Alfa Romeo 164 (pokec)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
chápu co píšeš ale lidi dnes jsou moc líní a asi i blbí na to aby něco s autem řešili.... u mě ve firmě mají už i chlapi problém zkontrolovat v autě stav oleje se slovy "však je tam na to kontrolka"....
navíc ceny aut jsou v loji, fabriky na tom nevydělají tak holt to kompenzují aspoň servisem.... začarovaný kruh....
navíc ceny aut jsou v loji, fabriky na tom nevydělají tak holt to kompenzují aspoň servisem.... začarovaný kruh....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Ale já nemám nic proti vyfukování trysky
Jenom říkám, že ti to dneska nikdo dělat nebude. Lidi dneska nemají problém vytáhnout z kapsy půl míče a jít koupit nové auto.
Edit: Měl jsem tu zprávu rozepsanou a odběhl jsem od počítače, proto píšu v podstatě to stejné co Kubas.

Edit: Měl jsem tu zprávu rozepsanou a odběhl jsem od počítače, proto píšu v podstatě to stejné co Kubas.
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Moc nerozumím, jak odklony (které mimochodem u 164 nejdou nastavovat) souvisí s nějakým prohýbáním kastle. Asi chápu tvoje trauma z toho, že si kdysi utratil asi dost peněz za relativně novou Q4 a ona měla nějaký mouchy, ale jak už tady padlo, to je u Alfy normální. Asi dobře, že si jí prodal a pro případ, že by sis nějakou chtěl zase koupit bych ti rád řekl, že od dob 164 se situace s kvalitou Alf už jenom zhoršovala, tak aby si z toho zase nebyl nasrán. A to myslím fakt v dobrým. Už jsem jich vyzkoušel mnoho a žádná nebyla lepší, než 164, kterou už mám druhou.
Takže pro tvůj klid to bude chtít vybírat u jiné značky.
Takže pro tvůj klid to bude chtít vybírat u jiné značky.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Ses hodnej, ze na me tak myslis. Tvuj macho styl se mi moc libi. Ja jsem celkem svepravnej a mel jsem asi vic aut nez ty. Navic se nestydim za to, ze me nebavi se v autech vrtat, nebot na to nemam cas ani schopnosti. Ja si proste koupim auto, ktere se mi libi a kdyz se sere, jedu do servisu. Auto po zaruce prodam podobnymu nestastnikovi jako jsi ty, a ten at se v tom klidne vrta. Nevidim v tom nic zavrzenihodnyho. me by nebavilo jezdit 164 cely roky a tvrdit, jak v tom spraskam kdekoho.
On totiz jde vyvoj dal a ackoli se podepisuje negativne treba na mechanicke kvalite, novy auta dokazou to, o cem se starym ani nesnilo.
Doporucuju treba porovnani fifth gearu, kde lancii delta integrale dal na prdel tusim megane 1,6
Ano, nektera trochu postradaji dusi, o vsech se to ale rict neda
On totiz jde vyvoj dal a ackoli se podepisuje negativne treba na mechanicke kvalite, novy auta dokazou to, o cem se starym ani nesnilo.
Doporucuju treba porovnani fifth gearu, kde lancii delta integrale dal na prdel tusim megane 1,6
Ano, nektera trochu postradaji dusi, o vsech se to ale rict neda
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Chlapi, nekrmte toho trolla. 

Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Ano, taky jsem viděl video, kde Škoda Yeti spráskala na okruhu formuli Ferrari
To už ale patří do jiného vlákna

To už ale patří do jiného vlákna

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Plest si fifth gear s top gearem se ti odpousti.... Ale tentokrat ses vedle.
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
hmm... to bych nevěřil, kolik sraček dokáže jeden člověk vyprodukovat v relativně krátké chvíli
Jinak ale nedá mě neokomentovat stará vs. nová auta a kvalita. Objektivně vzato prostě nová auta mají podobnou šanci na to dožít se vyššího věku, jako ta stará. Jasně, je tu hromada průserovejch věcí, třeba TSI který maj problém dožít záruku, ale příjde mi to prašť jak uhoď, bo v každý době byly šroty. Taková stodváca i favorit sice vydržely 30 let, ale furt byly vysypaný, furt to někdo vařil, furt kolem toho někdo skákal a měnil. Důvod proč to žilo byl ten, že většina lidí si nic jinýho než takovou hujdu dovolit nemohla, případně že se toho sice sralo hodně, ale za pár korun. Když vidím s jakou lehkostí dnešní auta dával 500 a víc tkm... neporovnatelný. A že v tom je víc elektroniky je dobře ne hůře, protože to vede k vyšší spolehlivosti (integráč kupodivu vydrží dýl než relátka a kilometry drátu
).
164 byla poslední pravá Alfa vyvinutá před Fiatem a je to na ní znát. Ono ani z tipo 4 to kromě zadní nápravy nic moc nemá, bo prostě ten badge engineering a katování kostů moc nevyšlo a udělali si to po svým, což je finančně zruinovalo. Vlastně jediný vážný nedostatky má v tom, co se nestihlo dodělat a co se dělalo po převzetí Fiatem - v interiéru. Holt nebyly prachy a je to na tom dost poznat. Celkově mě z té doby nenapadá moc aut, co by to do dneška přestály v klidu a bez nějaké drastické generálky. Když to vezmu kolem a kolem, tak na tom našem autě byla na sráč jen ta několikrát bořená kastle, jinak bylo dokurvený jen to, co někdo dokurvil.
Měli jsme to auto i nový a co vim, tak se řešilo jen fouknutý těsnění zadní hlavy po přehřátí na okruhu, jinak to auto fungovalo jak mělo.
Nějaký zkroucený kastle a nápravnice a těhlice jsou totální píčoviny, bo to by se dalo leda o strom
Zřídka jsou zkroucený akorát ramena na zadní nápravě, ale to proto, že tím někdo o něco štrejchne.

Jinak ale nedá mě neokomentovat stará vs. nová auta a kvalita. Objektivně vzato prostě nová auta mají podobnou šanci na to dožít se vyššího věku, jako ta stará. Jasně, je tu hromada průserovejch věcí, třeba TSI který maj problém dožít záruku, ale příjde mi to prašť jak uhoď, bo v každý době byly šroty. Taková stodváca i favorit sice vydržely 30 let, ale furt byly vysypaný, furt to někdo vařil, furt kolem toho někdo skákal a měnil. Důvod proč to žilo byl ten, že většina lidí si nic jinýho než takovou hujdu dovolit nemohla, případně že se toho sice sralo hodně, ale za pár korun. Když vidím s jakou lehkostí dnešní auta dával 500 a víc tkm... neporovnatelný. A že v tom je víc elektroniky je dobře ne hůře, protože to vede k vyšší spolehlivosti (integráč kupodivu vydrží dýl než relátka a kilometry drátu

164 byla poslední pravá Alfa vyvinutá před Fiatem a je to na ní znát. Ono ani z tipo 4 to kromě zadní nápravy nic moc nemá, bo prostě ten badge engineering a katování kostů moc nevyšlo a udělali si to po svým, což je finančně zruinovalo. Vlastně jediný vážný nedostatky má v tom, co se nestihlo dodělat a co se dělalo po převzetí Fiatem - v interiéru. Holt nebyly prachy a je to na tom dost poznat. Celkově mě z té doby nenapadá moc aut, co by to do dneška přestály v klidu a bez nějaké drastické generálky. Když to vezmu kolem a kolem, tak na tom našem autě byla na sráč jen ta několikrát bořená kastle, jinak bylo dokurvený jen to, co někdo dokurvil.
Měli jsme to auto i nový a co vim, tak se řešilo jen fouknutý těsnění zadní hlavy po přehřátí na okruhu, jinak to auto fungovalo jak mělo.
Nějaký zkroucený kastle a nápravnice a těhlice jsou totální píčoviny, bo to by se dalo leda o strom

Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Koukam, ze na urazeni jste tu jednicky. Jen pro info... na odklonech, ktery, jak tu nekdo poznamenal, nejdou na 164 nastavit, se jaksi pozna, ze kastle se pronasi. Ale kdo z vas by odklony meril, ze? Jednodusi je oznacit me za producenta sracek...
To, ze 164 nikdy zadnej hot hatch nespraskala a nespraska je jasny a prokazatelny. A rikam to i proto. Ze jsem to s q4 samozrejme zkousel. To, ze na prenosu tociveho momentu na konkretni kolo se podilely brzdy bych asi nekde nasel, ale nechce se mi.
Holt 164 je nejlepsi auto az do soucasnosti! To je prece logicky...
To, ze 164 nikdy zadnej hot hatch nespraskala a nespraska je jasny a prokazatelny. A rikam to i proto. Ze jsem to s q4 samozrejme zkousel. To, ze na prenosu tociveho momentu na konkretni kolo se podilely brzdy bych asi nekde nasel, ale nechce se mi.
Holt 164 je nejlepsi auto az do soucasnosti! To je prece logicky...
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
To, ze 30 rocne auto nema odklony v toleranciach je predsa normalne, ono kazda karoseria pracuje, prehyna sa , deformuje a to sa prejavuje na hlavne na odklonoch, lebo tam to vies jednine zmerat. Aj nove auta maju po 100 000 km odklony mimo tolerancii takze to je to iste a nikto to neriesi.
K tomu porovnavaniu vtacikov: Viac ako 20 rokov dozadu Alfa 164 3,0 V6 135kW s klepajucimi vackami voci Golf VR6 v policajnej verzii relativne novy, na dialnici to vyhrala alfa, nehovorim, ze sprehladom ale vyhrala.
K tomu porovnavaniu vtacikov: Viac ako 20 rokov dozadu Alfa 164 3,0 V6 135kW s klepajucimi vackami voci Golf VR6 v policajnej verzii relativne novy, na dialnici to vyhrala alfa, nehovorim, ze sprehladom ale vyhrala.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
... k tomu práskání hothatchů jen dodám že Q4 je o dost těžší než to QV co má Hampi.... (věřím, že rozdíly mezi QV a Q4 už tady vypisovat nemusím).
Q4 má pohotovostní hmotnost 1700kg
Hampiho QV váží o 270kg méně....
(zdroj: prospekty co jsou tady na stránkách, oboje z německa, takže rozdíl v metodice tam není)
takže na té okresce to asi fakt bude trošku rozdíl....
Jinak jestli si Giulie nakoupí lidi kteří sem pak budou chodit s tím že pod sedačkou je špatně začištěná izolace nějakýho kabelu tak nevim jak to tady přežiju....
Q4 má pohotovostní hmotnost 1700kg
Hampiho QV váží o 270kg méně....
(zdroj: prospekty co jsou tady na stránkách, oboje z německa, takže rozdíl v metodice tam není)
takže na té okresce to asi fakt bude trošku rozdíl....
Jinak jestli si Giulie nakoupí lidi kteří sem pak budou chodit s tím že pod sedačkou je špatně začištěná izolace nějakýho kabelu tak nevim jak to tady přežiju....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Pánové, pořád nerozumím tomu, jak se pronesená karoserie (to je samo o sobě blbost) projeví na odklonu nezávisle zavěšených kol. Na odklon v případě konstrukce McPherson má vliv pouze a jen vertikální posun kola vůči klidové poloze, laicky řečeno propérování pružiny/tlumiče. Pokud je tedy odklon mimo toleranci, znamená to předvším a jen to, že je unavená pružina, ohnutý stabilizátor případně vymleté uložení tlumiče (nebo kombinace všeho). Že by se ohnula litinová těhlice, tomu tady snad nevěří nikdo.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Zpoplatnit forum a je klidKubas píše:Jinak jestli si Giulie nakoupí lidi kteří sem pak budou chodit s tím že pod sedačkou je špatně začištěná izolace nějakýho kabelu tak nevim jak to tady přežiju....

MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
TED píše:Doporucuju treba porovnani fifth gearu, kde lancii delta integrale dal na prdel tusim megane 1,6
Hampice píše:Ano, taky jsem viděl video, kde Škoda Yeti spráskala na okruhu formuli Ferrari![]()
TED píše:Plest si fifth gear s top gearem se ti odpousti.... Ale tentokrat ses vedle.
A ty jsi, jak vidno, jednička na demagogii a překrucování...TED píše:Koukam, ze na urazeni jste tu jednicky.
Hampi jen napsal, že to video viděl (bez uvedení zdroje) a ty mu hned cpeš, že si plete FG a TG
Nedivím se, že píšeš takový sračky, když máš problém rozumnět psanému textu.

Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Za špatné odklony na předku může u 164 přední silentblok ramen - při zatížení se to moc rozkročí a je tam moc velký áčko. Je to podobné jako u 159.
Jinak reálně Q4 váží nějakejch 1600kg (je to na ni celkem znát, působí víc jako tank) a předface QV má cca 1300kg ;)
Jinak reálně Q4 váží nějakejch 1600kg (je to na ni celkem znát, působí víc jako tank) a předface QV má cca 1300kg ;)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
u těch hmotností jde o metodiku.... já jsem uváděl hmotnost včetně náplní atd.... buď jak buď prostě Q4 bude o dost pomalejší....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Ono právě nevim proč maj všude hodně nepřesné a nadsazené údaje. Na italské wiki a v italskejch dokumentech je to psáno přesněji. S QV jsem byl na váze ve sběru
Ukázala lehce pod 1300kg, ale za to mohla ta koroze
Co se té Q4 týče, tak podle mě mít silnější motor, byla by rychlejší než obyč předohrab, protože množství gripu u ní je fenomenální. Nicméně ten motor je líná lemra (ono já si to myslím o všech 24V) a musí se držet blízko omezovače, aby to jelo.


Co se té Q4 týče, tak podle mě mít silnější motor, byla by rychlejší než obyč předohrab, protože množství gripu u ní je fenomenální. Nicméně ten motor je líná lemra (ono já si to myslím o všech 24V) a musí se držet blízko omezovače, aby to jelo.
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
[/quote]A ty jsi, jak vidno, jednička na demagogii a překrucování...
Hampi jen napsal, že to video viděl (bez uvedení zdroje) a ty mu hned cpeš, že si plete FG a TG
Nedivím se, že píšeš takový sračky, když máš problém rozumnět psanému textu.
[/quote]
Je videt, ze budu muset psat vic polopaticky, nebot tobe podobnym zjevne nevyrcene nedochazi...
Reagovat na mnou zmineny test argumentaci s videem se zjevne ( asi ne pro kazdeho) nadsazenym srovnanim je to, na co jsem reagoval. Pokud ti rozdil mezi haha top gearem a fifth gearem nedochazi a nechapes, co jsem tim myslel, tak ses prostacek a je mi te lito....
164 mela odklony v haji ne po 30, ale po 4 letech, proste se prohybala v podbezich, predni naprava byla komplet delana tesne predtim.
Kdyby si nekdo chtel zazavodit, tak staci cas a misto ;) prijedu treba s naftou... S tim byste nemeli mit problem, ne?
Hampi jen napsal, že to video viděl (bez uvedení zdroje) a ty mu hned cpeš, že si plete FG a TG
Nedivím se, že píšeš takový sračky, když máš problém rozumnět psanému textu.

Je videt, ze budu muset psat vic polopaticky, nebot tobe podobnym zjevne nevyrcene nedochazi...
Reagovat na mnou zmineny test argumentaci s videem se zjevne ( asi ne pro kazdeho) nadsazenym srovnanim je to, na co jsem reagoval. Pokud ti rozdil mezi haha top gearem a fifth gearem nedochazi a nechapes, co jsem tim myslel, tak ses prostacek a je mi te lito....
164 mela odklony v haji ne po 30, ale po 4 letech, proste se prohybala v podbezich, predni naprava byla komplet delana tesne predtim.
Kdyby si nekdo chtel zazavodit, tak staci cas a misto ;) prijedu treba s naftou... S tim byste nemeli mit problem, ne?
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Začínám mít pocit, že si 164ku viděl možná tak na fotce... Jak se prohýbala v podbězích???
Jinak kde a kdy? Kámen 10.9.
Jinak kde a kdy? Kámen 10.9.

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
přemýšlím co to je za člověka že před 15-ti lety měl Alfu a teď má takovou potřebu to najednou řešit....
Asi honem poběžím na Opel-fórum že Astra co jsem před 12-ti lety prodal byla rezavá jak liška a co to je jako za bordel....
Asi honem poběžím na Opel-fórum že Astra co jsem před 12-ti lety prodal byla rezavá jak liška a co to je jako za bordel....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
10.9. Je optimalni datum. Rad toho chlapce poznam. A kde je sakra Petr?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
no já když vidím jak to vypadá s registracema tak bych tím 10.9. tolik nevyhrožoval.... ale to je OT....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Vecne diskutovat nechcete, urazet umi kazdej curak... Dal si reste svy 30 let stary mrdky, kdyz na vic nemate. ;)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
..no drive ci pozdeji budu muset reklamovat tu Toyotu Corollu, co jsem mel pred 32ti lety a kterou jsem vam doposud tajil ( stydel jsem se ) - ta totiz brzdila nah.vno a narval jsem to u krizovatky nejakemu Oplu do zadele..nevite jakou ma adresu Toyotaklub ? Udelam jim tam peklo
stejnak se taky prohybala......

AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
My bychom i věcně diskutovali (tady celkem běžná věc narozdíl třeba od fb), ale ty tu jen dokola píšeš, že se ti něco někde prohlo a že ti nefungovalo čidlo ABS a kvuli tomu je 164 "největší sračka světa" (uvozvky jsou pro to, aby bylo zjevné, že je to myšleno obrazně). Takže nevím, o čem chceš na alfa foru věcně diskutovat.

Že se ve vlákně o 164kách neřeší nová auta, to budeš muset reklamovat někde jindeTED píše:Dal si reste svy 30 let stary mrdky

Tímhle ses slušně odkopalTED píše:kdyz na vic nemate. ;)

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host