Olej a olejovy filtr

Odpovědět
swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od swoop01 » 5.11.2012, pon 09:53

>kejzi1: Spis nez ten zavit - pujde do haje vyrazeny imbus v tom sroubu... Zkuste to trochu poklepat (ne prorazit!) a pouzit poradny naradi. (Poradny myslim kvalitni:) a kvalitni myslim pevny a ne sracku z mekke ocely).
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2281
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od mcernoch » 5.11.2012, pon 10:44

swoop01 píše:>kejzi1: Spis nez ten zavit - pujde do haje vyrazeny imbus v tom sroubu... Zkuste to trochu poklepat (ne prorazit!) a pouzit poradny naradi. (Poradny myslim kvalitni:) a kvalitni myslim pevny a ne sracku z mekke ocely).
Já jsem měl na 156 strženej závit a oprava proběhla bez sundání vany.
Díra se převrtala na větší a použil se šroub s jemným stoupáním s WV brouku.
Potom už jen novou měděnou podložku a vše bylo hotovo.

No a jak mě byl ten koncern užitečnej arvsvw
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

kejzi1
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 1.10.2011, sob 17:26
Bydliště: Jihlava

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od kejzi1 » 5.11.2012, pon 16:53

xjohny: Nemám rád odsávání oleje vrchem a pokud to doteď tak bylo dělaný,tak radši ať se to vypustí tak jak má.A hlavně si jinak olej dělám sám,takže do budoucna to chci mít funkční
swoop: Bude se to poklepávat i nahřívat,tak uvidíme jak to dopadne.Každopádně myslím že kluci z autoscanu nemají žádný blbý nářadí a ráčna to nepřežila.Uvidíme jak se s tím popere kámoš mechanik
mcernoch: No to bych měl asi strach jestli tam nezůstanou piliny a zase kdyby šla vana dolů tak se přetěsní,i když to tam jen jakoby vlhne
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od cendler » 5.11.2012, pon 17:18

Ještě jsem taky neměl myslím problém povolit výpušťák a je pravda, že někde šly faaakt blbě, ale když je opravdu na to správné nářadí, tak bez problému, myslím, že si stím kamarád poradí ;-)
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

kejzi1
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 1.10.2011, sob 17:26
Bydliště: Jihlava

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od kejzi1 » 5.11.2012, pon 17:38

jojo on taky říkal ať nemaluju čerta na zeď :-D Zítra ve 14 hodin se ukáže :-D
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999

kejzi1
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 1.10.2011, sob 17:26
Bydliště: Jihlava

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od kejzi1 » 21.11.2012, stř 07:40

Tak nakonec až na podruhé povoleno,protože poprvé jsme zjistili že prostě hrany už to neudrží,tak jsem objednal nový šroub a těsnění asi za 300kč ve Fiatu a vrhli jsme se na to.Po navaření 22-ky matky šroub pustil,ale držel teda fest.Lomcoval za to pěkně než se nechal ukecat :-)

Pak další věc bylo povolit filtr,má tam 2 kufry těch nástavců na olejové filtry a ani jedna hlava nepasovala na můj filtr :D
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999

HKou
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 140
Registrován: 17.4.2012, úte 11:28

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od HKou » 22.11.2012, čtv 12:20

Envel píše:... olej naopak předepíšou WR 5W-40 i přesto, že není vůbec určený pro DPF motory (nesplňuje ACEA C) a potom si toho při faceliftu někdo asi mezi kafíčkem a cigárkem všimne, tak šup "změníme to na WR P.E. 5W-30".
Ciao,
tak jsem se projel k první výměně oleje (12 000 za 6 týdnů) a mám z toho podobný pocit. Ve FIATu si všimli, že doporučovaná Selenia 5W40 není vhodná pro DPF (je to ACEA A3/B4-04) a upravili to na olej ACEA C2, ale jediná Selenia je zase jenom 5W30. Radši bych zůstal u 5W40, ale žádná Selenia 5W40 ACEA C2 není, takže bych se radši poohlédnul po něčem jiném, nejlépe 5W40, co splňuje ACEA C3-2010:

http://www.lubrizol.com/EngineOilAdditi ... fault.html

Např. Motul 8100 X-clean 5W-40 ACEA C3

Což?
159 3.2 Q4
ex: 159 SW 2.4 Q4

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2281
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od mcernoch » 22.11.2012, čtv 13:14

Dej tam co tam patří a nemusíš nic řešit a ztrácet čas.
Já tam mám 5W30 a naprostá spokojenost.
Příště leju opět to stejný.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od cendler » 22.11.2012, čtv 20:55

HKou píše:
Envel píše:... olej naopak předepíšou WR 5W-40 i přesto, že není vůbec určený pro DPF motory (nesplňuje ACEA C) a potom si toho při faceliftu někdo asi mezi kafíčkem a cigárkem všimne, tak šup "změníme to na WR P.E. 5W-30".
Ciao,
tak jsem se projel k první výměně oleje (12 000 za 6 týdnů) a mám z toho podobný pocit. Ve FIATu si všimli, že doporučovaná Selenia 5W40 není vhodná pro DPF (je to ACEA A3/B4-04) a upravili to na olej ACEA C2, ale jediná Selenia je zase jenom 5W30. Radši bych zůstal u 5W40, ale žádná Selenia 5W40 ACEA C2 není, takže bych se radši poohlédnul po něčem jiném, nejlépe 5W40, co splňuje ACEA C3-2010:

http://www.lubrizol.com/EngineOilAdditi ... fault.html

Např. Motul 8100 X-clean 5W-40 ACEA C3

Což?
Lej tam 5W-30, nebo odstraň DPF a lej si tam levnějí 5W-40, co na to chceš jiného napsat.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

HKou
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 140
Registrován: 17.4.2012, úte 11:28

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od HKou » 22.11.2012, čtv 22:24

Nejde mi zase tak moc o úsporu při výměně oleje (vzhledem k ceně proježděného paliva), ale snažím se přijít na to, jak souvisí viskozita oleje s DPF (imho ne). Obecně 5W40 by něl ochránit motor lépe než 5W30, který bude mít zase za následek nižší spotřebu paliva.

V manuálu je Selenia WR 5W40, která se do motoru s DPF imho vůbec nehodí. Je potřeba olej s nízkým obsahem síry a fosforu (ACEA C). No a protože jedinej olej Selenia, kterej to splňuje, je jen 5W30, tak FIAT doporučuje ten.

Uznávám, že to moc řeším :)
159 3.2 Q4
ex: 159 SW 2.4 Q4

HonzaT
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 228
Registrován: 28.3.2011, pon 23:35
Bydliště: Jižní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od HonzaT » 23.11.2012, pát 00:26

30 nebo 40.. Stále to nemění nic na tom, že má Alfinka špunt v prdelce.. Nechci tu teď rozdávat rozumy, ale pokud si to správně pamatuji (případně mě opravte), tak 5W30 je nějakej ten long life, co je manuálem doporučován/předepsán pro jtdčka 2.generace (tj. dvoulitry - 103 a 125kw), který mají dpfko za hlavním katem - třeba bude rozdíl konkr. v tom. Ale nemyslím si, že bys něco zkazil klasickou WR 5W40..hlavně, že je to Selenia. Ale mnohem lepší službu tomu autu prokážeš, když mu protáhneš plíce.. :supz:
Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.2JTDm 170kw (154kw), MY19, Rosso
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio

AND1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 462
Registrován: 14.5.2011, sob 15:16
Bydliště: Kyjov, Brno

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od AND1 » 23.11.2012, pát 08:29

Já jsem dávál 5w40 i s DPF a žádný problém. Když jsme filtr s cendlerem vytahovali, tak po náhlednutí dovnitř byl apsolutně neporušený a vypadal téměř jako nový. Už kvůli turbu bych tam lil ten 5w40, ale každého věc a názor.
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1630
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od sunic » 23.11.2012, pát 10:42

Ja zatim DPF mam a na 5W40 jezdim uz 140tkm a vse funguje tak jak ma.. ale jezdim dalky, takze pri nejakejch cukackach by to treba vliv mit mohlo, ale to jen hadam.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

jardajr
Uživatelský avatar

Příspěvky: 43
Registrován: 22.10.2012, pon 19:51
Bydliště: Přerov

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od jardajr » 23.11.2012, pát 12:18

Také tam 5W-40 a DPF jde až v sobotu papapa ... :wink:
Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 JTD Q-Tronic 147kW.
DPF Off, EGR Off, SWIRL Off. Bejvalo. Nyní Porsche Cayenne :)

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od Envel » 23.11.2012, pát 12:23

Já bych řekl, že z tohoto olejového přešlapu Italských inženýrů si lze vzít pouze jedno ponaučení:
Už nikdy nedat na marketingová doporučení - jsou zavádějící, klamavé a někdy dokonce chybné(do pračky taky nevalím Kalgon).
Je hromada olejů, které vyhovují našim motorům stejně nebo lépe jak Selenia a je jedno zda s DPF nebo bez DPF. Každý, kdo má všech 5 pohromadě, si udělá závěr sám a tím se nechci nijak dotknout těch, co Selenii používají, ti taky nědělají chybu.
Jen by mě zajímalo, jak by dopadl soud v případě, že by Alfu žaloval někdo, komu odejde DPF poté, co tam dlouhodobě podle manuálu dával 5W-40 WR. Mám za to, že pokud by doložil serviskou používání tohoto oleje po celou dobu provozu, k tomu servisní manuál a znalecký posudek o nevhodnosti 5w-40 pro DPF, tak by vyhrál.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

HonzaT
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 228
Registrován: 28.3.2011, pon 23:35
Bydliště: Jižní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od HonzaT » 23.11.2012, pát 14:02

Také si myslím, že je spousta olejů, které mají lepší vlastnosti, než Selenia. Ale vzhledem k tomu, že ty motory jsou na tom oleji vyvíjené, nic "lepšího" pro ten motor prostě není - na selenu se to chová nejlépe. A myslím, že to platí obecně o většině alfa/fiat motorech. Táta má stilo (benzín 1.6 16V) a dokud tam dával Mobil (Super 2000 X1 10W40), tak se mu neustále ztrácel. Jakmile tam začal dávat selenii, olej nemizí.. :smt102
Já bych Alfu nežaloval za olej, ale za to, že mi dpfko zasralo sání natolik, až se mi z toho kously klapky.. egrventil atd.. jak to všichni už mooc dobře známe :smt040 :smt040 A pak bych moc rád viděl toho kokota, který to celý vymyslel - určitě někde v lese objímá stromy.
Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.2JTDm 170kw (154kw), MY19, Rosso
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od Envel » 23.11.2012, pát 15:02

A tak ano, jsou rozhodně případy, kdy doporučení výrobce nelze brát na lehkou váhu, napadá mě třeba Dexelia Ultra 5w30 pro Mazdu RX8, nebo lehkoběžné 0W-20 pro japonské hybridy a podobné specialitky, a pro Alfy snad lze Selenii doporučit zejména u TS motorů(znám ale pár lidí, co na TS dokonce na plyn nalítali bez Selenie mraky km úplně v pohodě), ale u našich naftových chrochtadel je to trochu jiná pohádka. Opakuji, že si vůbec nemyslím, že by Selenia dělala špatné oleje, jsou jen trochu drahé a vyloženě mi vadí ten pokřivený marketing, takže ze zásady říkám, že pokud u mě Alfice bude, tak Selenii neuvidí ani z rychlíku. HOWQH
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od swoop01 » 23.11.2012, pát 15:53

>Envel: A na kolik te tak vyjde ten levnejsi volej no a taky co je to za znacku? Muzes klidne SZ, aby se na tebe treba nesesypali skalni zastanci Selenie. Ja treba jen tak namatkou koukal po jine alternative a nic moc vyrazne levnejsiho sem nenasel.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2281
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od mcernoch » 23.11.2012, pát 16:16

Envel píše:A tak ano, jsou rozhodně případy, kdy doporučení výrobce nelze brát na lehkou váhu, napadá mě třeba Dexelia Ultra 5w30 pro Mazdu RX8, nebo lehkoběžné 0W-20 pro japonské hybridy a podobné specialitky, a pro Alfy snad lze Selenii doporučit zejména u TS motorů(znám ale pár lidí, co na TS dokonce na plyn nalítali bez Selenie mraky km úplně v pohodě), ale u našich naftových chrochtadel je to trochu jiná pohádka. Opakuji, že si vůbec nemyslím, že by Selenia dělala špatné oleje, jsou jen trochu drahé a vyloženě mi vadí ten pokřivený marketing, takže ze zásady říkám, že pokud u mě Alfice bude, tak Selenii neuvidí ani z rychlíku. HOWQH
No já jsem měl TS a dával jsem Valvoline Max Life a naprostá spokojenost.
Je to o tom vybrat ty správné parametry co má olej mít.
Jo jsou určitě stejně srovnatelné oleje jako je Selenie a možná i levnější,
ale co bych pro svýho mazla neudělal. alfaromeo1
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od Envel » 23.11.2012, pát 16:27

swoop01 píše:>Envel: A na kolik te tak vyjde ten levnejsi volej no a taky co je to za znacku? Muzes klidne SZ, aby se na tebe treba nesesypali skalni zastanci Selenie. Ja treba jen tak namatkou koukal po jine alternative a nic moc vyrazne levnejsiho sem nenasel.
Alfice dostává Texaco Havoline Ultra S, což je mimochodem 5W-40 vhodný pro motory s DPF, sice DPF už nemáme(díky bohu) a stačil by i Havoline Ultra, ale nebudu na alfici přece šetřit... :-D
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

kejzi1
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 1.10.2011, sob 17:26
Bydliště: Jihlava

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od kejzi1 » 24.11.2012, sob 17:55

Tak já tam mám teď Selenii WR 5W-40,lil ji tam i původní majitel celou dobu,tak jsem od něj ještě 5 litrů dostal a uvidím jestli přesedlám nebo ne.Ve felis jsem jezdil Texaco Havoline a pak jsem jezdil Q8,myslím že jsou to dobré oleje a jak bylo řečeno,myslím že JTD nemusí mít nutně selenii,mít TS asi bych neměnil olej,ale u JTD který je stejný i v Opelu to asi je celkem jedno když to plní specifikaci
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od jurki888 » 10.12.2012, pon 09:24

minule som rozmyslal vymenit tie gumicky co su na tom drziaku ol filtra tam dolu na spicke objednaval to z vas niekto ?
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od alfi166silver » 18.12.2012, úte 18:56

Dám jen pár odpovědí...
Pro německé vozy s DPF nesmí olej obsahovat více než max. 0,6% sulfátového popela (vyžadují výrobci). To splňují oleje ACEA C3. C2, C1 a C4. Automobilka FIAT do roku 2011 neměla žádný požadavek na obsah sulfátového popela v olejích, tudíž jejich filtry na tu síru zřejmě háklivé nejsou. Oni Italové mají vlastní fabrické normy oleje, které mohou daleko přesahovat norma ACEA.
Selenia ve viskozitě 5W-40 s ACEA C3 je Selenia K Pure Energy.
Co se týče ceny. Je to jen můj pohled. Selenia není běžně ke koupení, tudíž nepodléhá tlaku "obchodních řetězců" na cenu a nemusí vyrábět z náhražek, jak dnes jiní, aby byli levní. Rozdíl mezi jogurtem z Kunína, Madety nebo Olmy proti budgetovým výrobkům je propastný a to nejen v ceně.....
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

rodgers
Uživatelský avatar

Příspěvky: 54
Registrován: 30.11.2012, pát 21:09
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od rodgers » 18.1.2013, pát 08:36

Selenia WR Diesel Pure Energy 5W-30 - našel jsem za slušnou cenu. http://www.pneusnadno.cz/selenia-wr-die ... 0-p-6.html
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V 88KW /DPF OFF & EGR OFF by cendler/
ex: Peugeot 407 SW 1.6 HDi 80KW
ex: Audi A4 Avant 1.8i 92KW
ex: Alfa Romeo 156 1.8 TS 106KW
ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS 88KW
ex: VW Golf II 1.8L 82KW

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: Olej a olejovy filtr

Příspěvek od lukee » 18.1.2013, pát 17:36

rodgers píše:Selenia WR Diesel Pure Energy 5W-30 - našel jsem za slušnou cenu. http://www.pneusnadno.cz/selenia-wr-die ... 0-p-6.html

Kód: Vybrat vše

Oleje dodáváme v neoriginálním balení! Obsah balení 5 litru.
... takže nemůžeš si být 100% jistý, že je to Selenia WR PE. :wink:

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 4 hosti