Od heveru to není. Takhle je to z výroby.
Jinak v té dutině je vidět normálně plech bez jakékoli antikoro úpravy proto ten dotaz.
Nastrikat i si to zaslepit můžu, ale nechtěl jsem, kdyby to nakonec stejně začlo hnit, tak aby pak na záruce neřekli, že to hnije kvůli tomu, že jsem si to nastrikal.
Giulietta 940 a (potenciální) koroze...
Re: Giulietta 940 a (potenciální) koroze...
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: Giulietta 940 a (potenciální) koroze...
Jestli to vnímáš jako problém, tak to řeš v záruce. Jen mi to přijde jako zbytečná starost, když to je stejné na každém autě. Moje má letos 8 let a ty díry vypadají pořás stejně a bez koroze. Autem jezdím celoročně a parkuje venku.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulietta 940 a (potenciální) koroze...
Já po sundání koberců ze zadních podběhů zjistil, že v otvorech nad prahem chybí zátky (zřejmě od výroby), takže celou dobu se tudy dostávala voda do prahů a při vyndávání poslední zátky prahu se mi začal drolit okolní plech. Takže zaslepeno, zatřena rez, dutiny vystříkány, po poslední kontrole v prazích v deštivém období krásné sucho
. škoda že si toho nevšiml předchozí majitel a už to začalo takhle rezatět.

AR Giulietta 1.4 Multiair 170 CV
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti