RWD vs. Q4
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: RWD vs. Q4
Ještě je tu jedna zajímavá možnost:
http://www.alfaromeo.cz/giulia/veloce-ti#veloce-ti
http://www.alfaromeo.cz/giulia/veloce-ti#veloce-ti
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: RWD vs. Q4
Moc pekny! Vi se uz kolik to bude stat a jestli to bude i rwd?
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: RWD vs. Q4
mcernoch píše: 27.3.2018, úte 16:35 Ještě je tu jedna zajímavá možnost:
http://www.alfaromeo.cz/giulia/veloce-ti#veloce-ti

Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: RWD vs. Q4
no zatím to vypadá že to je prostě Veloce s nějakými novými doplňky.... jako pěkný, ale furt to není RWD s 250+ PS....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: RWD vs. Q4
Alfa Romeo Giulia Veloce Ti
Sportovně laděná Alfa Romeo Giulia Veloce Ti, poháněná 280koňovým benzionovým motorem spojeným s 8stupňovou samočinnou převodovkou a pohonem všech kol Q4, je vynikajícím ztělesněním technické a automobilové vytříbenosti celé modelové řady Giulia.
Tradiční zkratka „Ti", za kterou se skrývá označení „Turismo Internazionale", byla vždy vyhrazena jen těm nejlépe vybaveným, vrcholným a také extrémním verzím. Současná Giulia Ti, vystavená v působivě červené barvě Racing, je nejexkluzivnější verzí mezi všemi variantami tohoto vozu. Vznikla jako úspěšné spojení sportovního a stylového provedení Giulia Veloce s bohatou standardní výbavou a nejnovějšími technickými výstřelky, čímž se dostává na úroveň své sesterské verze Quadrifoglio. S ní sdílí i některé stylistické prvky. Černá střecha, kůží potažená přístrojová deska s karbonovými výplněmi a sedadla v kombinaci kůže a Alcantary s černým obšitím, to vše dokáže okamžitě zaujmout. K tomu se přidávají karbonové detaily navržené společnost Mopar, například osvětlené prahy dveří s logem Alfa Romeo, stylizovaná výplň v trojúhelníkové masce chladiče, ozdobná hlavice řadicí páky nebo kryty vnějších zpětných zrcátek. Dalšími prvky, které jsou už známé z vrcholné verze Quadrifoglio, jsou boční prahy s karbonovými výplněmi nebo zadní spoiler. Leštěná 19" litá kola s pětipaprskovým designem představují další prvek inspirovaný závodními vozy. Ve velkých kolech nápadně září mohutné červené třmeny.
Výbavu na úrovni doplňuje zábavní a navigační systém Alfa Connect 3D s 8,8" displejem, navigačními podklady ve 3D, rozhraními Apple CarPlay a Android Auto a přijímačem DAB, ale také tempomat, tmavá okna a prémiové audio Harman Kardon.
Sportovně laděná Alfa Romeo Giulia Veloce Ti, poháněná 280koňovým benzionovým motorem spojeným s 8stupňovou samočinnou převodovkou a pohonem všech kol Q4, je vynikajícím ztělesněním technické a automobilové vytříbenosti celé modelové řady Giulia.
Tradiční zkratka „Ti", za kterou se skrývá označení „Turismo Internazionale", byla vždy vyhrazena jen těm nejlépe vybaveným, vrcholným a také extrémním verzím. Současná Giulia Ti, vystavená v působivě červené barvě Racing, je nejexkluzivnější verzí mezi všemi variantami tohoto vozu. Vznikla jako úspěšné spojení sportovního a stylového provedení Giulia Veloce s bohatou standardní výbavou a nejnovějšími technickými výstřelky, čímž se dostává na úroveň své sesterské verze Quadrifoglio. S ní sdílí i některé stylistické prvky. Černá střecha, kůží potažená přístrojová deska s karbonovými výplněmi a sedadla v kombinaci kůže a Alcantary s černým obšitím, to vše dokáže okamžitě zaujmout. K tomu se přidávají karbonové detaily navržené společnost Mopar, například osvětlené prahy dveří s logem Alfa Romeo, stylizovaná výplň v trojúhelníkové masce chladiče, ozdobná hlavice řadicí páky nebo kryty vnějších zpětných zrcátek. Dalšími prvky, které jsou už známé z vrcholné verze Quadrifoglio, jsou boční prahy s karbonovými výplněmi nebo zadní spoiler. Leštěná 19" litá kola s pětipaprskovým designem představují další prvek inspirovaný závodními vozy. Ve velkých kolech nápadně září mohutné červené třmeny.
Výbavu na úrovni doplňuje zábavní a navigační systém Alfa Connect 3D s 8,8" displejem, navigačními podklady ve 3D, rozhraními Apple CarPlay a Android Auto a přijímačem DAB, ale také tempomat, tmavá okna a prémiové audio Harman Kardon.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- Ales159
- Pozorovatel
- Příspěvky: 316
- Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: RWD vs. Q4
Souhlas, už jsem posílal dotaz, začne se vyrábět v dubnu, ale cena ještě není stanovena, každopádně jsem hodně zvědavýmcernoch píše: 27.3.2018, úte 16:35 Ještě je tu jedna zajímavá možnost:
http://www.alfaromeo.cz/giulia/veloce-ti#veloce-ti
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Re: RWD vs. Q4
Jinak jeste k tomu naladeni ESP u RWD a Q4 s LSD. ESP je nastaveno jinak nez u verze bez LSD a redukuje zasahy elektroniky, takze autu dava vetsi volno a sportovnejsi charakter.
The lsd is a clutch type from ZF and is only installed in the rear axle (Q4). Lock up percentages are apparently 23% on accel and 45% on decel. Generally it reduces asr/tc/esc intervention and allows you to enjoy the car mostly free of electronic spoils
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: RWD vs. Q4
dobrý info 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: RWD vs. Q4
V tý citaci ale nic o jiným nastavení není. Kde si to info našel?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: RWD vs. Q4
Ale tam o tom taky nic není. To, že ta elektronika bude míň zasahovat je přece jasný právě funkcí toho svoru. Ale info o tom, že je ta stabilizace nastavená jinak a víc do sportovna tam nevidím.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: RWD vs. Q4
Nejsem odbornik na elektronicky stabilizacni systemy ani diferencialy, ale predpokladam, ze by nemelo byt stejny nastaveni elektroniky, kdyz se jinak chova mechanika. Ma to jiny prah adheze, jinej prenos sily atd. Ta elektronika muze byt nastavena trochu jinak prave proto, ze dost prace odvede mechanika ne?Harous píše: 31.3.2018, sob 21:32 Ale tam o tom taky nic není. To, že ta elektronika bude míň zasahovat je přece jasný právě funkcí toho svoru. Ale info o tom, že je ta stabilizace nastavená jinak a víc do sportovna tam nevidím.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: RWD vs. Q4
to je tak komplexní věc že o tom můžeme opravdu jen polemizovat.... jediný kdo může odpovědět je automobilka nebo nějaký srovnávací test aut "s" a "bez" toho LSD.... každopádně v té citaci co jsi sem dával je u uvedeno "(Q4)" ale měla by být platná i pro RWD verzi, ne?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: RWD vs. Q4
2wd a 4wd bude mit mozna naladeny jinak, ale verze bez a s LSD ho budou mit uplne stejny.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: RWD vs. Q4
Ta elektronika to bude v principu korigovat úplně stejně, jen ta situace přijde díky LSD o něco dýl, nebo nepřijde vůbec. Myslím si stejně jako Honziss, že to jinak bude u Q4 a Q2.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: RWD vs. Q4
To je fakt. Chtelo by to "proslapnout cestu" na technicky oddeleni automobilky, protoze tech info je fakt malo a pak vznikaji dohady. Tohle nejsou tajny info, jen se zeptat spravnyho cloveka. Az budu mit trochu casu a naladu, tak se tam zkusim probouchat na nekoho, kdo bude schopen tyhle otazky zodpovedet. Pripadne pokud umi nekdo italsky, tak by to bylo asi jednodussi. Na cesky zastoupeni bych se uplne vykaslal, protoze si mysli, ze je tam TDIKubas píše: 31.3.2018, sob 22:41 to je tak komplexní věc že o tom můžeme opravdu jen polemizovat....


Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: RWD vs. Q4
Redjames - ty informace o jinem turbu, druhem okruh chlazeni atd. jsou odkud? Respektive mluvis o nafte nebo i benzinu?
[/quote]
Mluvím o naftě , u benzínu nevím, ten nemám , tak jsem nezjišťoval.. posílám odkaz na článek, pokud nedáš v italštině , stačí překladač a vše je pochopitelné.. píšou o rozdílech standard motoru a Veloce ( 210 cv) a taky jak používá dva egr ventily , aby nemusela být kvůli emisím AdBlue a další...http://www.autosupermarket.it/magazine/ ... s-tecnico/
[/quote]
Mluvím o naftě , u benzínu nevím, ten nemám , tak jsem nezjišťoval.. posílám odkaz na článek, pokud nedáš v italštině , stačí překladač a vše je pochopitelné.. píšou o rozdílech standard motoru a Veloce ( 210 cv) a taky jak používá dva egr ventily , aby nemusela být kvůli emisím AdBlue a další...http://www.autosupermarket.it/magazine/ ... s-tecnico/
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv
Re: RWD vs. Q4
u benzínu by ty motory fakt měly být stejné, viz http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=132&t=21817
jinak Alfa v tomto obligátně selhává, místo aby byly na netu dostupné detailní informace o technologiícj, diffech, ESP a všem co těch pár posledních petrolheadů zajímá, tak maximální info co seženeš jsou fráze typu "Giulia je vybavena technologiemi umocňujícími požitek z jízdy".... přitom automobilka ty informace má, stačí je jen zpřístupnit a ti, které to zajímá, si to naštudují a můžou šířit dál....
ale to je naprostá utopie, jak zaznělo výše, marketing dělají lidi co nechápou proč je důležité nepsat TDI ale JTD, takže je evidentně naprosto zbytečné to řešit.... přitom je to škoda, lidí které ty technologie detailně zajímají je samozřejmě málo, na druhou stranu když je dostaneš na svoji stranu tak můžou být užiteční....
jinak Alfa v tomto obligátně selhává, místo aby byly na netu dostupné detailní informace o technologiícj, diffech, ESP a všem co těch pár posledních petrolheadů zajímá, tak maximální info co seženeš jsou fráze typu "Giulia je vybavena technologiemi umocňujícími požitek z jízdy".... přitom automobilka ty informace má, stačí je jen zpřístupnit a ti, které to zajímá, si to naštudují a můžou šířit dál....
ale to je naprostá utopie, jak zaznělo výše, marketing dělají lidi co nechápou proč je důležité nepsat TDI ale JTD, takže je evidentně naprosto zbytečné to řešit.... přitom je to škoda, lidí které ty technologie detailně zajímají je samozřejmě málo, na druhou stranu když je dostaneš na svoji stranu tak můžou být užiteční....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: RWD vs. Q4
chlapi technickou diskusi jsem sloučil se starším vláknem na stejné téma, viz:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... &start=125 (ta vaše diskuse začíná dole na konci dané stránky)
prosím pokračujte tam.... (už se to dostalo od porovnání RWD vs. Q4 k jiným věcem....)
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... &start=125 (ta vaše diskuse začíná dole na konci dané stránky)
prosím pokračujte tam.... (už se to dostalo od porovnání RWD vs. Q4 k jiným věcem....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti