Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
krizovej scénář je Lancia a Chrysler - KO, Alfa v Koncernu VW a fiat skomírá v rukou čínský automobilky
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
.... tak krizový scénář je že Irán má atomovou bombu, kterou půjčí teroristům a za pár let jsme všichni mtrví....
Myslím že nemá cenu tady plašit, jak nejhůř to může dopadnout....

Myslím že nemá cenu tady plašit, jak nejhůř to může dopadnout....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Asi tak, navíc vlny na trhu prostě jen nahrávají různým spekulacím a spekulantům. Jinejma slovama z většiny lidí to dělá žebráky a z malý hrstky naopak pohádkově bohaté gaunery. Teda kdyby měl bejt v roce 2012 avizovanek konec světa dost by mě to nasralo. To bych si nedával letos dělat střechu, ale koupil si toho Challengera a něco si užil.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
No tak střecha je hotová, takže asi nic, proto bych ten konec světa skoro nerad. To už by ta stará střecha vydržela..



Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
BMW má svůj klasickej R6 3litr, kterej byl jeden z nejlepších šestihrnků. Kamárád si ho zrovna nedávno koupil, protože je velkej fanda R6 a může si to dovolit.Bull.et píše:BMW má v nabídce atmo šestiválce....2.5i a 3.0i....nicméně mám pocit že končí s nástupem nové 3er
Měl kdysi E36 se stejným motorem a je to naprosto o něčem jiném. Ty nové EURO normy ten motor uplně zabily.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Alfa v Itálii za listopad:
celý trh dolů o 9%
Alfa -18% (o ca 800 aut oproti minulému listopadu)
Mito -35% (-525ks z 1500 na 975)
Giulietta +10% (z 2200 na 2400)
Zbytek (ca -500ks připadá na loňské prodeje AR159 a spol).
Čili Mito je úplně mimo, Jůlinka se jakžtakž drží....
celý trh dolů o 9%
Alfa -18% (o ca 800 aut oproti minulému listopadu)
Mito -35% (-525ks z 1500 na 975)
Giulietta +10% (z 2200 na 2400)
Zbytek (ca -500ks připadá na loňské prodeje AR159 a spol).
Čili Mito je úplně mimo, Jůlinka se jakžtakž drží....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Bohužel si myslím, že Mito vs. Jůlinka trochu tahá za kratší konec. Každej kdo má trochu rozumu si koupí za o málo větší peníz Giuliettu než Mito s dvouma dveřma a tuhou zadní nápravou. Mito je prostě moc drahý, když to byl jedinej nástupce modelu 147 ještě to šlo, teď už padá..
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jůlinka mu určitě nějaké prodeje sebrala, o tom žádná....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hory
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 13.1.2010, stř 20:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
obě auta jsou dost drahý .. když jsem si konfiguroval MiTo podle mích představ, tak to bylo za 538 000Kč a Julču za 799 tisíc. Nějaké spoilery a tak ne ale tak nějak rozumné - jako xenony a tak. Je to prostě ranec a dost nereálnej 

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jůlie je nástupce 147, ne MiTo
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To máš sice pravdu, ale spousta "hladovejch" majitelů 147 šáhla po Mitu. Dneska berou Jůlii.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Giullia je moc dospělá, bral bych MiTo, Julča mě zase tolik neláká
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
100% souhlas.RV147 píše:Bohužel si myslím, že Mito vs. Jůlinka trochu tahá za kratší konec. Každej kdo má trochu rozumu si koupí za o málo větší peníz Giuliettu než Mito s dvouma dveřma a tuhou zadní nápravou. Mito je prostě moc drahý, když to byl jedinej nástupce modelu 147 ještě to šlo, teď už padá..
jinak bylo záměrem nástupce 147 udělat dva- 3dv Mito a 5dv Giu.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Alfa už je bohužel v takovým stadiu, že si nový zákazníky hledá dost těžko a kupci se řadí do skupiny bláznů - Alfistů. Díky tomu si modely dost konkurujou mezi sebou. Kupec Giulietty tak nevezme prodeje Golfu nebo Focusu, ale spíš MiTu.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
nevím jak Mito, ale Jůlinka tak drahá není. Prostě QV stojí to samé co Golf GTI a podobné auta, Mito QV +/- to samé co stejně rychlé Polo a spol.Hory píše:obě auta jsou dost drahý .. když jsem si konfiguroval MiTo podle mích představ, tak to bylo za 538 000Kč a Julču za 799 tisíc. Nějaké spoilery a tak ne ale tak nějak rozumné - jako xenony a tak. Je to prostě ranec a dost nereálnej
A ani nějaká běžně vybavená Giulietta není dražší než stejně vybavený Golf (a to je Golf nejprodávanější auto Evropy). Problém je v tom, že toho Golfa si koupíš i v nějakém holobytu za 300 tyček a tím honí ty prodeje.... Alfa začíná na 400 (ikdyž férových) a to je prostě dnes pro lidi moc...
Jinak ceny Mita (aspoň tady v ČR) jsou mimo.... Mito 100k 1.4 Multiair stojí "v akci" 370 tyček. Giulietta 1.4T 120k stojí 399. Je o třídu větší, má o 20% vyšší výkon....

Mito s turbem pak stojí nějakých 415 tisíc (135k) a to je prostě v dnešní době už hrozně moc (ikdyž zrovna v tom Mitu Multiair 135k jsem jezdil a je to velice velice povedená věc...!)
Mito atmo Multiair je v ČR prodejné tak za 340 tisíc a to s tím turbem tak za 380.... víc ani ťuk.... Doba je zlá....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Podle mého názoru by mělo být víc variací na současné modely, např. Audi A1 je tady tuším kratší dobu než Mito a už jí nabízej v pětidvéřový verzi. U Mita bůh ví kdy. Fiat chválím za to že se soustředí na americkej trh a dělá tam celkem solidní reklamní masáž http://www.youtube.com/watch?v=SLeTAIBZ ... re=related , navíc nezaměstnanost v USA je nejnižší za posledních několik let. A kde je Evropa? V pr..li!! Budem rádi když to nekrachne a nenastane hyperinflace a jelikož se státy nedokáží dohodnout a ECB již začala tisknou peníze, inflace určitě nastane, otázka je jak velká. Jen doufám že někde ale makaj a až bude příhodnější ekonomická situace budou na nás chrlit jeden model za druhým 

- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
No když začaly tisknout v americe dolary, vydalo to taky jako šílenej nápad. Z pohledu dneška a rostoucího dolaru to byl geniální tah. Evropa ale není Amerika.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
http://www.italiaspeed.com/2011/cars/in ... 12_pf.html
v USA se bude dělat sedan na bázi Giulietty. Rozvor a rozchod kol oproti Jůlince +4cm, jinak technika stejná....
Je smutné, že zatímco Alfa se nějakého sportovního sedanu z Giulietty nedočká, její technika poslouží jako základ pro Chrysler.... (ať si s tou technikou Chrysler dělá co chce, ale Alfa by nějaký nový model celkem potřebovala....)
Kromě platformy to od Fiatu bude mít motory multiair-turbo a dvojspojku TCT....
Škoda, mohl to klidně být nástupce 156, protože nová Giulia bude (jednou...) určitě auto s délkou kolem 4,8m, čili ještě větší než 159....
Tož zas nic, no...
v USA se bude dělat sedan na bázi Giulietty. Rozvor a rozchod kol oproti Jůlince +4cm, jinak technika stejná....
Je smutné, že zatímco Alfa se nějakého sportovního sedanu z Giulietty nedočká, její technika poslouží jako základ pro Chrysler.... (ať si s tou technikou Chrysler dělá co chce, ale Alfa by nějaký nový model celkem potřebovala....)
Kromě platformy to od Fiatu bude mít motory multiair-turbo a dvojspojku TCT....
Škoda, mohl to klidně být nástupce 156, protože nová Giulia bude (jednou...) určitě auto s délkou kolem 4,8m, čili ještě větší než 159....
Tož zas nic, no...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
já bych se nedivil, kdyby Účetní viděl potenciál hlavně v americe, která se konečně zvedá, a tady u nás to jen udržovali. Fiat by byl hlavně zásobárna malorážních motorů a dalších technologií..
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
tak téhle "Alfy/Dodge" se v USA musí prodat minimálně 50.000ks za rok. Klidně i 2x tolik, když se povede. Kdyby se to dělalo jako Alfa v Evropě, prodá se toho maximálně těch 50 tisíc, spíš míň.... (když Giulietty se prodá řekněme 80, těžko by se jejího sedanu prodalo víc, že....)
Čili pokud mám jeden balík peněz (kasička Fiat/Chrysler je společná) a mám si vybrat, jestli budu realizovat 2x takový objem, budu mít nižší výrobní náklady (výroba v USA je levnější) a budu dodávat na trh, který se snad nesesype (narozdíl od EU), tak účetně v tom mám jasno....
Nářek pár tisíc evropských alfistů Marchioneho rozhodně neobměkčí....
Čili pokud mám jeden balík peněz (kasička Fiat/Chrysler je společná) a mám si vybrat, jestli budu realizovat 2x takový objem, budu mít nižší výrobní náklady (výroba v USA je levnější) a budu dodávat na trh, který se snad nesesype (narozdíl od EU), tak účetně v tom mám jasno....
Nářek pár tisíc evropských alfistů Marchioneho rozhodně neobměkčí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
však já jsem ten svůj post nebral jako negativní výtku, ale jako konstatování.
každopádně, současná AR o dvou modelech, s nejistou situací na domácím trhu je podle mě asi nejblíž svému pádu za dobu pod Fiatem..
každopádně, současná AR o dvou modelech, s nejistou situací na domácím trhu je podle mě asi nejblíž svému pádu za dobu pod Fiatem..
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
jo jo... chápu...
Jinak podle mě s tím pádem to není tak horké.... Giulietta se snad zaplatí a Mito nebude prodělávat moc.... Určitě to teď účetně vyjde líp, než když se se ztrátou bouchala 159/Brera a k tomu dožívající 147....
Koncern je v plusu, nemá důvod se Alfy zbavovat.... její ztráta bude nepatrná.... Na druhou stranu se bohužel teď nevyplatí do ní nějak investovat....
(resp. možná by se to vyplatilo, ale byl by to riskantní podnik... což ten Alfa/Dodge není....)
Jinak podle mě s tím pádem to není tak horké.... Giulietta se snad zaplatí a Mito nebude prodělávat moc.... Určitě to teď účetně vyjde líp, než když se se ztrátou bouchala 159/Brera a k tomu dožívající 147....
Koncern je v plusu, nemá důvod se Alfy zbavovat.... její ztráta bude nepatrná.... Na druhou stranu se bohužel teď nevyplatí do ní nějak investovat....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Takže kdybych přijel na Alfa sraz vyhlýdnutým Challengerem jsem tam správně ?
Ten kousek už je bohužel prodán a jinej v nedohlednu a při kurzu dolaru ještě dost dlouho.

Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Challenger prodanej - aspoň nějaká dobrá zpráva 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti