
Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Zase se mi v tom hrabala číča


145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Ze ty to musis vzdycky pred machcem zneprovoznit

Aktuální:
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Už mě to taky štve... Teď se mi to ještě trochu zkomplikovalo, takže mácháč letos zase nedávám 
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak už zase alfa jezdí. Dal jsem tam zpátky tu 1.4rku, jenom jsem jí komplet vyčistil, natřel, vyměnil špatný ostřiky, zrepásnul olejový čerpadlo... S 1.8 bude víc práce než jsem si původně myslel.
Jinak ta spojka samozřejmě neseděla. Mám nějakou speciální, na kterou se už ani nová lamela nedá sehnat, tak jsem tu starou poslal na přeobložení do renovaku...
Ted ještě abych sehnal adaptér pro chladič oleje a můžu jet na mácháč
Jinak ta spojka samozřejmě neseděla. Mám nějakou speciální, na kterou se už ani nová lamela nedá sehnat, tak jsem tu starou poslal na přeobložení do renovaku...
Ted ještě abych sehnal adaptér pro chladič oleje a můžu jet na mácháč
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Začíná mi docházet otáčkoměr
- omezovač je na 9000rpm. Musel jsem dát větší vstřiky, ty původní jsou dobrý tak do 8mi tisíc.
Ještě musím nahodit zpátky 2.0 vačky, teď jsem dal na zkoušku ty z 1.4 hlavy a je to línější...
http://youtu.be/GvlS05HOme0
Ještě musím nahodit zpátky 2.0 vačky, teď jsem dal na zkoušku ty z 1.4 hlavy a je to línější...
http://youtu.be/GvlS05HOme0
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Normálně tam mam vačky z 2.0, teď jsem dával na zkoušku ty z 1.4, ale půjdou tam zase z 2.0... Jinak je to v podstatě všechno origo a drží to pěkně. I při těch 9k rpm nejsou cítit žádný vibrace atd.
Ty komponenty co píšeš jsou hodně pevný a lehký už v originálu (oproti jiným sériovým motorům) a kovanýma bych si moc nepomohl..
Pro porovnání 1.4 má při 9000rpm stejnou pístovou rychlost, jako 2.0 při 6400rpm
, přitom ten spodek je vpodstatě stejnej.
Největší problém jsou hydraulický zdvihátka, ale kvůli ním spíš ztrácím výkon než abych něco ničil...
Ty komponenty co píšeš jsou hodně pevný a lehký už v originálu (oproti jiným sériovým motorům) a kovanýma bych si moc nepomohl..
Pro porovnání 1.4 má při 9000rpm stejnou pístovou rychlost, jako 2.0 při 6400rpm
Největší problém jsou hydraulický zdvihátka, ale kvůli ním spíš ztrácím výkon než abych něco ničil...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Jaký je vrtání a zdvih u 1.4? Dvoulitr je dlouhozdvih, to jo no. Slušelo by mu mít jinej poměr. Ale každopádně to máš moc pěkný.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Díky, ale na kóču to nemá
. U 1.4 je vrtání 82mm a zdvih 64,87mm. Dvoulitr 16v má vrtání 83mm a zdvih 91mm, ale 8V je na tom myslím o něco líp...
Jinak s rizikem že se rozletí počítám, ale myslím že to ještě něco vydrží. Kdyžtak se sežene jinej motor, 1.4rek je všude plno.
Jinak s rizikem že se rozletí počítám, ale myslím že to ještě něco vydrží. Kdyžtak se sežene jinej motor, 1.4rek je všude plno.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
No, to už si tak jistej nejsem. Ale ten zdvih je teda super, no. Jako při 9k bych se u hydra bál, že povolí. U závodních aut se vyndavají, páč se prej nafouknou, ventil nedovře a pak už jen rána a je po motoru.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
hlavne v 9tis uz skoro nestihaji zavirat,mas v planu menit za normalni penizky?zkoumal si pruziny z 2.0 a 1.4? jsou stejny? ja na to asi dlabu proto mam omezovac jen na 8500ot 
AR 145 1600TS racing
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Pružiny vypadají že jsou stejný na 1.4 i 2.0, ale mam tam pro jistotu ty z 2.0...
Ono spíš než že by nezavírali se neotevírají - v tý rychlosti se stlačí hydra místo pružiny. Pak ještě můžou začít hydra pružit a odskakovat a to už by byl docela problém..
Nahradit bych to chtěl, ale vůbec nevím jestli se to dá někde sehnat, nebo jestli to někdo dokáže vyrobit na míru. Vím jenom o komplet kitu z AHM za 1800 liber...
Každopádně chystám ještě jeden projekt a tam už nebudou takový otáčky potřeba
Ono spíš než že by nezavírali se neotevírají - v tý rychlosti se stlačí hydra místo pružiny. Pak ještě můžou začít hydra pružit a odskakovat a to už by byl docela problém..
Nahradit bych to chtěl, ale vůbec nevím jestli se to dá někde sehnat, nebo jestli to někdo dokáže vyrobit na míru. Vím jenom o komplet kitu z AHM za 1800 liber...
Každopádně chystám ještě jeden projekt a tam už nebudou takový otáčky potřeba
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Budeš přeplňovat? 
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tipuju 2.4JTDm do 145? 
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
lukee: nene, jedna 2.4 145tka už v čr je. Eidy se trefil. Ale nerad o něčem píšu, když to pak nemůžu splnit.. Takže zatím žádný info
Zatím nejbližší plány jsou udělat legálně STK, takže naházet zpátky origo sání, kat, kola atd.. Pak to zase přeházet a jet to prohnat do Mostu (na to se moc těším, protože když jsem tam byl naposledy, tak to ještě nebylo moc naladěný a nešlo to do otáček..)
Zatím nejbližší plány jsou udělat legálně STK, takže naházet zpátky origo sání, kat, kola atd.. Pak to zase přeházet a jet to prohnat do Mostu (na to se moc těším, protože když jsem tam byl naposledy, tak to ještě nebylo moc naladěný a nešlo to do otáček..)
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak v rámci příprav na STK jsem nahodil zase originální sání a překvapilo mě jak velký to je oproti ITB rozdíl. Najednou přibylo hodně kroutáku ve středních, ale ve vysokých je to hrozná mrtvola (už to ani neláká posílat do těch 9k
).. Ale zase se s tím dá jezdit i normálně a neškubne to při každým přidání plynu jako s čtyřklapkou...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak malej šneček by byl, ještě ho tam nějak naroubovat..

Dneska ještě proběhne příprava na Most, dají se nový ramena Lemforder + nějaký drobnosti na přední nápravě. A nahodí se znova oilcooler s novýma hadicema...
Jinak ještě díky DavidGL za díly z TS.

Dneska ještě proběhne příprava na Most, dají se nový ramena Lemforder + nějaký drobnosti na přední nápravě. A nahodí se znova oilcooler s novýma hadicema...
Jinak ještě díky DavidGL za díly z TS.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
co to je za turbo (komplet typove oznaceni)?
Alfa Romeo Perfection
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
sakra tak nebudu prvni u nas kdo narde to ts sneka
skusim teda kompresor 
AR 145 1600TS racing
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
To rozhodně nebudeš. Ještě dnes mám v hlavě slova svého mechanika, co oturbil 2.0: " Ty vole, to jelo jako kráva !!!!!! .... Těch 7 kilometrů"
už je to asi 5 let
už je to asi 5 let
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- AlfaAlfons
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 24.6.2014, úte 12:11
- Bydliště: Praha
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Hampice píše:To rozhodně nebudeš. Ještě dnes mám v hlavě slova svého mechanika, co oturbil 2.0: " Ty vole, to jelo jako kráva !!!!!! .... Těch 7 kilometrů"
![]()
už je to asi 5 let
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
to ja mam v planu 1.6 ts
tlacit tak 1-1,2b vic asi ne 
jo a myslel jsem funkcni
jo a myslel jsem funkcni
AR 145 1600TS racing
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Na tý fotce to vypadá velký, ale je to malý turbíčko. Je to klasika T25 vodou chlazený turbo. Typový označení nevim, ale je to z GTR R33 (akorát že ten má tyhle turba dvě) na štítku je 14411-24u04, ale kompresorový mapy jsem k tomu nenašel. Jinak A/R turbíny je 0.48 a kompresoru 0.42, takže dobrý spíš pro nízký otáčky...
cucal: to budeš mít kovaný střeva a kovový těsnění pod hlavou?
Já pujdu s tlakem zatím na 0.5b pak už to prý nedává origo těsnění...
cucal: to budeš mít kovaný střeva a kovový těsnění pod hlavou?
Naposledy upravil(a) Flp dne 5.9.2014, pát 01:01, celkem upraveno 1 x.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti
