Alfa Romeo 147 (pokec)

Odpovědět
Jenik
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 146
Registrován: 10.11.2012, sob 20:34
Bydliště: Praha 9

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Jenik » 13.2.2013, stř 00:41

U mě na agipu nerozlišeno :D
AR 147 JTDm | 88kW @ 103kW | 2006 | Progression | BOSE | EGR + DPF OFF by Autoscan.cz

www.foliatecshop.cz | www.omp-shop.cz | www.sparco-shop.cz

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od wejwy » 13.2.2013, stř 05:15

Jenik píše:U mě na agipu nerozlišeno :D
Vždycky je to stojan, kterej má jen naftu. Ty co maj malý pistole, tak maj u sebe i benzin. Taky bejvá krajní a je k němu rovný příjezd a odjezd :-)
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

faust54
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 484
Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
Bydliště: Praha, Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od faust54 » 13.2.2013, stř 08:22

Fakt na tom Agipu to neni rozliseno, jezdim na tu samou pumpu tankovat..., coz mi pripomina, ze takhle debilne to ma i Shell na Proseku...
AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V

moninka.dro

Příspěvky: 5
Registrován: 28.10.2010, čtv 21:16

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od moninka.dro » 13.2.2013, stř 09:26

Ahoj, máme problém s alfou.
Poslední dobou se nám stává, že normálně nastartujeme, ujedeme třeba 100m zastavím, vyřadím a čekám, když se chci znovu rozjet po zařazení jedničky auto vůbec nechce jet, otáčky padají dolů a auto se dusí, (pokud je jen mírný kopeček není šance vyjet), když však vyřadíte, motor zní normálně. Tak šlapu na plyn a otáčky lezou nahoru hrozně pomaličku... vůbec nejdou za plynem. Když to vyzkouším víkrát za sebou, jdou otáčky nahoru rychleji a rychleji. Pak zařadím jedničku, opět jdou otáčky nahoru strašně pomalu ale až překroší 2500 jako kdyby se uvolnila ucpaná hadice, auto zavrní a jede normálně. Samozřejmě že motor už je za tu dobu trochu zahřátý.
Když je motor teplý, nedělá to, jen když jedu z práce ( auto stojí 9 hodin) a nebo ráno, když jedeme do práce.
Samozřejmě, že po dobu kdy se snažím vytočit otáčky co to jde, jde z výfuku šílený šedý kouř!!! Po rozjetí už né!

Nevíte co by to mohlo být?? Díky.

Bartaak

Příspěvky: 20
Registrován: 6.1.2013, ned 19:12
Bydliště: Loket

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Bartaak » 13.2.2013, stř 09:27

nejspíš to bylo tim, že to byl zrovna stojan pro náklaďáky, to mě pak taky napadlo, ale tak maj mít stojan jen s naftou na náklaďáky a ne společně s benzínem a všema palivama který nabízí, lopata jsem já že mi to nedošlo, ale stávaj se mi i horší věci :roll:
Alfa 147 1.9 JTDm 110 KW 2005

Lekarnicka
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 357
Registrován: 14.9.2012, pát 14:42
Bydliště: Somewhere on the Earth
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Lekarnicka » 13.2.2013, stř 11:02

Ahoy

má tu někdo zkušenosti s instalací Panelu na Digitální klimatizaci? Já mam v autě http://alfa-romeo-147.autoplaneta.cz/ib ... fj2815.jpg a rád bych tam dal toto http://www.nd.sk/nahradny-diel/nahradne ... -id3123623

Bude to fungovat? Nebude potřeba někdě něco upravit ?

Ps: jedná se o AR 2005 1.6 TS

Děkuji

Princ William
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 526
Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
Bydliště: Plzeň

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Princ William » 13.2.2013, stř 11:25

Tak jako všechno se dá předělat....musíš ale vyměnit kabelovej svazek pod přístrojovkou za svazek pro digi AC. A to je hlavní komplikace, pak se musí vyměnit celá bedna topení. U digi AC je jedna klapka půlená a je tam navíc jeden servomotor. Pak jsou tam umístěný i 4 čidla teploty. A nakonec když to všechno předěláš tak se modli, aby to pobral Body Computer.
A nepíšu vůbec o tom že musí z auta ven přístrojovka a ten rám pod ní...v horším případě i sedačky.
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB

Lekarnicka
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 357
Registrován: 14.9.2012, pát 14:42
Bydliště: Somewhere on the Earth
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Lekarnicka » 13.2.2013, stř 11:33

Princ William píše:Tak jako všechno se dá předělat....musíš ale vyměnit kabelovej svazek pod přístrojovkou za svazek pro digi AC. A to je hlavní komplikace, pak se musí vyměnit celá bedna topení. U digi AC je jedna klapka půlená a je tam navíc jeden servomotor. Pak jsou tam umístěný i 4 čidla teploty. A nakonec když to všechno předěláš tak se modli, aby to pobral Body Computer.
A nepíšu vůbec o tom že musí z auta ven přístrojovka a ten rám pod ní...v horším případě i sedačky.
Bylo mě hned jasný, že to nebude tak jednoduchý ale, že až tak strašny to bude, to jsem nečekal. Děkuju za info :smt023

Ly3ynka
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Registrován: 13.2.2013, stř 16:07
Bydliště: Frenštát p.R

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Ly3ynka » 13.2.2013, stř 16:22

Zdravím, omlouvám se ale podobný topic jsem nikde nenašel, tak píši sem.. Mám Alfu 147 jtd .rv2001, a mám problém s klaksonem, normálně fungoval přes léto.. a jak začla být zima, tak když bylo nad nulou tak fungoval, když pod tak nic.. občasd vydá tenký tón a to je vše.. Chci se zeptat, v čem může být problém, popř. kolik stojí nový klakson?.. Děkuji :)
1: Audi a3 1.8t 110kw
2: Škoda octavia I rv.2004 , 1.6 75kw
Aktuálně :AR 147 rv.2001, 1.9jtd 8v 85kw

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Ladis » 13.2.2013, stř 16:56

moninka.dro píše:Ahoj, máme problém s alfou.
Poslední dobou se nám stává, že normálně nastartujeme, ujedeme třeba 100m zastavím, vyřadím a čekám, když se chci znovu rozjet po zařazení jedničky auto vůbec nechce jet, otáčky padají dolů a auto se dusí, (pokud je jen mírný kopeček není šance vyjet), když však vyřadíte, motor zní normálně. Tak šlapu na plyn a otáčky lezou nahoru hrozně pomaličku... vůbec nejdou za plynem. Když to vyzkouším víkrát za sebou, jdou otáčky nahoru rychleji a rychleji. Pak zařadím jedničku, opět jdou otáčky nahoru strašně pomalu ale až překroší 2500 jako kdyby se uvolnila ucpaná hadice, auto zavrní a jede normálně. Samozřejmě že motor už je za tu dobu trochu zahřátý.
Když je motor teplý, nedělá to, jen když jedu z práce ( auto stojí 9 hodin) a nebo ráno, když jedeme do práce.
Samozřejmě, že po dobu kdy se snažím vytočit otáčky co to jde, jde z výfuku šílený šedý kouř!!! Po rozjetí už né!

Nevíte co by to mohlo být?? Díky.
Bohužel pokud nám neřekneš o jaký motor jde, tak Ti nikdo neporadí. Kdyby to byla nafta,řekl bych, že je EGR seklej v poloze otevřeno. Jinak úplný základ, zajet na diagnostiku.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Ladis » 13.2.2013, stř 17:03

Ly3ynka píše:Zdravím, omlouvám se ale podobný topic jsem nikde nenašel, tak píši sem.. Mám Alfu 147 jtd .rv2001, a mám problém s klaksonem, normálně fungoval přes léto.. a jak začla být zima, tak když bylo nad nulou tak fungoval, když pod tak nic.. občasd vydá tenký tón a to je vše.. Chci se zeptat, v čem může být problém, popř. kolik stojí nový klakson?.. Děkuji :)
Mrknul jsi na kontakty u klaksonu, kdyby byly zaoxidované, tak při větší zimě by se zvětšil odpor a proto by nemusel jít. Jen mě to tak napadlo, že něco podobného mi dělali relátka přepínání lpg, za tepla v poho, pod nulou problém(taky zaoxidovanej kábl).
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

edas
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 630
Registrován: 11.6.2010, pát 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od edas » 13.2.2013, stř 17:17

pro kontrolu a očištění konektorů klaksonů není dokonce nutno sundávat nárazník. Jde to i z mot. prostoru :wink:
159

moninka.dro

Příspěvky: 5
Registrován: 28.10.2010, čtv 21:16

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od moninka.dro » 14.2.2013, čtv 06:42

Bohužel pokud nám neřekneš o jaký motor jde, tak Ti nikdo neporadí. Kdyby to byla nafta,řekl bych, že je EGR seklej v poloze otevřeno. Jinak úplný základ, zajet na diagnostiku.[/quote]



Jedná se o naftu.

Princ William
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 526
Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
Bydliště: Plzeň

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Princ William » 14.2.2013, čtv 08:15

Jaký výkon 85, 88, 103, 110 kW atd? a.vs.s
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB

thif
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 135
Registrován: 2.3.2012, pát 11:32
Bydliště: Uherské hradiště

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od thif » 14.2.2013, čtv 10:34

Zdarec měnil někdo z vás vstřiky? Jestli jo na kolik to vyšlo. A máte někdo zkušenosti s čištěním ultrazvukem?
147 1.9 JTD

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Ladis » 14.2.2013, čtv 10:39

Proč se ptáš, máš s něma problém? Mám najeto přes 200 tis. ,ale zatím se mi zdá, že není důvod se do toho vrtat. Sorry, že jsem Ti neodpověděl, ale jen mě to zajímá.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

rsiky

Příspěvky: 7
Registrován: 6.8.2012, pon 21:23

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od rsiky » 14.2.2013, čtv 13:20

Ahoj, mám dotaz: Mám alfu 147 benzin 1.6 88kw jakmlile je venku zima mám problém s rozížděním auta za studena motor vubec netáhne,auto má problém jet na 1 i na 2jku (motor se musí hodně vytáčet) jakmile zařadim trojku a dostanu se na 3k otáček vše se zdá ok, jakmile ale zastamín na křižovatce auto se znovu nechce jako by se dusilo jakmile překročim hracici těch 3 tisice otáček tak je to ok vše se opakuje cca 20-30 minut jízdy pak problém zmisí uplně postupně jak se auto zahřívá je to lepší a lepší. (Proběhla výměna svíček a kontrola váhy vzduchu)

thif
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 135
Registrován: 2.3.2012, pát 11:32
Bydliště: Uherské hradiště

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od thif » 14.2.2013, čtv 13:26

Já budu mět 170 tisíc. Auto začalo víc kouřit a někdy při rozjíždějí nebo při couvání se začne cele auto třást. Všechny filtry vyměněny. Tak se začínám zajímat kdyby to byly ty vstriky:-\
147 1.9 JTD

Kubíík

Příspěvky: 1
Registrován: 14.2.2013, čtv 14:13

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Kubíík » 14.2.2013, čtv 14:27

Zdravím Alfáci potřeboval bych poradit, určitě se to někde řešilo, ale nevim kde to hledat, potřeboval bych vědět co mam nalít do AR 147 1.6 twinspark 88Kw r.v. 09/2001 za nemrznoucí směs aby mi to nesežralo motor :wink: předem děkuju za rady ....

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Ladis » 14.2.2013, čtv 15:06

thif píše:Já budu mět 170 tisíc. Auto začalo víc kouřit a někdy při rozjíždějí nebo při couvání se začne cele auto třást. Všechny filtry vyměněny. Tak se začínám zajímat kdyby to byly ty vstriky:-\

Hmm, mi si taky lehce pokouřne. Nebude u Tebe spíše problém ve dvouhmotě. Vstřiky by šly velice zhruba zjistit na diagnostice podle korekčních hodnot.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

thif
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 135
Registrován: 2.3.2012, pát 11:32
Bydliště: Uherské hradiště

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od thif » 14.2.2013, čtv 15:37

Hmm, mi si taky lehce pokouřne. Nebude u Tebe spíše problém ve dvouhmotě. Vstřiky by šly velice zhruba zjistit na diagnostice podle korekčních hodnot.[/quote]


No uvidíme hodím ju do servisu ať na to mrknou. Ale tak snad to ta dvou hmota nebude roztřese se to jen někdy když třeba couvám do kopečka a sem tam při rozjezdu. :???:

Jinak sem sem četl ze ta dvou hmota dostává zabrat při brzdění motorem. Je to pravda nebo nějaký kec?
147 1.9 JTD

moninka.dro

Příspěvky: 5
Registrován: 28.10.2010, čtv 21:16

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od moninka.dro » 14.2.2013, čtv 19:44

Princ William píše:Jaký výkon 85, 88, 103, 110 kW atd? a.vs.s

103 kW.....to kolik to má kW na to může mít vliv???
A četla jsem tady že EGR ventil někteří zablindovali, proč?? Není lepší ho vyměnit??

Díky

Princ William
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 526
Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
Bydliště: Plzeň

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Princ William » 14.2.2013, čtv 20:17

moninka.dro píše: A četla jsem tady že EGR ventil někteří zablindovali, proč?? Není lepší ho vyměnit??
No pokud by jsi ho měla dělat minimálně jednou ročně (výměnu), taky by jsi hledala levnější řešení.
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB

moninka.dro

Příspěvky: 5
Registrován: 28.10.2010, čtv 21:16

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od moninka.dro » 14.2.2013, čtv 20:23

Princ William píše:
moninka.dro píše: A četla jsem tady že EGR ventil někteří zablindovali, proč?? Není lepší ho vyměnit??
No pokud by jsi ho měla dělat minimálně jednou ročně (výměnu), taky by jsi hledala levnější řešení.


A proč zablindovat??? Tak proč ho tam budu mít, když ho vlasně nebudu používat?
Jako nemůže se tomu motoru zablindováním nic stát?

Princ William
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 526
Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
Bydliště: Plzeň

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Princ William » 14.2.2013, čtv 20:27

Otázka asi na ty co to maj zaslepený....
Já zatím s EGR problém nemám.
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB

Odpovědět

Zpět na „147“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host