na to muzu odpovedet zcela jasne, pri identicke vaze celeho auta to pojede s seriovym 2.0 lepe. Na zavodech do vrchu zcela urcite, protoze rozhodujici zde je kroutak, ne vykon. Na okruh by musela byt 1,6ka doladena na cca. 180 HP, aby stacila drzet krok se seriovym dvoulitrem, pokud bude mit 200HP, bude teprve lepsi.Kroutak proste neukecas vykonem jen tak.Jakub_mt píše:Blbá otázka! Zaujíma ma, či je takto poladená 1.6 rýchlejšia ako dvojliter. Jasne, veci ako reakcia na plyn, ochota točiť sa, apod sú niekde inde, jazdné vlastnosti po odl'ahčení tiež, ale čo pôjde lepšie? Takto poladená 1.6 alebo sériový dvojliter (povedzme pri rovnakej hmotnosti)?
AR 145 1600TS race car
Re: AR 145 1600TS race car
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: AR 145 1600TS race car
Jenže výkon je funkcí krouticího momentu, čili se bavíme v podstatě o tom samém. Jedno je ekvivalent druhého. Čili pokud budou mít obě auta stejnou hmotnost a stejný výkon, bude rozhodovat jen zpřevodování, které musí být dost odlišné.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: AR 145 1600TS race car
to je blbost, muzu mit 50NM kroutak a pri tom vykon 300HP, vynechavat z rovnice otacky je v praxi nesmysl. To co rikam plati a je odskouseno z osobni zavodni praxe....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: AR 145 1600TS race car
Pro myslíš, že je to blbost? Proč myslíš, že někdo vynechává z rovnice otáčky?
Ano, můžeš mít 50Nm a 300HP a zrovna tak můžeš mít 300Nm a 50HP. Teoreticky. To, že někdo nemá potřebný odstupňování neznamená, že něco je pravda. Výkon je práce za čas a tedy dva motory se stejným výkonem musí za stejný čas udělat stejnou práci. Za ideálních podmínek pro ten který motor.
Většinou pojede líp ten větší motor, ale kdyby ten menší dostal bezstupňovou převodovku, tak mu ujede.
Ano, můžeš mít 50Nm a 300HP a zrovna tak můžeš mít 300Nm a 50HP. Teoreticky. To, že někdo nemá potřebný odstupňování neznamená, že něco je pravda. Výkon je práce za čas a tedy dva motory se stejným výkonem musí za stejný čas udělat stejnou práci. Za ideálních podmínek pro ten který motor.
Většinou pojede líp ten větší motor, ale kdyby ten menší dostal bezstupňovou převodovku, tak mu ujede.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: AR 145 1600TS race car
ze zkušenosti stejný auto, menší , ale poladěnej motor bylo vždy rychlejší než seriovej větší motor se stejným výkonem... je to o průběhu výkonu a MK... takovejch lidí už tu bylo co swapowalo s vidinou většího výkonua výsledek byl mdlej... pokud s enavíc takovej upravenej motor zpřevoduje....
udělej si jednoduchej graf..
vem známej průběh MK na motoru a přepočítej to na sílu kterou auto ženeš dopředu na jednotlivý převodový °... ano větší motor možná bude mít výhodu v nižšších otáčkách..ale menší díky vyšším max otáčkách a kratšímu zpořevodování i přes poměrně malej MK bude mít Mk na kolech výrazně větší....
to samý se dá udělat i v případě diskuzí 2.0 TS VS. 2.5 V6 ve 156tce, benzín vs. nafta (zpřevodování udělá to že u běnzínu jdou v případě serie stále větší Nm do kol díky výrazně kratšímu zpřevodování SP. atd.
udělej si jednoduchej graf..
vem známej průběh MK na motoru a přepočítej to na sílu kterou auto ženeš dopředu na jednotlivý převodový °... ano větší motor možná bude mít výhodu v nižšších otáčkách..ale menší díky vyšším max otáčkách a kratšímu zpořevodování i přes poměrně malej MK bude mít Mk na kolech výrazně větší....
to samý se dá udělat i v případě diskuzí 2.0 TS VS. 2.5 V6 ve 156tce, benzín vs. nafta (zpřevodování udělá to že u běnzínu jdou v případě serie stále větší Nm do kol díky výrazně kratšímu zpřevodování SP. atd.
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: AR 145 1600TS race car
no prosim, kazdy ma sve, zcela odlisne zkusenosti....
no kazdopadne na konkretni otazku z me strany padla konkretni odpoved a asi by nemel byt problem vzit na srovnani seriovy 2.0 a zavodni 1,6ku dovazit, aby meli stejnou vahu a pak udelat zrychleni na 100 vedle sebe....
"Pro myslíš, že je to blbost? Proč myslíš, že někdo vynechává z rovnice otáčky?"
"Jenže výkon je funkcí krouticího momentu, čili se bavíme v podstatě o tom samém. Jedno je ekvivalent druhého"
Vykon neni ekvivalent kroutaku.
no kazdopadne na konkretni otazku z me strany padla konkretni odpoved a asi by nemel byt problem vzit na srovnani seriovy 2.0 a zavodni 1,6ku dovazit, aby meli stejnou vahu a pak udelat zrychleni na 100 vedle sebe....
"Pro myslíš, že je to blbost? Proč myslíš, že někdo vynechává z rovnice otáčky?"
"Jenže výkon je funkcí krouticího momentu, čili se bavíme v podstatě o tom samém. Jedno je ekvivalent druhého"
Vykon neni ekvivalent kroutaku.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: AR 145 1600TS race car
"ze zkušenosti stejný auto, menší , ale poladěnej motor bylo vždy rychlejší než seriovej větší motor se stejným výkonem"
nejaky konkretnejsi detaily z vlastni tvorby by nebyly ???
ja muzu uvest hned nekolik, i s overenymi casy na kolo v Brne....
nejaky konkretnejsi detaily z vlastni tvorby by nebyly ???
ja muzu uvest hned nekolik, i s overenymi casy na kolo v Brne....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: AR 145 1600TS race car
rossogtv: Výkon je točivý moment krát úhlová rychlost (čili otáčky) čili to spolu celkem úzce souvisí.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: AR 145 1600TS race car
tak hlava uz je komplet, udelalo se stelovatelny vyfukovy kolo..


AR 145 1600TS racing
Re: AR 145 1600TS race car
Pěkný, nechce se ti udělat ještě jeden mezikus? 

145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: AR 145 1600TS race car
teoreticky by v tom nemel byt problem
jo a kdyby si chtel tak uz mam aji vlastni pripravky na rozvody 1,8/2,0 


AR 145 1600TS racing
Re: AR 145 1600TS race car
s tim kracenim voditek nedelas dobre, uz vubec ne na vyfukovych, na vykon to nema zadny vliv, ventily se budou prehrivat a voditka budou vymlacene razdva. Kdyz uz, tak to udelat na sacich, ale vyfukove nechat. Zivotnost voditek ale rapidne klesa, pocitej tak o 2/3. A tu pricku mezi sacimy ventily urcite nechat kulatou, ne spicate jak u tech vyfukovych...
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: AR 145 1600TS race car
muzes nam vysvetlit proc tu prepazku udelat kulatou?jinak voditka vim ze nevydrzi ale neni to auto na 100 000km..na pristi rok se bude delat hlava uplne od znova a jinak.
AR 145 1600TS racing
Re: AR 145 1600TS race car
ve smeru proudeni vzdy kulate vepredu, spicate vzadu,aby nevznikaly turbulence, kdyby to bylo aerodynamicky obracene, prsely by spicate kapky...to kraceni voditek - ja vim ze to neni motor na 100tkm, ale delas tu hlavu na vykon, nebo ne ? A pro vykon je dulezite, aby ventily dosedaly presne centrovane, jedine potom bude tesny = komprese= vykon. Cim je voditko kratsi, tim mensi/presnejsi vuli musi mit, aby jeste udrzelo ventil rovne. Kolik tam ted mas bocni vule na ventilove hlave, kdyz zvednes vyfukovy ventil 10mm ze sedla a zmeris z boku ? Hodinky doufam mas...mer bokem smer k vyfukovymu kanalu, tam kde je voditko nejkratsi...
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: AR 145 1600TS race car
ted uz ti to nezmerim,hlava uz je komplet osazena,jen ted musim vycistit hydrostely a nalit je olejem..
AR 145 1600TS racing
Re: AR 145 1600TS race car

najdi 3 rozdily

AR 145 1600TS racing
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2595
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: AR 145 1600TS race car
pěkný 

Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: AR 145 1600TS race car
[quote="cucal"]no Jirik me zrovna nicim nezasobuje
predni naprava je seriova ale v planu budou unibaly, vzadu je rozsirena o 14cm



Nazdar chlape, chci rozšiřovat 155ku a mám dotázek na kolik by přišly ty delší osy na zadní nápravu? Díky Radek




Nazdar chlape, chci rozšiřovat 155ku a mám dotázek na kolik by přišly ty delší osy na zadní nápravu? Díky Radek
KÁMEN 2017 - 8.-10.9.2017
SQM 50 Miglia 4 12.8.2017
SQM 50 Miglia 4 12.8.2017
Re: AR 145 1600TS race car
covece kamarad soustruznicek takze to bylo myslim na revanc a za cigara 

AR 145 1600TS racing
Re: AR 145 1600TS race car
Moc hezký ;)
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Re: AR 145 1600TS race car
A mohl by jsi se kamaráda soustružníka zeptat, jestli by byl ochoten udělat ještě jednu sadu a co by za to chtěl? Díky
KÁMEN 2017 - 8.-10.9.2017
SQM 50 Miglia 4 12.8.2017
SQM 50 Miglia 4 12.8.2017
Re: AR 145 1600TS race car
muzu se ho optat,o kolik to chces mit sirsi? on me defakto vytocil novej cep a ten valecek zbytek sme si navarili sami.
AR 145 1600TS racing
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti