
Šály po 200tkm (JTS)
Re: Šály po 200tkm (JTS)
otázka je při kterejch 100tkm.. když s etak vesele točej tacháče dolu:) že 

AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Šály po 200tkm (JTS)
tak já konrkétně mám 160tkm a auto je ze švajcu po jisté pání Maria Mazzei z Lugana a jezdila do autorizáku ve Vezii(část lugana) Via Kosciuzko(tak nějak) 2,což je autosalon alfa romeo. Rozvody dělaně při 80tkm(divím se) a 131tkm. Tak a teď by mě zajímal stav mých ložisek,vůbec tak celého klikového ustrojí:D,za 4tkm mě čeká olej,tak uvidíme:D,ale možná abych začal šetřit na výměnu šál,bo motoru. Jinak stáčení tachometrů je bohužel smutná vlastnost českých bazarů akord když naši zákonodárci zamítly aby to bylo trestné-i oni přece budou prodávat své audinky a škodovečky,tak to přece taky pak musí stočit!!
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Šály po 200tkm (JTS)
OT:

tak obdobné žvásty poslouchám poslední dobou často... jak se za komunistů nekradlo, jak si každý bohatý nakradl, všechny humanitární sbírky jsou podvody.... si fakt myslíš, že bude některý "zákonodárce" odmítat zákon, aby si pak prodal svoje auto stočené?Rumcajsek píše:akord když naši zákonodárci zamítly aby to bylo trestné-i oni přece budou prodávat své audinky a škodovečky,tak to přece taky pak musí stočit!!

nebo rovnou auta...Rumcajsek píše:ale možná abych začal šetřit na výměnu šál,bo motoru.
Re: Šály po 200tkm (JTS)
No,tak auto je i po 10letech bez koroze,takže tam bych v aute jako takovém neviděl problém,spíš motoristicky je někde jinde. A to aby to prodali stočené sem myslel ze srandy za prvé a za druhé to že ten zákon odmítly bohužel...blud to néní ale je to fakt,takže bazary můžou dál šidit. Předem se omlouvám za mimo téma.
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Tak se taky přidám....
Kontrolně jsem rozdělal svůj nový přírůstek (147 2.0 TS rv.2005 najeto "70000"). Ojniční ložiska (viz foto) sem tam nějaký drobná rýha (až na první tam už je ta rýha docela hluboká). No nestojí moc, tak koupím nové. Pak jsem shodil kontrolně i víka u kliky - první sotva znatelné rýhy, ostatní v pořádku až na to poslední (viz foto)
. Co si o tom myslíte? Je potřeba vyměnit i ty na klice?
Dále bych se chtěl zeptat:
1) od jakého výrobce mám vzít ty ojniční? (nerad bych aby mi v krámu podstrčili nějakou polskou náhradu...)
2) jakým momentem se dotahují ty víka (ojniční a kliková)?
3) jsou šrouby v těch víkách ještě něčím dalším fixovány (nějaké lepidlo)? Lze vůbec použít ty původní nebo se dávají nové?
4) musí se něco dělat ještě s tou klikou nebo stačí jenom dát nové a poskládat zpátky?
Kontrolně jsem rozdělal svůj nový přírůstek (147 2.0 TS rv.2005 najeto "70000"). Ojniční ložiska (viz foto) sem tam nějaký drobná rýha (až na první tam už je ta rýha docela hluboká). No nestojí moc, tak koupím nové. Pak jsem shodil kontrolně i víka u kliky - první sotva znatelné rýhy, ostatní v pořádku až na to poslední (viz foto)

Dále bych se chtěl zeptat:
1) od jakého výrobce mám vzít ty ojniční? (nerad bych aby mi v krámu podstrčili nějakou polskou náhradu...)
2) jakým momentem se dotahují ty víka (ojniční a kliková)?
3) jsou šrouby v těch víkách ještě něčím dalším fixovány (nějaké lepidlo)? Lze vůbec použít ty původní nebo se dávají nové?
4) musí se něco dělat ještě s tou klikou nebo stačí jenom dát nové a poskládat zpátky?
alfa 147 2.0 TS
fiat bravo HGT 2.0 20V
fiat bravo HGT 2.0 20V
Re: Šály po 200tkm (JTS)
léta používám šály zn. Glyco... je to vlastně jeden velkej koncern -Federal mogul co dodává vše pro automobilovej průmysl...
šrouby s eničím nezajišťují, drží to pohromadě moment+ úhel..
ten je zpravidla 25Nm+ 90° na ojniční a někdy i na hlavní.. přesný hodnoty jsou v manuálech ke konkrétnímu autu..
šrouby s eničím nezajišťují, drží to pohromadě moment+ úhel..
ten je zpravidla 25Nm+ 90° na ojniční a někdy i na hlavní.. přesný hodnoty jsou v manuálech ke konkrétnímu autu..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Šály po 200tkm (JTS)
takhle to vypadá po 70tkm??já mám 147 1.6 88kw...a najeto 160tkm...tak to snad radsi nerozdelam:D
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Šály po 200tkm (JTS)
jinak s klikou je potřeba přeměřit i ovalitu povídal mistr Kůrkyn,ale jestli máš fakt těch 70tkm,tak snad by být problém neměl
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Sem dosti zvědav až otevřu svůj TS.... 255tacho a má 70stočenejch...-takže momentálně 325:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm (JTS)
na Twinsparku se utahují ojniční na 50 Nm hlavní na 110 Nm.
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Pivrnec911:tak sem pak hoď fotky,já je sem taky hodím až budu měnit olej.Já mám 160 a ty 325,to bude zajímavý u tebe 

Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Šály po 200tkm (JTS)
díky za rady,
nakonec jsem se rozhodl že to vyměním všechno, když už jsem se do toho pustil. I když dostat ven kliku bude docela pakárna...
Co se týče toho stavu tak všechno nasvědčuje tomu, že předchozí majitel (nějakej německej polák) s tím těch cca. 15 tis kilometrů co to měl než do něčeho nacouval, opravdu jenom jezdil
nakonec jsem se rozhodl že to vyměním všechno, když už jsem se do toho pustil. I když dostat ven kliku bude docela pakárna...
Co se týče toho stavu tak všechno nasvědčuje tomu, že předchozí majitel (nějakej německej polák) s tím těch cca. 15 tis kilometrů co to měl než do něčeho nacouval, opravdu jenom jezdil

alfa 147 2.0 TS
fiat bravo HGT 2.0 20V
fiat bravo HGT 2.0 20V
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Neni treba, vid Kurkyne...apelda píše:... I když dostat ven kliku bude docela pakárna...

2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Re: Šály po 200tkm (JTS)
A jak dostanu ven a zase zpátky s nasasenou klikou ty druhé půlky co jsou mezi blokem motoru?crashta píše:Neni treba, vid Kurkyne...apelda píše:... I když dostat ven kliku bude docela pakárna...
alfa 147 2.0 TS
fiat bravo HGT 2.0 20V
fiat bravo HGT 2.0 20V
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Když povolíš všechna víka ložisek, tak klikovka zůstane viset na spojce a olejovém čerpadle. Ještě je dobrý shodit řemen alternátoru, protože ten kliku táhne vzhůru. Pak úzkým šroubovákem stačí do pánve píchnout a ona se protočí a vytáhneš jí. Nepoužívat kladivo, aby se náhodou omylem neudělal nějaký zásek do klikovky.
Re: Šály po 200tkm (JTS)
se pro kontrolu raději zeptám, přišlo mi balení s šálama, ale bylo otevřené a horní bylo osahané, zoxidované ťápance od potu z rukou... bylo to docela dost dobrou cenu, takže bych rád věděl, jestli to něčemu vadí nebo jsou ok 

- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7253
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm (JTS)
fííííha, bude genrálka jo? 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Šály po 200tkm (JTS)
jsem tak nad tím přemýšlel, jestli ji pošlu do světa, ale zas mě baví její podvozek, má super výbavu, tak to s ní ještě nějakou dobu vydržím
tohle je hlavně pro sichr 


- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7253
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm (JTS)
nechápu, že ji po tom všem můžeš posílat do světa, mezi vámi už musí být citový pouto jako hrom 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Šály po 200tkm (JTS)
než se zjistil ten problém s čerpadlem, tak bych ji bez mrknutí oka poslal do háje 

- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm (JTS)
pouto nepouto...
jestli jsou šálky jen osahaný, tak to nevadí. Jde to nějak vyčistit, aby to bylo poznat z fotky?

jestli jsou šálky jen osahaný, tak to nevadí. Jde to nějak vyčistit, aby to bylo poznat z fotky?
Re: Šály po 200tkm (JTS)
teď jsem na něm našel škrábanec
není hlubokej, ale je tam
jde mi o to, jestli na tom není ta stříbrná vrstva nějak důležitá, ten jeden je takovej šedej s oxidaci od potu...


- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm (JTS)
to je dobrý, to nic neni. Zas to není raketovej motor 

- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7253
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm (JTS)
skoro jo právěKůrkyn píše:to je dobrý, to nic neni. Zas to není raketovej motor

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti