Abych k tomu taky něco napsal.
Tak do auta se dávala navigační jednotka JVC KW-NX7000 + BT zařízení Parrot CK3100.
Teď mě mrzí, že se nevyfotil ten svazek kabelů, co se tam musí nastrkat, pardon narvat, ale vždycky se podaří to tam sestrkat.
K turbo, Honza se mi pár týdnu před tím, než přijel, stěžoval, že se turbo ubčas vůbec nechce tlačit, po novém startu motoru, to bylo lepší, říkal jsem mu jezdi, pak si to naloguju a uvidí se, proč se to děje.
Namontovalo se rádio, jen pro představu, rádia a BT byla montáž cca 6hod, ono se to nezdá, ale čas velmi rychle utíkal.
Vyměnila se brzdovka a servo kapalina a jde se to projet, jezdím oblíbenou trasu, než na ni dojedu, tak většina aut má provozní teplotu, tudíž 90°C, zapnu logování a jedeme, na 3.stupeň 1200ot/min plný plyn do 3800ot/min, tady vše podle logu v pořádku, přeřazuji na 4.stupeň, zase plný plyn a něco kolem 3000ot/min slyšitelné cinknutí, periferně okamžitě spadla rafučka na turbo a jen slyším od Honzi, jo to je přesně ono co to dělá a já jenom
to není dobrý a taky že jo, dojedeme na zastávku, okamžitě vypínám motor, jdu se podívat pod kapotu, tak žádná známka toho, že by se něco stalo, beru si notase a říkám Honzovi, že teď pojede on, já budu přímo sledovat hodnoty, než nastartoval, tak ještě kontroluji hodnoty na logu, 3.stupeň, krásná křivka, jak váha, tak turbo, EGR taky krásně při otáčkách zavíral, došel jsem ke 4.stupni a tady to je, tlak turbu na
3barech a tady je kámen úrazu,
sakra přefouklo turbo a regulace to nestačila zregulovat a turbo se rozlítlo, což nevyhodí, žádnou elektrickou závadu, jen to prostě nejede a celý olej se leje do mezichladiče a sání atd., jen je dobře, že nechytl olej, to by se vypálil olej a zadřel by se motor, pokud někdo neví co stím udělat.
Bohužel letící lopatky z turba zničily i silikonovou hadici, co je hned za turbem, jinak pro zajímavost, samotná hadice stojí 3400Kč a jde koupit pouze v originálu.
Takže prostě celé veselé.
Jak jsem jich říkal, z repasi máme jenom špatnou zkušenost, proto jedině nové, nebo si zákazník řeší repas sám, je to jenom na zákazníkovi.
Jinak u Honzi, přišlo nové turbo, nové těsnění pod svody, nebo měděné matky na svody olej, olejový filtr a mraky a mraky práce s čištěním, mezichladiče, trubek a výfuku.
Uff to bylo po ránu psaní.
