Tak jsem zkusil auto nakopnout a kontrolovat hadice a ta ke chladiči je vlažná hned... na místě se ohřeje na 80 ale za jízdy padne na 50.... vyndal jsem termostat... sice zavírá a otvírá ale i v zavřené pozici jde bez odporu profouknout hubou a evidentně je vidět že terčík uvnitř nedosedá přesně na střed díry.....
DIAG:
Nejprv si stáhni tohle:
http://www.users.on.net/~craigf/ecu_diag_ita.zip sice je to v italštině ale je tam schéma zapojení blikátka. Jakmile tohle budeš mít tak stačí zapojit do zásuvky.... na 5s podržet tlačítko... po puštění musí dioda 2.5 sec zasvítit a pak začne vyblikávání obdobným způsobem jako zde:
http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... c&start=10 akorát u 75tky je kódů více.... například pro relé variátoru. Ale to už jde lehce vydedukovat z toho italského návodu. Pokud to vybliká 4444 tak jsi za vodou

Jinak stejně doporučuju uchopit multimetr a proměřit čidla teploty jím....jednotka nepozná všechno. Čidlo teploty vzduchu je zabudované ve váze vzduchu a naměříš ho mezi vývody 4-5, čidlo teploty vody už na motoru najdeš lehce. Také je třeba ověřit funkci spínačů volnoběhu a plného zatížení na škrtící klapce. Volnoběžný kontakt musí rozepnout již při mírném otevření klapky... kontkt plného zatížení sepne těsně před maximálním dorazem klapky. Pokud máš díry ve výkonu jak jsem někde četl tak bych se zaměřil na váhu vzduchu...asi bude mít vydřený potenciometr. Dáse to nejlíp vyskoušet přivedením 5V na jeho vývody, na běžec dát osciloskop a jezdit klapkou ve váze... na osciloskopu musí jezdit hladká čára.... pokud tam bude chlupatice a výpadky je to špatně. Pak je třeba vyčistit dráhu potenciometru jak jsem psal a pokud nepomůže tak zkusit opatrně přihnout jezdec aby nejezdil v těch vyběhaných místech... s tím ale opravdu opatrně... ikdyž ono pokud je pot špatný tak už stejně asi neni co ztratit.