takze si ho zlikvidoval???zde. píše:Co se tyce povestne nemecke kvality od VW, zrovna dnes jsme resili vylagrovane 1.6 TDI s najetyma 18.000..
Golf GTI a R32 - legendární vozy
Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)
Během 14. dnů třikrát turbo k.o na Octavia 2 TDI jak je to možné u tak úžasných strojů ?? 
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)
Zrejme odstranuji nasledek a ne pricinu.
Alfa Romeo Perfection
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4386
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)
crashta píše:takze si ho zlikvidoval???zde. píše:Co se tyce povestne nemecke kvality od VW, zrovna dnes jsme resili vylagrovane 1.6 TDI s najetyma 18.000..sorry za
33
Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)
S tím haldexem je to trochu jinak než se tady píše,95% je předek 5% zadek,při extrému to jde 50% na 50%,to ale neznamená jak tady někdo píše že v zatáčce nevíš co to udělá,ten moment přenosu na zadní kola není skokový ale plynulý,vím dobře jak se to chová na sněhu,je to paráda a když chci blbnout tak si vypnu DSTC a pak je to adrenalin,tím nechci říct že haldex je světoborný,jsou daleko lepší systémy a jak už psal alfantastisch,je lepší mít haldex než předohrab 
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)
Haldex je v poslední generaci vynikající systém a kdo se snaží tvrdit, že ne, tak ho nezná. Spíš je to jen JPP nebo zkušenost s Octavií před 15 lety s prvním Haldexem (na svoji dobu to také nebyla taková hrůza - 4x4 bylo masově v plenkách). Třetím důvodem je ještě obecná neznalost, kdy Haldex = VW a tím pádem i trapná averze
Jinak chudák Eraser GTA... takovou diskuzi bych nechtěl
Jinak chudák Eraser GTA... takovou diskuzi bych nechtěl
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)
jak už bylo uvedeno, tahle karta stejně patří mezi ex-Alfy, Eraser už to prodal (prodává?). Jinak my se tady právě bavíme o haldexu 1.gen (v souvislosti s fantastickým Golfem R32).
Ty pozdější generace už jsou údajně opravdu hodně jinde...
Ty pozdější generace už jsou údajně opravdu hodně jinde...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)
mozna by to admini mohli nekam presunout...
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4386
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)
Jasně že se bavim o tom prvním, který reagoval až na prokluz a ne čidly náklonu, příčného zrychlení, gyroskopy a co já vím jakých konin. Vyšší generaci haldexu znám moc dobře z Volva XC90 a funguje znamenitě, i když kvůli předposrané a nevypínatelné stabilizaci s tím je zábava jak s prasetem.
33
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
zcela výjimečně jsem použil svá zaprášená admin-práva.... Golf GTI si to jistě zaslouží 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
@Cuhan: Nemas pravdu, to co pises o prenaseni staleho krouticiho momentu na zadek (5%) to už je haldex II generace, ktery stara R32 nema.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
To já vím,měl jsem na mysli moje auto
Když jsem neměl Volvo a nějak jsem se o to nezajímal,tak jsem si také myslel,že Haldex je z grupenvágen,až po zakoupení Volva jsem se dopátral že to je Švédský bazmek 
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
Tak tak, stejně jako torsen apod.
Ono průser hlavně u toho HI je prudký nárust kroutícího momentu na zadních kolech, ty auta se většinou prodávala bez ESP. Pro nezaškoleného řidiče docela prekerní situace.
Ono průser hlavně u toho HI je prudký nárust kroutícího momentu na zadních kolech, ty auta se většinou prodávala bez ESP. Pro nezaškoleného řidiče docela prekerní situace.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
První Haldex si troufnu napsat že nebyl dobrej systém, ale zase lepší jak náhon jen na přední, v době kdy měla O1 haldex jako vrchol a dělala z něj senzaci se jim majitelé Subaru mohli jen smát...
Nejnovější Haldex je ale už úplně o nečem jiným a Subaru si ho do některých modelů s naftou kupuje.
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
Haldex má sice už pátou generaci,takže furt se to vylepšuje ale torsen to nikdy nebude 
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
Když jsme u těch čtyřkolek,v roce 1999 jsem měl Mitsubishi Galant 2.5i v6 24v 4WD 4WS a to bylo jinčí kafe,tam šel zadek furt 
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
Subaru si Haldex nekupuje a s naftou to nemá nic společnýho. Jde o to, že u automatických převodovek využívá k rozdělení krouťáku předek / zadek řízenou viskospojku. Trochu podobný to je, ale stejný ne.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
Jo
ale někde jsem četl že to řešení kupuje od Haldexu
Každopádně jejich systém 4x4 je hodně dobrý...
Každopádně jejich systém 4x4 je hodně dobrý...
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
takže ti, co se tady ještě nenechali ukecat, že Golf GTI je best, tak si koupí Subaru a můžeme to pomalu zavřít.... 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
místní oblíbené téma, tak taky přileji trochu benzínu do ohně.
IV generace GTI byla jedna z nejhorších vůbec, R32 to měla zachránit, ale konkurence měla taky své kousky. Pak přišla konečně povedená V řada GTI. V testech si V GTI vede daleko líp jak neohrabaná V R32. Ta se hodí tak na německé dálnice, kvůli větší maximálce. Proto se u VI generace golfu vrátili k čtyřválcovému motoru, protože zjistili, že s R6 díru do světa neudělají.
IV generace GTI byla jedna z nejhorších vůbec, R32 to měla zachránit, ale konkurence měla taky své kousky. Pak přišla konečně povedená V řada GTI. V testech si V GTI vede daleko líp jak neohrabaná V R32. Ta se hodí tak na německé dálnice, kvůli větší maximálce. Proto se u VI generace golfu vrátili k čtyřválcovému motoru, protože zjistili, že s R6 díru do světa neudělají.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
R ve čtyřválci už není ono. TBi je taky super, ale V6 je V6
[video]http://www.youtube.com/watch?v=1SNPKaNeeSI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=1SNPKaNeeSI[/video]
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
Ano, tohle psali soudruzi na Idnesu...Rac3r píše:Jo![]()
ale někde jsem četl že to řešení kupuje od Haldexu
![]()
Každopádně jejich systém 4x4 je hodně dobrý...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
Kurňa,nesrovnávejte GTA s těma škopkama od VW
Ještě dnes si dokáže GTA se špérou utřít zadek s novým R,ježděno v Mejtě
Ještě dnes si dokáže GTA se špérou utřít zadek s novým R,ježděno v Mejtě
+++No sound,no fun+++
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
Však tohle je prostě divný vlákno 
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy
forza: ... no já tam vidim +- 1 vteřina stejný časy
Krom toho to je evidentně o jezdci. Podtim jsou dva Lancery EVO s mnohem vyšším výkonem a zajíždí o 5 vteřin horší ...
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
