Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Fiat v dubnu třetí nejprodávanější značka v EU + přidružené země
Lancia a Alfa se taky jakžtakž drží, takže moc dobré výsledky!!!
http://www.acea.be/index.php/news/news_ ... 3_in_april

http://www.acea.be/index.php/news/news_ ... 3_in_april
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To je zase clanek...
Ty nadpisy jim posilaj z Bolky ne? 


Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Mohou být redaktoři ještě trapnější?
Z jiného soudku: Luca DeMeo skutečně nastupuje u motyk (Automotive News Europe) ...

Z jiného soudku: Luca DeMeo skutečně nastupuje u motyk (Automotive News Europe) ...
156 SW 1.9 JTDm
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Já se obávám, že nemohou mít větší pravdu.spirpin píše:Mohou být redaktoři ještě trapnější?![]()
Co si tak pamatuju, tak Stilo taloši vychvalovali, jak je to krok kupředu v kvalitě apod., ale nijak jsem to nezpozoroval. Naopak. Stačí si přečíst pár příspěvků na Stilo.org
Dnes jsem strávil několik minut čekáním v servisu Imofa a co jsm tam slyšel za storky se zánovními vozy a jak přijímací technici nepokrytě zákazníkům lžou...
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Kvalita servisů je kapitola sama pro sebe, na srazu lidí se 159 prej bylo veselo
Jinak ty Fiaty, já nevim.... Mě Stilo i Bravo jezdí dobře, spousta lidí na to zas nadává kudy chodí.... V anketách spokojenosti zákazníků to taloši vždycky projedou, naopak třeba když to autobild testuje na 100tkm tak italské auta dopadají mnohem lépe než třeba VW.... těžko soudit, každopádně Fiat je dnes myslím průměr, ono vyloženě špatné auta už dnes asi vážně nikdo nedělá....

Jinak ty Fiaty, já nevim.... Mě Stilo i Bravo jezdí dobře, spousta lidí na to zas nadává kudy chodí.... V anketách spokojenosti zákazníků to taloši vždycky projedou, naopak třeba když to autobild testuje na 100tkm tak italské auta dopadají mnohem lépe než třeba VW.... těžko soudit, každopádně Fiat je dnes myslím průměr, ono vyloženě špatné auta už dnes asi vážně nikdo nedělá....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Fiat group, to jsou tyto značky:
Fiat
Lancia
Alfa Romeo
Fiat Professional
Abarth
Maserati
Ferrari
Case Construction
Case IH
New Holland Construction
New Holland Agriculture
Steyr
Kobelco
Iveco
Iveco Magirus
Astra
Irisbus
FPT Powertrain technologies
Magneti Marelli
Teksid
Comau
La Stampa
Publikompass
takže jestli někde na ostrově nejdou auta na odbyt logicky nikoho nemrzí
Fiat
Lancia
Alfa Romeo
Fiat Professional
Abarth
Maserati
Ferrari
Case Construction
Case IH
New Holland Construction
New Holland Agriculture
Steyr
Kobelco
Iveco
Iveco Magirus
Astra
Irisbus
FPT Powertrain technologies
Magneti Marelli
Teksid
Comau
La Stampa
Publikompass
takže jestli někde na ostrově nejdou auta na odbyt logicky nikoho nemrzí

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
myslím, že Marchionne je opravdu hustej a tuhle krizi bere jako možnost růstu. pokud to vyjde, jako že se mi nápad dostat se defacto zadarmo k prodejní a servisní síti v USA (Chrysler) + proniknout přes nejdynamičtějšího německého mainstreamového výrobce na nejdůležitější a největší automobilový trh v Evropě (Opel), bude klid a bude i dost peněz na vývoj. případná aliance s panem Tatou by taky mohla přinést ovoce v podobě platforem Jaguaru a šestiválcový turbodiesel, který Fiat group zoufale potřebuje.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Fiat jako takový je prý zadlužený, ale otázka je jestli je zadlužená jen divize osobních automobilů vůči Fiat Group nebo celá Fiat Group vůči bance.
http://hn.ihned.cz/c1-37069390-namluvy- ... se-o-praci
http://hn.ihned.cz/c1-37069390-namluvy- ... se-o-praci
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
k tomu článku výše: už nevím kdo mi to říkal, ale zrovna továrny na jihu jsou prý základním kamenem určité nekvality u Alfy Romeo. Už před rokem prý Fiat plánoval začít kompletně Alfy dělat na severu, protože na tom jihu to prostě kvalitně vyrábět nejde (na jihu se pak měly vyrábět jen nějaké vyloženě lowendové záležitosti.....).
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Mně jezdilo Stilo taky skvěle. Je to o tom, jak se k autu chováš.Kubas píše:Kvalita servisů je kapitola sama pro sebe, na srazu lidí se 159 prej bylo veselo![]()
Jinak ty Fiaty, já nevim.... Mě Stilo i Bravo jezdí dobře, spousta lidí na to zas nadává kudy chodí.... V anketách spokojenosti zákazníků to taloši vždycky projedou, naopak třeba když to autobild testuje na 100tkm tak italské auta dopadají mnohem lépe než třeba VW.... těžko soudit, každopádně Fiat je dnes myslím průměr, ono vyloženě špatné auta už dnes asi vážně nikdo nedělá....
156 SW 1.9 JTDm
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Díval jsem se na ty statistiky, myslím, že loňský 1.Q u AR nelze brát nijak vážně, protože praktický celý 1.Q byla odstavena linka v Pomigliano d'Arco z důvodu redukční diety u 159/Brera. Čísla vypadají bídně ...Kubas píše:Fiat v dubnu třetí nejprodávanější značka v EU + přidružené zeměLancia a Alfa se taky jakžtakž drží, takže moc dobré výsledky!!!
http://www.acea.be/index.php/news/news_ ... 3_in_april

33 ♥ S ♥ 16V
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
24.05.2009 NEW FPT MULTIAIR SYSTEM BEGINS PRE-PRODUCTION AHEAD OF AUTUMN DEBUT
Fiat Powertrain Technologies' innovation new Multiair electro-hydraulic valve actuation system (top and bottom) will make its first ptoduction application this autumn in the Alfa Mito (middle).
Fiat Powertrain Technologies (FPT) has started manufacturing of the 1.4-litre FIRE engine incorporating the ground-breaking new Multiair electro-hydraulic value actuation system ahead of its introduction into Fiat Group Automobiles' production models starting from September. The news that Multiair pre-production is now getting underway at FPT's key Termoli plant at Molise in Italy comes from the Milano Finanza newspaper.
Termoli is one of FPT's key factories and currently produces the 1.4-litre FIRE engine, in 8v and 16v formats, as well as manufacturing Fiat's C510, C513 and C546 transmissions. The highly advanced Multiair system was officially presented during a press conference at the 79th Geneva Motor Show in March, and its first application will be on the Alfa Romeo MiTo in the autumn. It will be initially fitted to a range of 1.4-litre engines with power outputs from 105 to 170 bhp before being rolled out to a number of other FPT range engines next year, including the forthcoming 900c SGE (Small Gasoline Engine).
Alongside Multiair, FPT will also introduce its Multijet 2 technology later this year on the acclaimed 1.3 SDE. The new technology, focusing mainly around developments in pump and injector technology, will boost the engine's outputs from the current 90bhp and 200Nm to 95bhp and 230Nm, and is expected to debut in the Lancia Musa before also appearing in the Fiat 500.
Fiat Powertrain Technologies' innovation new Multiair electro-hydraulic valve actuation system (top and bottom) will make its first ptoduction application this autumn in the Alfa Mito (middle).
Fiat Powertrain Technologies (FPT) has started manufacturing of the 1.4-litre FIRE engine incorporating the ground-breaking new Multiair electro-hydraulic value actuation system ahead of its introduction into Fiat Group Automobiles' production models starting from September. The news that Multiair pre-production is now getting underway at FPT's key Termoli plant at Molise in Italy comes from the Milano Finanza newspaper.
Termoli is one of FPT's key factories and currently produces the 1.4-litre FIRE engine, in 8v and 16v formats, as well as manufacturing Fiat's C510, C513 and C546 transmissions. The highly advanced Multiair system was officially presented during a press conference at the 79th Geneva Motor Show in March, and its first application will be on the Alfa Romeo MiTo in the autumn. It will be initially fitted to a range of 1.4-litre engines with power outputs from 105 to 170 bhp before being rolled out to a number of other FPT range engines next year, including the forthcoming 900c SGE (Small Gasoline Engine).
Alongside Multiair, FPT will also introduce its Multijet 2 technology later this year on the acclaimed 1.3 SDE. The new technology, focusing mainly around developments in pump and injector technology, will boost the engine's outputs from the current 90bhp and 200Nm to 95bhp and 230Nm, and is expected to debut in the Lancia Musa before also appearing in the Fiat 500.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Mňo je to pro Němce pěkný výběr: italům, rusům nebo číňanům? 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tak minimálně z toho Fiat nyní vytěží to, že uvidí oplácké účetnictví
Už mám pomalu tendenci blikat z mého Fiatu, když potkám Opla.... Chrysleráci to zatím taky nechápou, ale ono jim to jednou dojde 


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Dneska jsem zcela náhou náhodou na dvou různých portálech narazil na soutěže, kdy je hlavní výhrou Fiat 500. Jedna reklama na rychlé občerstvení a druhá na kondomy. Jak cílená kampaň... 

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Pro Fiat je to ale možná dobře, že Opela nezískal. S Opelem si v sortimentu do značné míry konkurují a ještě by si uvázal na krk německé odbory. A bude mít teď dost starostí s Chryslerem.
156 SW 1.9 JTDm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti