Harous - taky si pamatuju tu 350 PS variantu v US plánech někdy snad před půl rokem nebo i dýl, ale nebylo tam psáno nic o hybridu.
Nerozumím tomu, proč někdo píše, že nechce Q4, to auto je totiž primárně RWD, dokonce na dálnici na vodě, když už gumy byly ojetý, tak po razantním podřazení ten zadek umí cuknout bokem jako u čistokrevný zadokolky. Předek se přidá jen v případě problémů nebo potřeby trakce na předku, např. ke stabilizaci auta v zatáčce, což vidím jako ideál. A 280 CV není vůbec málo, zatím jsem nedostatek nepocítil.
Každopádně to tady řešíme zbytečně, bude to jak bude, evidentně kombík nechtějí, důvody můžou bejt různý, od toho, že nechtějí aby se to auto stalo pracovním nástrojem a jezdilo potupně polepený reklamníma foliema v rukách obchoďáků co se v tom budou cpát bagetou, až po třeba snahu vytěžit trh sedanů do posledního kusu, to nikdo nevíme. Hybrid určitě Marchionnemu nevoní, ale chca nechca musí ve flotile něco nízkoemisního mít, jinak mu budou vyhrožovat pokutama. A umím si představit že takovej hybrid bude přesně ten případ, kdy se má vlk nažrat a koza zůstat celá.
Ten protikolizní systém umí bejt otravnej hlavně na dálnici, když jedu, vidím, že auto z levýho uhýbá, krásně bych se tam vešel nebo někdo zdržuje v levým, tak to vezmu přes prostřední, pravej a zpět do levýho a prosmýknu se tomu v prostředním za prdelí, ale Giulia to vyhodnotí jinak a drc na brzdy, to mě taky nebaví, ale dá se to pochopit. Taky je fakt, že člověk si na to rychle zvykne, ale když jsem do toho sedl po 14ti dnech z náhradní Giulietty, tak jsem si toho všeho najednou sakra vážil a nějaký lepení se na uhýbající auta mě ani nenapadlo

takže ona to možná dělá dobře. Každopádně citlivost toho systému jde nastavit.
No a když už jsem to nakousl - měl jsem to 14 dní v Imofě. U aut vyrobených do února 2017 je nějaký těsnící O-kroužek chlazení u turba příliš malý a unikal tudy (po kapkách) antifreeze. Projevilo se to tak, že na mě blikla kontrolka nedostupného start/stop systému - asi to bere info z tohoto chladícího okruhu (jak víme, jsou tam dva okruhy). Následně mi to cestou do práce najednou ztratilo tah. Tak jsem sjel z dálnice (abych jí nedělal ostudu), dal jsem cígo a pokračoval už bez problémů dál. V Imofě jsme zjistili, že už tam toho antifreeze chybělo docela dost. Navíc hned věděli o co jde, měli tam na to svolávačku a počítám, že to měla být ta aktualizace, na kterou mě zvali. Trochu mě to vyděsilo, protože jestli tam byl problém s chlazením turba, nerad bych, aby mi po nějakém čase to turbo odešlo, protože teď se tam něco načlo. Takže jsem si řekl o nové turbo a kupodivu nebyl problém. Rovnou jsem s tím nechal dát i nový olej a filtr (byť po 5000 km od výměny), tím se nic nezkazí.
Přístup Imofy opět

na druhou stranu, dneska jsem opět psal upomínku, že stále k autu nemám návod k obsluze...
No a teď už je Giulia uskladněná v garáži a vyjede až v dubnu. V zimě si pěkně sundám každé kolo extra a vyčistím všechna ramena, podběhy, kola zevnitř pořádně, atd. Nebudu to tahat do soli, akorát by to okyslo a už by to nebylo jako nový
