Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Občas mám nutkání závodit, ale jde mi hlavně o to abych byl schopný bezpečně a rychle předjet když je to potřeba a na dálnici nemusel čekat až v levém pruhu nikdo nebude. Čeho bych se chtěl vyvarovat zrovna na té dálnici je například případ, kdy jedu na tempomat 130km/h, předjedu jedno auto a zařadím se doprava. Pak se přibližuji k dalšímu, ale v levém pruhu se někdo řítí tak blbě, že musím brzdit a nemůžu si dovolit jen přišlápnout na chvíli plyn, zařadit se bezpečně před něj aniž bych ho brzdil, předjet a zařadit se zpět a jet dál na tempomat svým tempem. Výkon/krouťák se podle mě prostě hodí a to nejen na závodění. A proto bych osobně volil minimálně 280k verzi.
Co mě třeba trochu vadí, je dost znatelný rozdíl v akceleraci 159 když je prázdná a naložená. Když jsem naložil Land Rover Discovery 2 s motorem 2.5TD, tak jel úplně stejne jako prázdný a to má krouťák daleko pod 159 2.4. No jel.. on moc nejel, protože to není žadný rychlík, ale prostě ten rozdíl ve váze nebyl prakticky znát.
Co mě třeba trochu vadí, je dost znatelný rozdíl v akceleraci 159 když je prázdná a naložená. Když jsem naložil Land Rover Discovery 2 s motorem 2.5TD, tak jel úplně stejne jako prázdný a to má krouťák daleko pod 159 2.4. No jel.. on moc nejel, protože to není žadný rychlík, ale prostě ten rozdíl ve váze nebyl prakticky znát.
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
na pružné zrychlení na dálnici těch 200PS v Giulii bohatě stačí, zvlášť když máš k dispozici 8st. převodovku.... samozřejmě, každý ma jiné nároky a někomu nebude stačit ani 300PS....
a s tím Landroverem - ono naložit tři lidi do auta co tak jako tak váží přes dvě tuny hold neudělá takový rozdíl jako když je naložíš do auta co váží 1600.... je to prostá otázka relativního zvýšení hmotnosti ;-) u Giulie jsem taky hned poznal že tam se mnou sedí dva chlapi, protože těch 170kg navíc je prostě víc jak +10% k váze auta....
a s tím Landroverem - ono naložit tři lidi do auta co tak jako tak váží přes dvě tuny hold neudělá takový rozdíl jako když je naložíš do auta co váží 1600.... je to prostá otázka relativního zvýšení hmotnosti ;-) u Giulie jsem taky hned poznal že tam se mnou sedí dva chlapi, protože těch 170kg navíc je prostě víc jak +10% k váze auta....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tyjo, no vidíš, tak jednoduché to má vysvětlení a já vůl si říkal, že je to divné a přitom jak si to řekl, tak to hned dává smysl. Máš recht 

Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tady těch magorů je čím dál víc... v týdnu Praha - Valmez na otočku a 4 kousky, kteří se vlečou bezdůvodně levým a musí uhnout, pak na to šlápnou a zjistí, že jim stejně ujedu a ženou se za mnou, než mě v nějakém zůžení nebo omezení chytí, zařadí se před mě a pak dají zas nohu z plynu...třeba je to nějaká forma uspokojení...Hampice píše: 19.5.2017, pát 10:35 Právě... Tohle nechápu, jakože když mě dojede někdo rychlejší, tak je to automaticky výzva ho pojet? Proč? Prostě třeba jen spěchá za manželkou do porodnice, nebo na rande se super kocí... Tak jako tak k tomu má nějakej důvod a většinou to asi není dokazaovat si něco na ostatních.

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
klasika je že někoho dojedeš na tempomat a pak si 4x vyměníte pozice, dokud na chvíli nezrychlíš o 20kmh aby ses z toho souboje nějak dostal ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tím bych si zase tak neochvějně jistý nebyl. Dneska jsou ty lepší auta tak daleko, že jakýkoliv nahánění v provozu skončí dřív na řidiči, pudu sebezáchovy nebo ochotě riskovat papíry. Nevěřím tomu, že by v těch vlásenkách každá verze Giulie ujela třeba Levorgu nebo Focusu ST. Ale stejně tak by neujel ten Levorg nebo Focus ST tý Giulii. Ty rozdíly mezi těma autama se totiž ukážou až v takových rychlostech který jsou v běžným provozu dost za hranou.petrAR156 píše: 19.5.2017, pát 08:31 No právě. Vlásenky bude kterákoliv Giulia učitě projíždět líp než kterýkoliv rodinný kombík.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no, on myslel asi spíš takové ty obyčejné Passaty apod.... (i ten Lerovg by měl asi problém protože je vyšší, i když kdo ví....) Ale jasně že souboj Giulia vs Focus ST skončí na řidiči a jeho ochotě riskovat že se zabije....
s těmihle lepšími auty jak to začneš hrotit tak ty rychlosti jsou poměrně rychle dost kriminální a zatáčky přicházejí nečekaně rychle.....
s těmihle lepšími auty jak to začneš hrotit tak ty rychlosti jsou poměrně rychle dost kriminální a zatáčky přicházejí nečekaně rychle.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Harous: jak píše Kubas, Subaru nebo ST fakt neberu jako běžný rodinný kombík, stejně tak tam nebudu řadit S-kový Avanty, BMW v kombi a pod.
Zikk píše "obyčejné rodinné kombíky" a to je u nás opravdu kategorie jiných aut.
Zikk píše "obyčejné rodinné kombíky" a to je u nás opravdu kategorie jiných aut.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Levorg sice vyšší je, ale těžiště díky boxeru má níž než běžná produkce. Ale není to srovnání Giulie s Levorgem nebo Focusem ST, o to mi nejde. Jde o to co píše Kubas v tý poslední větě.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak on je hlavně Passat rodinné/managerské přesmisťovadlo a ne konkurence sportovnímu sedanu... Sice má Passat většinou motory, které výkonem přesahují nabídku u Giulie, tedy v podstatě všechny kromě QV... takže na dálnici dokáže potrápit a verze s čtyřkolkou a adaptivním podvozkem dokáží být překvapivě schopné i v zatáčkách, ale s tím se snad nikdo soudný nemůže pokoušet zavodit s něčím, co bylo přímo vymyšleno ke sportovní jízdě... hlavně na jeho hřišti - zatáčkách... to je na uvážení každéhou soudruha... když za sebou vidím našlapané BMW, tak mu prostě uhnu a nesnažím se s ním závodit... i když má většina jejich pilotů myšlení "první nebo mrtvý"... Giulii také nejde hodnotit podle toho, kolik nacpe horských kol do kufru...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
K tomu uhýbání - dnes jsem na D11 uhýbal nějaký starší dodávce od M-B. Já jel 180 (víc už je to právě o noty) a on to prostě neřešil.
A nepojedu 260 jen proto aby mě někdo nepředjel.
Ale zpět k Giulii - byť určitě zvládá dálniční přesuny skvěle, tak to není důvod proč bych o Giulii přemýšlel. Víc mě bude zajímat co to auto bude dělat na okreskách.


Ale zpět k Giulii - byť určitě zvládá dálniční přesuny skvěle, tak to není důvod proč bych o Giulii přemýšlel. Víc mě bude zajímat co to auto bude dělat na okreskách.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Přesně, celý příspěvek sedí.Petr147 píše: 19.5.2017, pát 21:46 Tak on je hlavně Passat rodinné/managerské přesmisťovadlo a ne konkurence sportovnímu sedanu...
Harous: no právě nesrovnávat s tím co NENÍ "obyčejný rodinný kombík". Zikk měl obavu o sportovnost Julie oproti normálnímu kombiku se srovnatelným nebo silnějším motorem v přímce. V tom sportovnost nevidím a oproti těm běžným kombikům to prostě na zakroucený okresce ta Giulie dá líp, nebo třeba říkej elegantněj, prostě na to byla postavená tak ty limity má pro tento styl posazeny výš, bylo špatný kdyby to tak nebylo.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Harous: dodávka 180+.... hezký.... kdysi mě ve 140 předjel někdo z vozíkem.... taky jsem to ustál a neoplácel ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mne predjel Superb s takovym tim samodomo vozikem ve 180... A nej bylo kdyz jsem jel 150 za Merglem s vlekem a cumeli na mne 2 kone 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
to uz jsou ti lidi ale fakt na hlavu.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Zřejmě řídil oselLadin 164V6 píše: 20.5.2017, sob 09:44 A nej bylo kdyz jsem jel 150 za Merglem s vlekem a cumeli na mne 2 kone![]()

- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak hlavni je se neposrat 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tím bych si u těch koní ve 150 nebyl zrovna jistej... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak jsem zas něco objevil
režim "A" jsem si vyzkoušel jen u předváděčky, ale nijak mě nezaujal, tak jsem ho u svý Veloce vůbec nepoužil. Včera jsem jel na otočku do Brna a cestou zpět jsem zkejsnul v koloně. Jelikož jsem nespěchal a spotřeba cestou klesala až k 7,2 (při těch mých běžných popojížďkách jsem furt kolem 10,5), tak, když jsem pak sjel z dálnice a jel okreskama, mě napadlo zkusit udržet tu spotřebu dole přepnutím na "A" a vyzkoušet co to udělá. A dělá to hlavně to, že když cestou z kopce sundám nohu z plynu, tak to nebrzdí motorem. Jakmile ťuknu o brzdu nebo plyn, tak to zase motorem brzdit začne.
No a pak taky podezírám to auto, že je chytřejší než vypadá. Honziss, Kubas - taky když pomalu dojíždíte jedoucí kolonu nebo pomaleji jedoucí auto, vyjde vám zpomalení Giulie na rychlost auta před vámi tak nějak "samo" plynule a bez nutnosti přibrzdění? Prostě stačí sundat nohu z plynu a ono to akorát dojede a srovná rychlost samo a tím nemyslím funkci adaptivního tempomatu.
To auto je prostě úžasný, přesně takhle jsem si to představoval, furt mě baví a furt jsem totálně nadšenej, jede to jak kjáva, včera jsme jeli po těch okreskách v koloně za autobusem a obytňákem a jak se otevřela krátká rovinka, naložil jsem tomu na "D" a vystřelilo to tak, že to normálně zahrabalo, i z letmýho startu. Kdekoliv zastavím, každej to prohlíží a chválí, ideální reklama pro Alfu, nejlepší jsou takový ty komentáře typu: "to je tak krásný, to by Němec v životě neuměl takhle udělat"

No a pak taky podezírám to auto, že je chytřejší než vypadá. Honziss, Kubas - taky když pomalu dojíždíte jedoucí kolonu nebo pomaleji jedoucí auto, vyjde vám zpomalení Giulie na rychlost auta před vámi tak nějak "samo" plynule a bez nutnosti přibrzdění? Prostě stačí sundat nohu z plynu a ono to akorát dojede a srovná rychlost samo a tím nemyslím funkci adaptivního tempomatu.
To auto je prostě úžasný, přesně takhle jsem si to představoval, furt mě baví a furt jsem totálně nadšenej, jede to jak kjáva, včera jsme jeli po těch okreskách v koloně za autobusem a obytňákem a jak se otevřela krátká rovinka, naložil jsem tomu na "D" a vystřelilo to tak, že to normálně zahrabalo, i z letmýho startu. Kdekoliv zastavím, každej to prohlíží a chválí, ideální reklama pro Alfu, nejlepší jsou takový ty komentáře typu: "to je tak krásný, to by Němec v životě neuměl takhle udělat"

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nijak zvlast. Ale vsiml jsem si, ze to pri zarazeny 6tce ma naprosto minimalni jizdni odpory. Kdyz 1km pred exitem z dalnice sundam nohu z plynu v cca 150ti, tak najizdim na exit porad 90-100...tady mi desticky asi nevydrzej 160tkm 

Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No tak u manuálu to asi bude jinak, to je přirozený. Jedině holt musíš podřazovat no 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Dneska je u nás krásně

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ja byl minuly tyden na 2 dny na konferenci v brne a taky tam pred hotelem parkovala jeste jedna...sakra! to bude za chvili tuctovy auto! :/
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Z jaký rychlosti to bylo, že se s tím nedokázal poprat pohon všech kol?MichalT píše: 22.5.2017, pon 09:39jak se otevřela krátká rovinka, naložil jsem tomu na "D" a vystřelilo to tak, že to normálně zahrabalo, i z letmýho startu.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ja jsem s ni prave v servisu tak nic moc no.... ;-) pak sem hodim detaily....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů