VM motori (pokec....)

Odpovědět
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 27.6.2012, stř 09:28

jinak problém zřejmě nebude v turbu, ale asi v odtokové trubce, která je dělaná nové, ale má zřejmě malý průměr

jestli je to pravda (což zjistí na stolici po připojení na origo trubky a turbo nepoteče) tak mě tato zkušenost vyjde na 4 000kč :)

a to se vyplatí

fuj tuning začínám nenávidě diesly s turbem


jak je řešeno odtokové potrubí třeba u 156ky??
tuším, že tatík na 405TD měl od turba trubku a na ní SK páskou chycenou hadici
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 27.6.2012, stř 09:35

a proto si chci dat kamna dokupy a mit je na kazdodeni jezdeni a blbnout jen s benzinovou V6kou, kterou jeste nemam :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 27.6.2012, stř 13:36

a ještě tomu pomohlo odvětrávání z motoru napojedné do atmosféry a né nucené odvětrávání

To michal:

já to chcu taky tak, jenže přesedlat z 200Hp na 100HP je dost velký skok, ale když ty kmna budou mě 170hp, tak to nebude tak hrozné :)

ale začínám na dovolenou pomalu rychtovat schnilou Opel corsu 1,5D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Kůrkyn » 28.6.2012, čtv 08:13

např. 156 má nerezovou trubku od turba do bloku, průměr cca 10 mm. Na starších je gumová hadička cca stejného průměru.

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od yan.ko » 28.6.2012, čtv 09:26

Jo, vypada to takhle nejak. Odtokova trubka musi mit samozrejme do vany spad.
slausky.jpg
Alfa Romeo Perfection

Simmy
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 181
Registrován: 31.7.2008, čtv 13:20

Re: VM motori

Příspěvek od Simmy » 29.6.2012, pát 21:27

jestli to nějak pomůže, tak takto to má Croma

Obrázek
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 16.7.2012, pon 20:41

vyřešeno

origo trubka na toto turbo od 1700kč :)

koupil jsme trubku i těsnění (když už sem tam dával i to mezi svody a turbo) z Ávie

trubka stále tuším 100kč a těsnění 4Kč :D

trubku jsme zařízl a na ní napasoval hadici, kde sem nechal zalisovat závitový konec z origo hadice z turba 2,4, takže průměr se již nezužuje, ba naopak

samozřejmě než sem tu hadici vyměřil (ohebnost, tlouštka, atp) tak sem zase vyhodil pěkných pár stovek

z toho plyne, že tuning je na ho...o- docela už lituji, že sem nenechal repasovat origo turbo z 2,4ky, která má hřídelku 2x tlustčí než to z A6ky :shock:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 16.7.2012, pon 20:55

malé lego technik pro začátečníky:
1.JPG
DSC02557.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG
8.JPG
9.JPG
10.JPG
11.JPG
12.JPG
13.JPG
14.JPG
15.JPG
16.JPG
17.JPG
18.JPG
19.JPG
20.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 16.7.2012, pon 20:57

DSC02599.JPG
DSC02600.JPG
DSC02601.JPG
DSC02602.JPG
DSC02604.JPG
DSC02614.JPG
DSC02629.JPG
21.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 30.8.2012, čtv 20:45

takže jsem vyhodil z Číňanového motoru setrvačník a poprvé se podíval do nitra motoru, a dostal jsem se i na vložku posledního válce a tak sporadicky jsem se pokoušel měřit průměr pomocí tenkého drátku a vyšlo mi nějakých 92 mm, takže to vypadá, že motor je doopravdy 2.4 TD. takže se možná na ten můj původní vyprdnu a zůstane tam už tento. :)

přetěsním jak zadek, tak i vanu a na hlavy se pak časem také někdy dostane. Jen co s turbem. nechat tam to malé z 2.0 TD nebo zrepasovat z 2.4 TD a nebo tam napasovat VNT 20ku?.. tot otazka.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 30.8.2012, čtv 21:04

hele je s ním neskutečné sraní

když jsou koupil zrepasované VNT20, tak sem už měl sto chutí s tím seknout

ty by s měl jednoduší to, že sem vše vymyslel

osobně ti radím dej tam zrepasované z 2,4, to je daleko robusnější než ten malej hajzl z audy i když je na 180HP


dneska sem vyšrouboval origo "šneka" pro nastavováno dorazu lopatek, protže se to strašně hřálo a tlak rostl už od cca 1650ot, což samozřejmě rychle přidávalo naftu a protže sem neměl seřízený max tlak, tak mám zadek auta na černo :)
dal jsme tam vyzkoušený z původního turba, který mám nastavený na spotřebu, přidal jsem trochu tlak a už dto zase jede

jen mě bylo divné, že si to nechce hrábnout i na trojku, ale pak sem si vzpoměl, že vezu dva pytle pšenice v kufru :wink:
Přílohy
DSC02664.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori The End ?

Příspěvek od Milano75 » 23.9.2012, ned 20:31

z leva: 1,2,3,4

+ ještě švihlá hlava, jinak by tak tslutá hadice od vody nepraskla, bojím se změřit komprese a sundat hlavy :???:
DSC02764.JPG
DSC02768.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori The End ?

Příspěvek od A.J.Michal » 4.11.2012, ned 10:42

otazka: jakou znacku oleje 10W40?
pred 28 lety se tap nalival Agip ( kufrovy stitek ) .....

uz 6 let tam nalivam neznamy shell olej a zatim to jezdi, ale nyni chci tomu druhemu doprat neco poradneho, rozmyslim se nad Mobilem ( lije se do BMW) Selenii a nebo tim Agipem :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori The End ?

Příspěvek od Milano75 » 4.11.2012, ned 12:11

nejni to jedno?? stejně je to všechno jeden olej:)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori The End ?

Příspěvek od Milano75 » 1.12.2012, sob 17:41

tak sem rozkuchal motor

sundal jsem hlavy a zjistil jsme, že ty dvě svíčky co se roztavily jsou namatlané krom pístu a hlavy ještě na stěně válce :(

3 hlavy jsou od oleje, takže budou prasklé a oprava bude asi nákladná...

vyndám ty dva písty a uvidím podle ložisek jestli do toho investovat :???:
Přílohy
DSC02844.JPG
DSC02845.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori The End ?

Příspěvek od A.J.Michal » 2.12.2012, ned 08:51

tak to je masakr :shock:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: VM motori The End ?

Příspěvek od HonzaR » 2.12.2012, ned 22:31

no jo no, "naprat to" bez vstřiku vody--viz sousední vlákno, je k destrukci vždycky jen kousek..
:-(

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori The End ?

Příspěvek od Milano75 » 4.12.2012, úte 21:21

takže dneska sem jen tak kouknul na hlavy, ještě potmě a ssvítil sem si s mobilem a našel sem nemilou věc...

viz foto

takhle vypadají dvě hlavy

zdravá
DSC02853.JPG
špatná
DSC02854.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori The End ?

Příspěvek od A.J.Michal » 4.12.2012, úte 21:30

trochu vetsi dira :-D a trosicku prismahlaaaa
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori The End ?

Příspěvek od Milano75 » 4.12.2012, úte 21:44

no asi tam byly větší teploty

půl hodiny po destrukci motoru sem si ještě spálil prst o olej v turbu, když sem se díval na lopatky :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori The End ?

Příspěvek od A.J.Michal » 4.12.2012, úte 21:55

tyto problemy by mohlo resit to rozprasovani vody a metanolu :) porizovaci cena cca 6 000 by si myslim tomu motoru hodne pomohlo
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori The End ?

Příspěvek od Milano75 » 4.12.2012, úte 22:00

no jo, za 6tis. mám JTD motor :)

edit: a za 20 celou 156ku JTD

navíc jestli rozpočet přesáhne 10k tak 2,5 už neopravuju
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori The End ?

Příspěvek od yan.ko » 4.12.2012, úte 22:09

6t je dobra cena toho AEM systemu z druhe ruky. Origo 5ti galonovy stoji 527 USD, mensi 1 galonovy 422 USD

http://www.aemelectronics.com/5-gallon- ... on-kit-692
http://www.aemelectronics.com/1-gallon- ... on-kit-691
Alfa Romeo Perfection

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori The End ?

Příspěvek od Milano75 » 4.12.2012, úte 22:13

tak nádobka je to nejmenší co bych řešil :)

použil bych nádobku na ostřikovače před předním kolem cca 5-7 litrů nápln

spíš jde o to jestli motor bude někdy v chodu, znovu ho takhle trápit :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori The End ?

Příspěvek od yan.ko » 4.12.2012, úte 22:15

Rozdil neni jen v te nadobce ale ve velikosti pribalenych trysek, pouzitem kontroleru a myslim ze i pumpe.
Alfa Romeo Perfection

Odpovědět

Zpět na „VM Motori (2.0 TD, 2.4 TD a 2.5 TDS)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host