Startovani alfy po ranu JTD

whitedevil
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 585
Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od whitedevil » 13.12.2011, úte 20:34

ale pokud vím, pouze u JTDm... což je tedy váš případ kluci, ale můj neee
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od enzo156 » 13.12.2011, úte 20:51

U JTD 85kW mám ten výměník taky, EGR zaslepenej, ale zas takovej rozdíl v ohřívání to není.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od Envel » 13.12.2011, úte 22:35

Ten výměník asi trochu funguje, ale za těch několik desítek vteřin o co to možná rychleji zahřeje motor i při nižších otáčkách mi nestojí brutálně zanesené sání, proto volím zahřátí v běžných otáčkách s alespoň přivřeným EGRem. Měl jsem původně v plánu přehazovat na zimu ECU (chip) se softwarově uzavřeným EGRem a na léto normal(dokonce Cendler byl tak ochotný a ECU mi v rámci DPF_off připravil), ale nechce se mi na to myslet a 2x ročně s levným Čínským chipovacím kabelem zkoušet trpělivost řídící jednotky.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Roger
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 382
Registrován: 30.8.2011, úte 08:28

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od Roger » 20.12.2011, úte 09:48

ja jedu po ránu (trkatorovitej zvuk) tak do 2tis......když se zahřeje nad 50st. tak davam tak 2500, kdyz je nad 70 tak uz jezdim tak do 3tis :-) a pak uz je to jedno :-)))))
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw

Ronsoc

Příspěvky: 38
Registrován: 25.12.2008, čtv 20:20
Bydliště: Kolarovo /Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od Ronsoc » 20.12.2011, úte 22:13

Sakra moja Alfina ani 3000ot nepozna a to mam slabu verziu 85KW a priemer ma 100km/h a pod 2000 ot nejdem.
ALFA 156SW 2005 cierna . 1,9JTD 85Kw .

Ronsoc

Příspěvky: 38
Registrován: 25.12.2008, čtv 20:20
Bydliště: Kolarovo /Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od Ronsoc » 20.12.2011, úte 22:21

Mam predohrev oleja ,takze starty su trocha lachsie.(Defa 220v)
ALFA 156SW 2005 cierna . 1,9JTD 85Kw .

147 JTD 85
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 122
Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
Bydliště: Ustí nad labem

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od 147 JTD 85 » 25.12.2011, ned 20:48

No dal jsem novou bat 74AH a tet to startuje uplně super o proti 60AH bat a.vs.s

Mára
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 4.7.2011, pon 23:55
Bydliště: Volary

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od Mára » 6.2.2012, pon 09:10

Tak kdo ráno nenastartoval? :D Já po dvoudením stání kdy teplota přes den byla kolem -13 a v noci -25 na podruhý nastartoval a můj skoro tchán se mi klaněl k nohá kdy jeho Omega 2.5TD nechytla :D Akorád když chytla tak se vyvalil černej mrak..Tohle udělala poprvý. Natankováno mám na Benzině tu obyč naftu chtěl jsem jí vyskošet jinak tankuju Vervu :) Musím ne zaklepat ale zabouchat zimní starty apsolutně bez problému :) arvsvw
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500

147 JTD 85
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 122
Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
Bydliště: Ustí nad labem

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od 147 JTD 85 » 6.2.2012, pon 10:42

Mě to taky čaplo v poho sice to točilo asi 1.5 sec ale to snad kazdemu né žhavím jen jednou podotikam :supz:

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od jurki888 » 7.2.2012, úte 14:30

tak za prve zhavice zhavia aj po zhasnuti kontrolky dokonca nejake 2min po nastartovani a egr je pri studenom motore zavrety teda aspon pri prvom starte kvoli emisiam ;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1147
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od Tanguero » 7.2.2012, úte 14:38

Možná, že žhaviče žhaví dál i po zhasnutí kontrolky, ale určitě ne stejným výkonem, jako na začátko.Moje zkušenost je, že pokud stratuju hned po zhasnutí spirálky na palubce, motor chytne na jedno otočení, pokud až za chvíli, tak se musí protočit i třikrát.
Pokud je venku pod -10, tak radši žhavím dvakrát, jezdím delší trasy a baterku dobíjím, radši pořádně nažhavím a šetřím startér.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

147 JTD 85
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 122
Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
Bydliště: Ustí nad labem

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od 147 JTD 85 » 7.2.2012, úte 16:05

No asi taky budu žhavit 2x teda protože při -14 mi to chytne tak na 4-5 převalení ale tankuji obic naftu + vif no skusím to 2x a uvidím :-k

Geralt10
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 552
Registrován: 12.4.2011, úte 07:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od Geralt10 » 7.2.2012, úte 18:12

Tak jsem dnes ráno nenahodil, v minus 15. Dvorní mechanik na to mrknul, baterka v háji (od rána), prý žhaviče. Tak jsem to koupil, nechal u něj vyměnit, po zkoušce fungoval jeden z pěti. Pak že Alfy stojej za prd, v těch teplotách kolem minus dvaceti jsem to nahodil. držte mi ráno palce :)
Alfa Romeo Žété Autobusso
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat

elbandito
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Registrován: 3.2.2010, stř 15:58

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od elbandito » 7.2.2012, úte 18:29

Já jsem to dneska nenastratoval :( Včera v -20 v pohodě, až jsem se divil, že to tak hezky jde, no a dneska odpoledne, asi -8 a prd. Baterka statečně točí a točí, ale motor prd, nechytá. Asi tam nejde palivo. Že by ucpanej filtr? :smt102

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7249
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od speedy » 7.2.2012, úte 21:20

je to možný, že to tam chytlo trochu parafín. tak to hlavně netrápit popř. zkusit to rozehřát někde v garáži :(
Naposledy upravil(a) speedy dne 8.2.2012, stř 17:15, celkem upraveno 1 x.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od jurki888 » 7.2.2012, úte 22:20

zhavia rovnako to by museli byt 2 rele a je tam len 1 ktore bud zapne alebo vyone ;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

elbandito
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Registrován: 3.2.2010, stř 15:58

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od elbandito » 7.2.2012, úte 22:32

speedy píše:zkusit to rozehřát někde v garáži :(
Garáž nemám :( , čas si s tím hrát budu mít asi až o víkendu. Zkusím nahřát filtr fénem, může to pomoct? Třeba se to rozpustí... Ale otázka pak bude, co s nádrží plnou těch sraček. A to prej byla arktická nafta, i VIF jsem do toho nalil :roll:

whitedevil
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 585
Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od whitedevil » 8.2.2012, stř 16:53

fénem v pohodě, taky sem to tak dělal když sem nemohl italku natočit... nahřál jsem fénem filtr... a je to... palivo je pak vyhřejváno od výfuk. plynů...

Pokud vím tak arktickou naftu nenatankuješ... údajně jí májí pouze záchranné a ozbrojené složky... mooožná horský benzínky...
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm

elbandito
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Registrován: 3.2.2010, stř 15:58

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od elbandito » 8.2.2012, stř 17:45

To tam ti dacani měli na stojanu na ceduli: ARKTICKÁ NAFTA V PRODEJI. Tak jasně, že to není ta echt polární, ale nějak líp aditivovaná by být měla. No jak vidno asi né. Jsou to dacani, už mě u tý pumpy neuvidí.

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od Ladis » 8.2.2012, stř 18:11

Tak ono i u klasické zimní nafty garantují -20 , jenže je to dáno přesně normou, kdy už parafíny začnou ucpávat laboratorní sítko, bohužel moderní naftové motory mají filtry daleko jemnější, takže máme smůlu. Arktické nafty by měly obsahovat petrolej, jenže ten je drahý, tak si dopomůžou spíše dodatečnou adetivací (hlavně vyjde mnohem levněji), která má za úkol co nejvíce krystaly parafínu zmenšit :roll:
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Bren1
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 236
Registrován: 21.10.2010, čtv 13:04
Bydliště: Zlín 4

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od Bren1 » 8.2.2012, stř 18:19

Já jsem na podzim dal novou baterku 74AH a před mrazem jsem nalil aditivum od STP a stojím venku - teď celý víkend. 2x nažhavím a hned startuju - bez problémů. Ale jedu 5 - 6km volný chod ...cca 2000ot jízda po městě 60km/ hod a nechávám pomalu ohřívat motor. Zdá se mi, že to auto jenom tiše brumlá. Asi mu to svědčí. Přece jenom ty součástky se pomalu a stejnoměrně ohřívají. Co tak vím o lidech z dieslama - stojí v garáži, kde je o 10 stupňů tepleji, ale na motor to nemá až zas takový vliv - a po 3 - 4 letech jim to začne brát olej. Sednou a jedou na plno a vytáčí motor do vysokých otáček - myslím si, že je to špatně.
AR 156 SPORTWAGON 2,4 JTD

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od HonzaR » 8.2.2012, stř 18:26

Parkuju diesel zásadně venku--není v tom žádný zásadní problém, slušná baterka, aditivovaný palivo, po nahození zvýšenej volnoběh pár min, pak klidná pianko jízda a spoustu let pohoda..

elbandito
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Registrován: 3.2.2010, stř 15:58

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od elbandito » 8.2.2012, stř 18:52

S tím petrolejem mi to někdo říkal, že se může do nafty přidat. Nevíte o tom někdo něco, jestli to fakt pomůže a ničemu neuškodí, no a kolik toho do té nádrže frknout a kde sehnat?
A jen tak na okraj - včera večer jsem viděl kousek nějakýho pařadu na PrimaCool, myslím že Kolonie se to jmenuje, a tam rozběhli traktor na tuk vyškvařenej ze zdechlejch prasat, jsem čučel jako jójó, ale do auta bych si to nedal :-D

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od Ladis » 8.2.2012, stř 19:15

Sakra na to jsem se chtěl dívat :smt089 . Jinak jsem se včera zasmál, jak na nově propírali šméčkové nafty a ukazovali, že i adetiva nestojí za nic, protože v těch mrazech taky zamrzly :roll: Asi neví, že je to normální :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Startovani alfy po ranu JTD

Příspěvek od HonzaR » 8.2.2012, stř 19:23

Petrolejová destilační frakce --obchodně nazývaná různě podle kvality,
A/třeba letecký petrolej a prodávám jako základní letecké palivo-při splnění normy
.AFQRJOS (Aviation Fuel Requirements for Jointly Operated Systems). Takto připravený a zkontrolovaný letecký petrolej je označen jako JET A – 1.-taky v hantýrce nesprávně Kerosin--

2/Petrolej je vždy také složkou BĚŽNÉ NAFTY/spolu s olejovou frakcí/, A ZVÝŠENÝ OBSAH VE PROSPĚCH PETROLEJE JE podstatnou složkou skutečné ARKTICKE NAFTY..jde jen o aditivaci pro použití v pístovém motoru při případném zvýšení podílu petroleje
aditivace na konkrétní CC a další vlastnosti......
Petrolejová nafta odolává výrazně nižším teplotám, protože má řádově menší problém s vylučováním parafinu..
Pokud máš přístup ke Kerosinu..

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti