Konec sezony/plány na rok 2012
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
Doskládat 75, urovnat tři 75tky v regálech, připravit se na příchod potomka, užívat potomka, dopřát servis daily vozidlu a na sklonku roku se začít připravovat díly na akci GO tátovo Giulietta. To je takový vysněný... Realita bude že se půjdu v červenci podívat co dělá 75 v garáži, mezitím si koupím další 3 na díly, do toho nějakou jinou Alfu, Espika odbydu s tím že rok počká... Znám se, ale rád bych už se 75tkou svezl...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
Věřím, že na tu Giuliettu se s tátou dostanete a že z ní uděláte kočku
Tak nějak na ni občas myslím, jestli jsem si ji neměl nechat..... Kdybych viděl, že je v pěkným stavu, hned bych měl o starost míň....

Tak nějak na ni občas myslím, jestli jsem si ji neměl nechat..... Kdybych viděl, že je v pěkným stavu, hned bych měl o starost míň....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
zatím je to ve fázi že Julča je prochcaná konzervačním sajrajtem a je v suché garáži. Já mám připravený nějaký věci na 75 na písek, přihodím i něco co padne na Julču ( brzdy atd) a jsou připravený silenty od Powerflexu na diona a plno dalších nových věcí... Táta teď dostavuje garáž, zima u něj bude určitě v přípravě Abartha na sezonu, nějaký doladění Spidera...
Zatím je to ve fázi když se někde něco objeví, tak v regálu to nepřekáží, plno dílů nám sedí ze 75. Koukám kdyby se objevil nárazník atd
Za letošek se posadila na nový pneu, vydolovaly chcíplý koně a ošetřily se akutní bolesti na kastli. Je v pořadníku :-)
Zatím je to ve fázi když se někde něco objeví, tak v regálu to nepřekáží, plno dílů nám sedí ze 75. Koukám kdyby se objevil nárazník atd
Za letošek se posadila na nový pneu, vydolovaly chcíplý koně a ošetřily se akutní bolesti na kastli. Je v pořadníku :-)
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
na začátku roku dostane nový výfuk Imasaf Sport, pak někdy v průběhu spojku a podle bouchnutí při startu, co udělala dneska ráno, tak asi startér nebo podobnou ptákovinu 

Re: Konec sezony/plány na rok 2012
Hondzik: no super
jo a ty nový pneu už to fakt chtělo 


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
neměj výčitky, za A to na nich bylo takový hravý
a za B jsem letos přivezl pár aut na podstatně horších. Až dostane nový kolesa, bude to teprve kočka ( nejspíš kříže Gotti z Abartha nebo origo Alfí 13" "pepřenky", co měl táta kdysi na závodničce)

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
vubec se na prvni kvartal 2012 netesim - do 25/2 musime nechat udelat technickou a emise, do jara koupit 2 letni gumy, protoze po letosku uz jsou pouzitelny jen ty zbyly 2
dal se blizi termin standartni vymeny naplni a filtru - to se asi sveze s pripravou na technickou spolu s kontrolou vstriku - urcite bude nejakej na repas (studeny cvakaj a pri studenym startu si malinko zacoudime), taky se hlasi vrzanim predek - hadam to na zvuky od stabilizatoru. taky pujde na upravu zadniho narazniku, ale to bude reklamace - zprasili mi to hosi v lakovne kdyz jsem to nechal opravit po stretu s dopravni znackou pri couvani na podzim... jo, a malem bych zapomnel na brzdy - urcite desky. zkratka samy pozitivni ocekavani hlavne co se financi tyka
ale aby to bylo taky trosku veselejsi - ocekava se zlepseni financni situace, tak smejdim po siti po nejakym vozitku bez strechy
v hledacku je spider (jen 916, busso asi radsi 12v). mlsne koukam po spyder - biturbo, ale strach z provoznich nakladu je veeelkej, i kdyz se pocita s par tisicema km rocne. tezko rict, i na AR 3,0 uz nektery dily jako novy prakticky nejdou objednat a kdyz, tak je to nejakej zapomenutej zbytek ze skladu (majitele tyhle krasky mi jiste daji za pravdu...) a to mase by casem na hodnote ztratit nemuselo, kdybych to neomotal kolem stromu, tak to vlastne nikdo krome par majitelu biturb (viz mase klub) neumi servisovat ani sehnat dily. no neni to uplne jednoduchy rozhodovani, ale zase se tim dost bavim a i kdyby to melo byt jeste treba o rok pozdeji, tak se tesim moc, to je jasny.
tak snad zbejva si vzajemne jen prat aby tady v evrope byla jeste v roce 2012 nejaka prace a aby benal nestal 100/litr a a a ... uz toho necham


ale aby to bylo taky trosku veselejsi - ocekava se zlepseni financni situace, tak smejdim po siti po nejakym vozitku bez strechy

tak snad zbejva si vzajemne jen prat aby tady v evrope byla jeste v roce 2012 nejaka prace a aby benal nestal 100/litr a a a ... uz toho necham

Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
u masse staršího než 1994 jsi odkázaný na ebay, zpravidla. pár shopů je i v UK a De, ale ebay je nakonec nejlepší. rozvody a brzdy, tu běžnou spotřebku seženeš přes nás z MC jednoduše, za rozumný ceny - ale plechařina a další atypický díly jsou problém. není to auto pro každého. já dal před biturbem přednost alfettě, a to jsem dost zarytej maseraťák
na druhou stranu, ty emoce a image, za ty peníze co to stojí, to ti 916, ani jiná alfa v podobným věku nedá, to mi věř..

Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
vsechno, co pises, je jasny - spotrebak bude nakonec mozna na biturbo srovnatelnej jako na busso. jedinecnost, styl, zabava... to vsechno mluvi pro mase. naopak plechy, dalsi dily, elektronika (o ty si u biturba teda i v porovnani s 916 nedelam iluze), porizovaci cena, celkovej stav auta - to vsechno hazim na misku vah k AR. v zasade chci vec, se kterou se da jeste trochu jezdit jako s autem - k veteranovi se musis podle toho chovat a na "beznou" jizdu to podle myho neni - navic s ohledem k tomu, ze sam si na tom vpodstate nic neudelam - nemam sachtu ani zvedak. takze jo, bylo by fajn mit kus plechu, jehoz cena nebude padat, ale vlastnit neco, co NIKDE jinde neni, to uz je svym zpusobem "zodpovednost". chci se tim spis bavit, nechci tak uplne mit strach, ze kdyz to rozsekam, tak je to hooodne velka skoda - a nemusi jit uplne jenom o prachy, i kdyz o tech to je pochopitelne taky. ono nakonec rozsekat vymazlenou 916 by taky nebylo zrovna nejmilejsi - twinsparku je fura, ale nezprzneny busso... no je to tezky rozhodovani - uz tu myslenku prevaluju v hlave asi rok a jeste to potrva.
kazdopadne jsem rad, ze takovej muj malej sen
dostava i prostrednictvim tyhle diskuse realnejsi rozmery.
asi sorry uz za ot - spis by tomu pomalu sluselo jiny vlakno - treba... "spider vs spyder"
jestli ho admin zalozi a presune to tam (predem dik!), tak se treba jeste neco zajimavyho dozvim, co by me mohlo ovlivnit pri rozhodovani.
kazdopadne jsem rad, ze takovej muj malej sen

asi sorry uz za ot - spis by tomu pomalu sluselo jiny vlakno - treba... "spider vs spyder"

Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
zrovna zagato spyder není žádná láce. to by bylo škoda rozsekat, na druhou stranu v týto cenovce už jsou ghibli.. pohybuješ se cenově mnohem výše než u 916, z toho logicky plyne i ta nesrovnatelnost - na servis, hodnotu vozu, emoce, ale i používání. jinak se ale neboj, že se s tím nedá jezdit. uvědom si, že to auto váží max 1,3 tuny a má to motor s parametry současných turbodieselových třílitů..akorát to netahá těch 600kg navíc, co má běžně moderní auto vyšší střední třídy. takže je ti asi jasný, jak to dopadne
jinak Kubas už nemoderuje, tak se asi bude plkat tady

jinak Kubas už nemoderuje, tak se asi bude plkat tady

Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
tak Spider 916 vs. nějaký Mase porovnat neumím
Logicky bude to Maséro mnohem emočnější svezení, to je asi janné....
Každopádně tu Alfu ti asi poservisují na víc místech jak Mase, jak to vyjde finančně to nevím... Buď jak buď se V6 Spider od AR dost drahá hračka, místní ti to asi potvrdí.... mimochodem, krásného má Pavli a tuším svého času uvažoval o prodeji, tak za optání člověk nic nedá....

Každopádně tu Alfu ti asi poservisují na víc místech jak Mase, jak to vyjde finančně to nevím... Buď jak buď se V6 Spider od AR dost drahá hračka, místní ti to asi potvrdí.... mimochodem, krásného má Pavli a tuším svého času uvažoval o prodeji, tak za optání člověk nic nedá....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
kdyz pisu, ze se spyderem nebude mozny jezdit, tak ani na vterinu nepochybuju, ze je to raketa - spis jde o to, ze jako ridice me bude svazovat ta zodpovednost abych ten skvost nerozplacnul o zed a taky pochyby o servisovatelnosti takovy veci jakozto bezne pouzivanyho auta - ne 2x za rok na sraz veteranklubu, ale treba kdyz bude hezky tak proste na vejlet, nebo jen tak.
ghibli II je moc pekna vec, ale s ohledem na financovani ze SJM je nakup vyse diskutovaneho vysledkem kompromisni diskuse domaci
a obhajitelnost 2.rakety (dehtova 159 je v ocich nepouceneho -nejen- nezneho pohlavi raketou...) v domacim rozpoctu se zvysuje primo umerne s laicky pozorovatelnyma rozdilama mezi (skutecnou) raketou a beznym spotrebnim autem - v tomhle ohledu kupe za kabrousem bohuzel zaostava... to je vlastne mozna objasneni nesourodyho predbeznyho vyberu
kazdopadne kdyby nekoho napadla zajimava alternativa stanu, tak sem s tim, kdyz uz se tu tak predvanocne plka - vstupni podminky jsou nasledujici:
- auto bez strechy
- slusnej motor (benzin!)
- manual
- neokoukanej design
- porizovaci naklady do cca 10-12.000E
- stav - originalni, principielne funkcni, k urgentnimu pripadnemu evidentnimu reseni spotrebak
- spis mensi zabavnejsi auto nez obrovskej (zejmena) pohodlnej luxusni kocar
ps - nejedna se o poptavku, ale o tlachani
ghibli II je moc pekna vec, ale s ohledem na financovani ze SJM je nakup vyse diskutovaneho vysledkem kompromisni diskuse domaci


- auto bez strechy
- slusnej motor (benzin!)
- manual
- neokoukanej design
- porizovaci naklady do cca 10-12.000E
- stav - originalni, principielne funkcni, k urgentnimu pripadnemu evidentnimu reseni spotrebak
- spis mensi zabavnejsi auto nez obrovskej (zejmena) pohodlnej luxusni kocar
ps - nejedna se o poptavku, ale o tlachani

Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
důležitý je se v tom svézt, do tý doby jsou to jen teorie..já kdysi jel ze zvědavosti do Varů jen kouknout na 4.24v, a večer už jsem Ladinovi volal, že ho beru
na Mclubu jsou aktuálně 2, jeden 2.5, druhý 2.8, stačí mi dát vědět a vezmu tě na sraz-jako expřeceda mám doživotně jisté výsady

na Mclubu jsou aktuálně 2, jeden 2.5, druhý 2.8, stačí mi dát vědět a vezmu tě na sraz-jako expřeceda mám doživotně jisté výsady

Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
Krteczek: Mazda MX5
Jinak velmi solidní Spidery 3.0 V6 budou třeba od 4 do 6.000 EUR, takže srandy kopec a i ti zbude na pneu a na benzín. Masse je ovšem jiná liga a pokud se za ty peníze dá sehnat opravdu vychytaný kousek, tak proč ne.... Ikdyž je pravda, že s tím asi nikdy nebudeš jezdit tak na krev jako třeba se Spiderem, možná ani ne s ohleduplnosti, ale prostě proto, že se budeš bát drtit přemotorovanou zadokolku (navíc otevřenou) na krev.... Takové auto chyby odpouští určitě míň než Spider, kde je vše vpředu....
A pak je jedna obskurní možnost - Spider (plasťák) z osmdesátých let, verze QV:
tady je jeden (cenu neřeš, dá se sehnat za 5.000 EUR): http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... &picture=3
V základu 130k na tunu, když si koupíš někde webery a poladíš to tak nějakých 150k asi není problém. Má to samosvor, už aspoň trochu tuhou kastli a když se tomu pomůže ještě nějakýma dobrýma tlumičema, bude to velmi rychlé svezení. Snížené je to z fabriky.... (ovšem narovinu,tohle by udělal jen opravdový blázen, třeba já
)
Masse má ovšem oproti všemu co tady píšu jednu velkou výhodu - nebude padat z ceny....

Jinak velmi solidní Spidery 3.0 V6 budou třeba od 4 do 6.000 EUR, takže srandy kopec a i ti zbude na pneu a na benzín. Masse je ovšem jiná liga a pokud se za ty peníze dá sehnat opravdu vychytaný kousek, tak proč ne.... Ikdyž je pravda, že s tím asi nikdy nebudeš jezdit tak na krev jako třeba se Spiderem, možná ani ne s ohleduplnosti, ale prostě proto, že se budeš bát drtit přemotorovanou zadokolku (navíc otevřenou) na krev.... Takové auto chyby odpouští určitě míň než Spider, kde je vše vpředu....

A pak je jedna obskurní možnost - Spider (plasťák) z osmdesátých let, verze QV:
tady je jeden (cenu neřeš, dá se sehnat za 5.000 EUR): http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... &picture=3
V základu 130k na tunu, když si koupíš někde webery a poladíš to tak nějakých 150k asi není problém. Má to samosvor, už aspoň trochu tuhou kastli a když se tomu pomůže ještě nějakýma dobrýma tlumičema, bude to velmi rychlé svezení. Snížené je to z fabriky.... (ovšem narovinu,tohle by udělal jen opravdový blázen, třeba já

Masse má ovšem oproti všemu co tady píšu jednu velkou výhodu - nebude padat z ceny....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
když cabrio tak já bych šel do Jaguaru XJS - 12 válců to je argument jako prase a jezdil s nim i Dan Landa!!! 

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
myslím že servisní náročnost toho auta je značná.... Proto jsou taky tak levný.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
Alfinu mám skoro mesiac a celkovo najazdených 21000 km - čiže dúfam že si ju v roku 2012 budem len užívať a Tešiť sa s nej
.
Zostáva poriešim ťažné zariadenie
a prevezieme sa na WDW2012

Zostáva poriešim ťažné zariadenie

Alfa Romeo 159 2,4JTDm Qtronic PANTERA 2007 DPF on
Golf RALLYE
Alfa Romeo 147 TS Selespeed
Alfa ROMEO 156 TS Selespeed (RIP)
Golf RALLYE
Alfa Romeo 147 TS Selespeed
Alfa ROMEO 156 TS Selespeed (RIP)
Re: Konec sezony/plány na rok 2012
jojo, na Dvanáctiválec musíš mít dvanáctiválcovou peněženkuKubas píše:myslím že servisní náročnost toho auta je značná.... Proto jsou taky tak levný....

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů