pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Blbe jsem se vyjadril. Neni problem, ze sviti vys nez potkavacka ale sviti prej nahoru az moc. Na regloskopu je takovej krizek, kam ma svitit a svitilo to nad nej.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9081
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Mohla být klidně i jen blbě usazená žárovka. Je to jeden výlisek, to by muselo to být blbě už z výroby. Uvidíš až to složíš no
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Neni to jeden vylisek. Projektor potkavacek je uchyceny 4 srouby pres gumove podlozky aby to slo sestelovat.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Už svítíme
Moc jsem ty projektory netrefil, levý dálkáč svítí výš než pravý. Až se mi bude chtít tak to rozeberu a vyladím pozici projektoru. Nebo celý pravý světlomet trochu zvednu ať i potkávačky svítí o kousek dál. Trochu problém je s použitým lepidlem - použil jsem šedý butylenový tmel, ale není to dobrý. Předtím jsem světla lepil bitumenovým tmelem, ale ten se dělá jen v černé a teď jsem to chtěl mít jako originál v šedé. Origo se to taky lepí butylem, ale tenhle stavební butylen vůbec nechce zavadnout, furt je tekutý. Na hlavních světlometech to nevadí, ale mlhovky jsem musel pojistit páskou, aby ty skla neupadly. Dám tomu pár dní a když tak ty mlhovky přelepím nanovo bitumenem. Hlavní světlomety jsou v pohodě, skla drží kovové spony a tmel jen těsní, ale na mlhovkách musí být to sklo přilepený.
Nalepil jsem dopředu i nový znak a hned to jinak vypadá. Jen škoda, že jsem si nevšiml ošoupaný chrom na scudettu, poslal bych jej na pochromování s těmi parabolami.

Moc jsem ty projektory netrefil, levý dálkáč svítí výš než pravý. Až se mi bude chtít tak to rozeberu a vyladím pozici projektoru. Nebo celý pravý světlomet trochu zvednu ať i potkávačky svítí o kousek dál. Trochu problém je s použitým lepidlem - použil jsem šedý butylenový tmel, ale není to dobrý. Předtím jsem světla lepil bitumenovým tmelem, ale ten se dělá jen v černé a teď jsem to chtěl mít jako originál v šedé. Origo se to taky lepí butylem, ale tenhle stavební butylen vůbec nechce zavadnout, furt je tekutý. Na hlavních světlometech to nevadí, ale mlhovky jsem musel pojistit páskou, aby ty skla neupadly. Dám tomu pár dní a když tak ty mlhovky přelepím nanovo bitumenem. Hlavní světlomety jsou v pohodě, skla drží kovové spony a tmel jen těsní, ale na mlhovkách musí být to sklo přilepený.
Nalepil jsem dopředu i nový znak a hned to jinak vypadá. Jen škoda, že jsem si nevšiml ošoupaný chrom na scudettu, poslal bych jej na pochromování s těmi parabolami.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9081
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Paráda!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Pěkně si s tím hraješ! 

Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Svítí to krásně 
Když to srovnám s těma mejma bludičkama tak mě tahle úprava taky čeká.

Když to srovnám s těma mejma bludičkama tak mě tahle úprava taky čeká.
2020 Octavia Combi Style 2.0 TDI, ex 2017 Giulia Super 2.0T, ex 2007 159 2.4 SW TI
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Předpokládám že to zabarvení do růžova je způsobený foťákem že? Moc dobrý!
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Jo, to dela fotak. Byl problem to i zaostrit kdyz jsem treba fotil detail zblizka a pokazdy to melo jiny barvy...
Jinak zarovky tam jsou novy Osram Night Breaker Unlimited.
Jinak zarovky tam jsou novy Osram Night Breaker Unlimited.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Super práca, toto ma čaká na Thesise, na 146 vzhľadom na to, že mám vylámané držiaky parabol budem zháňať nové svetlá.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Dlouho jsem tu nebyl, tak to sem naházím vše najednou.
V létě jsme se synem absolvovali dovolenou v Itálii - basecamp jsme rozložili v Bibione, z toho na 3 dny jsme se vypařili na výlet Trento - Milano - Modena - Maranelo - Bologna. Tady máte pár fotek:
V létě jsme se synem absolvovali dovolenou v Itálii - basecamp jsme rozložili v Bibione, z toho na 3 dny jsme se vypařili na výlet Trento - Milano - Modena - Maranelo - Bologna. Tady máte pár fotek:
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
nové vzpěry kapoty od moliton
pružinky ve vnitřních klikách
nové víčko expanzky - staré chcalo přes těsnění
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Malý výlet k razorcz91:
Následovala nutná údržba před nahozením do auta - kompletní vyčištění kůže, 2x impregnace mlékem na kůži, 2x impregnace balzamem (použito Autoglym a Riwax). Sedák jsem taky zaklopil dozadu vyndáním podložky v zadní části kolejnic a přidáním jedné dopředu. Stejně se na nich ale sedí dost divně, furt je to strašně vysoko. Střední část sedačky je moc objemná, v plánu je zřezání molitanové výplně odporovou pilou, abych do těch sedaček víc zapadl. Je to vidět i z fotek, že ten střed prostě vyčuhuje nad zbytek sedačky:
V obou dveřích byl prasklý plech v místě uchycení mechanismu oken - zavařeno a přeplátováno kusem plechu:
Záhada nefunkčního ventilátoru vyřešená - prasklý cín na výkonovém členu a spálený konektor ventilátoru:
Následovala nutná údržba před nahozením do auta - kompletní vyčištění kůže, 2x impregnace mlékem na kůži, 2x impregnace balzamem (použito Autoglym a Riwax). Sedák jsem taky zaklopil dozadu vyndáním podložky v zadní části kolejnic a přidáním jedné dopředu. Stejně se na nich ale sedí dost divně, furt je to strašně vysoko. Střední část sedačky je moc objemná, v plánu je zřezání molitanové výplně odporovou pilou, abych do těch sedaček víc zapadl. Je to vidět i z fotek, že ten střed prostě vyčuhuje nad zbytek sedačky:
V obou dveřích byl prasklý plech v místě uchycení mechanismu oken - zavařeno a přeplátováno kusem plechu:
Záhada nefunkčního ventilátoru vyřešená - prasklý cín na výkonovém členu a spálený konektor ventilátoru:
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Další výlet, tentokrát do liberce k speedymu pro díly z obsolete katalogu - nejvíc se těším silentbloku motoru a loketce v kůži. Co je zajímavý, že ten nový silentblok je zhora plněný olovem, starý byl jen taková rezavá plechovka:
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Pokud někoho napadlo, co se stalo s původníma sedačkama, tak jejich pouť pokračuje v dětském pokoji
:

Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
No a poslední závada, která znemožnila další zážitky je vypadlé táhlo převodovky - rozpadl se ten silentblok na konci a už nešlo zařadit nic jinýho než za 4. Tak jsem jel 45min v páteční zácpě, rozjížděl se krokem na 4ce - do kopečku taky. Naštěstí to spojka přežila, jen poslední třetinu cesty už dávala o sobě znát zápachem, ale nevzdala to.
Co jsem tak sondoval, tak ve fiatu táhlo už nemají, na ebay je kolem 37 liber, nebo jen PU silentblok za 24 liber. Přitom taková blbost, nechápu, proč na ten konec nedali normální čep jak je na ostatních táhlech.
Co jsem tak sondoval, tak ve fiatu táhlo už nemají, na ebay je kolem 37 liber, nebo jen PU silentblok za 24 liber. Přitom taková blbost, nechápu, proč na ten konec nedali normální čep jak je na ostatních táhlech.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Tvl jak se rozjíždí na čtyřku do kopce?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Nezne a pomalu

Nastesti to byly kratke kopecky, akorat ve spicce se proste hejbes po metrech...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Asi by som to nahodik späť a zaistil skpaskou. Spojku si asi daval novu co?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Co chces zaistit skpaskou?
Spojka je skoro nova, nijako jej to neublizilo, neboj.
Spojka je skoro nova, nijako jej to neublizilo, neboj.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Nasadit tu hlavicku späť a stiahnut o rameno na prevodovke, uz som to tak videl na 2,4 na dojazd v pohode stacilo
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
No na dojazd by mozno stacilo, ale ked uz tak to treba spravit poriadne a nie sa potom bat, ci to pocas jazdy zas nevyskoci.
Moznosti vidim 2 - bud kupit nove tiahlo alebo na koniec povodneho navarit unibal. No pri cene 40€ sa neoplati s tym spekulovat a kupim nove tiahlo, skor ma serie ako dlho na to zas budem cakat kym ho dorucia...
Moznosti vidim 2 - bud kupit nove tiahlo alebo na koniec povodneho navarit unibal. No pri cene 40€ sa neoplati s tym spekulovat a kupim nove tiahlo, skor ma serie ako dlho na to zas budem cakat kym ho dorucia...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Hezkx si hrajes!
Jak jsi rozdelal sedadla - ty bocni vedeni od sedaku? Mam novy vnitrky (molitan) i pojezdy, ale neprisel jsem na to, jak se dostat ke sroubum!
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Nejdriv musis sundat ten stred - drzi ho takove plastove listy zacvakle za plech sedadla. Zacni vepredu, proste vypacis tu listu od plechu a ten stred pujde pekne vyklopit. V zadni casti je to stejny, akorat je ta plastova lista nacpana do mensiho prostotu. Bocni vedeni drzi uprostred za drat zacvakly o vystupky v plechu a boky jsou zacvakly plastovou listou pod sedadlem. Kdyz otocis sedadlo tak to hned pochopis...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
diky, to sem taky potreboval vedetpelo píše: 27.10.2018, sob 09:00 Nejdriv musis sundat ten stred - drzi ho takove plastove listy zacvakle za plech sedadla. Zacni vepredu, proste vypacis tu listu od plechu a ten stred pujde pekne vyklopit. V zadni casti je to stejny, akorat je ta plastova lista nacpana do mensiho prostotu. Bocni vedeni drzi uprostred za drat zacvakly o vystupky v plechu a boky jsou zacvakly plastovou listou pod sedadlem. Kdyz otocis sedadlo tak to hned pochopis...

2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů