Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Ano, přesně tak. A i když si měl pod kapotou pouze 1,6 tak si se držel strojů s 3.0 V6!
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Si myslím, že kdybyste chtěli, tak mi jste mi ujeli raz dva. Já jel už na výkonovém stropě, vy dost těžko;-)
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Nová reklama na F500 pro USA
http://www.youtube.com/watch?v=LwpjZQrX ... ature=plcp
(kromě reklamy mě pobavil malinký titulek,když auto skáče z útesu.... "do not attempt" - tohle nezkoušejte
Holtu USA....
)

http://www.youtube.com/watch?v=LwpjZQrX ... ature=plcp
(kromě reklamy mě pobavil malinký titulek,když auto skáče z útesu.... "do not attempt" - tohle nezkoušejte


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Excelentní



//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
pecka



156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
jo jo... jinak F500 se nakonec v USA docela chytil... Prodá se ca 4000ks měsíčně, což není o moc míň než třeba u Mini....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Hlavu bych si z toho moc nedělal - jak píše někdo v diskusi, co tabulka, to jiné výsledky
(viz např. viewtopic.php?p=226150#p226150).

Naposledy upravil(a) Spirpin dne 26.7.2012, čtv 13:41, celkem upraveno 1 x.
156 SW 1.9 JTDm
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
ještěže Fiat koupil zrovna Jeep a Chrysler - aspoň ty výsledky všech vozů koncernu najdeš v jedné oblasti
Jinak názor na spolehlivost aut si už můžu udělat i z vlastní zkušenosti a ty Alfy co jsme měli doma byly naprosto OK....

Jinak názor na spolehlivost aut si už můžu udělat i z vlastní zkušenosti a ty Alfy co jsme měli doma byly naprosto OK....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
jeste ze mam Lancii...uf..to jsem si oddechl
to je diametralni rozdil
a nebo se do tabulky uz ani nevesla ? 



Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Lancia je v británii statisticky irelevantní....
Navíc teď už se tam ani neprodává... "Y" i Delta se tam prodávají pod logem Chrysleru....

Navíc teď už se tam ani neprodává... "Y" i Delta se tam prodávají pod logem Chrysleru....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
z pohledu alfisty poměrně ironická zpráva:
http://www.italiaspeed.com/2012/cars/in ... /2507.html
staré dobré Pomigliano (no, spíš jen staré....
) dostalo cenu za špičkovou kvalitu a organizaci provozu
Samozřejmě, žádná Alfa se tam už teď nedělá, je to fabrika pro novou Pandu....
http://www.italiaspeed.com/2012/cars/in ... /2507.html
staré dobré Pomigliano (no, spíš jen staré....


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
http://ekonomika.idnes.cz/sef-fiatu-obv ... oakcie_nehŠéf Fiatu obvinil Volkswagen z cenové války. Ten chce teď jeho hlavu
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
To je normální konkurenční boj. Když jsou objemy prodeje, dá se pracovat s nižší marží. Fiat nemá portfolio, proto nemá objemy. Takže být na místě Marchioneho, zatnu zuby a soustředím se na práci a ne na zbytečné kecy...
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
To je normální konkurenční boj. Když jsou objemy prodeje, dá se pracovat s nižší marží. Fiat nemá portfolio, proto nemá objemy. Takže být na místě Marchioneho, zatnu zuby a soustředím se na práci a ne na zbytečné kecy
věc není takhle jednoduchá
.. koncern motyk prostě vytvořil v Evropě léty trpělivé promyšlené masírky "mediální obraz" který jim hraje v současnosti náramně do ruky.., lidem kteří jsou ve vyší střední je krize šumák,střední třída a nižší vrstvy -jejich chuť investovat--to je obraz probíhající krize.
a potácení se na hranici dumpingu nebo aspoň holé rentability u výrobců zacílených k tomuto sektoru., kteří nemají takto vhodně vyprofilované vnímání u veřejnosti , jako třeba právě VW.,
/Se skutečnou reálnou "spolehlivostí" to nemá až tolik společného.., ale zákazník uživatel si rád kupuje tenhle pocit a často si ještě připlatí :-)/
Fiat převážnou částí evropské produkce přece svým zaměřením necílí na značky typu BMW a Mercedes.., ale právě na "lidový vůz".
Pocit nadstandartní solidnosti je sice pouhý "mediální humbuk", který ale slušně prodává právě v krizové době.
Někomu potom holt selhávají občas nervy..
http://auto.idnes.cz/problemy-autoprumy ... tomoto_fdv
EU bude ve střednědobém horizontu 2-3 let zcela určitě reagovat v duchu své politiky "pobídek" ---čili bude vyhláškami, učenými rozpravami v médiích o ekologii a emisích hledat společenskou podporu tvrdého trendu obměny vozového parku :-)
a následně bude direktivně za veřejného konsenzu "informované většiny veřejnosti"vyhánět ze silnic auta starší než ... X--kolik.. no na to si opravdu rád počkám...emisní poplatky, zelené zony, každej rok na technickou..bezpečnostní limity..omezení objemu na základní limit+ příplatek atd.
Všechno se dělá přece pro lidi :-)..
Tahle civilizace jede, jen když se nezastaví "spotřeba".nikdo jinej recept nezná...restrikce a utahování opasku ve skutečnosti--na rovině konzumujících domácností-- je písek v soukolí tohoto.mechanismu..
Čili bojím se, že tu vůbec v té roztržce -"šéf Fiatu-VW"nejde jen o "úspěchy VW-koncernu", kterej zobe jako jeden z mála ty černý čísla co v tom trhu zbývají...to by asi "soudruzi z NDR" šéfa Fiatu pochopili pouze úzce sebestředně.--první reakce.Jenže jim to docvaklo , proto ta dramatická 2.reakce..a tlak na odstoupení šéfa Fiatu z vedení asociace výrobců automobilů..
REGULACÍ tohoto odvětví bude direktivně dosaženo nucené oživení včetně dohledu nad korektností hospodářské soutěže.
/Dumping byl tvrdě postihován, stejně jako kartelové dohody už před 100lety všemi rozumnými státy-/-Motyky aktuálně zabírají opravdu širokou oblast trhu a tak mají k dispozici mnohem širší koridor pro manévrování a marketingovou strategii..jim tahle situace v podstatě vyhovuje :-), konkurence chcípá jak mouchy..a to tak nějak přece" dokazuje jejich kvalitu"
--lidovkou pod 200 litrů ta válka začala,kdo jí neměl prostě nebyl, "neuměl to levně" tak taky nemohl prodávat ANI "draze"a tady geniálně bodují motyky, protože jejich politika "přidané hodnoty k prodávanému zboží v podobě solidnosti "se doslova vtiskla pod kůži a tohle nemuselY tehdy dokazovat nebo prokazovat -protože "dobré zboží se prodává samo člověk si nakonec rád připlatí"...ti ostatní "podřadní" zoufalci to musí "dohnat cenou"- motoristické plátky, televizní prostor atd. tohle v Evropě VW pevně drží- a nakonec-- "sockám co na VW nemaj "zbyde přece ta "podřadná LEVNÁ asijská produkce.".
takže .aktuální Thalie jako odpověď na ten válcovací trend VW vůči ostatním výrobcům už je prostou snahou o holé přežít a pokrytí provozních nákladů, nebo spíš prostá minimalizace ztrát..Dacia atd. to všechno jede na hradě dumpu --to je očividné..
Jde o myšlení lidí..Apple se zvednul z mrákot právě takhle, vytvořil "většinou přijatý styl" kult "rodiny vyvolených", kde si kupujete pocit "luxusu a důvěryhodnosti" :-)--ať v pozitivním-/pokud na to kývnete/ , nebo negativním /když to neakceptujete/smyslu,ostatní vyrábí PŘECE pouze "obyčejné zboží" .cena?když na to máš, tak se přece neptáš...... VW by rád v horizontu několika let dotlačil trh k tomuto vnímání vlastní produkce pro široké masy, kde cena nebude automaticky tou hlavní ale spíš nedůležitou, "podřadnou" veličinou. a tak si BUDE MOCI podstatě dělat s trhem co chce --.i v rámci běžné komerční produkce, nikoli pouze u "premiových řad"..
Ostatní s horším mediálním obrazem mohou v nastálé situace rapidní stagnace a propadu vzniklou situaci vyrovnávat akorát tak balancem na hraně dumpingu..
A šéf Fiatu nemá na mysli jako protiopatření nic menšího než tvrdá regulační opatření, která tohle dumpování jako odpověď na " serioznost VW" u některých konkurenčních modelů zarazí..a tvrdou regulací vnese na bázi EU do tohoto průmyslu- bohužel -direkcí nastolená pravidla trvalého rozvoje a tím "UMĚLE ZVĚTŠÍ STÁVAJÍCÍ TRH"..EU trh s auty neobětuje, to je pro ní příliš důležitá položka.., příliš mnoho krachujících firem se EU nehodí momentálně s přihlédnutím k hospodářským číslům HDP v jednotlivých zemích do krámu a na řešení v nějaké takové podobě /tvrdé direkce a regulkace okolo automobilové produkce/tedy určitě najede.
.mám pocit, že prvním počinem -odpovědí bude-čištění prostoru- auta starší než X budou muset systémem pobídek k chování davu trvale ze silnic., jinak se ten kolotoč prodejů točit nedá., opatrný zákazník co dotrhává 10 -15 let staré auto není to ořechové pro trh v této situaci..a .pouhá kurvítka všudypřítomná nestačí,protože lidi v průměru nenajezdí žádné velké porce-vztaženo k počtu existujících vozidel..
"Kurvítko" funguje dobře tam, kde zabraňuje nájezdům nad X-set tis,jenže ceny pohoných hmot tyhle počty km radikálně omezily.. spousta nákupek ala HTP jezdí 5- 8-10tis ročně na "bohoslužbu nákupu do Tesca" a na tyhle čísla se často nedostanou ani náhodou za celou dobu své zářné existence..
A všechna buzerace co bude, bude logicky v duchu "bezpečnosti a ochrany životního prostředí"
Z toho plyne--.kdo bude mít z čiré rozmařilosti důvod vlastnit "klasiku",/ že Kubas :-)/ ten si to taky v budoucnu náležitě zaplatí..
/Doufejme, že aspoň únik v podobě alternativního provozu stávajícího vozidla na CNG+LPG bude muset zůstat v kole, protože politika "zelené alternativy"jako nosný program EU pro inovace a rozvoj technologií potřebuje zaplať pánbůh nějaký dlouhodobý věrohodný "konzistentní názor"--i když Čechy nejsou Německo--tady máme sklony k ohnutí hlavy a tendenci k podléhání mediální masírce ala "Nova" opravdu prvotřídní..a tak možná ani dodatečná montáž CNG,LPG nebude podmínkou pro automatické přidělení "zelené 4"
Nakonec-v lepším případě- tu nádrž LPG budou mít skoro všichni majitelé 10 let starých kusů, v tom horším případě zábavné klasiky neprojedou ani přes sousední vesnici..a na srazy typu Kámen budou nadšenci vozit své stárnoucí miláčky rovnou na podvalu.. :-)
V té době tu už dávno budou "moderní 3x přeplněný půllitry dvouválce" a technická 2x ročně, včetně platné emisní povolenky na papírově danej spotřebovanej objem kyslíku z ovzduší, kterou si každej bude k dálniční známce za "nadobjem"platit..:-) Kalousek se toho chytne jako ho.no košile a ještě to geniálně ""po česku" určitě "vylepší"..:-) radostné zítřky jsou určitě nepochybně před námi
pozn.
ona aktuální probíhající diskuze, že auta starší 6-ti let budou muset na technickou každej rok je právě z tohoto pytle..
Řidičáky na třikrát a pár let na zkoušku--to všechno z dopravy udělá teprve ten správnej
bič na občana..
Nakonec-Kdo by se pídil po faktech, jaké procento nehod má opravdu na svědomí "technický stav vozidla" a kolika procenty třeba technický stav vozidel starší 10 let--jsou to v podstatě nevýznamná čísla--ono totiž se starou 120 děda na důchodě na vsi toho moc nenalítá.. :-)
Stačí ale na Nově ukázat každý týden v neděli pár bouraček, jako byla ta nešťastná 156 z Jižních Čech a "argument je za rok dva vyroben přijetím a vtištěním tohoto faktu do povědomí velké skupiny řidičů". .
"Vrtěti psem " je povinný film pro všechny, koho zajímají politické metody práce..
Clinton měl svou aferu až "po" představení tohoto úsměvného dílka.. .
.
věc není takhle jednoduchá
.. koncern motyk prostě vytvořil v Evropě léty trpělivé promyšlené masírky "mediální obraz" který jim hraje v současnosti náramně do ruky.., lidem kteří jsou ve vyší střední je krize šumák,střední třída a nižší vrstvy -jejich chuť investovat--to je obraz probíhající krize.
a potácení se na hranici dumpingu nebo aspoň holé rentability u výrobců zacílených k tomuto sektoru., kteří nemají takto vhodně vyprofilované vnímání u veřejnosti , jako třeba právě VW.,
/Se skutečnou reálnou "spolehlivostí" to nemá až tolik společného.., ale zákazník uživatel si rád kupuje tenhle pocit a často si ještě připlatí :-)/
Fiat převážnou částí evropské produkce přece svým zaměřením necílí na značky typu BMW a Mercedes.., ale právě na "lidový vůz".
Pocit nadstandartní solidnosti je sice pouhý "mediální humbuk", který ale slušně prodává právě v krizové době.
Někomu potom holt selhávají občas nervy..
http://auto.idnes.cz/problemy-autoprumy ... tomoto_fdv
EU bude ve střednědobém horizontu 2-3 let zcela určitě reagovat v duchu své politiky "pobídek" ---čili bude vyhláškami, učenými rozpravami v médiích o ekologii a emisích hledat společenskou podporu tvrdého trendu obměny vozového parku :-)
a následně bude direktivně za veřejného konsenzu "informované většiny veřejnosti"vyhánět ze silnic auta starší než ... X--kolik.. no na to si opravdu rád počkám...emisní poplatky, zelené zony, každej rok na technickou..bezpečnostní limity..omezení objemu na základní limit+ příplatek atd.
Všechno se dělá přece pro lidi :-)..
Tahle civilizace jede, jen když se nezastaví "spotřeba".nikdo jinej recept nezná...restrikce a utahování opasku ve skutečnosti--na rovině konzumujících domácností-- je písek v soukolí tohoto.mechanismu..
Čili bojím se, že tu vůbec v té roztržce -"šéf Fiatu-VW"nejde jen o "úspěchy VW-koncernu", kterej zobe jako jeden z mála ty černý čísla co v tom trhu zbývají...to by asi "soudruzi z NDR" šéfa Fiatu pochopili pouze úzce sebestředně.--první reakce.Jenže jim to docvaklo , proto ta dramatická 2.reakce..a tlak na odstoupení šéfa Fiatu z vedení asociace výrobců automobilů..
REGULACÍ tohoto odvětví bude direktivně dosaženo nucené oživení včetně dohledu nad korektností hospodářské soutěže.
/Dumping byl tvrdě postihován, stejně jako kartelové dohody už před 100lety všemi rozumnými státy-/-Motyky aktuálně zabírají opravdu širokou oblast trhu a tak mají k dispozici mnohem širší koridor pro manévrování a marketingovou strategii..jim tahle situace v podstatě vyhovuje :-), konkurence chcípá jak mouchy..a to tak nějak přece" dokazuje jejich kvalitu"
--lidovkou pod 200 litrů ta válka začala,kdo jí neměl prostě nebyl, "neuměl to levně" tak taky nemohl prodávat ANI "draze"a tady geniálně bodují motyky, protože jejich politika "přidané hodnoty k prodávanému zboží v podobě solidnosti "se doslova vtiskla pod kůži a tohle nemuselY tehdy dokazovat nebo prokazovat -protože "dobré zboží se prodává samo člověk si nakonec rád připlatí"...ti ostatní "podřadní" zoufalci to musí "dohnat cenou"- motoristické plátky, televizní prostor atd. tohle v Evropě VW pevně drží- a nakonec-- "sockám co na VW nemaj "zbyde přece ta "podřadná LEVNÁ asijská produkce.".

takže .aktuální Thalie jako odpověď na ten válcovací trend VW vůči ostatním výrobcům už je prostou snahou o holé přežít a pokrytí provozních nákladů, nebo spíš prostá minimalizace ztrát..Dacia atd. to všechno jede na hradě dumpu --to je očividné..
Jde o myšlení lidí..Apple se zvednul z mrákot právě takhle, vytvořil "většinou přijatý styl" kult "rodiny vyvolených", kde si kupujete pocit "luxusu a důvěryhodnosti" :-)--ať v pozitivním-/pokud na to kývnete/ , nebo negativním /když to neakceptujete/smyslu,ostatní vyrábí PŘECE pouze "obyčejné zboží" .cena?když na to máš, tak se přece neptáš...... VW by rád v horizontu několika let dotlačil trh k tomuto vnímání vlastní produkce pro široké masy, kde cena nebude automaticky tou hlavní ale spíš nedůležitou, "podřadnou" veličinou. a tak si BUDE MOCI podstatě dělat s trhem co chce --.i v rámci běžné komerční produkce, nikoli pouze u "premiových řad"..
Ostatní s horším mediálním obrazem mohou v nastálé situace rapidní stagnace a propadu vzniklou situaci vyrovnávat akorát tak balancem na hraně dumpingu..
A šéf Fiatu nemá na mysli jako protiopatření nic menšího než tvrdá regulační opatření, která tohle dumpování jako odpověď na " serioznost VW" u některých konkurenčních modelů zarazí..a tvrdou regulací vnese na bázi EU do tohoto průmyslu- bohužel -direkcí nastolená pravidla trvalého rozvoje a tím "UMĚLE ZVĚTŠÍ STÁVAJÍCÍ TRH"..EU trh s auty neobětuje, to je pro ní příliš důležitá položka.., příliš mnoho krachujících firem se EU nehodí momentálně s přihlédnutím k hospodářským číslům HDP v jednotlivých zemích do krámu a na řešení v nějaké takové podobě /tvrdé direkce a regulkace okolo automobilové produkce/tedy určitě najede.
.mám pocit, že prvním počinem -odpovědí bude-čištění prostoru- auta starší než X budou muset systémem pobídek k chování davu trvale ze silnic., jinak se ten kolotoč prodejů točit nedá., opatrný zákazník co dotrhává 10 -15 let staré auto není to ořechové pro trh v této situaci..a .pouhá kurvítka všudypřítomná nestačí,protože lidi v průměru nenajezdí žádné velké porce-vztaženo k počtu existujících vozidel..
"Kurvítko" funguje dobře tam, kde zabraňuje nájezdům nad X-set tis,jenže ceny pohoných hmot tyhle počty km radikálně omezily.. spousta nákupek ala HTP jezdí 5- 8-10tis ročně na "bohoslužbu nákupu do Tesca" a na tyhle čísla se často nedostanou ani náhodou za celou dobu své zářné existence..
A všechna buzerace co bude, bude logicky v duchu "bezpečnosti a ochrany životního prostředí"
Z toho plyne--.kdo bude mít z čiré rozmařilosti důvod vlastnit "klasiku",/ že Kubas :-)/ ten si to taky v budoucnu náležitě zaplatí..
/Doufejme, že aspoň únik v podobě alternativního provozu stávajícího vozidla na CNG+LPG bude muset zůstat v kole, protože politika "zelené alternativy"jako nosný program EU pro inovace a rozvoj technologií potřebuje zaplať pánbůh nějaký dlouhodobý věrohodný "konzistentní názor"--i když Čechy nejsou Německo--tady máme sklony k ohnutí hlavy a tendenci k podléhání mediální masírce ala "Nova" opravdu prvotřídní..a tak možná ani dodatečná montáž CNG,LPG nebude podmínkou pro automatické přidělení "zelené 4"
Nakonec-v lepším případě- tu nádrž LPG budou mít skoro všichni majitelé 10 let starých kusů, v tom horším případě zábavné klasiky neprojedou ani přes sousední vesnici..a na srazy typu Kámen budou nadšenci vozit své stárnoucí miláčky rovnou na podvalu.. :-)
V té době tu už dávno budou "moderní 3x přeplněný půllitry dvouválce" a technická 2x ročně, včetně platné emisní povolenky na papírově danej spotřebovanej objem kyslíku z ovzduší, kterou si každej bude k dálniční známce za "nadobjem"platit..:-) Kalousek se toho chytne jako ho.no košile a ještě to geniálně ""po česku" určitě "vylepší"..:-) radostné zítřky jsou určitě nepochybně před námi



pozn.
ona aktuální probíhající diskuze, že auta starší 6-ti let budou muset na technickou každej rok je právě z tohoto pytle..
Řidičáky na třikrát a pár let na zkoušku--to všechno z dopravy udělá teprve ten správnej
bič na občana..
Nakonec-Kdo by se pídil po faktech, jaké procento nehod má opravdu na svědomí "technický stav vozidla" a kolika procenty třeba technický stav vozidel starší 10 let--jsou to v podstatě nevýznamná čísla--ono totiž se starou 120 děda na důchodě na vsi toho moc nenalítá.. :-)
Stačí ale na Nově ukázat každý týden v neděli pár bouraček, jako byla ta nešťastná 156 z Jižních Čech a "argument je za rok dva vyroben přijetím a vtištěním tohoto faktu do povědomí velké skupiny řidičů". .
"Vrtěti psem " je povinný film pro všechny, koho zajímají politické metody práce..
Clinton měl svou aferu až "po" představení tohoto úsměvného dílka.. .


Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Ano, je to docela obyčejný konkurenční boj. Jen je dobré se podívat, zda ten požadavek VW na rovný boj bez pobídek je skutečně veden tak ušlechtilými pohnutkami: http://www.auto.cz/volkswagen-zada-odst ... 270cf59736 (hned první vlákno zrovna VW!)
156 SW 1.9 JTDm
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
zaujímavá (aj keď z globálneho hladiska bezvýznamná) štatistika na slovensku
http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/64 ... fiatu-500/
http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/64 ... fiatu-500/
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Globální výsledky za druhé čtvrtletí 2012:
http://www.fiatspa.com/it-IT/media_cent ... E_2012.pdf
Kdo se v tom vyzná, může napsat obsáhlejší komentář. Stručně shrnuto Fiat / Chrysler je v zisku 1,01 miliardy EUR, což je dvojnásobek oproti stejnému období loni
http://www.fiatspa.com/it-IT/media_cent ... E_2012.pdf
Kdo se v tom vyzná, může napsat obsáhlejší komentář. Stručně shrnuto Fiat / Chrysler je v zisku 1,01 miliardy EUR, což je dvojnásobek oproti stejnému období loni

Alfa Brera 1750 TBi
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
http://www.auto.cz/fiatu-vyplaceji-sesk ... tice-68697
no vida...jen houst
no vida...jen houst
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Jen houst a za 5 let nebudeme mit cim jezdit.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Neviděl bych to tak tragicky. Netáhne to jen Chrysler. Fiatu se daří v Brazílii, v USA prodá víc než 4000ks F500 měsíčně, rozjíždí se Viaggio pro Čínu a Indii, začaly se objevovat i nějaké nové modely pro Evropu... 500L, 500XL..
Ta statistika ze Slovenska na F500 je také příjemným překvapením, no a poslední statistika ze Španělska je vyloženě šok. Španělé přestali v krizi kupovat Seaty, BMW a VW a začali kupovat....
... Alfu Romeo!
http://www.anfac.com/imest/matricauto.pdf
Ta statistika ze Slovenska na F500 je také příjemným překvapením, no a poslední statistika ze Španělska je vyloženě šok. Španělé přestali v krizi kupovat Seaty, BMW a VW a začali kupovat....
... Alfu Romeo!

http://www.anfac.com/imest/matricauto.pdf
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
patrně si říkají "když do pekla, tak na pěkném koni".... jinak v těch statistikách je krásně vidět, jak jde MiTo ale totálně do prd*le.... Bodejď by ne, když se stejným motorem a výbavou je to pomalu dražší než Giulietta.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Propad za leden až červenec -19,2% na to teda moc nevypadá...Honza R. píše:Španělé přestali v krizi kupovat Seaty, BMW a VW a začali kupovat....
... Alfu Romeo!
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Je potřeba to brát v celkovým kontextu, že ve Španělsku jsou v
prakticky všichni a jediná Alfa za červenec má +34%. Tak to bylo myšleno
Seat červenec -35%, BMW červenec -23%, VW červenec -20%, atd...


Alfa Brera 1750 TBi
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Lamborghini + 300%Honza R. píše:ve Španělsku jsou vprakticky všichni .....

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host