Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Jen přidám svoji zkušenost ohledně IMASAFU z Fiatů a už bych do něj nikdy nešel, tak snad pro Alfu to dělaj z něčeho lepšího.
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Dal jsem se do nějakýho hledání a je to dost marný, prakticky nikdo nic na ten 12v nedělá a ten imasaf co tam byl je jak řešeto ... downpipe budu muset buď opravit (převařit vlnovce) nebo vyrobit rovnou nový, kat by asi šel použít nebo místo něj dám jen rezonátor a zbytek buď ragazzon, supersprint a nebo vážně něco spíchnu. I za typy jak ten výfuk ideálně poskládat budu rád, aspoň budu mít o čem dumat
... Ideální se mi zdá zkusit rezonátor místo katu a jeden reflexní tlumič a kdyby to bylo nepřijatelně hlasitý, přidal bych ještě absorbční tlumič před koncovku.

Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Muzes pořídit ragazzon napr., ale 20k no, pak je to teda parada
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tj, jenže dám 25k jen za středovej a koncovej díl. Nějakou náhradu katu + downpipe nedělají vůbec. A ragazzon má takovej brumlavej zvuk, to mě moc nebere, mám rád takovej "řezavej", vždycky se mi líbili výfuky Wizard od anglánů, myslel jsem že už to nedělají, ale asi jsem se pletl, našel jsem něco a zkusil je poptat tak uvidím.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak mám v Anglii vyjednanej výfuk Wizard, catback nerez sakumpikum 20k i s dopravou. To samý od Ragazzonu vychází na 24k, nejde o peníze, jen se mi zvuk toho Wizardu líbí víc. Mínus je že v Anglii se na nějaký homologace výfuků vůbec nehraje, takže homologace není.
Co si o tom myslíte, mám to potvrdit? Nebo mám spíš obětovat zvuk vůči té homologaci? Jsem trochu na vážkách tak do mě prosím kopněte
Jinak jedná se o henten onen: https://www.youtube.com/watch?v=YxhetzLYyRo
PS: Dá se objednat i náhrada originálu za tašku hrušek (2500Kč celej vejfuk
) ... ale podle mě za tyhle peníze to snad nemůže ani bejt z oceli a i kdyby, tak to prostě nebudu vono si myslím ... https://www.mroauto.cz/katalog/alfa-rom ... 63/100314/
Co si o tom myslíte, mám to potvrdit? Nebo mám spíš obětovat zvuk vůči té homologaci? Jsem trochu na vážkách tak do mě prosím kopněte

Jinak jedná se o henten onen: https://www.youtube.com/watch?v=YxhetzLYyRo
PS: Dá se objednat i náhrada originálu za tašku hrušek (2500Kč celej vejfuk

Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- Flipshide
- Pozorovatel
- Příspěvky: 311
- Registrován: 5.4.2015, ned 10:47
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Dřív mi byly nějaký homologace a zápis v TP u zadele, ale nějak jsem zestátl a osobně už bych asi šel po tý homologaci. Na druhou stranu, před STK prohodíš za klasiku a je taky klid, donutil jsi mě se pořádně zamyslet 

Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T 280k Q4 2018
Alfa Romeo 147 Ducati Corse 1.9JTD 125kw, 2008
Alfa Romeo 147 Black Line 1.9JTD 88kW, 2007
Ex
AR 147 1.6TS/77KW 2005
AR 159 1.9JTD/8V/118kW, 2006 DPF & EGR OFF +CHIP 156Hp/377Nm
Alfa Romeo 147 Ducati Corse 1.9JTD 125kw, 2008
Alfa Romeo 147 Black Line 1.9JTD 88kW, 2007
Ex
AR 147 1.6TS/77KW 2005
AR 159 1.9JTD/8V/118kW, 2006 DPF & EGR OFF +CHIP 156Hp/377Nm
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
O STK nejde, na to sere bílej tesák, spíš mi jde o občasný výlet do zemí Hitlerem políbených. Abych se někde na cestě na dovolenou nehádal s debilem v knírku ... Zas nadruhou stranu, co mi můžou, jedině že by to bylo enormě hlučný, oni rádi pobíhaj s decibelmetrama. Stejně bude pravděpodobně kat off... No nevim.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7218
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
tvl. já už ti musim vrátit ten torx
, už je to rok 


AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Ten Wizard je suprovej, má skvělej zvuk, ale jak je umístěnej tlumič pod nápravnící a né v ní, je strašně nízko
Já s autem nevjedu ani do garáže, musim si to podkládat různě a strašně mě to sere. Ovšem pokud něco takovyho nemusíš řešit, tak cajk.

Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6


No a nechceš se ho zbavit? Klidně bych to pro tebe udělal

Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Krásný večer dobří lidé stejného postižení.
Asi to vypadalo jako že jsem to vzdal, ale né
jen jsem trávil přes léto o něco víc času u soudečku než jsem plánoval
Ve zkratce shrnu novinky.
Začátkem léta, to jsem ještě neměl tolik sucho v hrdle sem trošku poleštil ... kus hliníku.

Trochu porenovoval, jen ten kus litiny zůstal původní.

Trochu šrouboval ... i ty silenbloky sání se mi povedlo sehnat a vyměnit


Trochu umělecké činosti vykázal

Doskládal to

A odjel vyvenčit Brécu do Norska. (Slíbil jsem, že taky něco napíšu a přihodím nějakou fotku, snad se k tomu dostanu.)
No a nastalo cirka 4 měsíční čekání na Anglány a jejich um ve svařování nerezovejch trubek, no dočkal jsem se

Musím uznat, že je to vážně umělecký dílo. Ty sváry, a celkový provedení, to jsem ještě nikdy neviděl, vážně palec nahoru.
No a dneska přišel den D ... "první" start, všechno klaplo, po důkladný prolití všech trubek benzínem to chytlo, ale stále mi zůstal problém ... je to jen 4-válec. Nepálí 1 a 5 válec. Po troše pátrání padnul černej petr na cívku a tak se ptám, neválí se někomu v garáži nevyužitá? Případně bych byl rád i za zapůjčení abych si byl jistej. Přijedu kamkoliv, případně zaplatím poštu + nějaká blbost jako láhev vína je jistota. EDIT: ... láhev vína myslím za zápůjčku, kdyby mi tu cívku někdo byl ochotnej i prodat, tak ji samože zaplatím ... penězma

Předem díky
Asi to vypadalo jako že jsem to vzdal, ale né


Ve zkratce shrnu novinky.
Začátkem léta, to jsem ještě neměl tolik sucho v hrdle sem trošku poleštil ... kus hliníku.

Trochu porenovoval, jen ten kus litiny zůstal původní.

Trochu šrouboval ... i ty silenbloky sání se mi povedlo sehnat a vyměnit



Trochu umělecké činosti vykázal

Doskládal to

A odjel vyvenčit Brécu do Norska. (Slíbil jsem, že taky něco napíšu a přihodím nějakou fotku, snad se k tomu dostanu.)
No a nastalo cirka 4 měsíční čekání na Anglány a jejich um ve svařování nerezovejch trubek, no dočkal jsem se


Musím uznat, že je to vážně umělecký dílo. Ty sváry, a celkový provedení, to jsem ještě nikdy neviděl, vážně palec nahoru.
No a dneska přišel den D ... "první" start, všechno klaplo, po důkladný prolití všech trubek benzínem to chytlo, ale stále mi zůstal problém ... je to jen 4-válec. Nepálí 1 a 5 válec. Po troše pátrání padnul černej petr na cívku a tak se ptám, neválí se někomu v garáži nevyužitá? Případně bych byl rád i za zapůjčení abych si byl jistej. Přijedu kamkoliv, případně zaplatím poštu + nějaká blbost jako láhev vína je jistota. EDIT: ... láhev vína myslím za zápůjčku, kdyby mi tu cívku někdo byl ochotnej i prodat, tak ji samože zaplatím ... penězma


Předem díky

Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Pátrám tady po těch cívkách a pokud se neozve nějaká dobrá duše tak varianty jsou veskrze 2 ... buďto novej díl z druhovýroby (značka MEAT & DORIA) což mi nic neříká za cca 4K nebo jetej originál z e-bay za cca 2,2k.
Nejde ani tak o ten cenovej rozdíl jako spíš o to, co bude lepší varianta? Nejaký idee?
Nejde ani tak o ten cenovej rozdíl jako spíš o to, co bude lepší varianta? Nejaký idee?
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Novy diel mozes v pripade potreby reklamovat predsa. Pouzity diel tazko budes reklamovat a funkcnost je otazna....
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
M/D mam mechanickou benzinovou pumpu a pumpuje. Zpracovani mym pohledem ok. Nebal bych se toho.
33
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Okey, díkes. Objednal jsem tu M&D. Nějak se nemůžu dočkat až to začne vrčet, už jako 4 válec to má parádní zvuk s tím Wizardem 

Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
M/D jsem bral benzínovou pumpu a regulátor tlaku paliva na lištu pro 1.8 16V v Barchettě. Zpracování a funkce bez problému, palivová pumpa měla krabičku M/D a uvnitř bylo Walbro :-)
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Dobře jste mi poradili, cívka přišla, v krabičce M&D je cívka BOSCH, stejně tak jako je originál
Takže běžíme na všech 6 a jde to pěkně, je to trošku hlasitější jak na výfuku - ale moc pěkně, tak na motoru, nevím jestli tolik cvakají vstřiky nebo to je na vačkách, prostě trošku šicí stroj, ale tyhle motory asi nikdy nebudou patřit mezi nejtišší takže podlě mě OK.
Nicméně aby k těm plusům bylo i nějaký to mínus, stále mám trable s vodou. Strašně se to tlakuje, asi je ještě někde víc toho bordelu z toho pravděpodobně utěsňovače chladičů. Taky nespíná sahara, při cca 100°C na budíku jsem to zdechnul. Termostat otevírá dobře, při necelejch 90ti se najednou ohřál chladič, ale teplota šla nahoru dál a sahara nezapla. Po chcípnutí je normálně slyšet (hodně potichu) takovej nehezkej zvuk, jak se někudy pomaličku tlačí voda pod velkym tlakem, takový jakoby "praskání", určitě víte co myslím. Hadička přepadu do nádobky se úplně třese když se jí dotknu (EDIT: třese jsem trochu přehnal, nic viditelnýho, prostě když na ní položim ruku tak je cejtit, že se vevnitř dějou věci), to všechno když už motor neběží. Přitom hadice od chladiče nijak tvrdý nejsou, no prostě nějakej čert v tom ještě bude.

Takže běžíme na všech 6 a jde to pěkně, je to trošku hlasitější jak na výfuku - ale moc pěkně, tak na motoru, nevím jestli tolik cvakají vstřiky nebo to je na vačkách, prostě trošku šicí stroj, ale tyhle motory asi nikdy nebudou patřit mezi nejtišší takže podlě mě OK.
Nicméně aby k těm plusům bylo i nějaký to mínus, stále mám trable s vodou. Strašně se to tlakuje, asi je ještě někde víc toho bordelu z toho pravděpodobně utěsňovače chladičů. Taky nespíná sahara, při cca 100°C na budíku jsem to zdechnul. Termostat otevírá dobře, při necelejch 90ti se najednou ohřál chladič, ale teplota šla nahoru dál a sahara nezapla. Po chcípnutí je normálně slyšet (hodně potichu) takovej nehezkej zvuk, jak se někudy pomaličku tlačí voda pod velkym tlakem, takový jakoby "praskání", určitě víte co myslím. Hadička přepadu do nádobky se úplně třese když se jí dotknu (EDIT: třese jsem trochu přehnal, nic viditelnýho, prostě když na ní položim ruku tak je cejtit, že se vevnitř dějou věci), to všechno když už motor neběží. Přitom hadice od chladiče nijak tvrdý nejsou, no prostě nějakej čert v tom ještě bude.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak jsem asi jen panikařil ...
Od začátku týhle šarády jsem tu řešil jedno čidlo, který nebylo originál (očividně je z nějakýho jinýho auta) a vypadalo buďto, že je navíc
nebo že patřilo k webastu, tak jsem ho vyhodil. No ve finále to je čidlo k sahaře. Hledal jsem v eperu kde je origo a má být přímo na chladiči, tam já mám jen zátku. Takže to vypadá, že to někdo řešil, origo čidlo zahodil, chladič zaslepil a na trubku naondil čidlo z nějakýho vraku co se mu válel na dvoře.
Takže už se uchladí, krásně drží 90°C. S tím tlakováním to byla opravdu jen zbytečná panika, pravděpodobně to bylo zavzdušněným systémem a to všechno byly jen bublinky který se draly nahoru. Dneska jsem to měl natočený dost dlouho a všechno se zdá funguje OK
, takže radost.
Zejtra nalisuju nový ložiska do těhlic, náboje. Musim vymyslet co s těma OZtkama co jsem koupil asi před rokem, obuju to a na tajnačku to pojedu někam vyzkoušet.
Dokonce si to samo načetlo i nový senzory ABS takže zmizela závada na palubce. Čekal jsem, že se to bude muset odmazat skrze diag.
Netěsní jeden spoj na topení takže mi maličko kape na pravou nohu, proto je interiér takovej vlhkej. Myslel jsem že to bude střechou. Jen se bojim kolik mi toho z topení vyteče až to rozeberu, abych si to nevyplách uplně. Nebo to mám radši vypustit celý? Taky to moc netopí, ale to bude asi zarostlým radiátorem. Jdu hledat jak se k němu co nejjednodušeji dostat, kdyby se někomu chtělo mi napovědět budu rád.
No a zbývá repas zadní nápravy, interiéru a lak
Od začátku týhle šarády jsem tu řešil jedno čidlo, který nebylo originál (očividně je z nějakýho jinýho auta) a vypadalo buďto, že je navíc

Takže už se uchladí, krásně drží 90°C. S tím tlakováním to byla opravdu jen zbytečná panika, pravděpodobně to bylo zavzdušněným systémem a to všechno byly jen bublinky který se draly nahoru. Dneska jsem to měl natočený dost dlouho a všechno se zdá funguje OK

Zejtra nalisuju nový ložiska do těhlic, náboje. Musim vymyslet co s těma OZtkama co jsem koupil asi před rokem, obuju to a na tajnačku to pojedu někam vyzkoušet.
Dokonce si to samo načetlo i nový senzory ABS takže zmizela závada na palubce. Čekal jsem, že se to bude muset odmazat skrze diag.
Netěsní jeden spoj na topení takže mi maličko kape na pravou nohu, proto je interiér takovej vlhkej. Myslel jsem že to bude střechou. Jen se bojim kolik mi toho z topení vyteče až to rozeberu, abych si to nevyplách uplně. Nebo to mám radši vypustit celý? Taky to moc netopí, ale to bude asi zarostlým radiátorem. Jdu hledat jak se k němu co nejjednodušeji dostat, kdyby se někomu chtělo mi napovědět budu rád.
No a zbývá repas zadní nápravy, interiéru a lak

Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6


Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Tak mě zase zradil čas a hlavně to, že jsem omylem objednal ložiska na TSko ... tzn. kdyby nekdo chtěl, mám tu nový ložiska SNR do předních nábojů na 2,0TS. Pořizovačka cca 450kč / kus. Kdyby se někomu hodili dejte vědět, rád se jich vzdám výměnou za nějaký tekutý zlato.
Mno zašel jsem do "skládku" omrknout tlumiče a co si budu namlouvat, velký špatný ... pružiny KO, ložiska KO, všechny prachovky a gumový části KO, tlumiče sice vyteklý nejsou, ale zrovna to je jediná část která se dá lehce sehnat. Jsem teď tak trochu nahnanej do kouta protože nemůžu nic nikde sehnat, opravdu jediný co jde sehnat jsou tlumiče samotný, ložiska ani gumový části nikde. Nějaký nápady? Hrozně jsem nechtěl stavět to na něco jinýho než originál, ale jestli to jinak nepůjde, nějaký tipy na hotový podvozky? Našel jsem tohle ale je to dost peněz :-/
https://tuning.autodoplnky.cz/kw-suspen ... pi-s305201
Mno zašel jsem do "skládku" omrknout tlumiče a co si budu namlouvat, velký špatný ... pružiny KO, ložiska KO, všechny prachovky a gumový části KO, tlumiče sice vyteklý nejsou, ale zrovna to je jediná část která se dá lehce sehnat. Jsem teď tak trochu nahnanej do kouta protože nemůžu nic nikde sehnat, opravdu jediný co jde sehnat jsou tlumiče samotný, ložiska ani gumový části nikde. Nějaký nápady? Hrozně jsem nechtěl stavět to na něco jinýho než originál, ale jestli to jinak nepůjde, nějaký tipy na hotový podvozky? Našel jsem tohle ale je to dost peněz :-/
https://tuning.autodoplnky.cz/kw-suspen ... pi-s305201
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
když hotovej podvozek, tak tohle http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :6791.html
jinak díly na 916 začal dělat borec z anglie, kterej chtěl opravit svoji ale nikde nic nemohl sehnat. Má tam toho mraky, určitě něco najdeš. Nevýhoda je jen jedna, že je to dost drahý
, ale já od něj beru pravidelně.
https://www.totallyalfa.com/shop/?vehic ... v6-3-0-24v
jinak díly na 916 začal dělat borec z anglie, kterej chtěl opravit svoji ale nikde nic nemohl sehnat. Má tam toho mraky, určitě něco najdeš. Nevýhoda je jen jedna, že je to dost drahý

https://www.totallyalfa.com/shop/?vehic ... v6-3-0-24v
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
BOŽÍ
Když to tak vidim tak se snad přikláním k tomu komplet podvozku od Novitecu.





Když to tak vidim tak se snad přikláním k tomu komplet podvozku od Novitecu.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
pěkný odkazy!
když už, tak ti sem taky něco dám :-) sám jsme neodolal a už mám to nový rádio doma - půjde pod stromeček.
https://www.partsworld-uk.com/collectio ... gtv-spider
když už, tak ti sem taky něco dám :-) sám jsme neodolal a už mám to nový rádio doma - půjde pod stromeček.
https://www.partsworld-uk.com/collectio ... gtv-spider
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Tom jr. - Spider 916 3,0V6
Hele tahle řada KW je špička, neříkám že Novitec je špatnej, hlavně pro něj hraje cena, ale nebál bych se KW...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti