Nehody: naše i jiné.....

Odpovědět
bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1556
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od bobas » 2.12.2016, pát 20:26

riprex píše:Nemusíš... blogs.youwheel.com/2014/04/25/car-body-torsional-rigidity-a-comprehensive-list
no ta hodnota 159 v dane tride pred 11lety luxus teda :D
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Adamsquare » 2.12.2016, pát 21:50

Myslim, že Kubas myslel, že je pevností o třídu výš :wink:

Jinak ano, musí se nechat že i dnes má tank číslo 159 vynikající tuhost a spousta zcela nových aut by jí mohla závidět.
Na druhou stranu tuhost není vše. Výborně to lze vidět například při bočních nárazech na sloup, kde se nová auta prohnou 20-30cm, "159" do půl střechy a starší kusy se pomalu přepůlí.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19013
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Kubas » 2.12.2016, pát 21:54

Harous: jak píše Cendler výše, myslím o třídu výš s pevností.... samozřejmě.... :D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Adamsquare » 2.12.2016, pát 22:03

Kubas píše:Harous: jak píše Cendler výše, myslím o třídu výš s pevností.... samozřejmě.... :D
Tvl, dneska je den. Od rána jsem úplně mimo a teď se vysvětlilo proč :-D
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19013
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Kubas » 2.12.2016, pát 22:10

:-D taky už to vypnu :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8582
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Harous » 2.12.2016, pát 22:15

Nějak nejsme ve formě nikdo co? :D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19013
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Kubas » 2.12.2016, pát 22:54

já tři dny v kuse sám hlídám dvě děcka a jsem zcela mimo.... :smt100 :D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od rossogtv » 6.12.2016, úte 11:12

Hampice píše:Mi přijde, že jste tady ve 145 nikdo nejel. Je subjektivně mnohem pevnější než 147/156. Dělá to právě to vyztužení prahů, které po FL společně s FL 155 dostala. U 156+ už není a je to strašně znát. A že je platforma Fiatu Tipo naprosto stejná ve 156/147/GT/155/lybře/maree/coupe a spousty dalších je naprostá pravda.
...Ja bych chtel, aby se nekdo u me stavil v Brne v hale, a nazorne mi vysvetlil, proc teda ta hola kastla GTV, co tady mam, je uplne, ale uplne jina nez ta hola kastla od Fiat Marea, nebo ta komplet hola a na 8 kusu rozrezana kastla 145ky....a to mluvim samozrejme jen ciste o plechach, co jsou dole, podlaha, prahy, nosniky dopredu, motorova stena. Krome toho, ze jsou montazni body predniho ramu + zadni napravy ve stejnych bodech a na samotne podlaze je cca 30% plechu, ktery se tvari stejne, je vse ostatni uplne jinak.
A skoda, ze uz tady nemam tu kastlu 147, s 145kou nic moc spolecneho nema....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Temp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 729
Registrován: 21.7.2013, ned 07:54

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Temp » 6.12.2016, úte 17:14

Jsem laik, ale napadá mě ještě jedna věc. Ta tuhost karoserie je jedna věc. Ale nebude i v poměru k tuhosti důležitá i váha? Řekněme, že 1300 kg těžká 147 to někde opře a bude ji držet 13700nm/grado. A když to samé někde opře Mustang s 1800 kilama (od boku, nevím kolik měl) s 16 000nm, tak nárazové přetížení ještě zvýrazní rozdíl váhy a karoserie se s tím prostě musí poprat a vydržet to.
?
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8582
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Harous » 6.12.2016, úte 17:37

http://zlin.idnes.cz/v-napajedlich-hava ... zpravy_ppr

Stačí narazit na podobnýho magora a nepomůže vůbec nic... Klika, že to jen položil do pole...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Jakub_mt » 6.12.2016, úte 18:12

Pracujem vo švédskej nábytkárskej firme na logistike. Zásobovaní sme zväčša distribučným centrom v Poľsku a poviem vám, keď vidím v akom stave ( :partyman: ) chodia niektorí kamionisti, hovorím si, že je zázrak, že nehôd kamiónov nie je oveľa viac.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8582
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Harous » 6.12.2016, úte 18:39

Takže předpokládám, že jste zásobovaní z Goleniówa. To není zrovna kousek na to aby jeli celou dobu nalitý. To se stihnou nalejt cestou? :roll:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19013
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Kubas » 6.12.2016, úte 18:51

Harous: ten borec to vyklopil na 1km dlouhé rovince.... prostě nebyl ani schopný to ujet rovně.... debil....

Ráno u jsem jel kolem toho a o hodinu později se vrátil kolega ze služebky a ten zas potkal tohle: http://www.idobryden.cz/krimi/tezka-neh ... 056ab0011/

(vypadá to že týpek v Lupu byl ještě na letních a zimní si vezl v kufru.... je to fakt tak těžký myslet na to že v kopcích ráno když je pod nulou to může klouzat???? :roll: )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Jakub_mt » 6.12.2016, úte 19:31

Nie, ide to k nám z Jarosty (Moszczenica), čo ale tiež nie je blízko. Častokrát sa stáva, že kamióny z nejakého dôvodu meškajú x hodín a šofér príde naliaty. Kde a ako k tomu príde, netuším. Druhá vec sú napr. nedele kedy nemôžu jazdiť, vtedy si takýmto spôsobom pravdepodobne krátia čas.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3822
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Franik » 6.12.2016, úte 22:11

Temp píše:Jsem laik, ale napadá mě ještě jedna věc. Ta tuhost karoserie je jedna věc. Ale nebude i v poměru k tuhosti důležitá i váha? Řekněme, že 1300 kg těžká 147 to někde opře a bude ji držet 13700nm/grado. A když to samé někde opře Mustang s 1800 kilama (od boku, nevím kolik měl) s 16 000nm, tak nárazové přetížení ještě zvýrazní rozdíl váhy a karoserie se s tím prostě musí poprat a vydržet to.
?
Tuhost kareserie je uplně něco jiného než narazová odolnost při testech NCAP :D
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Temp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 729
Registrován: 21.7.2013, ned 07:54

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Temp » 7.12.2016, stř 12:10

To já vím. Jen že se tu začala porovnávat v kontextu s tou bouračkou 147/pažout.
Ale nějaký vztah tam být může. Zvyšování pevnosti pro náraz se může promítnout i do torzní tuhosti, ne? Naopak to samé. Samotné NCAP s opravdovou bezpečností nemusí mít vždycky moc společného.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3822
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Franik » 7.12.2016, stř 20:16

bezpečnost pro náraz je dělaná tak aby se co nejvíce plechů po A sloupek pomačkalo a ztlumilo kinetickou energii, boční je zas jelikož je tam prostoru minimálně, pevný co nejvíce. Prostě klec od sloupků musí zustat co nejmíň netknutá a zbytek se musí řízeně zmuchlat. je toho docíleno například prolisama nebo ruznou sílou plechu svařenou k sobě například na podlaze nebo nosnících. Profilováním a svařením ruznych vrstev se docílý tý pevnosti v krutu. jelikož se snižují váhy ať kvůli emisím nebo sportovnosti se to nedá zkloubit anebo s problémama a materialama. Například když se dělají závoďáky přidávají se svary na stojinách a profilech aby právě tahle pevnost byla co největší a o bezpečnost se stará klec vestavěná dovnitř.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8582
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Harous » 7.12.2016, stř 22:54

Tak tohle je masakr... :-k
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

mari156
Štamgast

Příspěvky: 543
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od mari156 » 8.12.2016, čtv 08:07

Pán je šikovný,o tom žádná.Spíš by mě zajímala konečná cena toho opraveného vraku.Podle té ceny by se měla odvíjet i výše trestu :roll: .
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1926
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od Rasputin » 8.12.2016, čtv 11:38

Predpokladam ze tie auta ked idu prec, tak ten co to kupi, je s tym oboznameny. Nakolko ma na webe vycapene videa o tom, bol by pako.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

mari156
Štamgast

Příspěvky: 543
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od mari156 » 8.12.2016, čtv 12:31

Tak to určitě.A chudák ten,kdo by to koupil nevědomky a blázen ten,kdo vědomě
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1556
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od bobas » 8.12.2016, čtv 12:48

no nechci brat nikomu iluze, ale kolik aut takovych je......onehnda tam delal tusim 3kove bavo pres strechu, strechu odvrtal a prevaril :roll: spis me trosku zarazilo jakym zpusobem vymenil ten podbeh, protoze pri takove to vymene by mel dil napasovavat s presahy a neudelat svar naprimo dokola, nehlede na to, ze mi prislo, ze tak trosku sral na ty vnitrni vyztuhy u prahu, coz jsem cumel...jako opravit se to da,ale za me ne takto :cry: ale asi uz se nadelal, taha to za studena ne zatepla,aspon neco :)
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od rossogtv » 8.12.2016, čtv 13:08

Franik píše:bezpečnost pro náraz je dělaná tak aby se co nejvíce plechů po A sloupek pomačkalo a ztlumilo kinetickou energii, boční je zas jelikož je tam prostoru minimálně, pevný co nejvíce. Prostě klec od sloupků musí zustat co nejmíň netknutá a zbytek se musí řízeně zmuchlat. je toho docíleno například prolisama nebo ruznou sílou plechu svařenou k sobě například na podlaze nebo nosnících. Profilováním a svařením ruznych vrstev se docílý tý pevnosti v krutu. jelikož se snižují váhy ať kvůli emisím nebo sportovnosti se to nedá zkloubit anebo s problémama a materialama. Například když se dělají závoďáky přidávají se svary na stojinách a profilech aby právě tahle pevnost byla co největší a o bezpečnost se stará klec vestavěná dovnitř.
no je to presne tak, jeste specificky k Alfe dodam: Tam, kde Alfa Spider/ GTV ma 4 ( !!!! ) vrstvy plechu, ma 155 ka pred faceliftem 93 pouze jednu....konkretne jde o prechod predni podlaha/prah/ a-sloupek smerem tunel pres motorovou stenu/podbeh. Oproti tomu napriklad 147ka vypada na 1.pohled zase spise jak ta 155 ( je tam opet mene plechu ). Nicmene par jich tam je extra a vsechny jsou jinak tvarovane a hlavne se pouziva velmi tvrda ocel. Navic to bude dukladne spocitane ruznymy programy, coz u puvodniho Tipa asi jeste k dispozici nemeli.
K tomu videu: drive by takovou kastli vytahl v jednom kuse, dnes diky vysokopevnostnim plechum musi kusy vyrezavat. Pouzivany "Borstahl" se musi castecne lisovat jiz za tepla, protoze lisovani zastudena by negativne ovlivnilo jeho minimalni schopnost k deformaci. Je to podobne jako u duralu, ten se da ohybat take jen za tepla, za studena praskne.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

c4mel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 83
Registrován: 21.6.2015, ned 00:49

Re: Nehody: naše i jiné.....

Příspěvek od c4mel » 8.12.2016, čtv 18:00

a pak to někdo prodá jako leštěnku :D vim co mi říkal známej že jeden borec takto dělá auta že koupí jedno nabořené napředek druhé na zadek a prostě to rozpůlí a svaří k sobě :D a prý je šikovnej a dělá to poctivě a lidem co to prodává tak o tom samozřejmě vědí ale i tak bych to nechtěl páč při bouračce to asi moc nevydrží...
Alfa Romeo 159 2.2jts SW TI
ex - BMW e36 323i

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1926
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Rasputin

Příspěvek od Rasputin » 10.12.2016, sob 19:08

Takze nestaci ze sa sam lupe ten talosky lak, ale nejaky zmetek este obtahne auto od zacatku po konec. :smt013
Ze to tych ludi bavi
Přílohy
IMG_20161210_171730.jpg
IMG_20161210_171718.jpg
IMG_20161210_171702.jpg
IMG_20161210_171708.jpg
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti