
No k výsledku výměny po projetí na asi 15km ... zlepšení nastalo, ale né tak jak jsem očekával. Starý termostat byl seklej, šel i profouknout. S novím je teplota za klidné jízdy na 70-75C (předtím 50-55C) když tomu trochu začnu přikládat tak vyleze na 80-90C (předtím 60-65C) pak jde vidět jak otevře termostat a ručička upaluje zpět dolu na 75C...
Teď už bych možná věřil tomu že i trochu kecá ten budík, nemám doma teploměr do 100C, takže nemám jak ověřit v nádobce. Každopádně zlepšení se dostavilo. I to lépe topí!!!
Uvidím jak to bude vypadat v létě, přeci jenom jsem tu měl na ceště venku -2C
Jen ještě pro moje rozšíření znalostí. Jaká teplota se považuje za to že je motor podchlazený a jaké rozmezí teploty má být aby se dalo říct že má motor provozní teplotu???