Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Jinak byl to úžasnej pocit vidět to auto alespoň chvíli fungovat správně. Zmizely přitom všechny problémy, který s tim normálně jsou. Krom smradu a sazí z výfuku byl nejzjevnější naprosto hladký volnoběh a hlavně přechod z otáček do volnoběhu a zpět, který je normálně* doprovázen šíleným cukáním.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Tak teď už asi zbývá jen proměřit jestli prostě Hampi nemá moc těžkou nohu 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Ne, zbývá koupit funkční lambdu... Což se jeví jako docela problém. Nakonec to asi skončí tak, že tam tohle udělátko skončí natrvalo
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Jo to sem na tom byl včera stejněbkralik píše: 29.10.2017, ned 21:56 ......
Pokus poměrně zkomplikovala dnešní vychřice rozsáhlým výpadkem proudu, do kterého se zapojila i naše chata s dílnou. Sami si říkáte, co je na tom za problém, no to je tak, když si necháte na sloupovém zvedáku auto z minulého dne. Ano, sice se dá spustit ručně, ale bohužel kliku někdo ztratil a klíčem bychom to spouštěli ještě dneska. Naštěstí nás zachránil kousek betonu v přilehlé garáži, kde jsme provedli ruční vyheverování a instalaci.
......

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
bkralik píše: 29.10.2017, ned 21:56
"Poté jsme ještě v rámci pokusu zkusili, jak se bude systém chovat, když controller od jednotky odpojíme (a budeme tak simulovat provoz bez lambda-sondy). Chování v openloop režimu (od cca 3500 RPM) se v souladu s očekáváním nezměnilo, jednotka držela 13.8 až 13.5 AFR, zatímco v nižších otáčkách, kde předtím byla vidět regulace podle lambdy, jednotka tentokrát držela přesně 14.7 AFR, pravděpodobně podle mapy. Takže všechno OK."
- k tomu doplnim: volnobeh az tech cca 3500U/min jede motor dle toho, co mu AFM nameri a ne dle mapy. Dle mapy jede prave az ve vyssich otackach, bo pouzivany klapkovy AFM je zde naplno otevren a jiz neni schopen merit. Ze to drzi bez lambdy presne 14,7 AFR je teda pekna haluz, kazdopadne ja bych to pro sebe klasifikoval jako moc chuda smes a pridal bych.....
Zde je pekne videt, ze tyhle stare systemy, kdyz jsou v poradku, muzou jet klidne bez lambdy, stejne to v closed loop zas nejaky extra rozdil neudela, spise negativni, jak tady + stejne zde neni pritomen kat, takze vocogou.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
No, já nejsem ladič, jenom prachsprostej teoretik, ale přišlo mi že to takhle je OK - těch 14.7 tam je opravdu jen do cca 3000 RPM, pak to postupně klesne až na těch 13.5. Takže mi to nepřišlo nijak echt špatný...rossogtv píše: 1.11.2017, stř 20:11- k tomu doplnim: volnobeh az tech cca 3500U/min jede motor dle toho, co mu AFM nameri a ne dle mapy. Dle mapy jede prave az ve vyssich otackach, bo pouzivany klapkovy AFM je zde naplno otevren a jiz neni schopen merit. Ze to drzi bez lambdy presne 14,7 AFR je teda pekna haluz, kazdopadne ja bych to pro sebe klasifikoval jako moc chuda smes a pridal bych.....bkralik píše: 29.10.2017, ned 21:56 "Poté jsme ještě v rámci pokusu zkusili, jak se bude systém chovat, když controller od jednotky odpojíme (a budeme tak simulovat provoz bez lambda-sondy). Chování v openloop režimu (od cca 3500 RPM) se v souladu s očekáváním nezměnilo, jednotka držela 13.8 až 13.5 AFR, zatímco v nižších otáčkách, kde předtím byla vidět regulace podle lambdy, jednotka tentokrát držela přesně 14.7 AFR, pravděpodobně podle mapy. Takže všechno OK."
Zde je pekne videt, ze tyhle stare systemy, kdyz jsou v poradku, muzou jet klidne bez lambdy, stejne to v closed loop zas nejaky extra rozdil neudela, spise negativni, jak tady + stejne zde neni pritomen kat, takze vocogou.
A pro Hampiho - s tím vstupem do jednotky jsem to myslel tak, že ta úzkopásmová lambda je dost měkkej zdroj napětí - maximální proud kterej z ní můžeš tahat je asi jedna mikroampéra. Zato ten můj controller co tam byl, tak ten má tvrdej výstup (zesílenej tranzistorem), kterej dodá velkej proud. Pokud by tam někde byl svodovej odpor (ať v kabeláži nebo v jednotce), tak by to teoreticky mohlo svést část toho naměřeného proudu jinam, což se u toho controlleru neprojeví, ale u úzkopásmové lambdy ano... Ale to je jenom nápad, muselo by se to změřit

Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
V kabelu to není, ten jsem měřil. Muselo by to být v ecu...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Po delší době zase udělána nějaká práce. Povedlo se vyměnit šroub držící pravé přední rameno, kde byl stržený závit. Kdo nezná konstrukci 164 - je schovaný za silentblokem motoru, takže přizvednout motor, popustit rám... (výfuk dolu, všechny závěsy...). No 3 hodinky práce, ale je tam. Na pravé straně teda vše rozebráno a připraveno na instalaci nových ramen TRW.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Pomalu to pokračuje, dnes ještě dosehnat nějaké blbinky jako je smršťovačka na první závit pružiny, na cestě jsou nové gumy na uložení tyček stabilizátoru a může se předek skládat.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
A ráno konečně přijel Ježíšek, co trochu bloudil 

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
No ty jsou! 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
paradaaaa. to su cele lestene ci iba celne plochy?
PS: kde a za kolko prosim do SS. dik
PS: kde a za kolko prosim do SS. dik
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Celoleštění z pračky*
cena klidně veřejně - odvrtání plastových šroubků*, vyřezání závitů, nové chromované šroubky!, rovnání všech 4 kol, leštění, doprava z domu/domů - 20.800,-...
http://www.lestimekola.cz/
cena klidně veřejně - odvrtání plastových šroubků*, vyřezání závitů, nové chromované šroubky!, rovnání všech 4 kol, leštění, doprava z domu/domů - 20.800,-...
http://www.lestimekola.cz/
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
akych plastovych skurtiek, ved to je kov, ci sa mylim?
ta cena je teda hodne vysoko...
ta cena je teda hodne vysoko...
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Zkus to sehnat levněji ;)
Ty šroubky co jsou po obvodu jsou jen plastové atrapy ;)
Ty šroubky co jsou po obvodu jsou jen plastové atrapy ;)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
ked pridem domov musim na to pozriet, mne sa zda, ze mam nerezove skrutky.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
To by pak už někdo dělal. Originál jsou tam ty plastové špunty
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1433
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Pecka 

Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Neskutečný...
Asi bych dal na každý kolo všech 5 šroubů bezpečnostních



Asi bych dal na každý kolo všech 5 šroubů bezpečnostních

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
kola neskutečná nádhera, neumím si je představit na tvém autě, protože ho mám prostě nakoukané na těch originálech.... ale myslím že to bude dobrý ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Právě tyhle kola to jeho auto potřebovalo. Mazec



MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Velká paráda, Štěpán Marek mi renovoval kola na GTA, je to taky dobrej týpek v tomhle oboru... a jeho stolky z motorů nemají chybu 

Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7218
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
bene bene 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Jde to pomalu, ale jde. Nová ramena připravena na montáž. V rámu vyměněny všechny šrouby k ramenům (kdyby to někdo někdy dělal, je třeba i kvůli levé straně trochu přizvednout motor a popustit rám - překáží diferenciál)... Zítra snad přijdou nové gumy tyček stabíku a pokud bude čas, ramena hodím na auto. Pak se pustím do montáže tlumičů. Tam mám zatím jedinou překážku a tou je ochranná bandáž prvního a posledního závitu. Dnes jsem zkusil smršťovací chráničku s lepidlem, ale nejsem s tím vůbec spokojenej - zkrabatilo se to, tak zkusím něco jinýho, nebo se na to úplně vykašlu a nechám to holé.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host