Alfisti si povídají o koncernu VW

Odpovědět
PiMBeche
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 346
Registrován: 29.9.2009, úte 12:43
Bydliště: Praha-Západ

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od PiMBeche » 24.7.2012, úte 21:47

Neviete nič o tom, prečo v podstate GTI vychvaluje AR159 v diskusii?
Požičal mu to konečne niekto na 5 minut? Takto krásne ešte o nej nepísal....

Re: Re: BAZAROVÁ SHRNOVAČKA

dnes 17:06 GTI

159 vypadá (v kombíku) opravdu skvostně. Taková... sportovně elegantní ikona. Tu bych ale do konkurence k Passatovi nedával, přeci jenom musíme ctít kvalitativní segmenty a ať je na tom dnes alfa jakkoli, její produkce má charakter subprémie. Na duhé straně je pravdou, že kvalitativní hierarchie se zejména v subsegmentech a v bazarech stírá. V kontrastu k passatovi to 159 neustojí samozřejmě v kufru. No a ona i ta kvalita z pohledu spolehlivosti bude u té alfy jistou brzdou.
AR Brera 3,2V6 Q4 191kW-"Krásna"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Adamsquare » 24.7.2012, úte 22:01

Protože je to pravda :D
Neni tak blbej, jak myslíte :wink:
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Petr147 » 24.7.2012, úte 22:09

připravuje si píseček na moment, až bude AR pod VW :-D

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Spirpin » 25.7.2012, stř 12:44

PiMBeche: To Ti přijde, že o ní píše krásně? Vždyť ji na začátku pochválí, aby vzápětí mohl dát samá ale s celkovým záporným vyzněním. Ne, Zlatý jouda se nezmění :vom:
156 SW 1.9 JTDm

PiMBeche
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 346
Registrován: 29.9.2009, úte 12:43
Bydliště: Praha-Západ

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od PiMBeche » 25.7.2012, stř 12:47

Ja som napisal, že TAKTO krásne, doteraz ju iba hanil a to v podstate sprostymi slovami.... arvsvw
AR Brera 3,2V6 Q4 191kW-"Krásna"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od enzo156 » 25.7.2012, stř 16:38

Je to šašek. 159 si podal na jeho blogu, v kontrastu s věčným pacientem Passatem o kterým psal chvalozpěvy, oboje na základě testu autobildu, kde VW propadl a Alfa dopadla vcelku dobře. Po zvratcích ohledně alfistů.cz a Radima, kterýho si bral do huby není pochyb, co je zač.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Ladis » 25.7.2012, stř 18:20

Tak pacient je hlavně GTI :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od tuta146 » 25.7.2012, stř 18:47

Nejlepší je, že pacient GTI v jeho posledním výtvoru ejakuluje na designem nového Seat Leon :-D
Není to poprvé, kdy se Seat chová jako číňani a kopíruje Alfu (hlavně zadky)... první byla Cordoba vs. 156, nový Leon má jasně okopírovaný zadek Brery. Takže blbeček vlasně chválí Alfu :-D
http://gti.blog.auto.cz/2012-07/l-e-o-n/
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od roberto37 » 25.7.2012, stř 19:26

tak je fakt, že jsem si v minulosti spletl ibizu se 147. zdálky a zezadu :-D. Prostě de Silva při příchodu do Seatu hodil na stůl starý náčrtky :D a španělsko-německý vedení v tom úžasu kopíruje co z itálie vyjede z linky. Tedy i Giugiarovo Breru. Škoda, že teď budou mít španělé nějaký čas útrum :-D
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

tomas155
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 215
Registrován: 25.9.2008, čtv 18:41
Bydliště: Mariánské Lázně

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od tomas155 » 25.7.2012, stř 21:19

:smt040 blogy pana gti mi připomínají tuhle scénku někdy od 0,40 minuty. . .
http://www.youtube.com/watch?v=v0wkOfK5g3Q
Alfa Romeo 156 2.0 16v 114kW
a nějaký ty veteráni

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od tuta146 » 25.7.2012, stř 23:57

:smt044 :smt023
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Adamsquare » 8.8.2012, stř 12:05

http://www.auto.cz/diskuse/50210fe321701?diskuse
Včera jsem byl v Tescu a asi tam byl zrovna sraz :D
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Harous » 9.8.2012, čtv 16:25

Octavia 4x4 opět v nabídce:
http://auto.idnes.cz/skoda-octavia-4x4- ... tomoto_fdv
Ta cena mi přijde na palici. Být to 2.0 CR TDI tak budiž, ale za O2 4x4 1.6 TDI 77 kW chtít přes 600 tisíc je mimo moje chápání. Ani ne tak z pohledu automobilky, ale z pohledu kupujících. Proč by to Škoda neprodávala za ty prachy když to lidi kupovat budou. :smt102
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19025
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 9.8.2012, čtv 16:32

byli by blbí, kdyby to dávali levněji, když jim to lidi dají....
Jinak ovšem absolutně nechápu, ty prachy bych za to nedal ani náhodou....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Adamsquare » 9.8.2012, čtv 20:22

Cena zní šíleně, ale přitom je vlastně velmi dobrá.
Zkuste si najít naftovou čtyřkolku a zjistíte, že kromě Dusteru jsou nejlevnější kusy Octavia, Yeti nebo SX4 a Koleos :wink:
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Dallen » 9.8.2012, čtv 20:37

Včera dojedu na firmu a před vraty do dílny stojí asi 15 chlapů. Tak se dívám co se děje a zjistím, že nějakej chudák si koupil fabii 1.2TSI a ti ostatní to očumujou. Tak jsem na ně houkl ať se z té fábie neposerou načež mi odvětili, že to není obyčejná fabie, že to je Monte Carlo. No jak jsem na to mrknul a viděl jsem 17" kola a vzadu buben průmeru 20cm tak jsem raději zmizel do šatny. Na co kazit majiteli radost, když mu to radost zkazí zachvíli samo :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Harous » 9.8.2012, čtv 21:25

Adamsquare píše:Cena zní šíleně, ale přitom je vlastně velmi dobrá.
Zkuste si najít naftovou čtyřkolku a zjistíte, že kromě Dusteru jsou nejlevnější kusy Octavia, Yeti nebo SX4 a Koleos :wink:
Srovnej i výkony. Vždyť i ta SX4 má 99 kW a je pod 500. O výbavách ani nemluvě. I ten Koleos má 110 kW. Stejně tak i Mitsubishi ASX, Outlander za 574 tKč nabízí 2.2 a 130kW. Hyundai iX35 ve verzi 4x4 začíná na 100 kW a 559 tKč a asi by se dalo pokračovat dál.
Nehledě na to, že v akcích a skladovkách si za tu cenu vybereš i auta jako Ford Kuga, Jeep Compas, Honda CRV, Fiat Freemont, BMW X1. Octavie tolik dolu nepůjde, protože je o ní enormní zájem.

A to ještě nedej bože kdyby se Ti zachtělo Octávie Scout, tam je základní cena 766.900 Kč! To je víc než ceníková cena za Subaru XV a stejně jako za Forestera. V reálu by byl levnější i Outback.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Adamsquare » 9.8.2012, čtv 21:27

Na těch 85 koni buben stačí :wink: Monte Carlo je docela stylový vozítko... mě se líbí.

Harous: mrkl jsem na sauto a nova Octa 4x4 od 529.... Nabidka je to slušná a odpovídá konkurenci. Naftový ctyrkolky jsou drahy a nemuzes michat kombi/lift s suv :wink:
Naposledy upravil(a) Adamsquare dne 9.8.2012, čtv 21:35, celkem upraveno 2 x.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Dallen » 9.8.2012, čtv 21:31

To je jednoduche. Skodovka za go chce tolik penez protoze muze.
Skutecne ted jsem poznal asi deset lidi pro ktere je octavia vrchol osobniho uspechu. Nepochopitelne


A co se tyce monte carla tak u me to je jen nalestena bida. Fabia ma byt auto na levny provoz. To auto nedava smysl. Rozhodne ne s bubny, slabym motorem a velkyma kolama.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Harous » 9.8.2012, čtv 22:01

Adamsquare - mě to jako slušná nabídka nepřijde a než tu Octávii tak radši vezmu Yetinu kterou seženu levnějc i s dvoulitrem. Jak už jsem psal, kdyby za tu cenu ta Octáva byla alespoň ten dvoulitr 103 kW. V tomhle se holt neshodnem.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Adamsquare » 9.8.2012, čtv 22:27

To souhlas, Yeti mi přijde lepší volba... i když chápu že někdo chce/potřebuje těch 600 nebo kolik litrů kufru.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

tonasumik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 22.7.2009, stř 14:55
Bydliště: někde u Brna

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od tonasumik » 10.8.2012, pát 07:25

Adamsquare píše:http://www.auto.cz/diskuse/50210fe321701?diskuse
Včera jsem byl v Tescu a asi tam byl zrovna sraz :D

No já nevím jak to mají se srazama, ale mně připadá že mají sraz u nás v ulici, vedle v ulici, na druhém konci dědiny, a pak ještě na parkovišti u sámošky, u benzinky, ve vedlejší dědině hned v několika ulicích. A to nemluvím o nákupních centrech, tam mají srazy teda asi permanentně :smt026 :smt033
Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od cuhan » 10.8.2012, pát 08:53

No jelikož na cestě potkám z deseti aut devět škodovek,tak účast sto kousků nic moc oproti srazu v Bruntále :-D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od zde. » 10.8.2012, pát 09:15

Dallen píše:Včera dojedu na firmu a před vraty do dílny stojí asi 15 chlapů. Tak se dívám co se děje a zjistím, že nějakej chudák si koupil fabii 1.2TSI a ti ostatní to očumujou. Tak jsem na ně houkl ať se z té fábie neposerou načež mi odvětili, že to není obyčejná fabie, že to je Monte Carlo. No jak jsem na to mrknul a viděl jsem 17" kola a vzadu buben průmeru 20cm tak jsem raději zmizel do šatny. Na co kazit majiteli radost, když mu to radost zkazí zachvíli samo :-D
Monte Carlo má šestnáctky. Je to celkem pěkný, oproti obyč fábii je to nádhera, jen ten interiér je stále dost tmavý, ta červená je nevýrazná.
33

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19025
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Příspěvek od Kubas » 21.8.2012, úte 21:12

přejato z autorevue.cz:

OK, tady to je. A zblbnul jsem to, je to uživatel p2p. Cituji:

Se svolenim autora KARLOS3 prinasim poznatek o motoru 1,8 TSI... Je to maso

" Tak mám takovej nemalej problémek z 1.8TSI...při zahřátém motoru začalo při záběru/rozjezdu/akceleraci něco rezonovat od motoru....chlapík co mi na ní jezdí už mi to řikal před cca měsícem že tam něco slyší, ale to jsem to zatim neřešil a až dnes když jsem to vezl ke známému na běž.servis jsem to sám slyšel...za studena je úplné ticho a jakmile se to začne zahřívat, tak tam při záběru motoru začne něco rezonovat a čím více je to prohřáté, tak tím víc to rezonuje.....Nejdřív jsem myslel zda to neni nějaký kryt, potom mi to připadlo jako setrvačník protože to je spíš taková kovová rezonance, ale zas taková jemnější, tak jsem po té i ten setrvák zavrhl....No když jsem s tim dorazil k tomu známému (20let dělal ve VW/škoda/audi servisu), tak mu to řikám, byli jsme to i projet a to se k tomu nějak nevyjadřoval, jen ho napadalo to co mě....Když jsme dorazily k němu do garáže/dílny, tak jsem mu s tim najel na jámu, on si pod to vlezl z doktorskýma sluchadlama a já mu přes ručku dával motor do záběru....po pár min.vylezl a oznámil mi, že ten zvuk jde od olej.vany z motoru wink.gif ...řekl že to může dělat třeba jen vložka v olej vaně(jsou prý v ní nějaké dvě vložky), nebo sací olej.trubka.....Nechal jsem mu to teda tam, at na to přes den mrkne....odpoledne mi volal a moc mě nepotěšil.....prej měl dole vanu a tam je vše v pohodě, tak šel dál, měl dole všechny ojniční pánve, tam ložiska o.k., ale pak schodil hlavní vidlice na klice a bylo hned jasno.....krajní jsou o.k.,ale středovej v hajzlu wink.gif ..takže ty rezonance dělá klika!!!!! .....Já se střašně divil jak je to vůbec možný, ale pro něj to zas žádná novinka nebyla...řikal že tohle bylo běžný na audinách 2.4 benzín...tam to prý max.vydrželo 200.000km, pak to prý taky viděl u pár 2.0TFSI a ty prý měli dokonce i pod 100.000km......
Auto má sice najeto přes 250.000km a je od léta už po záruce, ale mám u všech aut všechny servis.prohlídky, tak se to pokusim uhrát na kulanci.....on už sice v autorizáku nedělá, ale má tam pořád mraky známých, tak to zítra budeme řešit......Myslim si že by motor i benzíňák měl vydržet daleko víc než 250.000km, známý kolegové z branže měli na starých dobrých 1.8T i přes 350.000km a bez problému, tak mi těch 250.000km pořád zas tolik nepřijde......No uvidíme, každopádně mám ještě dvě OII s tímto motorem a přibližně stejnýma km, tak doufám že to nebudu řešit ještě 2x."

pokracovani

"Tak u 1.9TDI měnim olej klasika po 30.000km, ale u 1.8TSI ho měnim po 20.000km, přeci jenom ten benzín je agresivnější a jsou tam vyšší teploty než u nafty, tak ten olej tam dostává víc na *****.
Podle toho jak na to reagoval ten můj známej, to u koncern.benzínu neni asi opravdu žádná vyjímka.....Mě tím vyrazil dech a on jen v klídku prohlásil že už tohle viděl mockrát i u aut co měla mnohem míň najeto wink.gif ...

Teď ráno už mi volal a ta kulance asi nehrozí...mluvil tam z nějakym klukem co má na starost reklamace/kulance a ten mu řekl že si teď MB reklamace dost klídá a že uznávaj jen velmi málo věcí a že teď s nimi musej konzultovat a i např.výměnu nějakého blbého plastu, a že ještě při těchto km....prý ještě tak do 100.000km uznávaj, ale prý jakmile má auto nad 100.000km a i když je ještě v záruce, tak vše hned házej na běžné opotřebení a neuznaj ani Ň.
Teď máme po 11h sraz a jedeme k jeho býval.kolegovi co dělá celý život na motorárně VW/Audi a je v tomto směru opravdu fajšmekr a motory zná do puntíku, tak třeba on poradí jestli to řešit nějak přes výrobce, nebo prostě co s tim.....tak uvidim..."

dalsi a asi konecne pokracovani

"Akorát se pomalu chystám vyrazit.....to jsem zvědavej co nám ten jeho kolega poradí.
Já si právě myslel že u benzínu jsou vyšší teploty hoření, tak že to dostává víc na *****, tak proto jsem to měnil po 20.000km a taky hlavně kvůli tomu co před časem řikalo pár kolegů co měli Passaty 1.8T z prodloužen.intervaly 50.000km....tehdy na tyto intervaly 1.9TDI byli v pohodě a u těch 1.8T to prý nedělalo dobrotu, prý po 30-35.000km byl ten olej úplně v *****, tak to tehdy zase VW stáhlo na interval 15.000km, tak s tohoto důvodu jsem to měnil radši po 20.000km.

Ted zhruba do měsíce budu měnit oleje na těch dvou zbylích 1.8TSI, tak jsem se rozhodl to nechat zkontrolovat....maj všechny +- 10.000km stejné km....je to jen pár šroubů se k tomu dostat, prostě žádná velká dřina, tak radši pro jistotu."

-- 21. 8. 2012 20:56 --

A pokračování:

A finito...

"Tak jsem před chvilkou dorazil domu...lítal jsem kvůli blbýmu autu 3/4 dne a jsem akorát jen *****...
Byli jsme s tim známým u toho jeho kolegy motoráře doma na baráku, pán byl super, lehce nad padesátkou, velmi velmi znalej v koncern.motorech....bylo prostě vidět že ví o čem mluví a né žádnej jedna bába povídala apod.....Tak se tam rozpovídal že jsem se tam zdržel skoro 3h.

K tomu problému co mám na 1.8TSI řekl to, že něco požadovat na výrobci je nesmysl, že jsem ve více jak 250.000km za hranicí životnosti!!!!...bohužel, ale je to tak a sám přiznal že to je dnes bohužel běžné..prý se vůbec diví že jsem ještě nedělal vačky, že na to TFSI,TSI motory trpěj už kolem 100-150.000km....Když jsem mu řekl že mi to přijde směšné aby motor vydržel jen 250.000km a začal pomalu odcházet, že mám naopak takové zkušenosti ze starými motory 1.9TDI a kolegové ze starými 1.8T že to vydrželo bez problému přes 400.000km(i pár kolegů přes 500.000km) a při následném prodeji ten motor ještě běžel nádherně, tak na to řekl...no jo milej pane, ale to ještě bylo co se kvality a použit.materiálu týče úplná jiná liga ..........dnes se už šetří kde se dá, každej komponent motoru se bastlí úplně někde jinde a za co nejmíň a pak to má takhle vypadat.. ....řekl že ještě tak před 5-6lety chodily kluci z motorárny pomáhat klukům na běžný servis, protože pomalu neměli do čeho dloubnout, ale dnes?..dnes řekl že máj práce už na půl roku dopředu+musejí dělat i víkendové směny.
K té mojí klice mi řekl že by to chtělo přebrus+ložiska...u např.1.9TDI to tam dělaj záměnou, že člověk přijde ze starym dílem, dostane přebroušenou kliku,ložiska, zaplatí ten rozdíl a maže pryč, ale řekl že bohužel na 1.8TSI ještě přebrusy nemaj, takže buďto objednat novou (z ložiskama bych se do 20.000kč prý měl vejít) a nebo tuhle mojí vyškubnout a nechat udělat přebrus, ale!!..on má ted až do 12.1.dovolenou, jede někam na hory, takže to by znamenalo na 3.týdny odstavit auto, což je u mě nesmysl.....Když jsem se ho znova ptal, jak je to vůbec možný, jestli to nemůže být olejem apod., tak mi opět řekl....olejem ne, prostě kvalita materiálu, prý to má v práci dnes a denně...
S tou kvalitou to prej neni jen u 4válc.motorů, ale právě i u V6,V8,V10..prostě všech motorů....nespočítal by prý kolik tam měl a má ještě připravených takových 3.0TDI z nějakou takovou jobovkou, prostě jakmile u těch motorů padne 200.000km, tak buďto se toho co nejdříve zbavit a nebo si připravit tučně nabitou peněženku.....Co mě vylekal, bylo když řekl že snad nejhorší je motor 2.7TDI (ty mám dva!!!)...tam to prý začíná už tak od 160-180.000km a je to prej peklo...první co u nich odchází jsou hlavy..né že by praskly, ale vylítaj se v nich lůžka ve kterých běhaj hydroštely a motor začne řinčet jak stará plechová popelnice...žádné abnormály se nedělaj, takže výměna hlav!!!....trhaj se tam samovolně rozvod.řetezy,to je prej taky scela běžné, může za to nevhodná konstrukce vodících lišt a špatné umístění dopínáku, kterej nezvládá to zatížení!!!!!...+-podobné závady jsou právě i na 3.0TDI, tam je jen jinak řešen rozvod,tak tam jen odcházejí ty dopínáky bez roztržení řetežu!!!...doopravdy, co to ten koncern dělá za krámy, to se nevidí, když jsem ho tam poslouchal, tak mi jen běhala husí kůže po těle.
On že dělá od mládí jen pro škodovku a koncern a podle toho jak mluvil, byl vždy fandou koncernu, ale dnes sám řekl že auta sice dělaj pro oči pěkný, ale že on sám by si koncernový auto od výroby 2004 nekoupil....taky asi proto mu na zahradě stála Mazda6-combi, Honda Civic a stará Fábie .....

Když jsem tam šel do mrákot a prohodil jsem že dneska teda už nevim jaký auto si koupit, že mě vyškolil 2.0TDI, teď 1.8TSI a že už se pomalu přestávaj dělat i poslední dobrý 1.9TDI a že i s těch TDI-CR mám strach, tak mi celkem bez přemýšlení odpověděl ať pořídim japonce!!!!že samozřejmě se i tam může něco *****, ale že si pořád držej velmi precizní kvalitu-hlavně co se motorů týče....Prý už s nimi má taky značný zkušenosti a vždy když něco na nich dělal, tak mu jen plesalo srdíčko....Nedavno tam někomu dělal motor CTDI z Accorda, bylo to z bouračky a byl prasklej blok, tak ho odstrojoval a bral do práce na zavaření...řekl že japonci dělal opravdu velmi precizní práci, že ten motor měl 220.000km a opotřebení na tom nebylo vůbec znát, naopak v práci když dělal před vánoci V10 5.0TDI kvůli prasklé ojnici, tak už v těch 95.000km bylo na té V10 znát nějaké to opotřebení, nemluvě o tom, že několik šroubů bylo zarvaných přes závit....prostě ta kvalita šla u koncernu značne dolu...už delší dobu jsem to tak nějak pocitoval a i díky známým kteří maj převážně jen koncern auta a co vyprávěj jaký kdo zas řešil za problémy, no a dnes mi to bylo jen potvrzeno....

Když jsem od něj jel, tak mi to nedalo a zajel jsem s tim známým do mých garáží, vzal jsem tam další tu OII 1.8TSI(má 228.000km) a jeli jsme k němu, tam on nastrojil tu rozebranou, s té druhé schodil vanu a mrknul taky na tu kliku a přesně...už bylo vidět to samý!!!...za pár tisíc bych u ní řešil lautr to samý!!!....
Takže!!......seru na to!!!!!.....zítra odpol.jedu do garáží, vyházim vše ze všech tří OII 1.8TSI, jen je letem světem umyju a hned v pondělí 4.1.jdou do světa, zajedu s tim do AAA a ať se s tim popere někdo jinej, mám toho plný zuby......poslední 3-4roky nedělám nic jinýho než že něco řešim na 2.0TDI a ted zas na 1.8TSI....fakt dost!!!..u 2.0TDI jsem taky zpočátku odolával a jen jsem do toho nakonec zahučel za velký prachy...tak to už ne, tak blbej už určitě nebudu. A už mě to unavuje všeobecně, kamkoliv přijedu a potkám nějakého kolegu co má Passata,OII,SII,A6 apod., tak jen slyšim co tam komu svítí za kontrolku, komu kde praskla hlava, jaká klapka kde odešla, co to komu dělá nebo nedělá atd.atd.atd. .....už ne....auto má sloužit mě a né já jemu, to ani omylem. Pár kolegů který už koncern takhle taky vyškolil pořídilo Mazdy,dva mají ten nový model Accorda,Subaru apod. a pějou chválu, takže se k nim taky přidám.....
Už jsem volal do autosalonu Hondy s tim že bych chtěl hned po novém roce 3ks Accorda 2.2i-DTEC 110kw v Executive a jestli by bylo možno auta mít hned.....ty hondy už maji od výbavy comfort vše, tak tam se stejně už nic nepřiplácí,max.nějaké příslušenství, tak jediné jen chytit barvu jakou chci.....Bylo mi řečeno že Honda má celoevropskou síť mezi prodejci, tak mám zítra dopol.přijít a že se určitě v někde max.v Německu na skladě najde to co chci a prakticky druhý týden po té bych je mohl mít doma.

Kdyby ty debilové od VW místo toho že do jednoho modelu můžeš mít na výběr snad 5-6 motorzací, udělali 2-3 a pořádně, aby se jim to nesralo a něco to vydrželo, tak by udělali líp.....tímhle stylem co teď dělaj jen přicházej o lidi.
Dnes už to snad může chválit jen člověk co najede ročně do 10.000km a po 5-6letech to zas vymění, takovej člověk bude jen koncern chválit, ale co já mám kolegy co ročně najedou nejmíň tak 60.000km, tak ten může jen nadávat a rvát si vlasy s těch nemalých výdajů.

Prostě s tim končim, teď prodám ty tři OII 1.8TSI, v létě ty dva SII 1.8TSI, pak až budou postupně odjetý ty 1.9TDI, tak už od VW ty commonraily taky nebudu kupovat....možná až časem, až to pár dobrovolníků odzkouší, ale mezi ty já patřit určitě nebudu.....

Aby mělo auto najeto 250.000km a za sebou výměnu hlavy, řetez.rozvodů, kliku v ***** a ještě aby se odborník divil že mi ještě neodešli vačky...No to ať se na mě nikdo nezlobí, to ať si VW strčí jednoduše do *****!!!!!!!!!!!!!!!!....kdybych byl na auta aspoň nějakej ras, tak neřeknu, ale já se o to starám jak můžu, jezděj na těch autech páni řidiči a né nějaký hovada, auta jezděj převážně dálnice do německa, olej měnim o 10.000km dřív než mám a stejně jde motor do *****...."

[-o< [-o< [-o< těžko soudit, kde je pravda... ale na každém šprochu.... PS: moje ex-Stilo atakuje už 270tkm a pořád motoricky zcela v poho (a to najelo prvních 150 za tři roky a řidič se s ním rozhodně nemazal....). Tak uvidíme, co moje Bravo.... Zatím jezdí v klidu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti