
Zadírání motorů TS 16V
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
moc hezký 

- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Zajímalo by mě co se stane, když ve 200km v hodině zadřeš motor. Auto přestane jet, ojnice, nebo vačka prorazí haupnu anebo to vůbec nepostřehnu a auto prostě jen přestane jet?
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Zadírání motorů TS 16V
to byl můj další dotaz ale nechtěl jsem to pitvat, takže když tě to zajímá:
1. proražený motor a olej se vyvalí mimo jiné na výfuk, čili kouřový efekt jako když "exploduje" motor formuli - prostě naráz bílý oblak jak prase
2. motor nejde, takže nefunguje posilovač řízení a brzd, ve 200kmh asi opravdu zážitek. Kámoš říkal že docela veselé (představa že se to stane zrovna v situaci kdy ti to tam někdo pošle nebo je naopak někdo poblíž za tebou je dost bídná....).
1. proražený motor a olej se vyvalí mimo jiné na výfuk, čili kouřový efekt jako když "exploduje" motor formuli - prostě naráz bílý oblak jak prase
2. motor nejde, takže nefunguje posilovač řízení a brzd, ve 200kmh asi opravdu zážitek. Kámoš říkal že docela veselé (představa že se to stane zrovna v situaci kdy ti to tam někdo pošle nebo je naopak někdo poblíž za tebou je dost bídná....).
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Začne to šíleně mlátit, motor ztratí výkon a když šofer nesníží otáčky, tak jde ojnice ven.
- Lubka
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.11.2009, úte 15:48
- Bydliště: Dobruška, Bačetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Není to tak docela pravda. Člověk co mi tuhle variantu říkal tak dělá Alfy a Italy vůbec celej život a pár Twin Sparků už mu rukama prošlo navíc měl tenkrát novou 155ku dneska jí po něm má jeho manželka a to auto má najeto 350 000 kiláků je to 2.0 16V Twin Spark a variátor je tam původní a ani si necvakne. A jezdí se tam celou dobu plná syntetika tak jak je to potom možný?Kůrkyn píše:Zapomeň na to, že variátor cvaká díky tomu, že tam byl 20K olej. Variátor má prostě svojí životnost, a je to buřt, co je tam za olej.
BMW E34 525TDS Touring, Volvo FH12 420, MB Actros
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Obrovská porce štěstí?
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- Lubka
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.11.2009, úte 15:48
- Bydliště: Dobruška, Bačetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
To nikdo neví ale možnosti jsou dvě: 1) ojediněle povedný kousek auta a nebo 2) že s motorem je zacházeno pořád velmi šetrně celých 13 nebo kolik let se točí za studena do 2000 otáček a nedostává certle. Takže těžko říct ale já budu mít najeto zachvíli 200 000 a motor je taky cajk akorát ten variátor si cvakne ale když do jara vydrží tak dám hned na jaře novej origo od Alfy a pak by to měla bejt opera pro uši. Jinak když jsem Alfu dovezl tak jak přes rok stála tak než jsem ji rozjezdil tak si taky motor sem tam cvaknul. Ale první výměna oleje byla dělaná po 4000 km aby se motor pěkně vypláchnul a od tý doby po dvou měsících šetrného zacházení je motoricky super.Sgt. píše:Obrovská porce štěstí?


BMW E34 525TDS Touring, Volvo FH12 420, MB Actros
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Takže další motor KO tentokrát 1,8 TS, po domácí GO. Takže asi bude chyba v té GO http://www.fiatbravaklub.com/fiat/disku ... &id=470380
co si o tom myslíte?
co si o tom myslíte?
Re: Zadírání motorů TS 16V
cooper.mb : Nechci to tady opakovat pořád dokola, ale klíčem k posouzení citlivosti
konstrukce je "pístovka"-čili rychlost pohybu pístu. Motory s malou písovkou 14-17 jsou bez problémů a celkem nenáročný na olej./VW,Skoda atd provozovaný ve středních otáčkách/ Tam se ještě paradoxně vejdou i nízkozdvihový T.S. charakteristický je to pro 1.4..T.S s výrazně podčtvercovým vrtáním
Při zvyšování objemu cestou vyššího zdvihu dochází k podstatnému rozdílu v dynamice konstrukce, jsou tam úplně jiný námahy na materiálu, vzor tohohle je třeba 2.0 T.S,
kterej má v podstatě vrtání Delty HF-I./A to byl motor s úplně jinou charakteristikou provozu/. pokud motor s pístovkou 22 /T.S. 2.0- a to je hranice pro namáhané sportovní konstrukce/ jede na oleji, kterej to už z principu nemůže umazat,
je vymalováno. Proto platí u T.S. to samý jako u sportovních motorů--OHŘÁT před jízdou,
a nedávat tomu "čočku" na neprohřátým byť kvalitním oleji..Rozhodně by tomu motoru slušel teploměr oleje a tlakoměr + chladič když to dostává zabrat..
Syntetickej olej není u 2.0 T.S. vůbec umění přehřát..,proto jsou výhodný báze s podstatnou esterovou složkou, ty mažou kvalitně i za vysokých teplot-viz 10W-60 Agip,Selenia...
Pokud koupím motor T.S. ale v podstatě jakoukoli Alfu a neznám historii provozu a reálnou olejovou náplň na který to běhalo--1.krok odkalit, pak pořádnej ester olej Selenia,Agip,Mobil
atd --žádnej HC Castrol a pak ještě se tomu dá trochu pomoct ale o tom vlákno na GTV.cz
Tady nechci kontroverzí téma dodatečnejch aditiv otevírat..
Pokud si je výrobce námahy na motoru vědom a předepisuje specifickou olejovou náplň
s přiměřenou aditivací, měl by to uživatel zásadně dodržet...
konstrukce je "pístovka"-čili rychlost pohybu pístu. Motory s malou písovkou 14-17 jsou bez problémů a celkem nenáročný na olej./VW,Skoda atd provozovaný ve středních otáčkách/ Tam se ještě paradoxně vejdou i nízkozdvihový T.S. charakteristický je to pro 1.4..T.S s výrazně podčtvercovým vrtáním
Při zvyšování objemu cestou vyššího zdvihu dochází k podstatnému rozdílu v dynamice konstrukce, jsou tam úplně jiný námahy na materiálu, vzor tohohle je třeba 2.0 T.S,
kterej má v podstatě vrtání Delty HF-I./A to byl motor s úplně jinou charakteristikou provozu/. pokud motor s pístovkou 22 /T.S. 2.0- a to je hranice pro namáhané sportovní konstrukce/ jede na oleji, kterej to už z principu nemůže umazat,
je vymalováno. Proto platí u T.S. to samý jako u sportovních motorů--OHŘÁT před jízdou,
a nedávat tomu "čočku" na neprohřátým byť kvalitním oleji..Rozhodně by tomu motoru slušel teploměr oleje a tlakoměr + chladič když to dostává zabrat..
Syntetickej olej není u 2.0 T.S. vůbec umění přehřát..,proto jsou výhodný báze s podstatnou esterovou složkou, ty mažou kvalitně i za vysokých teplot-viz 10W-60 Agip,Selenia...
Pokud koupím motor T.S. ale v podstatě jakoukoli Alfu a neznám historii provozu a reálnou olejovou náplň na který to běhalo--1.krok odkalit, pak pořádnej ester olej Selenia,Agip,Mobil
atd --žádnej HC Castrol a pak ještě se tomu dá trochu pomoct ale o tom vlákno na GTV.cz
Tady nechci kontroverzí téma dodatečnejch aditiv otevírat..
Pokud si je výrobce námahy na motoru vědom a předepisuje specifickou olejovou náplň
s přiměřenou aditivací, měl by to uživatel zásadně dodržet...
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 29.11.2009, ned 13:49, celkem upraveno 1 x.
- Lubka
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.11.2009, úte 15:48
- Bydliště: Dobruška, Bačetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Tohle je dobře napsáno ve všem s tebou souhlasím a já to taky jinak nedělám.
BMW E34 525TDS Touring, Volvo FH12 420, MB Actros
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Jo to je jasný. Já to všechno vím. Však už jsem to taky od tebe četl
Já jen jsem chtěl poukázat na další mrtvej motor.Schválně tam zkusím napsat na jakym oleji to zadřel. Ale spíš bude špatně udělaná GO. Toť můj názor

Re: Zadírání motorů TS 16V
Jj- no chci jen opakovaně zdůrazňovat tu pístovku jako hlavní hrubé kriterium předpokládaný námahy--sportovní konstrukce mají třeba 27 , ale o jakých je to potom materiálových požadavcích a reálné životnosti v provozu--matroš-váha pístů a typ ojnic už je u těch konstrukcí dost zásadní věc...tyhle motory už se nehodí pro stálej provoz ...
olej-neolej..
olej-neolej..
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Prej tam byl nalitej asi nějakej olej od Castrolu ale přesně nevím. ( v té 1,8)
Re: Zadírání motorů TS 16V
K té podomácku udělané GO - tatínek mi vždycky říkal, když tomu nerozumíš, tak se do toho nes.r 

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- Lubka
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.11.2009, úte 15:48
- Bydliště: Dobruška, Bačetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
To je průser navíc Castrol jako takovej nemá svůj olej. Firma Castrol vždy zkoupí olej od firmy BP-British Petrol ( vím od člověka kterej oleje prodává a kupuje je v sudech zapečetěný z Hamburku ). Složení Castrolu je prý absolutně stejné s BP akorát že Castrol je značka pro někoho takže litr BP 10W-40 vyjde se slevou na nějakých 200 Kč. Cenu u Castrolu nevím ale já bych si to do Alfy v životě nedal. Jednou tam má bejt Selénia a taliáni vědí proč tam má bejt.cooper.mb píše:Prej tam byl nalitej asi nějakej olej od Castrolu ale přesně nevím. ( v té 1,8)
Pak je druh lidí že si tam daj co je napadne viděl jsem Q8 nebo u někoho taky Likvidátora Molů a pak se divěj že jim to zamlátí v lepším případě to jsou jen šály v horším celej spodek a ten motor už pak není nikdy to co bylo. A majitel chodí a nadává do Italskej sráčů přitom to tak vůbec není. Ale to už se tady řešilo tolikrát že to nemá cenu:D

BMW E34 525TDS Touring, Volvo FH12 420, MB Actros
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Zadírání motorů TS 16V
Chyba může být v té generálce, ale i v samotném uživateli. Pokud tomu dávali čočku už od opravy a ještě ke všemu za studena (což u lidí na srazech FBK je bohužel vidět docela často) tak to ten motor prostěě vydržet nemusí.cooper.mb píše:Takže další motor KO tentokrát 1,8 TS, po domácí GO. Takže asi bude chyba v té GO http://www.fiatbravaklub.com/fiat/disku ... &id=470380
co si o tom myslíte?
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Vylítaný 156 začínaj být v kurzu, budu si muset taky asi časem něco pořídit na šroubování 

Re: Zadírání motorů TS 16V
Je zvláštní, že při těch dlouhejch válcích 2.0 T.S nikdy nevznikla přeplňovaná verze,
která by při výhodnějších poměrech výkon/otáčky nenutila provozovat relativně těžké Alfy posledních let v horním otáčkovém poli pro udržení dynamiky sportovního charakteru.
Při 0,4 tlaku by musel 2.0 T.S mít 200 koní hravě, a reálné otáčkové pole by bylo do 5,5...
Jiný materiály na kluznejch ložiscích, jiný písty a ojnice a musí to jít...
JendaV6 dával na starou stránku gtv.cz před pádem článek o dlouhodobě provozovaným 2.0 T.S právě s těmahle parametrama, dokonce bez dramatický úpravy softu a
myslím dokonce bez změny komp.poměru, jen na benzín 100oct.Stavba svépomocí..
Myslím, že dynamice konstrukce tohle bude chutnat víc, než to točení dlouhoválcovýho agregátu do omezovače přes 7t..aby těžká Alfa "v důležitých chvílích
"trochu odpovídala obrazu očekávaného sportovního chování..
.
která by při výhodnějších poměrech výkon/otáčky nenutila provozovat relativně těžké Alfy posledních let v horním otáčkovém poli pro udržení dynamiky sportovního charakteru.
Při 0,4 tlaku by musel 2.0 T.S mít 200 koní hravě, a reálné otáčkové pole by bylo do 5,5...
Jiný materiály na kluznejch ložiscích, jiný písty a ojnice a musí to jít...
JendaV6 dával na starou stránku gtv.cz před pádem článek o dlouhodobě provozovaným 2.0 T.S právě s těmahle parametrama, dokonce bez dramatický úpravy softu a
myslím dokonce bez změny komp.poměru, jen na benzín 100oct.Stavba svépomocí..
Myslím, že dynamice konstrukce tohle bude chutnat víc, než to točení dlouhoválcovýho agregátu do omezovače přes 7t..aby těžká Alfa "v důležitých chvílích


.
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Jo s turbem by to nemuselo být špatný:) To bys mohl Kurkyne postavit co ty na to. Pak bys byl taková česká autodelta 

Re: Zadírání motorů TS 16V
Kdyby si dal někdo práci, to by byl opravdu mazec.. no já mám doma teď aktuálně T.S. jen 1.4 a to se nevyplatí ..
Re: Zadírání motorů TS 16V
Kamarád má 147 1.6TS cca120hp a žralo mu to trochu víc olej, tak to dal do Imofy, kde to rozhodili a že prej vylágroš, hlava i spodek v prdeli.. Tak mu sehnali jinej motor, prý po GO, potom co mu to tam namontovali zistili, že nemá tlak na třetim válci, takže ven a znova.. Nakonec sem s nim byl v Imofě pro hotový auto a málem se posr.l když mu žekli cenu 52.000,- Po třech dnech zistil, že mu z toho teče olej, takže zpět do Imofy na reklamaci kde zistili prasklou vanu, prej si jí někde prorazil a na reklamaci nemá nárok.. takže zavaření 700,- a s prací 6.500,- Výsledek po 14 dnech ježdění, kdy to šetřil a točil max 3000rpm aby to zajem je ten, že mu to každejch 300km sežere 1l oleje.. Chtěl sem tim ilustrovat práci origo servisu a možná i důvod proč je tolik T.S.ek vysranejch.. Každopádně Imofa už nikdy.. 

156 SW 2,4JTD 103kW nero
Re: Zadírání motorů TS 16V
Vylágrovaný TS a konkrétně 2.0 není o oleji... A tvrďte si tady co chcete... Hlavním faktorem je spojnice mezi sedačkou, volantem a pedály...
... a oblíbenost kupovat 10 a více let starý, vylágrovaný AR z Německa a Nizozemí se zaručenými 130 tis. km a vlastnictvím postarší paní, která s AR jezdila na nákupy...
Celá tahle "kauza" o těchle motorech v ČR pozbývá na objektivitě... Jelikož v drtivé většině chybí objektivní popsání skutečností v době rozpadu motoru (skutečné stáří, skutečné kilometry, skutečná aktuální rychlost, stav oleje, olej, vlastník/ci, atd.)...
Sám mám 2.0 TS z roku 3/2000. V současnosti je na něm 264 tis. km a motor šlape jak hodinky. Tlaky ve válcích jsou téměř jako u nového motoru (moje pojednání o tom si tu někde najděte)... A teď ty potřebné "skutečnosti": jsem první majitel (a jediný), jezdím přiměřeně schopnostem vozu, olej je (hodně kilometrů) CASTROL 10W40, občas byl i Selenie 10W60, měněn po předepsaných 20 tis. km (od 250 tis. km preventivně každých 10 tis. km), do zahřátí motoru jezdím max. do 3 tis. ot/min, potom jak se mi zlíbí...
A teď se můžeme dohadovat o nespolehlivých motorech
... a oblíbenost kupovat 10 a více let starý, vylágrovaný AR z Německa a Nizozemí se zaručenými 130 tis. km a vlastnictvím postarší paní, která s AR jezdila na nákupy...
Celá tahle "kauza" o těchle motorech v ČR pozbývá na objektivitě... Jelikož v drtivé většině chybí objektivní popsání skutečností v době rozpadu motoru (skutečné stáří, skutečné kilometry, skutečná aktuální rychlost, stav oleje, olej, vlastník/ci, atd.)...
Sám mám 2.0 TS z roku 3/2000. V současnosti je na něm 264 tis. km a motor šlape jak hodinky. Tlaky ve válcích jsou téměř jako u nového motoru (moje pojednání o tom si tu někde najděte)... A teď ty potřebné "skutečnosti": jsem první majitel (a jediný), jezdím přiměřeně schopnostem vozu, olej je (hodně kilometrů) CASTROL 10W40, občas byl i Selenie 10W60, měněn po předepsaných 20 tis. km (od 250 tis. km preventivně každých 10 tis. km), do zahřátí motoru jezdím max. do 3 tis. ot/min, potom jak se mi zlíbí...
A teď se můžeme dohadovat o nespolehlivých motorech

Alfa Stelvio 2.0 Veloce '21
Alfa 147 GTA '05 by Autodelta
Alfa 159 SW 2.4 JTDm '07 pseudo Ti
ex Alfa GT 1.9 JTD '05
ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed '01
ex Alfa 156 2.0 TS '00
ex Mazda 323f 1.9 GT '94
a další Alfa Giulietta 1.6 JTDm '12 v rodině
Alfa 147 GTA '05 by Autodelta
Alfa 159 SW 2.4 JTDm '07 pseudo Ti
ex Alfa GT 1.9 JTD '05
ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed '01
ex Alfa 156 2.0 TS '00
ex Mazda 323f 1.9 GT '94
a další Alfa Giulietta 1.6 JTDm '12 v rodině
Re: Zadírání motorů TS 16V
Pamatuju na fóru http://www.auto.cz kluka kterej se 156 2.0 TS (auto od novýho, najeto tuším okolo 50tkm) jel z Bratislavy do Prahy a zpátky. Doma po příjezdu zjistil, že je suchá měrka. Všichni mu tam tehdá psali ať nechá ten spodek zkontrolovat, případně udělat dokud je čas. To považoval za zbytečný, ale po pár dnech se začal shánět po turbo kitu do svýho motoru... [-o<
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Zadírání motorů TS 16V
Svatá to pravdaTazdevil píše:Hlavním faktorem je spojnice mezi sedačkou, volantem a pedály...
Tento faktor bývá dosti často hlavní příčinou značné části problémů v autě....

JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti