AR 145 1600TS race car

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od rossogtv » 12.8.2014, úte 10:28

Jakub_mt píše:Blbá otázka! Zaujíma ma, či je takto poladená 1.6 rýchlejšia ako dvojliter. Jasne, veci ako reakcia na plyn, ochota točiť sa, apod sú niekde inde, jazdné vlastnosti po odl'ahčení tiež, ale čo pôjde lepšie? Takto poladená 1.6 alebo sériový dvojliter (povedzme pri rovnakej hmotnosti)?
na to muzu odpovedet zcela jasne, pri identicke vaze celeho auta to pojede s seriovym 2.0 lepe. Na zavodech do vrchu zcela urcite, protoze rozhodujici zde je kroutak, ne vykon. Na okruh by musela byt 1,6ka doladena na cca. 180 HP, aby stacila drzet krok se seriovym dvoulitrem, pokud bude mit 200HP, bude teprve lepsi.Kroutak proste neukecas vykonem jen tak.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od Eidy » 12.8.2014, úte 10:32

Jenže výkon je funkcí krouticího momentu, čili se bavíme v podstatě o tom samém. Jedno je ekvivalent druhého. Čili pokud budou mít obě auta stejnou hmotnost a stejný výkon, bude rozhodovat jen zpřevodování, které musí být dost odlišné.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od rossogtv » 12.8.2014, úte 10:47

to je blbost, muzu mit 50NM kroutak a pri tom vykon 300HP, vynechavat z rovnice otacky je v praxi nesmysl. To co rikam plati a je odskouseno z osobni zavodni praxe....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od Eidy » 12.8.2014, úte 10:57

Pro myslíš, že je to blbost? Proč myslíš, že někdo vynechává z rovnice otáčky?
Ano, můžeš mít 50Nm a 300HP a zrovna tak můžeš mít 300Nm a 50HP. Teoreticky. To, že někdo nemá potřebný odstupňování neznamená, že něco je pravda. Výkon je práce za čas a tedy dva motory se stejným výkonem musí za stejný čas udělat stejnou práci. Za ideálních podmínek pro ten který motor.
Většinou pojede líp ten větší motor, ale kdyby ten menší dostal bezstupňovou převodovku, tak mu ujede.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 951
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od hno3 » 12.8.2014, úte 17:24

ze zkušenosti stejný auto, menší , ale poladěnej motor bylo vždy rychlejší než seriovej větší motor se stejným výkonem... je to o průběhu výkonu a MK... takovejch lidí už tu bylo co swapowalo s vidinou většího výkonua výsledek byl mdlej... pokud s enavíc takovej upravenej motor zpřevoduje....


udělej si jednoduchej graf..

vem známej průběh MK na motoru a přepočítej to na sílu kterou auto ženeš dopředu na jednotlivý převodový °... ano větší motor možná bude mít výhodu v nižšších otáčkách..ale menší díky vyšším max otáčkách a kratšímu zpořevodování i přes poměrně malej MK bude mít Mk na kolech výrazně větší....

to samý se dá udělat i v případě diskuzí 2.0 TS VS. 2.5 V6 ve 156tce, benzín vs. nafta (zpřevodování udělá to že u běnzínu jdou v případě serie stále větší Nm do kol díky výrazně kratšímu zpřevodování SP. atd.
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od rossogtv » 13.8.2014, stř 01:16

no prosim, kazdy ma sve, zcela odlisne zkusenosti....
no kazdopadne na konkretni otazku z me strany padla konkretni odpoved a asi by nemel byt problem vzit na srovnani seriovy 2.0 a zavodni 1,6ku dovazit, aby meli stejnou vahu a pak udelat zrychleni na 100 vedle sebe....

"Pro myslíš, že je to blbost? Proč myslíš, že někdo vynechává z rovnice otáčky?"
"Jenže výkon je funkcí krouticího momentu, čili se bavíme v podstatě o tom samém. Jedno je ekvivalent druhého"
Vykon neni ekvivalent kroutaku.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od rossogtv » 13.8.2014, stř 01:25

"ze zkušenosti stejný auto, menší , ale poladěnej motor bylo vždy rychlejší než seriovej větší motor se stejným výkonem"
nejaky konkretnejsi detaily z vlastni tvorby by nebyly ???
ja muzu uvest hned nekolik, i s overenymi casy na kolo v Brne....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od Eidy » 13.8.2014, stř 08:21

rossogtv: Výkon je točivý moment krát úhlová rychlost (čili otáčky) čili to spolu celkem úzce souvisí.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od cucal » 14.11.2014, pát 18:50

Obrázek

neco na hrani :)
AR 145 1600TS racing

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od cucal » 18.11.2014, úte 20:28

Obrázek
Obrázek

4vyfukovy ventily jsou krivy...
AR 145 1600TS racing

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od cucal » 22.11.2014, sob 19:16

tak trosku pokrok na hlave:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
AR 145 1600TS racing

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od cucal » 4.5.2015, pon 08:52

tak hlava uz je komplet, udelalo se stelovatelny vyfukovy kolo..

Obrázek
AR 145 1600TS racing

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od Flp » 4.5.2015, pon 09:02

Pěkný, nechce se ti udělat ještě jeden mezikus? :D
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od cucal » 4.5.2015, pon 09:40

teoreticky by v tom nemel byt problem :) jo a kdyby si chtel tak uz mam aji vlastni pripravky na rozvody 1,8/2,0 :)
AR 145 1600TS racing

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od rossogtv » 4.5.2015, pon 23:09

s tim kracenim voditek nedelas dobre, uz vubec ne na vyfukovych, na vykon to nema zadny vliv, ventily se budou prehrivat a voditka budou vymlacene razdva. Kdyz uz, tak to udelat na sacich, ale vyfukove nechat. Zivotnost voditek ale rapidne klesa, pocitej tak o 2/3. A tu pricku mezi sacimy ventily urcite nechat kulatou, ne spicate jak u tech vyfukovych...
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od cucal » 11.5.2015, pon 09:00

muzes nam vysvetlit proc tu prepazku udelat kulatou?jinak voditka vim ze nevydrzi ale neni to auto na 100 000km..na pristi rok se bude delat hlava uplne od znova a jinak.
AR 145 1600TS racing

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od rossogtv » 11.5.2015, pon 22:33

ve smeru proudeni vzdy kulate vepredu, spicate vzadu,aby nevznikaly turbulence, kdyby to bylo aerodynamicky obracene, prsely by spicate kapky...to kraceni voditek - ja vim ze to neni motor na 100tkm, ale delas tu hlavu na vykon, nebo ne ? A pro vykon je dulezite, aby ventily dosedaly presne centrovane, jedine potom bude tesny = komprese= vykon. Cim je voditko kratsi, tim mensi/presnejsi vuli musi mit, aby jeste udrzelo ventil rovne. Kolik tam ted mas bocni vule na ventilove hlave, kdyz zvednes vyfukovy ventil 10mm ze sedla a zmeris z boku ? Hodinky doufam mas...mer bokem smer k vyfukovymu kanalu, tam kde je voditko nejkratsi...
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od cucal » 15.5.2015, pát 16:21

ted uz ti to nezmerim,hlava uz je komplet osazena,jen ted musim vycistit hydrostely a nalit je olejem..
AR 145 1600TS racing

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od cucal » 7.6.2015, ned 22:28

Obrázek

najdi 3 rozdily :) puvodni vaha 1,35kg a nova vaha 0,50kg. jinak uz jsou nastaveny rozvody 104/104st tak uvidime jak to bude fungovat..
AR 145 1600TS racing

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2595
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od George.KHE » 8.6.2015, pon 10:36

pěkný :smt023
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

RADES 155
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 392
Registrován: 9.12.2009, stř 22:02

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od RADES 155 » 8.6.2015, pon 11:31

[quote="cucal"]no Jirik me zrovna nicim nezasobuje :D predni naprava je seriova ale v planu budou unibaly, vzadu je rozsirena o 14cm

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Nazdar chlape, chci rozšiřovat 155ku a mám dotázek na kolik by přišly ty delší osy na zadní nápravu? Díky Radek
KÁMEN 2017 - 8.-10.9.2017
SQM 50 Miglia 4 12.8.2017

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od cucal » 8.6.2015, pon 13:08

covece kamarad soustruznicek takze to bylo myslim na revanc a za cigara :)
AR 145 1600TS racing

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od Ondra156 » 8.6.2015, pon 15:36

Moc hezký ;)
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

RADES 155
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 392
Registrován: 9.12.2009, stř 22:02

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od RADES 155 » 9.6.2015, úte 09:31

A mohl by jsi se kamaráda soustružníka zeptat, jestli by byl ochoten udělat ještě jednu sadu a co by za to chtěl? Díky
KÁMEN 2017 - 8.-10.9.2017
SQM 50 Miglia 4 12.8.2017

cucal
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 5.9.2011, pon 13:16
Bydliště: Olomouc

Re: AR 145 1600TS race car

Příspěvek od cucal » 9.6.2015, úte 10:33

muzu se ho optat,o kolik to chces mit sirsi? on me defakto vytocil novej cep a ten valecek zbytek sme si navarili sami.
AR 145 1600TS racing

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti