.... tak to je opravdu tragikomedie....
virtuální expert, tendenční titulky ve stylu "auto smrti zabilo Beátu", zoufalé fráze typu "řidič ztratil kontrolu nad volantem" a hovadiny typu "dívky při střetu s několikatunovým autem neměly šanci".... A pak samozřejmě pitvačka jak daleko těla letěly atd. Klobouk dolů, to chce žaludek....
Bohžel kromě samotné TV Nova vinu na takových reportážích mají i ty milióny lidí, které na to denně čumí.....
Hnus....
virtuální expert, tendenční titulky ve stylu "auto smrti zabilo Beátu", zoufalé fráze typu "řidič ztratil kontrolu nad volantem" a hovadiny typu "dívky při střetu s několikatunovým autem neměly šanci".... A pak samozřejmě pitvačka jak daleko těla letěly atd. Klobouk dolů, to chce žaludek....

Bohžel kromě samotné TV Nova vinu na takových reportážích mají i ty milióny lidí, které na to denně čumí.....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Od zprávy o bábě pod kořenem mě už nic nepřekvapí 
[video]http://www.youtube.com/watch?v=iKso4buDWH8[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=iKso4buDWH8[/video]
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
127 hodin po česku 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Ta musela být nalitá jak dělo,když nemohla ani mluvitkrtmoj píše:Od zprávy o bábě pod kořenem mě už nic nepřekvapí![]()

+++No sound,no fun+++
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Babka "kořenářka" 

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti