Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Odpovědět
Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Flp » 10.7.2014, čtv 22:49

Zase se mi v tom hrabala číča :roll:

Obrázek
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Hóky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 7.10.2012, ned 13:28
Bydliště: Semily/Liberec

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Hóky » 10.7.2014, čtv 22:53

Ze ty to musis vzdycky pred machcem zneprovoznit :smt098 :smt098
Aktuální:
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Flp » 11.7.2014, pát 17:02

Už mě to taky štve... Teď se mi to ještě trochu zkomplikovalo, takže mácháč letos zase nedávám :(
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Flp » 23.7.2014, stř 22:19

Tak už zase alfa jezdí. Dal jsem tam zpátky tu 1.4rku, jenom jsem jí komplet vyčistil, natřel, vyměnil špatný ostřiky, zrepásnul olejový čerpadlo... S 1.8 bude víc práce než jsem si původně myslel.
Jinak ta spojka samozřejmě neseděla. Mám nějakou speciální, na kterou se už ani nová lamela nedá sehnat, tak jsem tu starou poslal na přeobložení do renovaku...
Ted ještě abych sehnal adaptér pro chladič oleje a můžu jet na mácháč :)
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Flp » 3.8.2014, ned 15:50

Začíná mi docházet otáčkoměr :D - omezovač je na 9000rpm. Musel jsem dát větší vstřiky, ty původní jsou dobrý tak do 8mi tisíc.
Ještě musím nahodit zpátky 2.0 vačky, teď jsem dal na zkoušku ty z 1.4 hlavy a je to línější...

http://youtu.be/GvlS05HOme0
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Eidy » 3.8.2014, ned 16:33

:smt064 Co tam máš za střeva? To to takhle brousíš se sériovejma vačkama, pístama a ojnicema?
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Flp » 3.8.2014, ned 16:52

Normálně tam mam vačky z 2.0, teď jsem dával na zkoušku ty z 1.4, ale půjdou tam zase z 2.0... Jinak je to v podstatě všechno origo a drží to pěkně. I při těch 9k rpm nejsou cítit žádný vibrace atd.
Ty komponenty co píšeš jsou hodně pevný a lehký už v originálu (oproti jiným sériovým motorům) a kovanýma bych si moc nepomohl..
Pro porovnání 1.4 má při 9000rpm stejnou pístovou rychlost, jako 2.0 při 6400rpm :), přitom ten spodek je vpodstatě stejnej.
Největší problém jsou hydraulický zdvihátka, ale kvůli ním spíš ztrácím výkon než abych něco ničil...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Eidy » 3.8.2014, ned 17:17

Jaký je vrtání a zdvih u 1.4? Dvoulitr je dlouhozdvih, to jo no. Slušelo by mu mít jinej poměr. Ale každopádně to máš moc pěkný.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Flp » 3.8.2014, ned 17:44

Díky, ale na kóču to nemá :) . U 1.4 je vrtání 82mm a zdvih 64,87mm. Dvoulitr 16v má vrtání 83mm a zdvih 91mm, ale 8V je na tom myslím o něco líp...
Jinak s rizikem že se rozletí počítám, ale myslím že to ještě něco vydrží. Kdyžtak se sežene jinej motor, 1.4rek je všude plno.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od zde. » 3.8.2014, ned 18:55

9k na hydrostelech je slusny :smt023
33

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Eidy » 3.8.2014, ned 19:57

No, to už si tak jistej nejsem. Ale ten zdvih je teda super, no. Jako při 9k bych se u hydra bál, že povolí. U závodních aut se vyndavají, páč se prej nafouknou, ventil nedovře a pak už jen rána a je po motoru.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od cucal » 4.8.2014, pon 16:03

hlavne v 9tis uz skoro nestihaji zavirat,mas v planu menit za normalni penizky?zkoumal si pruziny z 2.0 a 1.4? jsou stejny? ja na to asi dlabu proto mam omezovac jen na 8500ot :D
AR 145 1600TS racing

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Flp » 4.8.2014, pon 21:24

Pružiny vypadají že jsou stejný na 1.4 i 2.0, ale mam tam pro jistotu ty z 2.0...
Ono spíš než že by nezavírali se neotevírají - v tý rychlosti se stlačí hydra místo pružiny. Pak ještě můžou začít hydra pružit a odskakovat a to už by byl docela problém..
Nahradit bych to chtěl, ale vůbec nevím jestli se to dá někde sehnat, nebo jestli to někdo dokáže vyrobit na míru. Vím jenom o komplet kitu z AHM za 1800 liber...
Každopádně chystám ještě jeden projekt a tam už nebudou takový otáčky potřeba :)
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Eidy » 4.8.2014, pon 21:55

Budeš přeplňovat? :smt040
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od lukee » 5.8.2014, úte 21:07

Tipuju 2.4JTDm do 145? :)

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Flp » 6.8.2014, stř 11:49

lukee: nene, jedna 2.4 145tka už v čr je. Eidy se trefil. Ale nerad o něčem píšu, když to pak nemůžu splnit.. Takže zatím žádný info :D

Zatím nejbližší plány jsou udělat legálně STK, takže naházet zpátky origo sání, kat, kola atd.. Pak to zase přeházet a jet to prohnat do Mostu (na to se moc těším, protože když jsem tam byl naposledy, tak to ještě nebylo moc naladěný a nešlo to do otáček..)
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Flp » 11.8.2014, pon 12:12

Tak v rámci příprav na STK jsem nahodil zase originální sání a překvapilo mě jak velký to je oproti ITB rozdíl. Najednou přibylo hodně kroutáku ve středních, ale ve vysokých je to hrozná mrtvola (už to ani neláká posílat do těch 9k :) ).. Ale zase se s tím dá jezdit i normálně a neškubne to při každým přidání plynu jako s čtyřklapkou...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Flp » 3.9.2014, stř 10:19

Tak malej šneček by byl, ještě ho tam nějak naroubovat..
Obrázek

Dneska ještě proběhne příprava na Most, dají se nový ramena Lemforder + nějaký drobnosti na přední nápravě. A nahodí se znova oilcooler s novýma hadicema...
Jinak ještě díky DavidGL za díly z TS.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9118
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Hampice » 3.9.2014, stř 13:58

:shock: To je z brejlovce* ne?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od yan.ko » 3.9.2014, stř 14:41

co to je za turbo (komplet typove oznaceni)?
Alfa Romeo Perfection

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od cucal » 3.9.2014, stř 18:25

sakra tak nebudu prvni u nas kdo narde to ts sneka :D skusim teda kompresor :D
AR 145 1600TS racing

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9118
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Hampice » 3.9.2014, stř 18:52

To rozhodně nebudeš. Ještě dnes mám v hlavě slova svého mechanika, co oturbil 2.0: " Ty vole, to jelo jako kráva !!!!!! .... Těch 7 kilometrů"
:-D
už je to asi 5 let :)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

AlfaAlfons
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 140
Registrován: 24.6.2014, úte 12:11
Bydliště: Praha

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od AlfaAlfons » 3.9.2014, stř 19:00

Hampice píše:To rozhodně nebudeš. Ještě dnes mám v hlavě slova svého mechanika, co oturbil 2.0: " Ty vole, to jelo jako kráva !!!!!! .... Těch 7 kilometrů"
:-D
už je to asi 5 let :)

:smt044

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od cucal » 3.9.2014, stř 21:18

to ja mam v planu 1.6 ts :) tlacit tak 1-1,2b vic asi ne :)

jo a myslel jsem funkcni :D
AR 145 1600TS racing

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Příspěvek od Flp » 3.9.2014, stř 22:01

Na tý fotce to vypadá velký, ale je to malý turbíčko. Je to klasika T25 vodou chlazený turbo. Typový označení nevim, ale je to z GTR R33 (akorát že ten má tyhle turba dvě) na štítku je 14411-24u04, ale kompresorový mapy jsem k tomu nenašel. Jinak A/R turbíny je 0.48 a kompresoru 0.42, takže dobrý spíš pro nízký otáčky...

cucal: to budeš mít kovaný střeva a kovový těsnění pod hlavou? :D Já pujdu s tlakem zatím na 0.5b pak už to prý nedává origo těsnění...
Naposledy upravil(a) Flp dne 5.9.2014, pát 01:01, celkem upraveno 1 x.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů